Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
EMU dünos käidud, lahtise turbiiniga täitsa tublid 315whp, mootorist seega ca 375hp/280kw, 650nm. Turbiin libiseb ca 1000 pööret. Stock kollektoritest ja 8 kojast rohkem välja ei pigista ka, ma ausalt öeldes üle 250kw ei osanud oodata. Rõhk 2,5bar, proovisin ka 2,8 aga vääne hoopis vähenes, seega selle turbo ja kollektoritega on piir ees.
W210 E55AMG näitajad on ületatud, järgmiseks eesmärgiks on W211 E63. Smile

https://www.youtube.com/watch?v=GuXz2MLn...ture=share
Vasta
Esimene auto kus tuhatoos sai lõpuks kasutust, peale sentide hoidmise. Icon_lol Tegemist siis 722.6 käigukastile mõeldud kontrolleriga.

[Pilt: 25a368ed-f4ae-4f72-b1ce-7aaa3a21f3e5_zpsiudhahab.jpg]

[Pilt: IMG_5281_zpsqn27hzhp.jpg]

Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.
Vasta
Järgmisena läheb peale Holset HX40 16 kojaga, eelmine oli HX35 super 8 kojaga. Külmaosa tiivik on 4mm suurem ja kuumaosa 7mm suurem, mõnevõrra võiks siit rohkem jõudu tulla küll, juba kollektori arvelt.

Vasakul HX40, paremal eelmine HX35 super.

[Pilt: 10850769_10203656984401955_900121380_n_zpsvkeayazx.jpg]

[Pilt: 10863677_10203656984841966_416052055_n_zpshtocpra3.jpg]

Vaikselt punktin kollet kokku, ostsin 16 põlve ja 4. silindri juures said otsa, ei ole kõige sirgemate torudega. Icon_biggrin Ma ei tea kui oluline see diisli ja 6 silindri puhul on, aga ma ajan torud enamvähem ühepikkuseks, sellest ka erilised kõverused.

[Pilt: IMG_5292_zpswbchbfaq.jpg]

[Pilt: IMG_5291_zps2pin5xfp.jpg]

[Pilt: IMG_5294_zps6peuv9mq.jpg]

[Pilt: IMG_5295_zpskhtvabpk.jpg]

[Pilt: IMG_5297_zpsyq8k6zzc.jpg]
Vasta
Minu arust võiks ikka manuaal olla Eusa_wall Muidu täitsa viisakas masin.
Black Smoke Racing
Vasta
Ilus kohe vaadata kui masin valmib. Automaat on väga hea ja kui veel juhtida ka saab. Eriti kui veel suuremas linnas elada. Ja üldse hea naist silitada või teise käega purksi järada.
Naftapress.
Vasta
Eks see manuaal on maitse asi. Hetkel ei näe ühtegi põhjust miks ma manuaali peaks ihkama, automaadil saab praegu nupust käike igal ajal ja igas asendis kasvõi põhjagaasiga vahetada, boost ei kuku käiguvahetusel jne. Võibolla jah et manuaaliga saad kohapeal kiunuma lasta ja siis kolksuga pedaal üles, aga see ei paku mulle pinget. Lisaks säilivad auto põhiomadused: takso, diisel, automaat - ehk kõik mis kiireks sõiduks vajalik.Eusa_angel
Vasta
Paaril õhtul jälle kollektorit teinud, veel vaja wastegate torud teha ja siis juba lõplikult kokku.

[Pilt: IMG_5311_zpsyrg3cyid.jpg]

[Pilt: IMG_5310_zps9kbrtfoj.jpg]

Eelmine variant ka kõrval

[Pilt: IMG_5306_zpshoybozs6.jpg]

[Pilt: IMG_5307_zpsywmeh1uv.jpg]
Vasta
Soovitan sul torud flantside küljest lahti võtta ja kõik torud eraldi laua peal kokku keevitada, siis lasta jahtuda ja uuesti proovida, kas otsad istuvad nagu enne. Tihtipeale ei istu ja on vaja veel korrigeerida.

Muidu on oht, et kisub väga kõveraks. Flants proovi ka enne torude keevitamist võimalikult sirgeks pressida, siis on pärast vähem vaja lihvida.

Väga viisakas kollektor Thumbsup
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Päris hea töö, ega teisiti vist ei pääsegi kõiki keevitusi tegema.
Naftapress.
Vasta
Torud vahelt välja ikka jah pärast, muidu ei mahu keevitama.
Vasta
Kollektori toorik lõpuks valmis, nüüd peab hakkama jupphaaval lahti lõikama ja lõplikult kokku keevitama.

[Pilt: IMG_5314_zpskckeuuf7.jpg]

[Pilt: IMG_5321_zpsjiuayy7e.jpg]

[Pilt: IMG_5322_zpsfjd78yjp.jpg]

[Pilt: IMG_5326_zpsbnfzwmm9.jpg]

[Pilt: IMG_5336_zpscki0rubk.jpg]

[Pilt: IMG_5335_zpsibilyrsd.jpg]

[Pilt: IMG_5333_zps0iy3pkss.jpg]

[Pilt: IMG_5334_zpsg3nqynks.jpg]
Vasta
Alustasin kollektori lõpliku keevitusega. Lõikasin kõigepealt kolm parempoolselt runnerit vahelt välja ja keevitasin ümberringi ära, siis valmis runnerid punktisin ajutiselt uuesti flantside vahele õigesse asendisse tagasi. Kuuse poolt jäid kolm runnerit kokku ja pika flantsi poolt lõikasin runnerid uuesti lahti, nüüd sain kolm omavahel ühenduses olevat runnerit uuesti küljest ära võtta ja kuuse poolt lõplikult kokku keevitada. Ma mingit eraldi kuuske üldse ei teinudki vaid lõikasin runnerid turbo flantsist alates lahti, kokku keevitamisel pidin kuuse "tipu" lihtsalt seestpoolt keevitama ja tundub et jäi hea. Siis lasin paari punktiga runnerid uuesti pika flantsi külge tagasi et vasakpoolsed vahelt ära võtta ja et turbo flantsi asend pika flantsi suhtes ära ei nihkuks. Kui vasakpoolsed 3 runnerit ka omavahel kokku saan, siis lõikan kõik 6 runnerit uuesti flantsi küljest lahti, panen flantsi plokikaane külge ja keevitan runnerid lõplikult flantsile külge.

Paralleelselt jookseb siin ka teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13155

[Pilt: IMG_5341_zpsdxg9u1xz.jpg]

Sain Hentsi käest difri sisu ka tagasi, lasin LSD jupi vahele teha. Alla läheb S400CDI differ mis peaks kannatama 1000++nm, lahtine on veel veovõllide lahendus.

[Pilt: IMG_5338_zps9zcelnzu.jpg]

Radikad mootori- ja tomatikastiõlile

[Pilt: IMG_5345_zpsoklvaqpu.jpg]

Ja keskmise suurusega koonus, 4" avaga. Radikad ja koonuse sain VKM-ist.

[Pilt: 11063213_10204324259443414_507568555_n_zpshvxxuih6.jpg]
Vasta
(01-04-2015, 11:46 PM)erx000 Kirjutas: ...
Ja keskmise suurusega koonus, 4" avaga. Radikad ja koonuse sain VKM-ist.

[Pilt: 11063213_10204324259443414_507568555_n_zpshvxxuih6.jpg]
...

Kuidas plaanid tagada sisselaskele külma õhu pealevoolu? Koonusfiltriga (eriti säärase jurakaga) on see kaunikesti keerukas ettevõtmine...

Ootan huviga kommentaare libaLSD toimivusele, eriti selle kestusele.Eusa_angel
Vasta
Toimib küll ise olen ühe sellise luku lõpuni sõitnud kestab päris pikalt. Mul oma kutsikal praegu ka selline sees plus kettad.
Naftapress.
Vasta
Kollektori orgia jõudis lõpule. Et hea jääks, tõin teisest eesti otsast plokikaane, tõmbasin flantsi viimased kerged kõverused vastu kaant sirgeks ja keevitasin 3+3 runnerid ümberringi flantsile külge ära. Pärast kontrollisin kas lood ka on sama sirge. Icon_razz Enne värvimist peab vist liivapritsi viima, saaks väliselt ühtlaseks ja laseks runnerid seestpoolt ka läbi et võimalikud keevitusepritsmed kätte saada.

Kokkuvõtvalt võin öelda et kogu üritus oli paras porno, terve garaas ja auto on paksu pasakihi all mis keevitamisest ja lõikamisest tuli ja kokku läks julgelt üle 20 tunni. Pro vend teeks sama asja tunduvalt kiiremini, eks teisel korral läheks endal ka juba kiiremini, aga kui veel peaks sellist asja vaja minema siis lasen teha.Icon_biggrin

[Pilt: IMG_5346_zpsymtzjyfw.jpg]

[Pilt: IMG_5348_zpsdtpn0etf.jpg]

[Pilt: IMG_5350_zpsqmjey4z2.jpg]
Vasta
Wow jah, väga hea teema, edu Thumbsup
Vasta
Innovate EGT kell, eelmine hiina replica töötas 2 päeva.

[Pilt: IMG_5357_zpssqq8jn42.jpg]

Silberi külastus läks sel korral üllatavalt leebelt, difri külgmised tihendid 7.80/tk, veovõlli poldid 1.10/tk, pihusti seibid 3.10/tk, kollektorite tihendid ka Reinziga samas hinnas. Mõned elementaarsed varuosad on täiesti b-osa hinnaga.

[Pilt: IMG_5370_zpsrho7a73e.jpg]

Downpipe ka valmis, garaasis vedelesid korralikud Sierra OHC püksid ja mul jäi üks lauge põlv wg-le puudu, seega nostalgia mõttes sai üks tükk Sierrat ka külge. Loodan et toob head õnne.Icon_biggrin

[Pilt: IMG_5355_zpsefmybaoa.jpg]

Kolle käis liivapritsist läbi ja 800c värv peale

[Pilt: IMG_5360_zpsxlhvf5bs.jpg]

Valmisprodukt

[Pilt: IMG_5366_zpsb21l9mr5.jpg]

[Pilt: IMG_5362_zpsxf4cbamm.jpg]
Vasta
Hästi said hakkama, ega seda kõike lihtne teha pole.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
Väga kena kolleThumbsup
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(17-04-2015, 06:57 PM)sten130 Kirjutas: Väga kena kolleThumbsup

Eks sai vaeva ka nähtud.Icon_razz

Sõidab. Alguses ostetud koonus jäi napilt liiga pikaks, võtsin lühema ja jämedama. Pimedas korra sain 195 lamelliga proovida, boosti üle 2,5 bari ei saanud lasta kuna 100kmh juures pidamist pole absoluutselt. Eelmise turbo ja kollektoriga võrreldes on ikka kaks vahet, nüüd 2,5 bar boostiga on vasturõhk 2,4bari, enne oli kõvasti üle 3 bari. Seega hingamine on hoopis teine. Homme suvekad alla ja proovima "seadistada", pimedas ei näinud kas viskab musta või mitte. Huvitav tähelepanek on veel see, et turbo on palju vaiksem kui eelmine, eelmine tegi spoolimisel palju kõvemat vilet.

[Pilt: IMG_5383_zpspro23hbi.jpg]

[Pilt: IMG_5384_zpsxnu7h88l.jpg]

[Pilt: IMG_5385_zpspskklfzv.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 494 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,597 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 13,169 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,728 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,336 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,565 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 21,658 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  w124 3.0 OM603 108kw > OM606 130kw STD karl7 37 40,320 24-03-2017, 04:06 PM
Viimane postitus: karl7
  MB W202, OM605 '97 - pukkko pukkko 5 8,112 07-12-2016, 03:29 PM
Viimane postitus: pukkko
  W202 C36 AMG tommyboy 35 48,016 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne