Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 CE 300 1991
#21
Sportline-iga ei kaasne erilisi õõtshoobi.Paranoid
Minu teada peaks erinevus tulema uue tüübi õõtsaga, mis nii öelda kitsama šarniiri pesaga.
Vasta
#22
Sedaanil on erinevad, kupeel paistavad vähemalt 89 ja edasi olema õõtsad, kus sarniir on külge keevitatud. Sedaanidel mõlemat, olenevalt varustusest, Sportline siis.

Eile tegin Tallinn - Võru - Tallinn tripi. 5. käigu probleemi tuvastasin ka. Ilmselt mikrolüliti, sest kui natukene kangiga mängida, siis vahetab viiendale ka ilusasti.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#23
Vanasti oli 162kw ja võimsamatel selline õõtshoob, mil ei saanud sarniiri eraldi vahetada. Kuna sarniiri nurk teine, siis oli ka teine käändmik seal küljes. Sportlinega pole mingit seost. Aga võibolla on mul vale info.

Mul on sportline w124 olnud, aga peale kleepsude kerel ja käigukangil ma erilist vahet tavaversiooniga ei tuvastanud. Vedrud ehk tsipa lühemad ja amordid ka mälu järgi lühema käiguga.
Stabikad samad ehk tuntavat vahet ei tohiks olla.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#24
Ma leidsin googeldades, et roolikarp peaks teine olema, kõik puksid teised jne. Kas sealt reaalselt ka mingi vahe on, ei tea isegi. EPC järgi on küll kõigil erinevad koodid.

Enivei, leidsin mõistliku hinnaga Febi kaikad, niiet ei pea "taksojuhituuningut" tegema. Eusa_dance

Salongi vaja veel korralik Becker Traffic Pro vms. analoog leida (vihje, kui kellegil pakkuda on) Praegune Pioneer küll toimetab kenasti ja on suhteliselt võimekas, kuid väle värviga ja jätab üldiselt sellise "teletupsu" tuuningu mulje.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#25
Roolikarp on kiirem jah, pukside osas huvitaks ennastki. Sarniir pole kyll tõsi mitte sportline-specific vaid sellele viidatakse kui late-style asjale. R129 on ka selline, plussiks see, et see võimaldab kasutada jämedamaid kettaid.

Ahjaa vähemalt sportline s124 peaks olema ka taga ka vent kettad, see väide on mul taaskord kontrollimata.
Vasta
#26
[Pilt: IMG_1440180278717_V.jpg]

Tallinn vs Mercedes-Benz, Tallinn võitis

Õnneks sai alles Bilsud alla pandud ja need on täpselt nii palju lühemad, et kapott sai ainult suht pisikese muna. Huvitav on see, et amorte vahetades veel käisin suht kiiritilise pilguga need tugipadjad üle ja mingeid pragusid jms. küll ei märganud. Katki läks ka Raua tn. mööda sõites mingit auku tabades. Sain jälle õppetunni, et pole mingit mõtet "säästukat" teha, ehk ise-endale autot ehitades tuleb kõik, mis lahti keerad ka kohe uuega asendada ja igaks-juhuks mõned asjad, mida ei keera ka.

Vanad amordid olid visuaalselt täiesti heas korras, ühtegi õlitilka ega midagi, aga kui alt ära võtsin, siis sai selgeks, et tegelt olid nad oma aja juba umbes 2x ära elanud. Õlist täiesti tühjad ja silinder liikus pmtslt oma raskusega üles-alla. Uute amortidega ikka täitsa teine tera. Saaks veel rattad ka korralikult reguleeritud...

Muidu vahetasin veel kastipadja ja mootoripadjad ka ära, üks oli õlist tühi, teine veel toimis, aga kuna vahetus on nii lihtne ja jupid 124-l on ikka tõesti "kilohinnaga" panin mõlemad uued.

Üks laia ringi küsimus ka, kas õlirõhu andur võib valetada/ära surra ka nii, et näitab õlirõhku kellal valesti? Nimelt mul rõhk stabiiselt 3bari kella järgi, pigem rohkem kui vähem, aga päris õige see ikka ei ole.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#27
Kui õlirõhu andurilt pistik eemaldada, siis näitab ka kogu aeg 3 bar.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#28
(21-08-2015, 11:40 PM)tns-one Kirjutas: ...
Üks laia ringi küsimus ka, kas õlirõhu andur võib valetada/ära surra ka nii, et näitab õlirõhku kellal valesti? Nimelt mul rõhk stabiiselt 3bari kella järgi, pigem rohkem kui vähem, aga päris õige see ikka ei ole.

Võib küll ära minestada.

Mõõda usaldusväärse kellaga (mis ei pea tänapäeval enam mehhaaniline olemaUnibrow) ära, saad aimu.
Vasta
#29
Siim Laikask tegi Mannergute Mõõduvõtul paar pilti mersust. Suur aitähh talle Smile

[Pilt: IMG_5852.jpg]
[Pilt: IMG_5822.jpg]

Vahepeal autoga ainult sõitnud, enamasti küll nädalavahetustel. Taha panin natukene "beefymad" rehvid ainult.

Enne hooaja lõppu peaks veel stangesse udukad külge pookima ja LED-tuled sealt eemaldama, kuhu nad oma tee leidnud on.

Kunagine avarii, mis selle autoga tehtud on, annab ka tunda. Sild on tegelikult umbes 1cm all viltu. Mitte, et see vanade autode puhul mingi üllatus oleks, aga lihtsalt korra 17x10" ringi alla proovides oli üheltpoolt kõik hea ja teiseltpoolt ei saanud kuidagi olemasolevat rehvi-velje combot mahtuma. Praeguste ratastega saab ka paremale poole rahulikult sõrme vahele pista rehvile ja koopale, vasakult on asi suht tuuga Big Grin Eks kui kunagi rohkem lahti võtab auto, siis tegeleb sellega. Stendis iseenesest sai kõik paika keeratud sellegipoolest.

Küsimus ka tegelt, salongivendi kaitsme originaal amperaaz? Viimasel kiirusel sulab kaitse maha, kangemat kui oli ma niisama panna ei julge. Iseenesest vent töötab hääletult ja puhub tugevalt.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#30
(15-09-2015, 07:27 AM)tns-one Kirjutas: Siim Laikask tegi Mannergute Mõõduvõtul paar pilti mersust. Suur aitähh talle Smile

[Pilt: IMG_5852.jpg]
[Pilt: IMG_5822.jpg]

Vahepeal autoga ainult sõitnud, enamasti küll nädalavahetustel. Taha panin natukene "beefymad" rehvid ainult.

Enne hooaja lõppu peaks veel stangesse udukad külge pookima ja LED-tuled sealt eemaldama, kuhu nad oma tee leidnud on.

Kunagine avarii, mis selle autoga tehtud on, annab ka tunda. Sild on tegelikult umbes 1cm all viltu. Mitte, et see vanade autode puhul mingi üllatus oleks, aga lihtsalt korra 17x10" ringi alla proovides oli üheltpoolt kõik hea ja teiseltpoolt ei saanud kuidagi olemasolevat rehvi-velje combot mahtuma. Praeguste ratastega saab ka paremale poole rahulikult sõrme vahele pista rehvile ja koopale, vasakult on asi suht tuuga Big Grin Eks kui kunagi rohkem lahti võtab auto, siis tegeleb sellega. Stendis iseenesest sai kõik paika keeratud sellegipoolest.

Küsimus ka tegelt, salongivendi kaitsme originaal amperaaz? Viimasel kiirusel sulab kaitse maha, kangemat kui oli ma niisama panna ei julge. Iseenesest vent töötab hääletult ja puhub tugevalt.

Kuradi hea näeb su suksu välja selle vana molli ja kollaste suundadegaThumbsup
Paneb tõsiselt mõtlema, et peaks enda oma ka vbl päris 500E-ks tagasi keeramaEusa_angel
Carlsson sobib ka väga kenasti.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#31
Töesti viimasel pildil superilus!
Vasta
#32
Väga ilus masin sul Thumbsup Mäletan kui omalgi ce oli. Raske oli leida inimest kellele see ei meeldinud.
Naftapress.
Vasta
#33
(16-09-2015, 12:25 AM)arts24h Kirjutas: Väga ilus masin sul Thumbsup Mäletan kui omalgi ce oli. Raske oli leida inimest kellele see ei meeldinud.

Täpselt nii ongi, CE ei jäta kedagi külmaks! Mul endal oli faceliftiga `92 CE 300 ning paljud vaatasid linnas sellele järgi, kuigi ta polnud teab mis ideaalses korras. E500 tunneb väljast ära mõni üksik ja tähelepanu pööratakse siis, kui gaasi annad ja lörin tänava katabEusa_angel
Tuleb tõdeda, et on päevi, kus lausa igatseb CE järgi ja seda kindlasti mitte tähelepanu vajaduse pärast Icon_sad
Pull lugu on veel see, et mida päev edasi, seda suurem tung on vana molliga 124 Mercedes-Benz omada Icon_razz just nagu tns-one´il Ninja
Lihtsalt väike nostalgia pilt siia enda vanast CE-st lisaks...
[Pilt: 39454-43250589.jpg]
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#34
Talv käes! Auto on juba hoiul mõnda aega. Kevadel saab edasi tegeleda. Tuleb natuke värvida ja ka üht-teist remontida. Vaataks, miks mootor üle 5000rpm-i katkuma hakkab ja korrigeeriks mingeid õlilekkeid. Enne hoiustamiskohta viimist seisis auto ca poolteist kuud ja minnes oli salongivent vait jäänud. Lisaks on mingi elektrianomaalia üleliigse voolutarbimise näol. Ühesõnaga tegevust jagub.

[Pilt: 12394009_569629479879403_654846080_n.jpg]

[Pilt: 10268797_1531926920451163_731053724_n.jpg]
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#35
Mercedes-Benz sai uuesti välja aetud. Jätkuvalt sõidab.

Remonti sai ka tehtud, ilmselt on iga omanik eestis oma signalisatsiooni paigaldanud, mõnel õnnestus paremini, mõnel üldse mitte. Sai igaljuhul peotäis releesid, plokke ja "suhkrutükiga" liidetud juhtmeid eemaldatud. Nüüd ei tohiks ehk enam aku tühjaks minna ja auto maha põleda Big Grin. Salongivent läks ka uus.

[Pilt: 20160413_083440.jpg]

[Pilt: IMG_1460483172905_V.jpg]

Talve jooksul sai ühte "foorumivälist" masinat ka ehitatud. 124-le kaaslaseks või nii. 123 projekt hetkel paigalseisus, no ei tule seda motivatsioonituhinat käsikäes rahalaevaga, et ta molekulideks tõmmata ära.


740 e32. Just andis käigukast saba, peab ära vahetama. Eelmise kasti tappis enda agarus (loe: ogarus) et vahetaks kõik simmerid ja paneks uue õli. Uus õli sai liiga hea ja ilmselt sidurpakid ehmatasid nii kõvasti, et pakkisid end korralikult kokku.


[Pilt: image-93a15746e3efe883a0b0dda994b046452f...8b47-V.jpg]
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#36
Masin vist pidavat müügis olema?

Teades, et Sa ei oma ainult 1-2 masinat,oleks huvitav kuulata miks just sellest loobutakse.
Vasta
#37
Ilus E32, võrreldes, kuidas ta paar aastat tagasi välja nägi - öö ja päev Smile
C124 ka väga ilus, kas selle AMG replica bodykiti ise panid? Kus ostsid ja palju umbes maksab?
Juhul kui kupee ära ei müü kas tuleb salongi värskendus, piltidel liiga kulunud näeb välja?

Huvitav teema ja ilusad pildid!
Edu autodega! Thumbsup
Vasta
#38
Kus ta müügis on? auto24 nagu ei näinud?
Vasta
#39
Korra oli müügimõte, siis kadus ära, aga ilmselt tuleb ta siiski maha müüa, kuna lihtsalt ei jõua nii palju sõita ja tegeleda temaga kui tahaks.

Miks just see masin? Sest ausaltöeldes ma ei oska remontida/pidada MB-d nii, nagu ma oskan Baieritoodangut. Ka töökoht on seotud just pigem BMW tehnikaga ning kui mul juhtub BMW-l midagi, millest enda mõistus üle ei käi, siis on mul 25 telefoninumbrit, kust tuleb ka kõige rumalamale küsimusele peast õige vastus, MB koha pealt aga väga pole ühtegi tõeliselt asjalikku tuttavat. Ühesõnaga puht majanduslik/kaine mõtlemise otsus.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#40
Väga kena, pakub silmailu 5+!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,199 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,073 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,802 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,498 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,409 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,031 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,567 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne