Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
11-04-2016, 07:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2016, 07:42 PM ja muutjaks oli Brut.)
Tere,
olen uus kasutaja ja tahaks oma keskeakriisile leevendust. Vaatan juba pikemat aega 500/560SEC autosid, aga mida rohkem vahtida, seda keerulisemaks teema läheb...
Olen aru saanud, et pigem 560 kui 500 ? Ise ei jõua Saksa minna ja ega pealevaadates niikuinii midagi öelda ei oskaks. Silm jäi peale selllele
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...geNumber=4
Aga see on hinnaklassist veidi väljas - ja tundub kõvasti pleekinud ka olevat.
Mida asjatundjad arvavad ? Auto võiks olla ca max 15K aga sellises korras, et saaks ka ikka sõita
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
15k eest peaks kindlasti heas korras SEC-i saama. Eesti turgu ei ole uurinud?
Võib-olla mõni kaasfoorumlane tegeleb väljamaalt autode toomisega ja saab just teile vastava auto tuua.
Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
11-04-2016, 07:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2016, 07:53 PM ja muutjaks oli Brut.)
(11-04-2016, 07:46 PM)kodutu Kirjutas: 15k eest peaks kindlasti heas korras SEC-i saama. Eesti turgu ei ole uurinud?
Võib-olla mõni kaasfoorumlane tegeleb väljamaalt autode toomisega ja saab just teile vastava auto tuua.
Hinnad Saksas on müstiliselt tõusnud järsku.(või vähemalt tundub mulle nii) kõik alla 10K euro on juba piltide pealt suht väsinud... Eestis on müügis http://www.auto24.ee/used/1615219 see tundus ok, aga vist isutab ikka 560 järele...
Saksas tunduvad olevat põhiliselt Jaapanist toodud...
Postitused: 84
Teemad: 32
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
tere.
rootsis palju huvitavam variant, pole küll see mida sa konkreetselt otsid, aga ikkagi-http://www.blocket.se/jonkoping/Mercedes_350_SLC___73_66271912.htm?ca=11&w=3
kena kevadet
(11-04-2016, 07:41 PM)Brut Kirjutas: Tere,
olen uus kasutaja ja tahaks oma keskeakriisile leevendust. Vaatan juba pikemat aega 500/560SEC autosid, aga mida rohkem vahtida, seda keerulisemaks teema läheb...
Olen aru saanud, et pigem 560 kui 500 ? Ise ei jõua Saksa minna ja ega pealevaadates niikuinii midagi öelda ei oskaks. Silm jäi peale selllele
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...geNumber=4
Aga see on hinnaklassist veidi väljas - ja tundub kõvasti pleekinud ka olevat.
Mida asjatundjad arvavad ? Auto võiks olla ca max 15K aga sellises korras, et saaks ka ikka sõita
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
Uuri nettiauto.com (soomest). Näiteks selline välja pakkuda seal
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/7912798
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
13-04-2016, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2016, 05:29 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kusjuures see 16.000€ Koenig vöib olla hea investeering kuna osades kohtades need ulmehindadega. Üsna haruldus. Endale ta paraku ei meeldi-liiga ülepingutatud.
100% nöus et korralike SEC-ide hinnad Mobile.de-s kövasti töusnud. Mu helesinine unistus liigub aina kaugemale.
Alla 10K on pöhim rämps-masendav!
Korralikud 15-20K.
Musta värvi, musta/heleda nahksisuga üldse üsna raske leida-on väga palju igasugu punaseid, rohelisi, siniseid, halle jne.
See eelpooltoodud höbedane SEC on vist oma tubli 5 aastat a24 olnud. Osteti ca 7K, pesti puhtaks ja topelthinnaga müüki. Kusjuures hinda tösteti sellel kevadel arusaamatul pöhjusel (a24 ainuke SEC?) veel paari K vörra-enne oli vist 12.900 vms.
Veel eelmise aasta augustis läks Rodion Popovi must 560SEC 8200€ mis sellises konditsioonis isendi eest VÄGA HEA HIND! Nii korralikku pole varem näinud.
http://www.auto24.ee/used/1821122
www.sportauto.ee Kristjan Pappal läks ka eelmine aasta 1 väga korralik 560SEC 13K ära.
Postitused: 8,300
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-04-2016, 07:41 PM)Brut Kirjutas: ...
Olen aru saanud, et pigem 560 kui 500 ? Ise ei jõua Saksa minna ja ega pealevaadates niikuinii midagi öelda ei oskaks.
...
Kas oled SECiga sõitnud? Kas meeldis? Kui ei ole, siis peatselt hakkavad SECid liiklusesse laekuma. Tasub hoida silmad lahti ja omanikega suhelda.
"Vana kooli" MB on tänapäeva normaalsest autost sedapalju erinev liikur, et mitte igaühe ego ja ja tagument ei passi sellesse.
500 vs 560 on rohkem enesetunde küsimus. Reaalselt mõõdetav vahe oli küll uuel autol olemas, aga vähestel on see enam säilinud. Ning üleüldse on mootor vaid osa autost. Enam loeb üldine tervik, paraku seda pildi pealt ei hinda...
Musti sekke musta nahksisuga on piisavalt liikvel, midagi teistsugust pole üldse paha. Tõsi, selleks peab selgroogu olema.
Anno 2016 leida heas toitumises SEC alla 10 k€ on võrreldav lotovõiduga. Mis juhtub kellegiga nii paar korda aastas Aga et see juhtuda saaks, tuleb mõnda aega märkimisväärne osa ajast veeta autoportaale kammides.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
500 ja 560 on veidi erinevad lisaks mootorite töömahule.
Kuni 15k eest peaks täitsa arvestatava auto saama.
Edu!
Postitused: 84
Teemad: 32
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
tere!
http://www.blocket.se/varmland/Mercedes_...?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/halland/Mercedes_B...?ca=11&w=3
vaata ka neid!!
(11-04-2016, 07:41 PM)Brut Kirjutas: Tere,
olen uus kasutaja ja tahaks oma keskeakriisile leevendust. Vaatan juba pikemat aega 500/560SEC autosid, aga mida rohkem vahtida, seda keerulisemaks teema läheb...
Olen aru saanud, et pigem 560 kui 500 ? Ise ei jõua Saksa minna ja ega pealevaadates niikuinii midagi öelda ei oskaks. Silm jäi peale selllele
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...geNumber=4
Aga see on hinnaklassist veidi väljas - ja tundub kõvasti pleekinud ka olevat.
Mida asjatundjad arvavad ? Auto võiks olla ca max 15K aga sellises korras, et saaks ka ikka sõita
Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
14-06-2016, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2016, 07:48 PM ja muutjaks oli Brut.)
Niih, käes.
Asja positiivne külg on see, et ühtegi roostet pole. Mitte kuskil.
Negatiivseid ei jõua ära lugeda. No nagu ikka : mootor lonkab, käigukast elab oma salapärast elu, tagumik on longus (amort lekib, aga pump tundub õnneks korras olevat, amordid ja salvestid juba tellitud), sisu on pleekinud(kuna roostet pole) ja sees on elatud nii ees, kui ka taga, lohakalt ülevärvitud (ei tea, miks üldse värvitud), tagakardin ei tööta, jne, jne, neid vigu tuleb vähelhaaval ikka välja. Aga vähemalt on nokitsemist. Ja on lootus, et saab asja kui piisavalt raha ja aega on.
Ja iga kord jääb mul teda vaadates karp lahti ja hing kinni. Nii disaini kui ka tehniliste lahenduste poolest - mis teha - veneaja inimene - kõrvutan teda selle aja autodega, mis meil kättesaadavad olid...ja samas ka tänapäevaste autodega, mille eesmärk on olla tarbitud teatud aja ja siis pressi alla. Ühesõnaga - tehti ikka asju.
Postitused: 1,637
Teemad: 53
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Äkki viitsid rubriiki "huviliste autod" piltidega teema ka teha, taoline klassik ja selle korda tegemise protsess on liiga huvitavad, et seda salaja teha .
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Jah kasvöi paar pilti Palju önne-oled ka ühe minu unistuste auto omanik
Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Pean tunnistama, et ei oska siia neid pilte üles panna :-(
Vahepeal on palju vett merre voolanud. Mitmeid asju on vahetatud - hea on tõdeda, et vastupidiselt tänapäevastele autodele on nii vanal autol võimalik veel ise asju teha (ja ilma arvutita). Hakkab nagu looma. Tühikäik, eriti külmalt, veel lonkab...ju siis peab kõik kummist asjad seal kapoti all välja vahetama.
Hort Autos käis ülevaatusel, nipet näpet veel vaja teha, mootori lonkamise osas soovitasid nad ARK-i juures mingit kohta...eks peab sinna minema siis kraapima...endal on mõistus otsas. Aga öeldi et - uskumatult hästi säilinud. Rõõm kuulda.
Sõita on iga korraga mõnusam...
Postitused: 3,787
Teemad: 279
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
28-06-2016, 12:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2016, 12:11 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Vöid pildid mulle meilile saata: teknootik@gmail.com Saan siia üles panna.
560SEC taolisi iludusi vöiks rohkem olla-muidu kisub väga traktorifoorumiks
Tühikäiguga oskab ehk www.speedster.ee ka aidata.
Edit-ongi vist sama mida Hort Auto soovitas:
Aadress: Lohu 12, Tallinn 12618 ( Mustamäe ARK-ga samas hoones)
Mobiil: 56 56 54 58
Lahtiolekuajad: E-R 11.00 – 19.00 (või vastavalt vajadusele ka kauem
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
(28-06-2016, 12:07 AM)nostromo Kirjutas: Vöid pildid mulle meilile saata: teknootik@gmail.com Saan siia üles panna.
560SEC taolisi iludusi vöiks rohkem olla-muidu kisub väga traktorifoorumiks
Tühikäiguga oskab ehk www.speedster.ee ka aidata.
Edit-ongi vist sama mida Hort Auto soovitas:
Aadress: Lohu 12, Tallinn 12618 (Mustamäe ARK-ga samas hoones)
Mobiil: 56 56 54 58
Lahtiolekuajad: E-R 11.00 – 19.00 (või vastavalt vajadusele ka kauem
Speester see soovitatud koht ongi ja Hannes selle tegelase nimi, kes karpadega sinapeal.
Herki
Postitused: 798
Teemad: 59
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(28-06-2016, 11:01 AM)herki Kirjutas: (28-06-2016, 12:07 AM)nostromo Kirjutas: Vöid pildid mulle meilile saata: teknootik@gmail.com Saan siia üles panna.
560SEC taolisi iludusi vöiks rohkem olla-muidu kisub väga traktorifoorumiks
Tühikäiguga oskab ehk www.speedster.ee ka aidata.
Edit-ongi vist sama mida Hort Auto soovitas:
Aadress: Lohu 12, Tallinn 12618 (Mustamäe ARK-ga samas hoones)
Mobiil: 56 56 54 58
Lahtiolekuajad: E-R 11.00 – 19.00 (või vastavalt vajadusele ka kauem
Speester see soovitatud koht ongi ja Hannes selle tegelase nimi, kes karpadega sinapeal.
Herki
Hannes on lihtne mees lihtsate riistadega. Kruvikeeraja, kuvalda ja 10€ tester olid riistad kui mul tühikäiku "regullis". Mul olid pöörded lihtsalt kõrged - 900rpm ja need sai ta korda. Samas lihtsaid õhuklapi / püsikiirusehoidja vahelisi tööpõhimõtteid ta ei teadnud ja kruttis kõik gaasihoovastiku reguleerimisvardad nii valeks kui võimalik. Hea et hiljem tagasi korda said need. Kui ikka sissepritses viga on, siis ma eriti temale ei panustaks - samas ei oska ka kedagi paremat soovitada.
Kas muidu küünlad-küünlajuhtmed-rootori ja jagajakaane juba vahetasid ära ? Ma sain oma autol mootori lonkamisest sellega lahti.
Jõudu igatahes autoga, see tasub vähemalt emotsionaalselt end ära kui auto lõpuks (enam-vähem) korda saab...
P.S.
Mul on riiulis korralik 722.350 käigukast olemas, ls 248000km ja hind soodsam kui remontida vana
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 2,488
Teemad: 127
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui on ASR'iga auto, on gaasihoovastiku pikkused VÄGA olulised. Korrektsest pikkusest sõltub ka IDLE (Tühikäik) ja FULL TROTHLE (Põhjagaas)režiim.
Võiksid natuke oma tühikäigu probleemi kirjeldada.
Mootori lonkamine - 1) Vaheta potentsiomeeter ära (moodsamas keeles "õhukoguselugeja" lugeja) http://www.ebay.de/itm/TOP-LMM-Poti-Merc...SwabhUV5mo 2) Lisaõhk - selle mootori põhiviga täna. Tuleb tellida kõik uued pihustite tuulutusvoolikud/tihendid ja lihtsalt ära vahetada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Küünlad, filtrid vahetatud, jagaja kergelt puhastatud, kohe on järg jagaja-juhtmete-voolikute vahetuses käes. Peaks ehk pihustid ka uued kõik panema ? hetkel puhastatud ja uued kummist kraed.
Probleem :
Olek 1 - norm olekus väriseb, kergelt jätab vahele, kiirendades on veidi selline tagasihoidev, nagu ei saaks korralikult kätte. Kui pöördeid koguneb 3500 kanti, tirib juba ilusasti.
Olek 2 - Külmalt peast käima pannes tuleb pikemalt käiata, peale seda on pöörded väga madalad, käik sees aeglaselt manööverdades tahab välja surra. Sõites oleks nagu mingi safe mode peal, väriseb ja edasi ei taha liikuda, nagu oleks 2-3 silindrit tagant ära. Kummaline on see, et kui seisma panna, süüde välja nii umbes minut ja uuesti käivitada, muutub tavaliseks - kõik töötab, nagu olek ühes.
Postitused: 8,300
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-06-2016, 08:40 PM)Brut Kirjutas: ...
Olek 1 - norm olekus väriseb, kergelt jätab vahele, kiirendades on veidi selline tagasihoidev, nagu ei saaks korralikult kätte. Kui pöördeid koguneb 3500 kanti, tirib juba ilusasti.
Olek 2 - Külmalt peast käima pannes tuleb pikemalt käiata, peale seda on pöörded väga madalad, käik sees aeglaselt manööverdades tahab välja surra. Sõites oleks nagu mingi safe mode peal, väriseb ja edasi ei taha liikuda, nagu oleks 2-3 silindrit tagant ära.
...
Palju kütuserõhk on?
Kas jaoturikaanes on sees näha mõrasid või tahma?
Kas kõrgepingejuhtmetele vett piserdades muutub mootori käik ebaühtlasemaks? Praegu on valegd ööd ja ilutulestikku ei näe, aga ehk on võimalus ajada auto kontrolliks mõnda tõeliselt pimedasse ruumi juhtmete loputamise ajaks. Siis on kenasti näha, kui säde kusagilt vasakule läheb.
Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Jagaja, rootor ja küünlajuhmed vahetatud. Homme proovin külma mootoriga, hetkel tundus, nagu oleks tsipa paremaks läinud...aga see võib olla ka selline pseudotunne.
Eile tulin mõttele, et selliste autode asjatundjaid enam ei olegi - kui asi puudutab mingied anomaaliaid. Et kui arvutit külge ühendada ei saa ja mehaanilist osa 1:1 vahetada ei saa, siis kehitatatakse reeglina õlgu...
Huvitav, mingisugune segav, nagu klapiklõbina hääl on olnud, algusest saadik. Täna ilma õhupuhastita püüdsin aru saada kustpoolt tuleb, aga tundus, nagu keskelt, pritsungipumbast. Kas see on normaalne, või on nüüd see polkovniku lese sündroom...tahaks kuulata mõnda teist, aga pole ühtki kohanud tänaval...
Ühesõnaga - saaga jätkub, aga läheb spordiks ära - kes enne väsib, kas mina, või auto :-)
|