Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 280GE 110kw tuunimine Vana S 280 mootori osadega?
#1
MB 280GE siis on 150hp (M110) mootor. Sama mootor vana S klassi peal on 30hp vorra erksam 180hp. Oskab keegi loetleda, mis osad peaksin hankima voi ümber tõstma, et see puuduv 30 kw tagasi saada? Rahvusvahelisest foorumist mingeid andmeid leidsina aga ikkagi...Võib ka seda motot pakkuda kui on korralik!
55yheksa30yks95
Vasta
#2
Kas lihtsam ei oleks m104 162kw sinna asenduseks panna.
Naftapress.
Vasta
#3
(21-07-2015, 06:56 PM)arts24h Kirjutas: Kas lihtsam ei oleks m104 162kw sinna asenduseks panna.

Oleks....teine asi on käigukastis, mis vaja ka vahetada, sest M110 mootoril on starter teisel pool jne.

Tegemist on väga vastupidava ja head põlemiskambrit omava mootoriga.

Kas surveaste on sama, mis S klassil oleval mootoril? W116 pead S klassi all vist silmas, W126 sai juba uuema mootori vist. Tulenevalt surveastmest ja erinevast kasutusalast võib olla erinev ka kommutaator ehk süütenurk on erinev.

Sisuliselt on 2 asja, millest sõltub mootori dünaamika: Dünaamiline surveaste ja kogu süsteemi voolavus...

Ehk kui surveaste on sama, siis järgmiseks on nukkvõllid, klappide mõõdud jne. Kollektorite erinevus jne.

30hp pole eriti tagumikuga tuntav vahe muidugi, mille pärast pead vaevata. Pelgalt number, mis võibolla ei anna rahu.

Kui jõust puudu jääb, (Päris kindlasti jääb, alla 200kW/400Nm G on paras uimps) siis turbo või keerulisem ja ebaefektiivsem variant ehk kompressor on kõige odavamad võimalused.

Miskipärast on see mootor tehtud 800+hp talutavaks, aga ülelaadimine on puudu Eusa_doh
Raiskamine.


Btw. Ega tegemist pole 4-ukselise musta (värskelt värvitud) G`ga, mis oli varem valge? Ruuduline salong jne?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
Jep... ma ise arvasin ka, et lihtsalt tükkide vahetamisest ei piisa, et G peal on mootorit kestvuse huvides vähem forsseeritud. Sain lihtsalt kuskilt rahvusvahelisest foorumist mingeid viiteid. Ei taha seda asja liiga kalliks ajada, aga suure rehviga kaotab juba ligi 20% jõudu. Moto ise on heas seisus õige läbisõit 300000 ja turbo peale mõtlesin ise ka...
Hents ma tean et sinu hinnad on üldiselt tummised aga kui kalliks sa seda turbotamise tööd selle mootori puhul hindad (Osad +töö), et oskaks võrrelda... sellel turbotamisel ainult siis mõtet kui tuleks tublisti odavam kui 130kw diisli install või 5,0 v8 install. Nii palju kui olen infot leidnud, siis seda motot turbotatud on aga ei olevat väga lihtne töö. G on mul pikk, viiese manuaal kastiga ja roheline!

(21-07-2015, 08:37 PM)hents99 Kirjutas:
(21-07-2015, 06:56 PM)arts24h Kirjutas: Kas lihtsam ei oleks m104 162kw sinna asenduseks panna.

Oleks....teine asi on käigukastis, mis vaja ka vahetada, sest M110 mootoril on starter teisel pool jne.

Tegemist on väga vastupidava ja head põlemiskambrit omava mootoriga.

Kas surveaste on sama, mis S klassil oleval mootoril? W116 pead S klassi all vist silmas, W126 sai juba uuema mootori vist. Tulenevalt surveastmest ja erinevast kasutusalast võib olla erinev ka kommutaator ehk süütenurk on erinev.

Sisuliselt on 2 asja, millest sõltub mootori dünaamika: Dünaamiline surveaste ja kogu süsteemi voolavus...

Ehk kui surveaste on sama, siis järgmiseks on nukkvõllid, klappide mõõdud jne. Kollektorite erinevus jne.

30hp pole eriti tagumikuga tuntav vahe muidugi, mille pärast pead vaevata. Pelgalt number, mis võibolla ei anna rahu.

Kui jõust puudu jääb, (Päris kindlasti jääb, alla 200kW/400Nm G on paras uimps) siis turbo või keerulisem ja ebaefektiivsem variant ehk kompressor on kõige odavamad võimalused.

Miskipärast on see mootor tehtud 800+hp talutavaks, aga ülelaadimine on puudu Eusa_doh
Raiskamine.


Btw. Ega tegemist pole 4-ukselise musta (värskelt värvitud) G`ga, mis oli varem valge? Ruuduline salong jne?

Vasta
#5
Diisel on paraku odavam paigaldada. Kuigi turbokas on tunduvalt jõulisem. Diisliga on jällegi see lugu et seda mootorit raske leida ja kes teab mis seisus mootoreid üldse müüakse. Kui just koos autoga ei osta ja proovida ei saa.
Naftapress.
Vasta
#6
M110 turbotamise suurusjärk (ca 4k eurot) on sama, mis modifitseeritud OM606 + 722.6 kast.

Ma ise proovin viimase variandi ära, sest auto on juba originaalis traktor.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
4k on ikka raju, 130kw roostes E klassi leiab kuskil 1k eest ja töö eest küsib "Uputaja" u. 1,5k. No ma saan aru, et sa lappad mootori lahti ja teed nii, et kõik ka kestma jääks, siiski usun, et ka 2k peaks selle üsna korralikult turbotatud saama... aga tänud vastuse eest eks ma uurin edasi.
Vasta
#8
Jah, aga stock 130kw pole just parem kui praegune dünaamika osas.
Ma mõtlesin midagi 300kw 800Nm kanti.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL500 sport reziim ja mootori tuli ja käigukast CL5002002 2 393 31-03-2024, 08:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 mootori diagnostika MAV 20 3,118 07-07-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: MAV
  Vana hea om606 ja turbotamine. Miskimingi12 3 914 19-01-2023, 11:15 PM
Viimane postitus: Miskimingi12
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,299 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,493 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,734 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  W140 280 S tulede regulaator ei tööta djmaq 0 1,802 25-11-2017, 10:57 PM
Viimane postitus: djmaq
  W251 M272 200kw mootori vahetus evetar 0 2,235 11-10-2017, 06:57 AM
Viimane postitus: evetar
  w202, jõuetus om605 110kw. Alvar111 12 7,556 29-04-2017, 11:33 PM
Viimane postitus: peedu.
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,718 26-02-2017, 01:05 PM
Viimane postitus: kalvi1991



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne