Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E, 3.2 w201 Mairo.
#1
Mark: Mercedes- Benz
Mudel: 190E
Aasta: 1990
Mootor: Bensiin
Kubatuur 3.2
Värv: Tumepunane metallik
Lisad: Kärukonks
Esmane registreerimine Eestis: 09.10.2001

Kaheksa aastat tagasi sai sellest autost mööda käidud ja suud vesistatud, ei osanud aimatagi et see kunagi minu kätte võib sattuda. Big Grin
Ükspäev arts rääkis et masin on võimalik ära osta, kolm päeva kripeldas ja siis mõtlesin et tuleb ära võtta.
Aegade jooksul on masin vähe räsida saanud, esimesed tiivad, esi ja taga stange tuleks ära vahetada. Nahksisu on seest kaduma läinud, see nüüd kaltsusisu.
Eks ma püüan teda järjest viisakamaks teha.
Mootoriks on 3.2 liitrine bensiinimootor, mida juhitakse vemsiga. Kolme kettaga sidur. Getrag käigukast.
Eks ma järjest kirjutan juurde kui midagi muutub.
Mõni pilt ka siis hetkeseisust.

[Pilt: 0108847665c68ca.jpg]
[Pilt: 0108847663af9b8.jpg]
[Pilt: 010884766112517.jpg]
[Pilt: 01088476598ab93.jpg]


Vasta
#2
Natuke kõpitseda siis väga kena masin, proovi tiirud ka tehtud. Ei tea milles asi, külmakraade nagu pole aga maru libe oli. Eusa_whistle Kasti pärast olen kade!
Naftapress.
Vasta
#3
Kas kellegil oleks pakkuda:
Esistange
Tagastange
Esitiivad mõlemad
Kapoti avamise link, see mis esivõre vahelt välja tuleb.
Väga korraliku sisu (istmed ja polstrid)
Vasta
#4
Käisime ringrada proovimas, kõik toimis väga hästi, auto on suht jäik ja pidurid pidasid ka ilusti vastu.
Kõige paremaks ajaks jäi väga libedate rehvidega 1.40, ehk jõuab seda veel see aasta parandada Big Grin
[Pilt: 010912867351af1.jpg]
[Pilt: 0109128669fe19d.jpg]
[Pilt: 010912867194098.jpg]

Nisama ka mõned pildid
[Pilt: 01089599316b262.jpg]
[Pilt: 0108959761da4e8.jpg]
[Pilt: 010895971761ed7.jpg]
Vasta
#5
vahva ettevõtmine, kuidas kutsikas raja autona tundub, kannatab kriitikat ka (juhitavus jne.) ?
W124 E320 US
Vasta
#6
Kuna ei ole varem rinkat sõitnud siis ei oska millegiga võrrelda Big Grin
Natuke väledam võiks masin olla.
Auto ise on suht jäik ja pidurid töötasid ka ilusti.
Juhitavus on väga hea.
Me sõitsime tänavarehviga, mis iga ringiga järjest libedamaks läks.
Aga see aasta tahaks kindlasti veel sõitma minna, võibolla on foorumist veel kellelgi huvi, oleks võibolla huvitavam Big Grin
Vasta
#7
Mis vedrude ja amortide setupit kasutad ?, Kui teil minek on siis vast ajaks ennast ka kohale , kas just sõitma aga pealt vaataks ikka Big Grin
W124 E320 US
Vasta
#8
Ma võiks ka tulla. Küll mitte mersuga Wink

Auto tundub päris raju.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#9
Paistab et see tänavalegaalne pole. See mootor vaevalt on 80 KW, seega ümberehitus ei ole arvele võetud ja selle autoga tänaval sõita ei tohi.


Esmane registreerimine: 1992
Eestis registreerimine: 06.10.1992
Registreeritud uuena Eestis
Kategooria: sõiduauto
Kategooria tähis: M1
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: tumepunane
Mitmevärviline: Ei
Mootori töömaht: 1797 cm 3
Mootori võimsus: 80 kW
Kütus: Bensiin kat.
Käigukast: -
Veoskeem: -
Mootori mudel: -
Suurim kiirus: -
Kiiruse piirang: -
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
Nii on.

Vedru ja amordi kohta ei oska öelda, olid ostes küljes juba.

Septembri teises pooles on praeguse seisuga rada peaaegu iga päev vaba, tuleks vaadata kuna ilus ilm on ja kohale minna Big Grin
Vasta
#11
Sul on piisavalt ressurssi, et illegaalse autoga tehtud avarii korral kahjud kanda? Arvesta, et kindlustuses päris lollid ka ei tööta, kuigi letiteenindajatega suheldes säärane mulje jääda võibki.

Arvestades tehtud tööd, tasuks kellegi kätetöö legaliseerida. Selleks on vaja teha ümberehitus R6 mootorile. Milleks lihtsaim on paigaldada ajutiselt 2,6 mootor ja auto angaaris ette näidata. Kodustatud ülevaatuspunktis ilmselt ei vinguta, kui R6 vahepeal kosuma juhtub...

Teoorias on ilmselt võimalik ka praegune mootor (küll vabalthingavana) ekspertide abiga paberitesse saada, kuid see saab olema okkaline tee.

Ma annan endale aru, et ülalkirjeldatud on JOKK, kuid hästi tehtud ümberehituse ja oma liikuri mõrvarikalduvusi tundva juhi korral pole see ohtlikum, kui traadi ja teibiga remionditud auto, mida meil liikluses täiesti legaalselt veereb oi, kui palju.

Variant oleks auto võtta arvele sportautona, kuna tõenäoliselt poes piima järel sellega ei käida niikuinii. Või vähemalt mina ei raatsiks... Eks sellega muidugi kaasnevad omad hädad treeningute registreerimisega jms asjakohane.

Või jättagi Wägga Kuri Kutsikas treileriloomaks, keda jalutatakse vaid suletud alalEusa_angel

Ennetamaks mõne kiire ja vihase vingumürgitust, siis ma tõesti kiidan heaks tehtud töö, kuid selle nautimine liikluses pole kõige õigem tegu. Ning praegusel kujul on sellega tänaval tiirutamine ka seadusevastane. Mis muidugi pole keelatud, vaid on lihtsalt tasuline.
Vasta
#12
Tuleb välja et ma olen 2x hullem vend kui mõni roolijoodik Big Grin
Ma ei käi selle autoga linnavahel hullu panemas.
Kuna puksiirauto on olemas siis ei ole probleem sellega rajal sõitmas käija. Smile
Vasta
#13
(28-08-2015, 10:34 AM)Mairo. Kirjutas: Tuleb välja et ma olen 2x hullem vend kui mõni roolijoodik Big Grin
Ma ei käi selle autoga linnavahel hullu panemas.
Kuna puksiirauto on olemas siis ei ole probleem sellega rajal sõitmas käija. Smile

Taavi ei väitnud et sina isiklikult oled hull liiklushuligaan vms. Lihtsalt andis mõista, mis sind oodata võib, kui sa sellega liiklusesse lähedki.

Aga nagu sa mainisid, et kasutad ainult ringrajal ja treilaga vead kohale, siis pole probleemi.

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#14
(28-08-2015, 10:34 AM)Mairo. Kirjutas: Tuleb välja et ma olen 2x hullem vend kui mõni roolijoodik Big Grin
Ma ei käi selle autoga linnavahel hullu panemas.
Kuna puksiirauto on olemas siis ei ole probleem sellega rajal sõitmas käija. Smile

Kust sa seda lugesid, et ma Sind huligaaniks pean?

Paljud lihtsalt ei tea, et ka pisikõksu korral võib kindlustus regressinõude esitada, kui neil selleks vähegi alust on. Kuuldavasti on nad viimasel ajal põhjuseid leidma hakanud...

Ning süülise avarii tegemiseks ei pea üldse kihutama, piisab hetkelisest tähelepanematusest ja vaid kergest puudutusest ja tulemuseks on hulgaliselt jama. On värske kogemusEusa_wall, juhikogemuse pikkus ei loe siin midagi.

Kuniks auto aias püsib, on asjad hästi.

Kuidas VEMS mootori juhtimisega hakkama saab? Veab kogu pööretevahemikus kenasti või on kusagil tuntav auk sees? Tühikäik on olemas?
Vasta
#15
Noo selge, Smile
Aga vems saab saab mootori juhtimisega väga hästi hakkama.
Pöördesse käib hästi ja lõpust veel eriti hästi.
Tühikäik on olemas.
Vasta
#16
Ma oleks ka käpp kui rajale minna.

Ma usun, et kui selle 3.2`ga maanteeametisse minna, siis saab 2.6 mootori passi küll.

Huvitaval kombel ei tea nad tehnikast suurt midagi, mõtlen just seda, et nemad ei tee eriti vahet mootoritel, ega nad muidugi sadu mootoreid ja tüüpe ei suuda meelde jätta. Mootori koodi ei viitsi nad ammugi vaadata.

Tuleb meelde kui 3-seeria BMW`le sai peale M3 tehnika ja oli vaja ümber regada. Tehnilise tegelane küsis, et mis mootor on, kas diisel või?!


Teadma pead sa 2.6 mootori täpset koodi ja võimsust, siis jääb vaid konks paberitele alla kirjutada ja uus pass võtta.
See tähendab ka seda, et passis on kirjas mootori ümberehitus. Mida täpsemalt ümber on ehitatud ei suuda pärast keegi kontrollida. No näiteks tee peal politsei poolt, ülevaatusel vms.

Mulle meeldivad ka ümberehitamata autod, aga paraku C63`le ei hakka hammas peale ja isegi C63 on vaja pärast paari nädalat tarbimist tuunima hakata.
Eks aretamise ja aretajate peale vaadatakse ikka viltu ja ülevalt alla. Mujal maailmas mitte nii väga, see pigem kohalik probleem.

Tore näha oma vana ja ühtlasi ka oma esimest kutsikat.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#17
Kutsikas õigetes kätes! Eusa_whistle Kahjuks jah vaese inimesena tuleb nobe masin ise ehitada. C63 ei ütleks ilmselt keegi ära.
Naftapress.
Vasta
#18
Olgem ausad , c63 võib iga vähegi rikkam persoon omale poest osta , aga üht vana ja nobedat kutsikat keeruline leida , ja no eks see ehitamise rõõm on ka midagi väärt Big Grin
W124 E320 US
Vasta
#19
Nõrgad ostavad, tugevad ehitavad ise.

Vägev kutsikas, edu.Thumbsup
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#20
Kirjutan siia teemasse ka vahepeal.
See auto on see aasta väga vähe sõitnud.
Kevadel panin sisse uue sisu ja tervele salongile sai keemiline tehtud.
[Pilt: 01103050314135f.jpg]
Ühe korra käisime audrus sõitmas. Seekord proovisime tänavaslikiga ja aeg oli peaaegu 3 sekundit kiirem kui eelmine aasta.
[Pilt: 0110305541b6cd7.jpg]
[Pilt: 0110305387bd516.jpg]
[Pilt: 011030591314014.jpg]

Autol tuleb ära vahetada tifferentsiaal, sest ajab õli välja ja undab.
Ja sidur tuleb üle vaadata sest kaob vahepeal ära.

Sellel aastal talvel ilmselt ei sõida selle autoga, järgmine aasta jälle.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,700 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,383 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W201 hinnad MMBrogan 4 893 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,804 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 8,663 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,524 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB 190, w201 x mitu -Oldschool Oldschool 101 116,256 06-09-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Oldschool
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 58 56,609 04-08-2019, 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,578 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,419 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne