Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 CE 300 1991
#1
Sai üks Mercedes-Benz hoovi juurde veetud. Kuna elukaaslane nõudis, et mul oleks hobiauto, mida ka tema kasutada saab (loe: automaatkastiga) siis sai vastu võetud otsus, et leida üks tegemist väärt kupee 124. Nädalase otsimise peale õnnestus leida. Üllatavalt raske oli see isegi; kui tundus pildil korralik, siis reaalsuses täielik peldik, või omanik ise autoga soomes või kusagil mujal ja näha saab võibolla kunagi mingi nädalavahetus... Miks sa üldse enda autot müüd, kui seda reaalselt osta ei saa?

Igaljuhul peakangelase juurde:

Must, must nahksisu, bensiinimootor ja automaatkast täitsid kogu checklisti. Enam-vähem kriitikat kannatav kere samuti. Lisaks on auto komplektne. Stanged on küll fiibrist replicad, kuid õnneks paigaldatud originaaltalade peale ja originaalkinnitustega. Tehnilise poole pealt suht tahe, kuid mõned vead on:

5. käik kadus teisel päeval (eelneval omanikul oli ka ära kadunud, kuid peale kastiõli vahetust tagasi tulnud) Ise kahtlustan kas mikrolülitit, või vajab kast ise arstimist. Ülesse tõstes selgus, et lekib teine ka tagaotsast suht isuga.
Üks esimene rattalaager undab vähe
Kapott tahab vahetust.
Tagumised tiivakaared plekksepa ja maalrikätt
Esimene tiib samuti.
Mingi pidur on õrnalt peal ja vigiseb ning esimesed udukad tuleb paigaldada.
Käima pannes kõigutab pöördeid ning külmkäivitusel jääbki tiksuma 2000 pöörde peale, kuni käigu sisse lükkad, ilmselt mingid vaakumihädad vms.

Kuna mina ega elukaaslane pühapäevaautot maale sõitmiseks ei kasuta ja talvel teda tarbima ei hakka, lasin kiirelt madalaks ta ka. Kiire research andis infot, et madaldusvedrud tapavad täielikult sõidumõnu, sest vajuvad läbi (eelkõike Lesjöfors) ja teevad sõidu hüplikuks. Kuna üks vedru oli juba poole keeru võrra lühemaks murdunud, lõikas ülejäänud ka pikusesse ja sai päris hea. Tagaotsa peab veel reguleerima, sest jäi kõrge veel. Ette ilmselt tuleb mingi hetk ka Bilsteini B6/B8 alla panna, teist marki "kähkusõitmise" autoga on hea kogemus olemas, kui radikaalselt see kõike muudab.

Veljed on originaal Carlssonid, aga kahjuks kehvade mõõtudega (18x8,5") niiet mingi hetk tuleb need asendada millegi laiemaga. Etteruttavalt mainin, et sõbral on ühed 18x12 ja 18x9,5" Kerscherid peaaegu, et üle. Big Grin

Praegu tõmbasin madalad rehvid sinna Carlssonitele peale ja sai hea küll. Tagumised siiski asendan grammivõrra kõrgematega. Kupee tagumine koobas on nii totralt suur, et ennem jõuab kogu auto põhi vastu maad, kui selle velje sinna normaalselt istuma saab 35-se profiiliga rehviga. Lisaks viskasin ka oranzid suunad ette.

Igaljuhul, nüüd tuleb end mingi hetk Lesvenisse vms. kohta vedada ja kastimured ära diagnoosida ning lasta ka muu üle vaadata. Kuigi ma orienteerun ise tehnikamaailmas suhteliselt hästi ning mutrivõtmed kipuvad käes olema tihedamini, kui kodustele meeldiks, siis selle auto kapoti all esimesed pilgud ja "lammutustööd" võtsid küll natuke kukalt kratsima, niiet lasen parem teadjameestel asja üle vaadata.

Sain ka kohe "teenitud palga" uue Mercedes-Benz hoovi vedamise eest, mingi spetsialist suutis õismäel sõbra maja parklas 123-l esiotsa laiali sõita Eusa_wall

Esimene päev tabasin kohe majaeest Sm.Tihhonovi ideaalse W140.

[Pilt: 20150813_212532.jpg]

Praegu

[Pilt: 20150816_173753.jpg]

[Pilt: IMG_4002.jpg]

Rohkem ei taha pilti teha praegu, tagaots on hirmus kikkis Big Grin

Tänan tähelepanu eest.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#2
See auto oli mingi aeg riigi oksionil müügil,eks ta mingilt ''baröögalt'' käest võeti.Igatahes hind on korralikult tõusnud.Järgmine näide suurem velg ja vaha müügikultuurist Eestimaal.
Pöörded,proovi lambda lahti ühendada või õhukululugeja.Kuigi sul 3.0 160kw,aga võid proovida.Viiene kast,proovi pistiku ühendused,kaitsmed asjad kriitiliselt ülevaadata,mul töötas.Kas tal oli rooli regull ka elektriline?
Edu kupee kallal!
Vasta
#3
Kutt kellelt ostsin käis auto üle tehnilise poole pealt. Kunagi oli see auto siinsamas foorumis esindatud, kuhu ta jõudis mingi idanaabri käest, riigioksjonist ei tea. Rool pole üldse reguleeritav.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#4
C124-s on mingi võlu-endiselt väga ilus auto. Kollased suunad oleks ka ise tagasi pannud-musta värviga tulevad nad hästi esile. Carlssonid on väga ilusad veljed aga ise paneks sõidumõnu huvides vist max 17" (mitmeosalised) AMG-d kuigi need kallid.

Kui juba kapotti vahetama hakkad siis paneks 1993-1995 facelift kapoti millel nina kapoti sees. Pre-facelift eraldiseisva võrega mõjub veidi liiga vanamoelisena.

Olen ka huvipärast CE turgu jälginud ja korralikke ikka jube vähe liikvel-enamus on masendavad rondid mille eest kohati hingehinda küsitakse.
Vasta
#5
Sai nüüd tõstuki peal auto üle ka käidud, mootor lekib õli siit-sealt, üks mootoripadi on tühi, kasti tagumine padi on pooleks, pendelhoovapuks õrna lõtkuga, esimene kardaanimuhv varsti minemas ja kirsiks tordil esimesed šarniirid lõtkuga. Muu saab homme lahenduse, aga kuna tegu Sportlinega, siis tal šarniirid koos õõtsaga. Kas taastada (ja kus, soovitavalt Tallinn) või võtta tavalise variandi kaikad ja alla panna?

Üldiselt olin isegi positiivselt üllatunud. Pole tükk aega ostnud jutu järgi "tehniliselt ideaalses korras" autot, kus nii vähe vahetama peaks Big Grin Inimestel on ikka erinevad arusaamad sellest ideaalsest seisukorrast vist. Senikaua, kuni ei kolise sõites on ideaalne.

Vaatasin VIN-i järgi EPC-st ka üht-teist,
040 C 220 CANADA SPECIAL EDITION

Varustusest on kadunud elektriantenn ja Beckeri makk, muu vähene, mis küljes, on ka olemas.

AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
LEATHER BLACK
5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
AUTOMATIC ANTENNA
FOLDING ARMREST, FRONT
AIR CONDITIONING
ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

Konditsioneer ei tööta, aga auto ajalugu uurides leidsin jutu, kus väideti, et konditorud üldse idanaabrist spetsialistide poolt puruks saetud, pole kontrollinud, et ümber lükata väidet.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#6
(17-08-2015, 02:35 PM)tns-one Kirjutas: ...
aga kuna tegu Sportlinega, siis tal šarniirid koos õõtsaga. Kas taastada (ja kus, soovitavalt Tallinn) või võtta tavalise variandi kaikad ja alla panna?

Makita-madaldus Sul juba on, seega peaks kannatama taksoõõtsad alla aretada küll.Eusa_whistle Teadaolevalt on vahetus võimalik.
Vasta
#7
(17-08-2015, 02:44 PM)v6sa Kirjutas: Makita-madaldus Sul juba on, seega peaks kannatama taksoõõtsad alla aretada küll.Eusa_whistle Teadaolevalt on vahetus võimalik.

Kodanik v6sale käib vist "tuuning" vähe vastukarva Big Grin

Aga mitte muretseda, testin talvel õhkvedrustuse installi ja ehituse 123 peal järgi ja kui õnnestub, saab ühe soojaga 124 ka kohe teha.

Kuigi pean tunnistama, et 123 on lõigatud vedrudega väga super sõita, ehk annab oma osa ka korralik Bilsteini amort, 124 nii hea pole.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#8
(17-08-2015, 03:01 PM)tns-one Kirjutas: ...
Kodanik v6sale käib vist "tuuning" vähe vastukarva Big Grin
...

Oma auto, ise tead. Mina ei pea järele kiitma sellele, mida ma õigeks ei peaEusa_angel Kiitjaid jagub niigi.

124 külgvaate rikuvad madaldamine ja tõllarattad ära. 201 näituseks nii hullusti ei kannatagi. Üldiselt - mida uuem mudel, seda vähem madaldus üldmuljet rikub.

Tõenäoliselt kupee kui vähim praktiline keremudel ei kannata ka kandevõime vähenemise käes nii palju. Kes sellega ikka korstnatelliseid või tasandussegukotte vedama hakkaks. Ning kaks inimest pluss neidise ridiküli kannab ka lühem vedru ära. Tõsi, Tallinnas peab siis veidi teed valimaWink

Tegelikult virisen peamiselt oma kuvandi hoidmiseks, Su toimetamist on tegelikult huvitav jälgida. Pane edasi, sile toorik iseenesestThumbsup.
Vasta
#9
mul selline isend ja esiotsa tahaks ikka madalamaks teha
ees on vedrude padjad nr3
[Pilt: 44733-DSC_0156.JPG]
[Pilt: 25944-DSC_0151.JPG]
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#10
Selle stangega, olgugi, et ta on replica, ei sobiks mitte kuidagi uuem kapott.
Vasta
#11
No mul OEM sportline, niiet vedrupadjad olid samuti kõige madalamad (ühe mummuga).

Facelift kapotti ei tule. Autot ostes oli üheks kriteeriumiks just pre-facelift kere. Sedaani puhul meeldib mulle facelift nina, aga kupee on IMO pätikam just pre-face.
Karterikaitsme peale tuleb ka vist mõtlema hakata, on küll too sutsu kõrgem kui sillatala, kuid hirmutavalt madalal siiski.

Täna tuli sõites 5. käik ka jälle tagasi - võta nüüd kinni milles häda, lähengi kohe välja kaitsmekarpi surkima, äkki miski niiskus sees. Käin pistikud ka üle.

Kas 124 on tagumisi vedrupatju ka erineva kõrgusega?
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#12
(17-08-2015, 07:51 PM)tns-one Kirjutas: No mul OEM sportline, niiet vedrupadjad olid samuti kõige madalamad (ühe mummuga).

Facelift kapotti ei tule. Autot ostes oli üheks kriteeriumiks just pre-facelift kere. Sedaani puhul meeldib mulle facelift nina, aga kupee on IMO pätikam just pre-face.
Karterikaitsme peale tuleb ka vist mõtlema hakata, on küll too sutsu kõrgem kui sillatala, kuid hirmutavalt madalal siiski.

Täna tuli sõites 5. käik ka jälle tagasi - võta nüüd kinni milles häda, lähengi kohe välja kaitsmekarpi surkima, äkki miski niiskus sees. Käin pistikud ka üle.

Kas 124 on tagumisi vedrupatju ka erineva kõrgusega?
Tagumisi samamoodi. Tagumiste vedrupatjade saadavus autopoodides kuidagi parem olnud, st rohkem valikuid tagumiste osas kui eesmiste.
Vasta
#13
[Pilt: Instasize_0818083302.jpg]

Mul on sedaan nüüd puudu. Tuleb w126te varsti otsima hakata Big Grin

Leidsin kogemata Poolast 124-ale Bilsteini B8 amordid ka, peaks madalale hoiakule kõvasti kaasa aitama
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#14
Kuidas 124-l ees vastu käimisega lood on? Ma ei tea kas oled kursis võibolla juba aga AMG tiivalaiendus kit on ka pisikeseks abiks, päästab mõne vajaliku millimeetri juurde.
Vasta
#15
Õnneks ei käi kusagilt vastu. Igalepoole jääb ruumi ülegi
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#16
W201 käib 18" ratas ees vastu. Isegi 17" on nibin-nabin, kuigi 17" ratta normaalmõõdus diameeter on veidi väiksem.
8.25" laiusega velg käib sissepoole vastu, samas 7.5" on OK.

Aga eks ilu nõuab ohvreid, tuuningumaailmast ei ole ma kunagi aru saanud.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#17
Mul käib 225/50/16 7,5 laiusel ka ees vastu aukudes Big Grin
Vasta
#18
(18-08-2015, 03:06 PM)Yksix Kirjutas: Mul käib 225/50/16 7,5 laiusel ka ees vastu aukudes Big Grin

No olgem ausad, 225/50 on ikka maasturimõõt ka. Mul taga 215/40/17 10" ja käib vastu ainult väga sügavates lohkudes, kui sealt hooga läbi sõita.
Vasta
#19
No mul 18" velg, 225/35/r18 rehv, mis kergelt tuckib koopasse ja ei käi kusagilt vastu, kaasa arvatud täiesti välja keerates. Velje ET mängib ka siin suurt rolli, ma kujutan ette jah, et kui panna mingi originaalilaadse ET-ga (40 kandis) 18x9" velg ja siis veel sinna 45-50 profiiliga rehv, siis tõesti sõita ei saa.

Mul pole absoluutselt hetkel mingit vajadust midagi ümber teha. Tegin NV-l täpselt samal kõrgusel ja samade rehvidega 200km roadtripi, millest umbes 80km sõitsin väga ebatasasel asfaltteel (suured lohud jne) pagass kola täis ning 3-kesi autos (okei, kaasreisijad olid naissoost sulgkaalus) ja ainuke asi mis kuhugile vastu käis oli summuti vastu asfaldit.

Ja mis see w201 siia üldse puutub? Tegu palju väiksema mersuga, millel tõesti koopas väga vähe ruumi, 124-ga väga mingeid sarnasusi selles suhtes ei oma. Samas mahutasime JorgenP autole ka ta veljed alla ja masin on eriti eest ikka väga madal. Eks ta enda mõõtude kohta teab ise täpsemalt.

Pluss Mercedestel hea omadus järeljooksu regull. Mul veel järeljooks isegi liiga väike, pole veel kellasid külge pannud, kuid ilmselt on see miinimum ~10 kraadist väiksem, sest ratas on koopa tagumisele servale hirmus lähedal.

18x8,5 ET30 mahub 124-le suht igasuguse enamvähem madalama rehviga alla probleemideta, üle selle ET või laius vajab juba rullitud koopaid, või laiendeid. Väiksema ET puhul, või kasvõi 9" mahutab ka muidugi siis ilmselt ära, kui esimesi rattakaldeid juurde keerata.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Vasta
#20
Absoluutselt, minupoolne näide oli poolnaljaga ja ilma kavatsuseta (selle autoga) samas liivakastis mängidagi.

Teil on aga ägedad autod!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,229 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,328 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,904 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,455 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,571 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,482 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,096 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,589 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne