Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Auto w210 e430, 1998-1999a. Mis õli läheb käigukasti?
Sai vahetatud tosooli radiaator ja tõenäoliselt tuleb juurde õli natuke valada.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Leidsin vastuse oma küsimusele
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tere!
Ega kellegi ei vedele juhuslikult selliseid: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=34753 velgi kodus kuuri all (16-17")?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 33
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
(26-07-2014, 11:18 AM)Karl Kirjutas: Millega või kellega oleks kõige parem eemaldada surnuid putukaid? Bussi nina on nagu massihaud, kiirusel 175 sinna kleepunud putuklased ei soovi kohe kuidagi sealt irduda NN "smart wash" pesulates selle sooja vee shampooni pesuga lähedalt lastes tulevad üsna okeylt maha.
Mõnele võibolla kulunud nõudepesu käsnaga tuleb natuke kaasa aidata.
Endal selline küsimus.
Oskab keegi soovitada lähi riikidest mõnda romulat kus W204 universaali võib sees olla.
Vaja nimelt taga tulesse minevat juhtme kimbu otsa koos tule taguse plastikuga.
Oskab ehk keegi midagi soovitada.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Korstnapühkijat oskab keegi soovitada, pädevat ja soodsat, Harjumaa
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(30-09-2014, 07:26 AM)Karl Kirjutas: Korstnapühkijat oskab keegi soovitada, pädevat ja soodsat, Harjumaa
Peeter 56498801
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 26
Teemad: 3
Liitus: May 2010
Maine:
0
30-09-2014, 06:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2014, 10:05 PM ja muutjaks oli TanelS.)
Palun kaasamõtlemist.
MB w202 2,5 tdi seisnud pool aastat. u 1-1,5 kuud tagasi panin käima ja 0 probleemi.
Nüüd proovides käivitada. Eelsüüte küünla tuli põlema ei läinud. Starter vedas aga nõrgalt.
Lae peegli küljes punane ja roheline tuli vilkusid.
Aku täis laetud ja ikka ei lähe kuidagi viisi. Võtme sees patareid vahetatud uute vastu. Kaitsmed kontrollitud ka paremal kõrvalistuja pool nurgas asuvas blokis.
Küsimus laiale ringile.
Kas laes vilkuvad tuled viitavad immo probleemile või annavad märku ka auto muudest vigadest?
Kas läheneda probleemile stiilis immo probleem ja ei anna kütet peale ja ei lülita ka eelsüüte küünlaid sisse.
Või läheneda probleemile ikkagi, et viga peitub eelsüüte süsteemis, relees, ühenustes vms?
Läheneda stiilis, et ei tunne võtit ära?
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Tuled peeglis vilkusid päris pikalt igatahes mul ka kui aku juhe maas käis, ilmselt see on kuidagi akutoite kadumisega seotud. Mina prooviks algatuseks kellegi teise pealt teist akut, diiselmootor tahab käimaminekuks korralikku start-matsu saada, mingi poolpiduse akuga vöibki ketrama jääda ja käima ei lähe.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-09-2014, 06:05 PM)TanelS Kirjutas: ...
Lae peegli küljes punane ja roheline tuli vilkusid.
...
Kas laes vilkuvad tuled viitavad immo probleemile või annavad märku ka auto muudest vigadest?
Kas läheneda probleemile stiilis immo probleem ja ei anna kütet peale ja ei lülita ka eelsüüte küünlaid sisse.
...
Läheneda stiilis, et ei tunne võtit ära?
Kui oleksid viitsinud otsingut pruukida, oleks Sul juhis võtme paaritamiseks juba käes. Alusta sellest: vilkuvad tuled annavad märku sellest, et immo pole maas.
Võtme paaritamine ei pruugi olla ainus vajalik tegu, kuid on kõige edasise eelduseks.
Teeme otsimise lihtsamaks: võtme sünkroniseerimine, võtme paaritamine, immo peal.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kus asub w140 istmesoojendus relee?
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kuidas on õige vahetada w140 3,5TD automaatkastil õli, või on seda üldse võimalik teha kodustes tingimustes ? Autotõstuk on kodus olemas.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nii vanal kastil on vist turbiinil punn all. Eeldusel, et on punn siis kastist õli välja, põhi alt, filter välja. Otsid turbiini punni üles lased sealt ka õli välja. Punn tagasi, kastile uus filter, põhi tagasi.
Kallad umbes 3L. õli sisse, auto käima ja veel ca 4L õli, siis lappad käigud läbi, sõidad kasti soojaks ja mõõdad uuesti. Sooja mootori ja kastiga õli maksimumi. Kogus kusagil 7-8L
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
On küll turbiinil punn. See oligi mure koht et kuidas turbiini õli täis saada, et kas kast pumpab ise turbiini täis kui sinna õige kogus õli panna. Aitäh.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
jah, loomulikult. Kui seisva mootoriga kasti rohkem valad, hakkab tuulutusest välja pressima.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Mis teema sellega oli, et kui on 1/4 paaki kütust, aga auto jääb seisma nagu oleks küte otsas? Kallad juurde, asi korras. Mul eelmine nv juhtus nii, et oli veerand paaki ja järsku kõik, seisab. Ja proovi siis OM606 automaati uuesti käima saada
Ma ei oska mingit otsingusõna ka sisestada, aga meeles on, et mingi teema sellega oli...
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
05-10-2014, 10:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2014, 10:13 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Suht kindel, et paagis olev filter umbes... Miski süsteem oli sellega, et veerandi paagi pealt muutub kütuse kättesaamine paagist, aga ei mäleta enam täpselt kuidas
Edit: Interneedusematerjalidest tuleb välja, et veerandi paagi pealt hakatakse imema kütust läbi selle sõela, et vältida paagi põhjas oleva sodi sattumist toitesüsteemi.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Selge, tänud, uurin asja.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-10-2014, 07:57 PM)igiliikur Kirjutas: ...
Ja proovi siis OM606 automaati uuesti käima saada
...
Ei midagi keerulist.
Esmalt kütust paaki tankida. Seejärel filter maha keerata ja kütust täis valada. Seejärel kõik kuus pihustitoru mootori pealt lahti keerata ja starterit anda. Kui mutrite vahelt hakkab kütust pritsima, võib neid hakata kinni keerama. Seda on hea teha kahekesi: üks hoiab võtit, teine kruvib mutreid.
Kütust võetakse ikka kogu aeg läbi selle sõela. Sõel lihtsalt hakkab ummistuma altpoolt ja selle tõttu ei pääse kütus enam sõelast läbi. Eriti valus on teema universaalidel, millel lapik ja madal paak. Kui sõel on kogu pikkuses sodiga ummistunud, siis seiskub mootor juba kolmandikpaagi pealt. Sõela saab kätte paagi alt, sisekuuskant on vist 20. NB! see on ühtlasi ka põhjakork: kogu paagisolev kütust jookseb sellest avast välja.
Postitused: 54
Teemad: 24
Liitus: Jan 2010
Maine:
1
Sooviks teada saada, mis järjekorras käivad MB W202 C220 110kw 95.a õhulugeja juhtmed, kuna hetkel juhtmestiku poolne pistik katki ja 4 juhet klemmiotstega alles. Ei oska õieti ühendada ja ei hakka katsetama ka. Ehk keegi oskab öelda, kirjeldada või oma auto peal näidata?
Varuosade teemas pistiku ostusoov olemas, kuid vaja ajutiselt juhtmed külge saada.
Asukoht Tartu
Postitused: 16
Teemad: 4
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
09-10-2014, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2014, 10:39 PM ja muutjaks oli sasslik.)
Kus saab nimekirja originaal stereote/makkide nimekirjast. Huvitavad rohkem w203 omad.
PS. Ei oska otsingut kasutada siinkohal.
Ja mingi online varuosade kataloog ehk ka olemas?
Tänud.
või oskab keegi tuvastada mis selle mudeli kood on? http://img1.auto24.ee/auto24/560/975/56274975.jpg
|