Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem W210 käigukastiga
#1
Tere !
Minu mure seisneb selles,et W210 automaatkast ei toimeta päris nii nagu peaks. Kui mootor on külm,siis Drive peale pannes oleks justkui esimene käik sees-Pöörded lähevad kõrgeks ja ei toimu mingit käiguvahetust. Ainuke võimalus on panna 4-s käik,siis toimib kõik hästi ja kui kusagil 10-15km sõita,siis saab panna alles Drive peale ja kõik toimib õigesti. Milles võib olla viga ?
Vasta
#2
(11-02-2015, 01:55 PM)RWD_Racer Kirjutas: ...
Milles võib olla viga ?

Näiteks õlis või õigemini, selle puudumises. Millal ja kuidas tehti viimane õlivahetus? Mihandne õli sisse valati? Kui ei oska vastata, tasub vahetada.

Lase pädevas kohas vahetada (dünaamiline vahetus!). Kui ikka ei toimi, on kast katki.
Vasta
#3
Tänud selle vastuse eest. Uurin asja.
Vasta
#4
Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.
Vasta
#5
(11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.

Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?

Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?
Vasta
#6
(11-02-2015, 05:22 PM)v6sa Kirjutas:
(11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.

Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?

Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?

Ma arvan et 722.6 kaste ilma vardata pole olemas, ehk uuemad 722.9 on ilma, alates 2006a.
Vasta
#7
(11-02-2015, 05:24 PM)erx000 Kirjutas:
(11-02-2015, 05:22 PM)v6sa Kirjutas:
(11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.

Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?

Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?

Ma arvan et 722.6 kaste ilma vardata pole olemas, ehk uuemad 722.9 on ilma, alates 2006a.

Ehk 211 on elektroonilise valitsaga. Või sai mingi punnsilma lõpuaastate mudelit ka juba särtsukangiga?

Seega ei saaks olla 1. käigule lukustumise põhjuseks lülitiviga kulissis, vaid mingi jama kastis endas.
Vasta
#8
(11-02-2015, 05:58 PM)v6sa Kirjutas:
(11-02-2015, 05:24 PM)erx000 Kirjutas:
(11-02-2015, 05:22 PM)v6sa Kirjutas:
(11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.

Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?

Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?

Ma arvan et 722.6 kaste ilma vardata pole olemas, ehk uuemad 722.9 on ilma, alates 2006a.

Ehk 211 on elektroonilise valitsaga. Või sai mingi punnsilma lõpuaastate mudelit ka juba särtsukangiga?

Seega ei saaks olla 1. käigule lukustumise põhjuseks lülitiviga kulissis, vaid mingi jama kastis endas.
Elektrooniline 722.6 ehk 1996-2006a w210,w211 on kang vardaga, varras liigub P-R-N-D ja edasi kang varrast ei liiguta, kangi sees on asendiandur ja 4-3-2-1 kangi asendist saab kast aru ainult läbi asendianduri.
Vasta
#9
(11-02-2015, 06:18 PM)erx000 Kirjutas: Elektrooniline 722.6 ehk 1996-2006a w210,w211 on kang vardaga, varras liigub P-R-N-D ja edasi kang varrast ei liiguta, kangi sees on asendiandur ja 4-3-2-1 kangi asendist saab kast aru ainult läbi asendianduri.

Retard Palun tõlget...
Vasta
#10
Mercedes kasutas 1996-2006a(erandite puhul ka varem ja hiljem) elektroonilisi 722.6 5g-tronic kaste, 2006 ja edasi tuli uus põlvkond 722.9 7g-tronic. Ma olen lähemalt kokku puutunud 722.6 kastidega ja nad on kõik vardaga millele lisaks on kangil ka asendiandur. Kui kastil pistik lahti tõmmata, siis ilma igasuguse elektroonikata auto sõidab tagurpidi ja ka edaspidi, aga ainult 2. käiguga. Käigukang liigutab varrast ainult vahemikus P-R-N-D, kui kang vasakule 4 peale tõmmata siis kang lahutub vardast ja asendites 4-3-2-1 enam käigukasti küljes olev varras ei liigu, kasti aju saab kangi asendist aru ainult tänu asendiandurile. Seega kui tegemist 722.6 kastiga ja kangi D pealt 4-ja peale liigutad, siis toimetab ainult asendiandur ja varras ei liigu, seega võiks oletada et probleem kangi asendianduris.
Vasta
#11
(12-02-2015, 01:22 AM)erx000 Kirjutas: Mercedes kasutas 1996-2006a(erandite puhul ka varem ja hiljem) elektroonilisi 722.6 5g-tronic kaste, 2006 ja edasi tuli uus põlvkond 722.9 7g-tronic. Ma olen lähemalt kokku puutunud 722.6 kastidega ja nad on kõik vardaga millele lisaks on kangil ka asendiandur. Kui kastil pistik lahti tõmmata, siis ilma igasuguse elektroonikata auto sõidab tagurpidi ja ka edaspidi, aga ainult 2. käiguga. Käigukang liigutab varrast ainult vahemikus P-R-N-D, kui kang vasakule 4 peale tõmmata siis kang lahutub vardast ja asendites 4-3-2-1 enam käigukasti küljes olev varras ei liigu, kasti aju saab kangi asendist aru ainult tänu asendiandurile. Seega kui tegemist 722.6 kastiga ja kangi D pealt 4-ja peale liigutad, siis toimetab ainult asendiandur ja varras ei liigu, seega võiks oletada et probleem kangi asendianduris.

Tänud asjaliku selgituse eest.

Ma lähen õhtul kohe huviga uurima, kas meite '96 HH kah sedaviisi käitub. Kah 722.6 kastiga ju.

Või käib Su jutt siiski näotõstejärgsetele mudelite kohta, millel väiksemate käikude otsevalimise asemel ainutl +/- võimalus kangist?
Vasta
#12
(12-02-2015, 09:21 AM)v6sa Kirjutas:
(12-02-2015, 01:22 AM)erx000 Kirjutas: Mercedes kasutas 1996-2006a(erandite puhul ka varem ja hiljem) elektroonilisi 722.6 5g-tronic kaste, 2006 ja edasi tuli uus põlvkond 722.9 7g-tronic. Ma olen lähemalt kokku puutunud 722.6 kastidega ja nad on kõik vardaga millele lisaks on kangil ka asendiandur. Kui kastil pistik lahti tõmmata, siis ilma igasuguse elektroonikata auto sõidab tagurpidi ja ka edaspidi, aga ainult 2. käiguga. Käigukang liigutab varrast ainult vahemikus P-R-N-D, kui kang vasakule 4 peale tõmmata siis kang lahutub vardast ja asendites 4-3-2-1 enam käigukasti küljes olev varras ei liigu, kasti aju saab kangi asendist aru ainult tänu asendiandurile. Seega kui tegemist 722.6 kastiga ja kangi D pealt 4-ja peale liigutad, siis toimetab ainult asendiandur ja varras ei liigu, seega võiks oletada et probleem kangi asendianduris.

Tänud asjaliku selgituse eest.

Ma lähen õhtul kohe huviga uurima, kas meite '96 HH kah sedaviisi käitub. Kah 722.6 kastiga ju.

Või käib Su jutt siiski näotõstejärgsetele mudelite kohta, millel väiksemate käikude otsevalimise asemel ainutl +/- võimalus kangist?

Ei ole vahet kas facelift, selle +/- kangiga on vahe ainult kasti aju softis ja kangi disaini lahenduses, kast on ikka sama. Mul on 97-98a w210 kangi otsas 2005a w211 kast näiteks, hoovastik on täpselt sama.
Vasta
#13
1998a 3.0 130KW
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 125 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 714 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 690 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne