Postitused: 65
Teemad: 33
Liitus: Jan 2016
Maine:
0
03-04-2016, 08:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2017, 12:07 PM ja muutjaks oli karl7.)
Postitused: 65
Teemad: 33
Liitus: Jan 2016
Maine:
0
03-04-2016, 09:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2017, 12:01 PM ja muutjaks oli karl7.)
Hetkel siis vaja mootor valmis turbotada ja peale istudada.
Homme peaks saama dieselmekeni pumba kätte 7.5 elementidega.
Vaja oleks ja ehk ka kellegil pakkuda antud asju:
1)722.6 kastile controllerit
2)Holset hx40 turbot
3)Kollektorit (äkki oskate soovitada kellel lasta keevitada või keda soovitate?)
4)Intercoolerit
5)Wastegate (selle koha pealt teadmised täitsa null ja äkki keegi oskaks öelda, mis mõõtudega asi peaks olema antud turboga?)
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Lahe ettevõtmine. Mis aasta w210 doonoriks võtsid?
Postitused: 65
Teemad: 33
Liitus: Jan 2016
Maine:
0
(03-04-2016, 09:46 PM)966mkr Kirjutas: Lahe ettevõtmine. Mis aasta w210 doonoriks võtsid? 1997 aasta väljalase
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Hea näha et veel diisleid ehitatakse, kui hx40 plaanis siis võid juba CDI kasti otsima hakata sest 300td originaalkast hakkas mul väikse HX35-ga esimesel proovisõidul libisema, rääkimata HX40. Otsi 270cdi kast, see läheb sirgelt otsa, 320cdi kastil peab koja ära vahetama. Kolle ja kontrolleri kohta võid Hents99 käest uurida, kontrollerit saab otse Taanist ka tellida: http://ofgear.dk/
Postitused: 65
Teemad: 33
Liitus: Jan 2016
Maine:
0
(04-04-2016, 12:03 AM)erx000 Kirjutas: Hea näha et veel diisleid ehitatakse, kui hx40 plaanis siis võid juba CDI kasti otsima hakata sest 300td originaalkast hakkas mul väikse HX35-ga esimesel proovisõidul libisema, rääkimata HX40. Otsi 270cdi kast, see läheb sirgelt otsa, 320cdi kastil peab koja ära vahetama. Kolle ja kontrolleri kohta võid Hents99 käest uurida, kontrollerit saab otse Taanist ka tellida: http://ofgear.dk/ Ma prooviks kõigepealt 722.6 kasti ära ,aga arvan et mingi aeg peaks kindlasti CDI kasti külge muretsema. Kas seda kontrollerit oli väga keeruline ühendada kasti külge?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(04-04-2016, 11:26 AM)karl7 Kirjutas: (04-04-2016, 12:03 AM)erx000 Kirjutas: Hea näha et veel diisleid ehitatakse, kui hx40 plaanis siis võid juba CDI kasti otsima hakata sest 300td originaalkast hakkas mul väikse HX35-ga esimesel proovisõidul libisema, rääkimata HX40. Otsi 270cdi kast, see läheb sirgelt otsa, 320cdi kastil peab koja ära vahetama. Kolle ja kontrolleri kohta võid Hents99 käest uurida, kontrollerit saab otse Taanist ka tellida: http://ofgear.dk/ Ma prooviks kõigepealt 722.6 kasti ära ,aga arvan et mingi aeg peaks kindlasti CDI kasti külge muretsema. Kas seda kontrollerit oli väga keeruline ühendada kasti külge?
Kasti külge 1 pistik. Gaasipedaali asendi andur on kindlasti vajalik, originaaltükk sobib. Kuliss peab olema 722.6 kastile.
Ülejäänu on kaablivedamise küsimus.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
04-04-2016, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2016, 11:57 AM ja muutjaks oli erx000.)
(04-04-2016, 11:26 AM)karl7 Kirjutas: (04-04-2016, 12:03 AM)erx000 Kirjutas: Hea näha et veel diisleid ehitatakse, kui hx40 plaanis siis võid juba CDI kasti otsima hakata sest 300td originaalkast hakkas mul väikse HX35-ga esimesel proovisõidul libisema, rääkimata HX40. Otsi 270cdi kast, see läheb sirgelt otsa, 320cdi kastil peab koja ära vahetama. Kolle ja kontrolleri kohta võid Hents99 käest uurida, kontrollerit saab otse Taanist ka tellida: http://ofgear.dk/ Ma prooviks kõigepealt 722.6 kasti ära ,aga arvan et mingi aeg peaks kindlasti CDI kasti külge muretsema. Kas seda kontrollerit oli väga keeruline ühendada kasti külge? Kõik 5 käigulised elektroonilised kastid ehk 5G-tronicud mis on toodetud 1995-2006a on 722.6 põlvkond, täpse margi ja väände taluvuse määravad ära kaks viimast numbrit, näiteks 722.626, 722.608 jne. 270cdi ja 320cdi kastid on samuti 722.6, alles alates V6 diislitest on kasutusel 722.9 kastid.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-04-2016, 11:56 AM)erx000 Kirjutas: ...
Kõik 5 käigulised elektroonilised kastid ehk 5G-tronicud mis on toodetud 1995-2006a on 722.6 põlvkond
...
Ma hää meelega loeks sellele väitele viidet. Kas 722.6xx kasti ei tulnud mitte CAN-busiga? Kui kadusid kangilt madalamad käigud ja diiselmootorisse tuli ühisanumpurts...
Postitused: 125
Teemad: 15
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
04-04-2016, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2016, 12:26 PM ja muutjaks oli Majori.)
Huvipärast küsin, mis hinnas need rootslaste pumbad praegusel hetkel on oma 7,5mm elementidega.? Või on äkki neid elemente eraldi ka kuskilt saada. Tegelane oleks iseenesest olemas kes need sinna sisse topiks. Pikemat aega mõlguvad säärase projekti mõtted peas. Mootor ja kast iseenesest võtta kohe. Tuleb lihtsalt oodata kuni mõni viisakas kere pihku hüppab.
Igastahes tore lugeda ja vaadata et meil eestiski tuleb neid projekte nagu seeni peale vihma.
Edit: Tegelikult mulle kõlbaks esialgu ka 7mm
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
04-04-2016, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2016, 12:28 PM ja muutjaks oli erx000.)
(04-04-2016, 12:18 PM)v6sa Kirjutas: (04-04-2016, 11:56 AM)erx000 Kirjutas: ...
Kõik 5 käigulised elektroonilised kastid ehk 5G-tronicud mis on toodetud 1995-2006a on 722.6 põlvkond
...
Ma hää meelega loeks sellele väitele viidet. Kas 722.6xx kasti ei tulnud mitte CAN-busiga? Kui kadusid kangilt madalamad käigud ja diiselmootorisse tuli ühisanumpurts... Sellist väidet poleks sinu poolt küll ootanud, kuni 99a on ju kõik 5k kastid PRND4321 asendiga, W210 punnsilmal ja W202 c klassil on ainult esimesed mudelid 95-96a vaakumiga. Uuem kangikuliss tuli facelift mudelitel ja nii uus kui ka vana on canbusiga, ainult aju vahe on, kastid ise samad. Mul on enda c klassil näiteks 2004a W211 kast ja w202 facelifti kuliss tavalise PRND4321 asendiga.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kuni 1996 oli 722.5 ehk ilma ajudeta viiene ATM kast.
Postitused: 65
Teemad: 33
Liitus: Jan 2016
Maine:
0
(04-04-2016, 12:23 PM)Majori Kirjutas: Huvipärast küsin, mis hinnas need rootslaste pumbad praegusel hetkel on oma 7,5mm elementidega.? Või on äkki neid elemente eraldi ka kuskilt saada. Tegelane oleks iseenesest olemas kes need sinna sisse topiks. Pikemat aega mõlguvad säärase projekti mõtted peas. Mootor ja kast iseenesest võtta kohe. Tuleb lihtsalt oodata kuni mõni viisakas kere pihku hüppab.
Igastahes tore lugeda ja vaadata et meil eestiski tuleb neid projekte nagu seeni peale vihma.
Edit: Tegelikult mulle kõlbaks esialgu ka 7mm Dieselmeken küsib kuni 7.5 elementidega pumba eest 9000seki ehk umbes 975 euri.
Plaan oli endalgi ,et laseks 7.5 elemendid sisse panna eestis. Sai uuritud siis targematelt meestelt ja probleem pidi tekkima alda-ga ,mis on dieselmeken oma pumbas väliseks teinud. Mina sain kasutatud pumba ,aga koos transpordi ja kõige muuga oli tal see pump kokku läinud 1200euri.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-04-2016, 12:23 PM)erx000 Kirjutas: Sellist väidet poleks sinu poolt küll ootanud, kuni 99a on ju kõik 5k kastid PRND4321 asendiga,
...
Ma nüüd häbenen natuke aega.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B...ansmission
Postitused: 65
Teemad: 33
Liitus: Jan 2016
Maine:
0
Hetkel tegelen kere kallal ja ehk keegi oskab soovitada kas amortidest võtta bilstein b6 või b8 mudelid?
Ja kui küsimuste esitamiseks läks ehk keegi pakub või oskaks soovitada ka vedrude kohta, plaan oleks väheke madalamaks ja jäigemaks. Hetkel silmapiiril eibach 35mm madaldusega, kas tasub selle firma toodet ära või ei?
Postitused: 55
Teemad: 2
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
12-04-2016, 11:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2016, 11:48 PM ja muutjaks oli Kombimiis.)
Ma arvan et paljud mõtteid STD OM606st juba ammu...
Kena sisu muidu.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Eibach ja H&R on head tootjad. Muud soovitaks vältida. B8 on oluliselt jäigem B6`st.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mis W201 ja W124 tuuning vedrudesse puutub, siis sõltumata tootjast on enamik (et mitte öelda kõik, Eibach ja H&R tänavakomplektid kaasaarvatud) neist liiga pehmed, H&R Cup Kit on tänavale jälle liiga jäik. Kogenumad (kes on erinevaid tuuningvedrusid katsetanud) muretsevad 400E/E420 või 500E/E500 originaalvedrud ja lõikavad need oma soovitud kõrgusesse. SL-i (500, 600) vedrud kõlbavad vist ka.
Lisamärkusena tasub mainida, et nivoovedrustuse korral on taga kasutusel pehmemad vedrud kui tavavedrustuse korral.
Arvestades, et su autol on sportline vedrustus (kui seda tavavedrustusega asendatud pole), siis see peax juba ise tavavedrustusest jäigem ja 20-30mm madalam olema.
Vedrustuse kõrgust saab ka vedrupatjade paxusega reguleerida. Saadaval on 4 eri paxusega padjad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Mis kast lõpuks alla sai, 320cdi? Mis pump? Ma sain selle turboga 323kw/716nm rattast, alguseks täiesti piisav.
|