Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Puitdekoori taastamine
#1
Kuna talv on tulemas, siis aeg nokitsemise jaoks.

Kas keegi on puitsisu ise püüdnud taastada -või on häid nõuandeid, kuhu viia ? Minu SEC on vist palju päikest saanud ja praod sees + kergelt pleekinud.

Kuskilt youtubest vilksatas triikrauaga mahavõtmine, aga see on ainult pool asjast - hea oleks kellegi kogemusi kuulda enne, kui kallale minna...

Vasta
#2
Mul on üks kontakt mööblirestaureerijaga, kes oli nõus ette võtma asja. Ma pole ise veel ta juurde jõudnud. http://antiik-restaureerimine.ee/
Hind pidi kujunema kohapeal
Vasta
#3
Ma olen nii ise teinud kui mööblirestauraatori juurde viinud; mõlemil juhul on pettumus olnud.
See selleks.

Aga mida sa seal triikrauaga teed või maha võtad?
Vasta
#4
(23-10-2016, 06:17 PM)stihl Kirjutas: Ma olen nii ise teinud kui mööblirestauraatori juurde viinud; mõlemil juhul on pettumus olnud.
See selleks.

Aga mida sa seal triikrauaga teed või maha võtad?

Seda kõrgläikega polüester kihti, mis praguneb aja ja päikese käes. Puit ise all tundub ok.

Vasta
#5
Otsige inimesi kes tegelevad klaveritega. Vaevalt nad tahavad polüestrit nende jaoks igavalt tükilt kraapida, kuid ehk on nõus lakkima õige asjaga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Stihl - miks pettumus? Ainult lakki taastanud või spooni ka uue liiminud?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(23-10-2016, 07:19 PM)Rolz Kirjutas: Stihl - miks pettumus? Ainult lakki taastanud või spooni ka uue liiminud?

Kui ise laki vana maha võtsin ja uue peale panin - lakikihisse tulid praod sisse.
Teisele autole liimisin ka uue spoonikihi (käisin spoonilaos ja ostsin uue jne) - ikka sama jama.

Range Roveril (kunde auto) lasin mööblitaastajal sama asja teha - ikka on lakis mingid sooned sees. Pullikaka sai.

Ühte ilusat puutööga autot olen ka näinud - Jaguar Mk10- sel oli puuosad Tallinna Klaverivabriku poolt tehtud, no see oli küll perfektne.
Aga töö hind oli ka mingi 1,5k€.
See on mingi mööblimeeste saladus ilmselt. Mida nad alla teatud summa ei avalda.

Vasta
#8
Klassikalistel ja kallitel autodel on detailid pidust aga laiatarbekatel plastile kantud õhuke spoon, mis kaetud paksu lakiga. Küsisin ka restaureerimist ühele Audi "puit" tükile ja öeldi kohe, et head tulemust ei saa ning proovi uus detail leida, kokkuvõttes nii odavam kah.
Vasta
#9
Mina kunagi katsetasin autolakiga, lihtsalt tuimalt paks kiht peale ühe kihina.
See jäi küll väga väga hea kusjuures.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
Offtopic - panin auto müüki ja sain koheselt nii naiselt kui ka parimalt sõbralt sõimata. Vox populi.

(kutsuge seda keskea kriisiks, aga alati, kui mööda lähen, vaatan, et sigailus auto on ikka kunagi tehtud...)

Tundub, et peab selle puidu ikka korda tegema kuidagi :-)
Vasta
#11
560SEC on töesti iludus-kui vöimalik ära müü. Hiljem kahetsed.
Vasta
#12
Siin teemades olen kunagi oma meetodit kirjeldanud:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...3#pid90693

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid221451

Lisax tasub meeles pidada seda, et kui lakis on praod olnud pikka aega või väga suurex läinud, siis on tõenäoliselt sinna pragudesse ka mustus sattunud, mis omakorda on spooni sisse imbunud. Seda võib proovida lihvimise teel eemaldada, kuid sõltuvalt kui sügavale mustus imbunud on, ei pruugi lihvimine tulemusi anda. Minu töödeldud detaili praod olid algusjärgus ja mustus polnud spoonini pääsenud.

Ühe isetehtud puidust käigukangi nupu uputasin laki asemel epoksiid liimi sisse ja tulemus sai ka väga ilus ja vastupidav. Selle puhul tasub taas jälgida liimi valgumist, kuna kuivamine ei toimu minutite vaid ikka tundidega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#13
Taastasin käigukasti ümbruse puitu 126-l.
Julmalt fööniga vana lakk maha.
Kerge lihv.
Paadilakk peale, äkki 10 korda, vb ka rohkem. 300ml purgi panin kõik ära.
Augud ja ääred piirasin enne lakkimist tugeva "püstise" teibiga, et lakk ei valguks servadest kumeraks.

Tulemus jäi vägagi ok.

Vigadest vaid see, et korra põletasin üle- kerge must triip puidus sees(kes oskab vaadata, see näeb).
Ja toon jäi veidi erinev originaalist.

Hetkel 5 aastat ja 60tuh.km küljes olnud, pole pragunemise märke näha.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#14
Lähivõtteid taastatud plangutükist leiduks?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ABC amortite žarniirid/žarniiride taastamine Tallinnas Rolz 6 7,530 20-06-2014, 07:44 PM
Viimane postitus: shed
  Valuvelgede taastamine (lihvimine, kroomimine jne)? nostromo 3 6,537 07-05-2009, 03:47 PM
Viimane postitus: Ats
  Rooliotste taastamine QULLIVER 11 8,559 21-01-2009, 11:05 PM
Viimane postitus: Katsetaja
  Poleeritud valuvelje taastamine? Rolz 3 3,134 26-05-2008, 11:13 AM
Viimane postitus: jansa
  Turbo taastamine aix19 7 6,090 24-08-2007, 05:33 PM
Viimane postitus: apsik
  Kroomi taastamine Toomaz 9 6,838 27-03-2007, 12:30 AM
Viimane postitus: Heinar
  Puidu taastamine salongis??? sm. pelle 17 12,140 17-01-2007, 10:46 AM
Viimane postitus: h2x0r



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne