Postitused: 27
Teemad: 10
Liitus: Oct 2015
Maine:
0
Mure selline, et masin lihtsalt ei käivitu. Armatuuris hakkavad kõik tuled ilusti põlema ja ei tundu et aku viga oleks. Käivitades ei tee masin ühtegi heli. Masin on ka eelnevalt sellist asja teinud, et esimese korraga ei käivitu aga teise või kolmanda korraga alati käivitunud. Avastasin ka veel sellise asja et masin on parkingu peal aga kallakupeal seistes hakkas vabalt alla veerema nagu polekski parkingu peal. Masin käis ca kuu tagasi turbiini remondis kas see viga võib kuidagi sellega seotud olla?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Mul e270cdi tegi umbes sama nalja nii korra kuus.
Kõik asjad olid üle kontrollitud. Aku vahetatud, pinge starteril mõõdetud, releed kontrollitud jne.
Vahest oli nii, et pidid võtmega võibolla 10 korda lõgistama, enne kui starter rakendus. Siis töötas jälle kuu aega ilma ühegi probleemita.
Mina kahtlustasin lõpuks süütelukku või võtit, kui on kaks võtit, saad proovida, mis teise võtmega teeb.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
01-12-2015, 08:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2015, 08:41 PM ja muutjaks oli hellrix.)
Kas mootor ei käivitu või ei võta üldse starterit järele?
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Käiguvalitsa küljest oli lülitus varras lahti tulnud. Stopperseib kadunud. Ja suvaline käik sees. Sellepärast ei lasknud starterit käivitada.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
Lihtsalt jutujätkuks, ehk on kellelegi tulevikus kasulik info.
Sama mudel ja modifikatsioon, remonditi turbiini ja samuti Hõbenooles.
Sümptomid samad- kaks päeva peale remonti autol ühtäkki käivitusblokeering peal. Vihje leidsin siitsamast teemast ning lahendus oligi tõesti nii lihtne nagu eelpool kirjeldatud. Lülitusvarras oli viimase sõidu ajal lahti tulnud ja mootor seisati enda teadmata D positsioonis, kusjuures võti eemaldus süütelukust takistuseta.
Käiguvalitsa hoob sai ajutiselt fikseeritud traadi ja plekitükiga (ligi pääseb vabalt, ilma põhjakatet eemaldamata), Silberautos uus originaalseib 2 €, paigaldus 3 min.
Väidetavalt ei näe remondijuhis ette peale stopperseibi eemaldamist selle asendamist uuega, kuid arvestades selle olematut maksumust võiks suuremate kulude (treilervedu teenindusse vms) vältimiseks sellise võimaliku probleemi teadmiseks võtta.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Arvestades, et probleem juba vähemalt kahel autol, siis mõlema omanikud võiks Hõbenoolt teavitada. Ma usun, et neil pole ka eriline probleem peale korduvalt selle vea otsa sattumist hankida omale hunnik neid stopperseibe ja panna selle vahetus tööülesandesse sisse.