![]() |
MB Unimog S-404 '65 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB Unimog S-404 '65 (/showthread.php?tid=37067) |
MB Unimog S-404 '65 - vestanel - 28-10-2014 Mark: MB Unimog S-404 Väljalaskeaasta: 1965 Läbisõit: - Mootor: 2.2R6 M180 bensiin, 60kw Muud tehn. andmed: Lülitatav nelikvedu, diffrilukk. Värvus: Militaarroheline Lisavarustus: - Muud: Auto sai ostetud aastaid tagasi Kaitseliidu oksjonilt. Peale uute akute, küünlajuhtmete ja küünlate paigaldust läks aparaat käima ja senimaani pole mootoriga probleeme olnud, kasutusel igatalvise tööriistana. On ÜV läbimisvõimeline kuid vajaduse puudumise tõttu pole seal rohkem kui korra käinud. Vead: Kastipõhi hakkab vaikselt ära mädanema (lauad), vajaks veidi roosteeemaldust ja värvi kohati, 5. käiku pole (kadus mingil suvalisel hetkel ära kunagi) Plaanid: 5. käik üles otsida, vints paigaldada (üks on isegi olemas aga tegu 12V vintsiga, vaja on 24V vahetada kellegagi) ja aparaadiga Tartusse linnavahele kruiisima tulla. Pildimaterjal (pildid vanad, masin praeguseks viisakam juba): ![]() ![]() ![]() ![]() RE: MB Unimog S-404 '65 - indrek - 28-10-2014 Kui saladus pole, siism is hinnaga oksjonilt kätte said? RE: MB Unimog S-404 '65 - berg - 28-10-2014 On ka väga kütuse janune? RE: MB Unimog S-404 '65 - vestanel - 28-10-2014 Oksjonil jäi ta paarikümne tuhande vana raha kanti, siis veel ei teatud väga, et neid sealt Tapalt ära müüakse. Paar kuud hiljem toimunud oksjonitel läksid hinnad juba oluliselt kõrgemaks. Maal hoovipeal ja metsas juristades isegi väga hullult tegelikult ei rüüpa, 100le kulu ei oska küll öelda kuna pikemaid sõite on ainult üks olnud ja ega tal kütusenäidikut ka pole. RE: MB Unimog S-404 '65 - matuboyu - 31-10-2014 Tartus Refonda teenindusplatsil seisab ka paar sellist.... RE: MB Unimog S-404 '65 - vestanel - 31-10-2014 (31-10-2014, 12:32 PM)matuboyu Kirjutas: Tartus Refonda teenindusplatsil seisab ka paar sellist.... Kaitseliidu masinatel hoitakse seal nii kiivalt silma peal, et roostet ei lubata ka masina küljest endale koju vedada. Juba uuritud. RE: MB Unimog S-404 '65 - v6sa - 31-10-2014 (28-10-2014, 12:00 PM)berg Kirjutas: On ka väga kütuse janune? Väga. Võrreldes 4x4 Pandaga... Eriti sihtostarbelisel pruukimisel; 60 cm mudas kiirusel 1,4 km/h edasi trügides ja poolt maakera enda järele lohistades. Sillalukud toimivad? Mootoris on sinna tehasest laaditud eeslid ikka alles? Misaegne rehv all on? RE: MB Unimog S-404 '65 - vestanel - 03-11-2014 Lukud toimivad kenasti. Ükskõik kui sügavasse lumme minna, ikka hakkab vaikselt edasi ennast nõksutama tänu lukkudele ja päris sisse ei jää. Rehvide vanust täpselt ei tea, eks neid kunagi ole vahetatud, mingid originaalid/originaalilähedased Bridgestoned on all, väga hullult veel ei mõrane. Vahepeal oli idee miskise ZILi papud alla panna, et laiemat rehvi saada, kuid see jääb tulevikuplaaniks hetkel peaasjalikult seetõttu, et hetke mõõdule said sobivad lumeketid ostetud. Tundub, et eeslid on alles. Päris mehiseid palgikoormaid läbi korraliku muda ikka veetud ja hätta ei jää. RE: MB Unimog S-404 '65 - v6sa - 03-11-2014 (03-11-2014, 12:20 PM)vestanel Kirjutas: ... Tegelikult on see täiesti mõistusevastane, millist murdmaastikku on võimalik läbida, kui jõu asemel ettemõtlevat sõidustiili pruukida. ![]() Ma rehviküsimuse all pidasin silmas kummi jäigastumist, kuid talvepidamise tarbeks parim lahendus on juba kirjas: korralike lumekettide vastu ei saa ükski rehv. ![]() Juhikohal kitsaks ei jää? Pean tunnistama, et vöökohal paiknev õllemahuti takistab minusugusel meeterseitsekend käbil küll vana moogi kabiini pääsemist üsna tõhusalt... ![]() RE: MB Unimog S-404 '65 - GWallace - 03-11-2014 Mõnusalt haruldane pill foorumisse sattunud. Palju jõudu ja pajata oma tegemistest pildirohkelt ![]() RE: MB Unimog S-404 '65 - nostromo - 03-11-2014 Tõeline elukas! ![]() RE: MB Unimog S-404 '65 - vestanel - 08-11-2014 Tänud. Minul isiklikult seda õllemahutit veel väga pole ja tänu 191 pikkusele suudan isegi otse maast kabiini astuda. Samas kogukamad pereliikmed sõidavad nii, et rool pidevalt vastu kõhtu - kõrvalistuja koha peal ka mugav pole, seal saab põlvedele lõua toetada rahulikult. Sõja ajal kehva toidu peal olevatele sõduripoistele ta mõeldud on pigem aga saab asjad aetud. |