Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w140 kas 3.5 voi 3.0 diisel
#1
Tere. Plaanin osta w140 mida olen soovinud ja tahtnud veel lapsepolvest.
Osta tahan restailingu mallist diiselit. Aga ei ole veel leidnud normaalset infot sellest, et mida parev v6tta ja miks- kas 3.0 voi 3.5.
ja teine kysimus juba ette joostes.
Et vaatasin autovaraosade hindu.. nad on sama detailile vaga kontrastsed 11-50 eurot .. tahan aru saada et mis firmad on t6esti head et auto oleks maksimaalselt originaalile vastav. Et mitte kaotada seda komfortsust.
Vasta
#2
Kui öigesti mäletan siis 3.0 130kW uuem ja parem ning vöimsam kui vanem 3.5 110kW.
Vasta
#3
(10-09-2016, 08:22 PM)nostromo Kirjutas: Kui öigesti mäletan siis 3.0 130kW uuem ja parem ning vöimsam kui vanem 3.5 110kW.

see et on uus kyll... aga minu peamine kysimus, et milline on parem ja kindlam. kuna auto vanused ja labisoidud nendel autodel juba suured
Vasta
#4
Uuem 130kW pidi vist ka üsna kindel olema. Pole väga diislitega kursis. Kindlasti targemaid.
Vasta
#5
Nostromo facelift ei tähenda alati paremat ja tookindlamat. Teine kord on vanem ja hoitud praem kui uuem. Uhesonaga koik soltub seisukorrast.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
No kolmene peaks igal sajal juhul parem valik olema. Liigub oluliselt paremini ja töökindlus peaks ju väga hea olema,
ega siis niisama ei pandud need mootorid eritellimusena peale G klassidele mis siin käisid ümbermaailmareisil mingid
aastad tagasi. Just töökindluse pärast ning see, et kütuse suhtes pole väga pirtsakad.
Iial ei tea ju mis kvaliteediga kütust kuskilt Peruu külatanklast saad.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
3,5 on vanem ja pommikindlam, aga nagu eespool öeldi, tasuks 3,0 võtta. Oli mul see 110kW s ja kui ma sain võrdlusmomendina sõbra 130kW proovida, siis vahe on ikka öö ja päev.
Vasta
#8
Siim-jah loomulikult loeb selliste vanakeste juures pigem seisukord kuid kui 1:1 võtta siis 3.0 130kW parem.
Vasta
#9
(11-09-2016, 06:30 AM)Karl Kirjutas: ...ega siis niisama ei pandud need mootorid eritellimusena peale G klassidele mis siin käisid ümbermaailmareisil mingid aastad tagasi...

Et lihtsalt täpsustuseks: G300TD on täitsa ametlik G-klassi mudel just sellesama OM606 turbomootoriga. Ka ümbermaailmareisi autod olid juba tehasest väljudes sellised. Toodeti aastatel 1997-2001, parim vanakooli ridapumbaga mudel. Paljude lemmikmootor ka siin foorumis.

Endalgi selline olnud ja läbisõitu kogunes üle 150 tuhande mõne aastaga. Jaksas rasket haagist vedada ja muidu ka oli täitsa mõnus sõita.

Vasta
#10
Rolling Estonians startis kolme g klassiga 2002a, ma ei teagi kas võeti päris tutikad autod ja telliti enam mitte tootmises oleva 606 mootoriga, mingi taoline jutt on endal ka meelde jäänud.
Vasta
#11
(11-09-2016, 07:14 PM)erx000 Kirjutas: Rolling Estonians startis kolme g klassiga 2002a, ma ei teagi kas võeti päris tutikad autod ja telliti enam mitte tootmises oleva 606 mootoriga, mingi taoline jutt on endal ka meelde jäänud.

Täitsa huvitav siis. Tean üht inimest, kes konkreetselt nende kolme auto ettevalmistamisega tegeles. Proovin järgi küsida, äkki ilma põhjuseta targutasin Smile
Vasta
#12
Olen ka kuulnud et vahetati uuemad CDI? mootorid vanemate vastupidavamate vastu.
Vasta
#13
Eks neil om603el ka nõrki kohti nagu blokikaaned,kaanetihendid,turbod. aga eks see tuleb kasutaja lohakusest.
Ise elasin ühe remondikuuri läbi ja oi halba sellega.

Muidu kütusekulu oli mõistlik nii suvel kui talvel. Fantast on ka see et see 603 käivitub ka kõige suurema külmaga ilusti.

Ise eelistaksin 3.5 ikka kuna talub ebakvaliteetsemat kütust .

Võite parandada mindRolleyes
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#14
võin parandada, pump on sisuliselt sama rida pump. Elavad solgi üle, kui seda kusagilt veel saada on. Kuid kes otsib see leiab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
(11-09-2016, 07:29 PM)verbal Kirjutas:
(11-09-2016, 07:14 PM)erx000 Kirjutas: Rolling Estonians startis kolme g klassiga 2002a, ma ei teagi kas võeti päris tutikad autod ja telliti enam mitte tootmises oleva 606 mootoriga, mingi taoline jutt on endal ka meelde jäänud.

Täitsa huvitav siis. Tean üht inimest, kes konkreetselt nende kolme auto ettevalmistamisega tegeles. Proovin järgi küsida, äkki ilma põhjuseta targutasin Smile

Minu mäletamist mööda härra Rüütel just saates rääkis, et spetsiaalselt tellitud vana tüübi mootoritega masinad olid, mitte liinilt tulnud.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 898 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 601 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 728 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 655 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,200 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,642 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,239 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,320 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,549 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,912 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne