28-10-2014, 09:37 AM
Mark: MB Unimog S-404
Väljalaskeaasta: 1965
Läbisõit: -
Mootor: 2.2R6 M180 bensiin, 60kw
Muud tehn. andmed: Lülitatav nelikvedu, diffrilukk.
Värvus: Militaarroheline
Lisavarustus: -
Muud: Auto sai ostetud aastaid tagasi Kaitseliidu oksjonilt. Peale uute akute, küünlajuhtmete ja küünlate paigaldust läks aparaat käima ja senimaani pole mootoriga probleeme olnud, kasutusel igatalvise tööriistana. On ÜV läbimisvõimeline kuid vajaduse puudumise tõttu pole seal rohkem kui korra käinud.
Vead: Kastipõhi hakkab vaikselt ära mädanema (lauad), vajaks veidi roosteeemaldust ja värvi kohati, 5. käiku pole (kadus mingil suvalisel hetkel ära kunagi)
Plaanid: 5. käik üles otsida, vints paigaldada (üks on isegi olemas aga tegu 12V vintsiga, vaja on 24V vahetada kellegagi) ja aparaadiga Tartusse linnavahele kruiisima tulla.
Pildimaterjal (pildid vanad, masin praeguseks viisakam juba):
Väljalaskeaasta: 1965
Läbisõit: -
Mootor: 2.2R6 M180 bensiin, 60kw
Muud tehn. andmed: Lülitatav nelikvedu, diffrilukk.
Värvus: Militaarroheline
Lisavarustus: -
Muud: Auto sai ostetud aastaid tagasi Kaitseliidu oksjonilt. Peale uute akute, küünlajuhtmete ja küünlate paigaldust läks aparaat käima ja senimaani pole mootoriga probleeme olnud, kasutusel igatalvise tööriistana. On ÜV läbimisvõimeline kuid vajaduse puudumise tõttu pole seal rohkem kui korra käinud.
Vead: Kastipõhi hakkab vaikselt ära mädanema (lauad), vajaks veidi roosteeemaldust ja värvi kohati, 5. käiku pole (kadus mingil suvalisel hetkel ära kunagi)
Plaanid: 5. käik üles otsida, vints paigaldada (üks on isegi olemas aga tegu 12V vintsiga, vaja on 24V vahetada kellegagi) ja aparaadiga Tartusse linnavahele kruiisima tulla.
Pildimaterjal (pildid vanad, masin praeguseks viisakam juba):