Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CLK55 AMG, 2001, w208 - tarmot
#1
Selleks, et kõik ausalt algusest peale ära rääkida pean alustama sellest, et elan Poolas ja igapäevaselt liigun ring 4x4 diisel SUV-iga. Kuna aga siin sõidetakse tavaliselt maanteedel silmad kinni (muidu on liiga hirmus) ja liiklus on väga tihe siis tänapäeva eeskätt ökonoomsust taga ajavad keskklassi SUV-d jäävad siin oma kiiruslike omaduste poolest tõeliselt hätta.
Ajendatuna eelpooltoodust, hakasin kohalikul turul silmad lahti ringi vaatama ning endale midagi keskmisest pereautost kiiremat ja erilisemat otsima. Kuna mul ei ole mitte kunagi olnud ühtegi Mercedest siis esimese hooga vaatasin hoopis muid autosid. Endale eesmärgiks seatud hinnaklassis (mitte üle 6000 EUR) ja kriteeriumites (võimsus üle 300 hp) ei jäänud midagi peale E46 bemmide ja B5 Audi S4-jade / C5 S6-te silma. Kuna eesmärgiks oli Saksa auto siis hakasin vaikselt ka Mersude poole piiluma. Konsulteerides tuttavatega, kes on MB hingeeluga väga hästi kursis, otsustasin, et see auto, mis vastab igati minu poolt etteseatud kriteeriumitele ja on sobilik 30-ndate teises pooles olevale, peaasjalikult üksi ringiliikuvale meesterahvale on W208 kerega CLK430.
Seejärel sõitsin ma Poolas tulutult maha üle 5000 km jahtides korraliku tehnika ja roostevaba kerega CLK-d. Neid masinaid, mida kuulutuse põhjal oli üldse mõtet vaatama minna, tuli lõpuks kokku kümmekond. Autot ma aga endale siiski ei leidnud. Viimases hädas hakasin vaatama juba W209 CLK500-sid kuid ka sellest polnud midagi kasu.
Matnuna maha mõtte CLK-st läksin Sakas piiri äärde vaatama üht suht krõbeda hinnaga Audi S4-ja. Rääkisin auto omanikule, et otsisin tegelikult endale W208-t V8 konega ja loobusin selle tõttu, et korralike eksempare müügis polnud. Selle peale ütles automüüja mulle, et ta sõber tõi endale Saksast just uue pühapäevasõiduki (Porsche 911) ning on nüüd ruumipuuduse tõttu sunnitud senise pühapäevaauto (CLK) kiiresti müüki panema. Minu küsimuse peale, mis CLK-ga täpsemalt tegemist on, ei osanud ta vastata - ütles vaid, et V8 ja pidavat väga korralik olema. Kuna aga sõber viibis sellel päeval just parajasti jälle Saksa tripil siis tulin segaste mõtete saatel üles põhja tagasi. S4 oli väga korralik kuid hind oli kuratlikult krõbe ning hinge jäi kriipima see "sõbra CLK".
Paari päeva pärast saabusid minu postkasti aga sellised fotod:
[Pilt: clk1.jpg]
[Pilt: clk2.jpg]
[Pilt: clk3.jpg][Pilt: clk4.jpg]
[Pilt: clk5.jpg]
[Pilt: clk6.jpg]
[Pilt: clk7.jpg]
[Pilt: clk8.jpg]
Hinnasildiks oli autol küljes 6400 EUR koos 23% km-ga, mis auto lõpphinnaks tegi minu jaoks meeldivad 5200 EUR ehtsa AMG eest Wink
Juba järgmisel päeval sai ette võetud taaskord 7-tunnine trip Saksa piiri äärde ning selle tulemusel seisab see auto nüüdsest minu garaazis Wink
Aga nüüd natuke autost endast:
Tootmisaasta 2001, algselt müüdud Itaaliasse ning 2008 sealt toodud Poola, kus kogu aeg on auto omanikuks olnud üks ja see sama inimene.
Gaasiseadet (siin väga populaarne asi) ei ole see auto õnneks mitte kunagi näinud ega saa ka mitte kunagi nägema.
Täisvarustusest puuduvad parkimisandurid, tagaakna ruloo ja tahavaatepeegli küljest see väravapultide integreerimise jubin.
Itaalias on auto ajust maha programmeritud kiiruse piiraja (tehas - 250 km/h).
Tehilise checki käigus avastas kohalik MB esindus, et vahetamist vajavad üsna pea mootoripadjad ning käigukasti padi. Veeremiku kontrollides selgus, et pea kõik vibulad on värskelt vahetatud (auto omaniku jutt pidas paika) ainult esimesed pidurikettad soovitati varsti välja vahetada. Mootoris ja kastis midagi märkimisväärselt kummalist ei toimuvat ja üldse pidavat olema nende sõnul tegemist viimase 3-aasta jooksul nähtud korralikeima W208-ga.
Kuna auto eelmine omanik ei suutnud meenutada, millal ta viimati kastis õli vahetas siis lasin selle koos filtriga kohe ära vahetada.
Kuni talve tulekuni plaanin autot nautida sest talvel kui auto garaazis seisab, on autot ees ootamas mõned muudatused Wink
18" rattad; coilover vedrustus; uued ilusamad pidurid ning rohkesti tööd salongis sees.
Vasta
#2
Auto võtad Poolas arvele? Seal kindlustus päris kallis suure mootoriga autodele.
Värava avamise tahavaatepeegli saab vast ise panna kui vajadus, seal see süsteem peegli sisse ehitatud. Tuleb ainult uuem mudel vaadata. Vanematel vist muutuvat koodi ei tunnista.
Vasta
#3
Auto oli ja jääb Poolas arvele, kndlustus tuli 120 eur pool aastat. Siinne autoregistrikeskus (loe linnavalitsuse osakond) on muidugi omaette ooper. Kuna olin autot ümberregamas käies (selleks tuli telefoni teel kokku leppida kuupäev ja kellaaeg) maha unustanud KRS-i väljatrüki selle kohta, et olen juhatuse liige, pidin selle oma telefoniga uuesti KRS-ist pärima ning tädikesele meilile saatma. Küsimuse peale, miks ta enda lauaarvutiga seda päringut teha ei saa, vastas tädi, et tema ei salli neid arvuteid jne...
Mis puudutab seda värava avamise jubinat siis selle peale peaks täitsa mõtlema - kodul on nii aiavärav kui ka garaaziuks automaatikaga. Tänud soovituse eest.
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#4
Mitu kW see ongi-260kW?
Vasta
#5
255 kW
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#6
5,2k eur 5.4sek pole paha kiiruse-hinnasuhe.
Vasta
#7
Kas keegi võiks nõu anda kui palju võiks küsida auto alt äratulevate rataste eest Eestis raha - siis tean, kas on mõtet
hakata transaga jamama ja neid Eestisse saatma või müün siin maha (siin saab jooksu eest 400 EUR?
Veljed on AMG originaalid - esimesed 7,5x17" ET 37; tagumised 8,5x17" ET 30
Rehvid ees: 235/45 R17 Continental ContisportContact5, mustrijääk 6mm
Rehvid taga: 245/45 R17 Pirelli Cinturato, mustrijääk 4-5mm
Velgede seisukord vastab hindele 4+ (keskkapslitelt on mõnes kohas värv koorunud kuid veljed ise on 100% korras)
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#8
Mina oma veljed, mis olid täpselt samad AMG-d väga korralikud ja erinevate laiustega müüsin siin 400.- kolme päevaga ära!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#9
Meil on siin vahepeal olnud talv ning auto on oktoobri lõpust alates garaazis viibinud.
Nii mõnedki asjad on selle aja jooksul ära tehtud ning paljud asjad veel oma järge ootamas.
Esimese asjana läksid vahetusse esipidurid:
[Pilt: brakes.jpg]
[Pilt: brakes1.jpg]
[Pilt: brakes2.jpg]
Seejärel sai kogu salong laiali lammutatud ning alustatud Alcantara töödega:
[Pilt: salon2.jpg]
[Pilt: salon1.jpg]
[Pilt: salon3.jpg]
[Pilt: backseat.jpg]
Kuna W208 esituled on üks paras nuhtlus ja need nägid välja sellised:
[Pilt: pol1.jpg]
Siis lasime alustuseks tuled üle P800 paberiga:
[Pilt: p800.jpg]
Seejärel läks käiku P1000:
[Pilt: p1000.jpg]
Ja viimaks P2000:
[Pilt: p2000.jpg]
Loomulikult ei näinud tuled peale lihvimist just kõige paremad välja - seega pasta ja ketas:
[Pilt: pol2.jpg]
Sellised need tuled siis lõpuks said:
[Pilt: pol3.jpg]
Kuna täielikule uuendamisele läks kogu sõiduki audiosüsteem siis vana Bose lendas autost suure kaarega
prügimäele ja ühes Bose kõlarite ning võimendiga sai sinna saadetud ka umbes poole km jagu kaableid.
Uus headunit vajas aga lisaks GPS-antennile ka TV antenni, seega natuke loovat lähenemist ja kogu kupatus mahtus kenasti ära originaal katuseantenni sisse:
[Pilt: ant.jpg]
[Pilt: ant1.jpg]
Esiustesse läksid Moreli compod, mida toitma sai pandud 2 x90W rms võimendi, tagumise aknalua aukudest aga hakasid välja paistma bandpass kasti poortid. Bandpass kastis olevat Excursioni 750W rms elementi hakas toitma 700W rms monovõim.
Kuna auto eelmine omanik oli autosse installinud tehase poolt ettenähtud lahjema aku siis see sai asendatud Bosch Silver 100A 820Ah akuga.
Katusepolster sai ka Alcantaraga kaetud ning autosse tagasi istutatud:
[Pilt: headl1.jpg]
[Pilt: headl2.jpg]
[Pilt: headl4.jpg]
Rool sai renoveeritud, salongiliistud ka kerge uuenduskuuri ning salong hakas uuesti kokku tagasi saama:
[Pilt: trim3.jpg]
[Pilt: rearseats.jpg]
[Pilt: rearseats1.jpg]
Kohale jõudsid ka selle suve veljed:
[Pilt: rh1.jpg]
Veljed läksid juba sirgendamisse ja värvimisse ning nüüd ootan järgmise nädala lõppu, mil veljed peaksid valmis saama ning
kätte jõuab aeg auto remonditöökotta viia. Seal peaks paari päeva jooksul saama vahetatud mootripadjad, käigukastipadjad,
tagumised raami padjad, klapikambrikaante tihendid, alla saama kohale jõudnud coilover vedrustus ning vahetusse lähevad loomulikult ka kõik õlid ja vedelikud.

Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#10
Custom põrandamatid:
[Pilt: mats.jpg]
Uued rattad said alla:
[Pilt: march1.jpg]
Natuke bling-blingi salong juurde:
[Pilt: blingbling.jpg]
Nüüd saab tagarataste negatiivse camberiga midagi ette võtta:
[Pilt: camber.jpg]
Auto sai täna välja päikest nautima aetud:
[Pilt: clk55amg3.jpg]

PS! Kui keegi peaks selle auto endale soetamise vastu huvi tundma siis
võtku aga ühendust (hinna saab teha käibekaga).

Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#11
ilus auto,järgmine kord kui tulesi tahad poleerida siis piisab kui tõmbad 800 vesipaberiga matiks ja kaks kihti lakki peale ja valmis ! Mitu tolli veljed muidu ?
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#12
Veljed on 18", esimesed 8,5" ja tagumised 9,5" laiad
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#13
Hoolduse käigus sai oma silmaga ära nähtud, miks AMG V8-id padjatapjateks kutsutakse:
[Pilt: oldmount.jpg]
Vaikselt sai alustatud vedrustuse upgradega tagumisest sillast:
[Pilt: susp1.jpg]
[Pilt: susp2.jpg]
[Pilt: susp3.jpg]
[Pilt: amg1.jpg]
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#14
Vahepeal ei ole juhtunud mitte midagi muud kui auto alt on kadunud resonaator koos tagumiste kat-idega, külastatud dünostendi
( 306hp / 412Nm rattast) ning kellale 450 km läbisõitu juurde saadud.
Kui kellegil peaks auto endale soetamise vastu huvi olema siis olen järgmisel nädalal sellega Tallinnas ringi liikumas.
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#15
Nagu ikka siis ühest autost on rõõmu ikka 2 korda - siis kui ostad ja siis kui müüd...
Aeg liikuda edasi ja midagi uut ning põnevat asmele otsida sest möödunud reedel sai
auto pidulikult uuele omanikule edasi antud.

Minupoolest võib selle teema siinkohal sulgeda.
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,788 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  "Mürts ja Eddie" ehk E500 Limited ja E36 AMG Sm.Tihhonov 82 89,575 11-01-2022, 07:11 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Müüdud MB Cls 63 AMG Shooting Brake, 2014, X218 - Ignar ignar 77 47,689 07-11-2021, 11:12 AM
Viimane postitus: ignar
  MB W220 S600L 2001 KristoR 73 37,892 19-08-2020, 11:29 AM
Viimane postitus: KristoR
  MB S400CDI, 2001, W220- Lenox Lenox 2 2,914 28-05-2019, 11:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB S 500, 2001, W220 - Magnus djmaq 8 9,124 13-02-2019, 01:01 AM
Viimane postitus: djmaq
Smile Mercedes-Benz CL55 AMG, 2006, C215 - Ogadik Ogadik 25 27,274 04-06-2017, 08:59 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 29,848 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar Jonar 11 11,503 05-04-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne