Postitused: 3,908
	Teemad: 80
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
9
	 
	
	
		Keila pakiautola ka olemas tööriistad ja kogemus. 
Kuid tähtajad pikad ja kuigi tihti neist kinni ei peeta.
60 000 on see välp millle tagant tuleks vahetada seibid ja poldid. Kui õigeaegselt teha on sisuliselt peenraha, alla tunni tööd ja paar eurot polt ja seib x4
	
	
	
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 22
	Teemad: 18
	Liitus: Oct 2014
	
Maine: 
0
	 
	
	
		äkki keegi saadab lingi kuida seda remontida või kus saaks õpetusi alla laadida.
Mis selline  remont võiks maksta umbes, palju detailide hinnad?
kas kellegil töökorras mootorit ei ole müüa? Kumb oleks otstarbekam, kas remontida olemas olevat või osta kasutatud töökorras mootor?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908
	Teemad: 80
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
9
	 
	
	
		Pakuti kahte kohta, võta telefon ja küsi.
Kui muidu mootor korras siis muidugi remont.
	
	
	
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 110
	Teemad: 1
	Liitus: Mar 2015
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kuna mootoril pole midagi viga, siis pole mõtet ju vahetada. Üks pihusti oli ~ 400€ , aga seda tuleb vahetada alles siis, kui otsad on andnud. Pihustite eemaldisega tuleb vahetada põhjaseibid(4tk) ja poldid(4tk), kokku ala 10€. Vb vaja ka pihustitele pistikuid, kuna need kipuvad katki minema, kui selline pigi kuhi on. 
Sellise töö juures võib vedada ja saab paari tunniga hakkama või läheb terve päev. 
Kuna see töö vajab eritööriistu, siis on odavam lasta see teostada kellegil, kellel on vastavad riistad olemas nagu pihusti eemaldaja(mitte löökvasar), põhjafreesid jne
Palju maksma läheb, sõltub edasi juba töökoja tunnihinnast, sest materjal ei maksa suurt midagi
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,173
	Teemad: 87
	Liitus: Sep 2008
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Seibid olid jah vist euro tükk ainult. Pilti vaadates tundub et sellele vinguhaisule salongis ei ole pikemat aega tähelepanu pööratud.
	
	
	
Naftapress.