Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(03-02-2015, 10:31 AM)v6sa Kirjutas: Puitrool muidugi on edev, kuid talvistes oludes nõuab häid kindaid. Tegelikult järele mõeldes: see libe pind nõuab häid juhtimiskindaid igal ajal.
Vaidlen vastu, mull mitmel mb-l puitrool juba mitu talve ja pole kordagi sellist tunnet olnud et rool liiga külm. Kinnastega (tavalistega) on just puidust rool libe. Mittu korda käinud jäärajal ja väga mõnus on ühe käega puidust rooli lappata.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
06-02-2015, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2015, 09:18 AM ja muutjaks oli tns-one.)
Pöördun üldsuse (loe: spetsialistide) poole järgnevaga:
Igasugu USA/UK foorumid räägivad 123 madaldamise kohta lisaks vedrude lõikumisele ka mingitest tugipatjadest vms. mis erineva jämedusega erineval tehnikal. Siinkohal küsiks, et millest täpselt võib jutt olla, mille omad kõige õhemad on ja kust neid saada võiks? Nimelt ilusate ilmade saabumisel tahaks vedrusid lõigata minimaalselt, kuid siiski autot nii palju madalamaks, et ma enam sooja otsivaid kodututid hommikuti rattakoobastest välja peksma ei peaks.
BTW, mul on nüüd punane nahksisu
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-02-2015, 09:17 AM)tns-one Kirjutas: Pöördun üldsuse (loe: spetsialistide) poole järgnevaga:
Igasugu USA/UK foorumid räägivad 123 madaldamise kohta lisaks vedrude lõikumisele ka mingitest tugipatjadest vms. mis erineva jämedusega erineval tehnikal. Siinkohal küsiks, et millest täpselt võib jutt olla, mille omad kõige õhemad on ja kust neid saada võiks? Nimelt ilusate ilmade saabumisel tahaks vedrusid lõigata minimaalselt, kuid siiski autot nii palju madalamaks, et ma enam sooja otsivaid kodututid hommikuti rattakoobastest välja peksma ei peaks.
BTW, mul on nüüd punane nahksisu
Kuniks spetsialistid ärkavad:
Kere ja vedru vahel olevad vedrupadjad on erineva paksusega. Kui riskid, võid ju ka ilma sõita., saad veel madalamaks. Aga see hakkab pesa närima ja varsti on korroloom kohal. Paksust näitavad nukid serval, 1 kuni 4. Neli on siis kõige paksem, pea toll. Kõige õhem oli vist 5 mm...
Vedrude lõikamisel kaotad mugavuses. Kui tahad madaldada, võta ikka õiged vedrud ligi.
Tuletan siis meelde, et originaalis oli taga hüdropneumaatilise abivedrustusena toimivad nivooamordid. Kui need on alles, siis pead madaldamiseks ka selle uuesti sättima.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Tagavedrustus tundub lihtne jah, seal vist mingi kõrgusanduri laadne asi, mida reguleerida saab? Või peab tagant ka lõikama?
Õiged madaldusvedrud maksavad kole palju, pigem panekski kõige õhemad vedrupadjad ja lõikaks ca. 1 keeru maha. Ei tohiks väga palju mugavuses kaotada (või noh, eks see välimus tuleb niikuinii selle mugavuse hinnaga, aga tegu ongi hobiautoga ja lustikummutiga)
Päris kõhtu kraapima ei taha, praegu on lihtsalt ikka jube "kits" välimuselt.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
06-02-2015, 11:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2015, 11:54 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Lõikama pead nii ees kui taga. Nivoo lihtsalt lisab kandevõimet, auto baaskõrguse määrab vedru.
Kui Sinul on "jube kõrge", siis vahetame: ma annan Sulle jooksu väsinud/murdunud keeruga vedrusid ja Sina annad mulle oma kõrged kunagi tagasi. Esivedrud on 300D alt, seega üsna tummised, mis peaks kerge ninaga bensuka alla peale lõikamist sobivalt jäigad jääma. Tagavedrudel olulist vahet ei ole, kuigi seitsmekohalisel võiks iseenesest tummisemad ju olla.
Kuigi sobivaid vedrusid peaks veel piisavalt vedelema ka mujal, lihtsalt küsi.
Arvesta siis, et MB vedrudele pole mõtet odavate tõmmitsatega kallale minna. Ees on asi hull, taga saab lihtsalt hakkama. KUI nivooamordi toru elusast peast lahti tuleb... Mida need harva teevad.
Säästuvihje: madaldatud vedrude korral istub mosse esiamort üsna täpselt väsinud tagumise nivooamordi asenduseks. Normaalkõrgusel jäi pikkusest puudu elik lõi väljapoole põhja.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
V6sa, su diil tundub isegi mõistlik. E¤simeste vedrude kohta tean jah, need lukksepa hirm ja legendide järgi nii mõnigi tänu nendele ka otsa saanud, kas sul on õige tõmmits olemas? Võiks siis ju esimeste korralike sulade ajal jõud ühendada korraks
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-02-2015, 11:55 AM)tns-one Kirjutas: ...kas sul on õige tõmmits olemas?
Tõmmitsat ei ole.
Aga on jooks vallali vedrusid
Vahetada soovitan lasta Lesvenis - neil on riistad ja teadmised, kuidas asja ohutult teha. Ikka odavam, kui Silber. Võid helistada ka Priidule Männikul: 5092458. Tal nagu ka oli vastav priboor olemas .
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
09-02-2015, 01:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2015, 01:45 PM ja muutjaks oli tns-one.)
Terav silm leiab roolile lisaks ka punase nahkpolstri puitliistuga. Eile alustasin kogu sisu ümber tõstmist. Esiistmete kinnitused vajavad veidi ümber tegemist, aga sisse saab! See nädal peaks ehk jõudma ka välimusega tegelema hakata, tehniliselt nüüd tiptop.
Armatuur jääb esialgu sisse sinine, kuid pragudeta must ka juba olemas, plaaniks küll tolle üle ka nahatada...
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Work in progress
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Poleermasin teeb punase auto puhul imesid. Väga kena näeb välja. Kas talvepäevadele ka tuled? Seda iludust soovix oma silmadega kaeda. Heinar ju ka viimasel ajal klubiüritustel W140-ga käinud ja pole ammu S123-ne näidanud ja Võsa S123-e ma vist polegi kordagi ühelgi klubiüritusel näinud, alati on S124 või W126 või S210 olnud.
Tänavapildis S123-esid ka enam eriti tihti ei silma, nii et tasux ikka rahvale käia uunikume näitamas. Tulevad grupipildid ka mitmekesisemad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
13-02-2015, 05:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2015, 05:07 PM ja muutjaks oli tns-one.)
Millal talvepäevad on? Järgmiseks NV-ks peab auto komplektseks saama (loe: sisu ka täielikult vahetatud)
Kevadel, kui ka ajastukohane valuvelg ja paar tagasihoidlikut ajastukohast muudatust lisaks tehtud, siis tuleks mõnele üritusele kindlasti "edvistama"
BTW, pagasnikus loksuvad kaasa originaal kroomitud tiivakaared, peaks vist külge keerama, rohkem blingi
Üks progressipilt veel:
Algusest pilt ka veel meeldetuletuseks
Mina ausalt numbrimärki markeriga AMG-ks ei tuuninud, plaanis värsked enivei ligi võtta.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-02-2015, 05:05 PM)tns-one Kirjutas: ...
BTW, pagasnikus loksuvad kaasa originaal kroomitud tiivakaared, peaks vist külge keerama, rohkem blingi
...
Tagane, saatan . Need on hävitanud lugematul hulgal visiakaid autokeresid. Ning minu arvates ei näe kroom punasel autol üldse nii hea välja.
Talvepäevad on 28.-29. veebruaril.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
17-02-2015, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2015, 10:38 AM ja muutjaks oli tns-one.)
Mure/küsimus:
Kas 123 tagumises hüdrovedrustuses on mingid niiskuse kogumiseks mõeldud silikoonkuulid vms? E39 tagumine vedrustus omab nt selliseid asju. Nimelt eilse suurema külmaga jäätus tagavedrustus ära ja kukkus alla, peale ööpäeva garaazis soojas seismist, toimib kõik jälle kenasti. Kas on midagi teha, et tulevasi probleeme vältida?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Niiskuse filtrit ei ole. On pappelement tagasivoolus.
Aitab vedeliku vahetus, mida täielikult saab teha vaid süsteemi komponente tühjaks valades. Küll aga aitab ka süsteemis ringleva vedeliku vahetamine.
Mismoodi "kukkus alla"? Tühja autot peavad kandma vedrud, nivoo võtab koorma vastu.
Kui vedrud väsinud, siis pole Sul madaldamiseks vaja teha muud, kui nivookraani varras parajaks kruttida
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Järelikult tagumised väsinud jah, sest ausaltöeldes kõrgus oli täpselt õige, mida umbes nädala pärast tahaks Järgmine nädal hakkan kruttima, vaatan mis juhtub
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
18-02-2015, 11:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2015, 11:55 PM ja muutjaks oli tns-one.)
Sai täna sõidetud Nõmme - Lasnamäe - Nõmme, mis vist hetkel kogu minu käes kogutud läbisõidu lõviosa ka on, ehk siis esimest korda sai auto nii kaugele, et asjad, mida elementaarseks pidasin, on nüüd põhimõtselt tehtud. Eile sai lõpuni installeeritud punane nahksisu ja mootori töö nii heaks aetud, kui minu mõistus võtab. Kõik vaakumid jms. nüüd korras, süütemäng uus jne. Kiirendab sujuvalt, ilma "tühjade" kohtadeta ja üllatavalt jõuliselt, käivitub väga hästi ja tooresüsteem töötab laitmatult. Üritan veel enne nädalavahetusel aset leidvat Uunikute Talverallit tagadiffris õli vahetada ja kriitilise pilguga veel tagasilla ka üle käia.
Kui NV ja talveralli edukalt üle elatud saab, tuleb vist uuesti pikkadeks õhtuteks garaazi kolida ning sõiduriist kevade jaoks valmis sättida. Ehk jõuab isegi soetatud velgedel randid ära poleerida jms. teha.
Sisu sai kokku pandud olemasolevast sinisest ja juurde soetatud punasest. Põhjamatt jäi sinine, kuna doonoril oli see liiga ribadeks. Lisaks jätsin siniseks kogu pagasnikuosa, kuna doonor oli 5-kohaline, olemasolevat 7 kohta aga tahtsin säilitada, kuna see sai ka ametlikult ARK-is dokumentidesse vormistatud. Tagaistmega läksin raskemat teed pidi ja vahetatud sai istmenahk, kuna minu sinisel istmel 3. istmerea kinnitus ja lisaks tagumiste peatugede kohad pluss märksa paremas korras istmepadjad. Peatoed sai hetkel sinised pandud, aga sinna õmbleb mingi hetk uue vastavas toonis naha peale. Elustatud sai ka juhiistme kõrguseregull. Teha jäi veel armatuuri vahetus.
Üks küsimus ka 123 huntidele - tahan kõlareid vahetada, sest mu vanaema kellraadio mängib ka paremini, kui originaalid. Küll aga on eelkõige ees esmapilgul suht vähe ruumi just kõrguse suhtes. On kellegil mingeid kogemusi, milline kõlar sobib, või kuidas läheneda asjale, et hiljem siiski originaalsed kõlarikatted jms. säilitada? Mingit ulmekvaliteeti või mürtsu taga ei aja.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
19-02-2015, 10:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2015, 10:22 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuniks hundid ärakvad...
Ette mahub madal 3,75" (<100 mm) läbimõõduga element ära. Tõsi, kinnitustega tulebv vaeva näha, kuna tavapärast kruvidega läbi pleki seal kasutama ei mahu.
Taha on teoorias koht sama suurtele elementidele laetalas, kohe tagaluugi ees. Aga enamlevinud on bassivarblase pesakast pakiruumis.
Kas on teada, millisest autost (VINkood) on kõnealune sisu pärit? Mind täista huvitab, kas tõesti on MB tootnud säärase teguviisiga istmeid...
Sinist armatuuri ja pakiruumi katteid paku kunagi siis mulle, mitte ära viska prügikasti
Esivedrudel on kõvemad mehed relakaga tükke otsast lõiganud vedrusid auto alt võtmata... Mõni olevat isegi ellu jäänud
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
22-02-2015, 10:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2015, 10:26 PM ja muutjaks oli tns-one.)
Uunikute Talveralli edukalt läbitud ilma ühegi suurema vahejuhtumita.
Rallirajad võtsid muidugi oma osa ka autost. Ära suri kojameeste intervall, kõrvalistuja ukse käepide ja tagumised sillatala padjad, mis olid pehmed nüüd kolisevad. Eks seda oli karta ka, et täitsa terve nahaga sealt välja ei tule.
Enne rallit võtsin veel esivõre laiali ja võõpasin uuesti mustaks, panin tagasilda värske õli ja tegin väikese kõlariupgrade. Nüüd vigastusi eemaldama ja siis võib hakata uute velgede alla keeramisele mõelda!
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
11-03-2015, 10:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2015, 10:27 AM ja muutjaks oli tns-one.)
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
|