Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
0-100 on natuke raske mõõta kuna ei saa automaadiga kohalt minema, 125kmh saab 3. käik otsa ja 4-5 käik hakkavad üle 1 bari libisema, seega väänet peaks natuke olema.
Kohaltvõtt, ilma pidurita ja 1. käiguga, 2,8bar. C klassil töötab spido vasakust esirattast, seega seierit nii kiftilt ei loobi nagu mõnes teises videos w124-l ja kutsikal.
https://www.youtube.com/watch?v=p-uggNTO...e=youtu.be
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Liigub täitsa vägevalt
Naftapress.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
No vaatab, esialgu jääks ikka tänavaseadesse. Hetkel otsin käigukasti, peaks olema siis elektroonilise juhtimisega automaat 722.6 koodiga, sobivad 320cdi, 400cdi, 55amg, need peaks 700nm kinni hoidma. Tellisin egt ehk siis väljalaskegaaside temperatuuri kella ära, enne seda ei ole millegi järgi orienteeruda mis mootoris toimub. Praegu on 60mm wastegates sees kõik 4 vedru ja kruvi on põhja keeratud, viskab seierit üle 3 bari ja kõik see toimub meeletu musta suitsu saatel, seega 600hp-st on veel asi kaugel.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Rõhku võiks reguleerida ülemise kambriga, mitte ainult vedrude baasil.
722.6 kastile saad kontrolleri minu käest kui huvi on.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
20-08-2014, 10:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2014, 02:15 AM ja muutjaks oli erx000.)
Rõhu reguleerimine on mul kruviga manuaalregulaatoriga, ma ei ole veel süvenenud kuidas see ülemise kambriga reguleerimine käib, tõenäoliselt mingi elektroonilise jubinaga. Mul on hetkel kõik asjad kas mehaanilised, survelt või vaakumilt, elekter mootori töösse ei puutu. Esialgu oleks kasti ennast vaja, kontroller muudaks asja muidugi tunduvalt mugavamaks.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
23-08-2014, 11:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2014, 11:52 PM ja muutjaks oli erx000.)
Oskab keegi selle võtmega aidata? Kunagi ammu leidsin netist mingi eesti firma kelle kodulehel olid kõikvõimalikud diisli erirakised aga enam ei suuda leida.
Põlemiskambrialune tihend sutsub päris kõvasti läbi, hea meelega laseks selle töö kellelgi teha ja seega ootan soovitusi kelle poole pöörduda, ideaalne oleks muidugi L-Virumaa piires.
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
http://www.ebay.de/itm/221315953880?ssPa...1423.l2649
(23-08-2014, 11:52 PM)erx000 Kirjutas: Oskab keegi selle võtmega aidata? Kunagi ammu leidsin netist mingi eesti firma kelle kodulehel olid kõikvõimalikud diisli erirakised aga enam ei suuda leida.
Põlemiskambrialune tihend sutsub päris kõvasti läbi, hea meelega laseks selle töö kellelgi teha ja seega ootan soovitusi kelle poole pöörduda, ideaalne oleks muidugi L-Virumaa piires.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-08-2014, 12:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2014, 12:36 AM ja muutjaks oli erx000.)
Sain ka käe valgeks, ilma egt kellata pole mõtet üle 2,5 bari keerata, tulemuseks kaks lillat pihustiotsa ja ülejäänud neli kusesid kuna nõela otsad olid tahma täis. Jupid ei maksa õnneks suurt midagi, kahele pihustile uued otsad 13.- tk, ülejäänud ultrahelis puhtaks. Rõhu keerasin egt kella saabumiseni 2,5 bari peale ehk hetkel safe mode.
Sõidab kenasti, lähiajal tarvis hankida v8 kast, siis saaks 4. käigu pidama ja dünos ka ära käia.
Sain laenata põlemiskambri rakised, põlemiskambritel polnudki üldse tihendeid ehk siis pind pinnaga, mingeid sooni sisse polnud tekkinud ja tundub et piisas puhastamisest ja õrnast lihvist, kokku läks samamoodi ilma seibideta.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-09-2014, 11:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2014, 11:21 AM ja muutjaks oli erx000.)
Kas vanema tüübi vaakumiga suretus koosneb ainult süüteluku küljes olevast vaakumlülitist või on kusagil veel mõni jubin vahel? Kas on otse vaakumpumbast süütelukku ja süütelukust kõrgsurvepumpa? Sel juhul peaks süüte sisse keeramisel lüliti ise pumbast vaakumi maha ka laskma.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Vaakumiga suretus oleks mõistlik el. solenoidiga teha. Tavaline N75 klapp ja "süüde sees" tüürimine.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-09-2014, 12:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2014, 12:13 PM ja muutjaks oli erx000.)
Ma sain juba vaakumiga süüteluku, vaakumi saab vist tulede regulaatorist ja lukust üks toru kõrgsurvepumbani juurde vedada ja peaks toimima. Mul ei olnud sulguvat solenoidi käepärast, praegu on avanev ja suretus on eraldi nupust, natuke tülikas.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kas nii vanal pillil mingit SRS-i diagnostikat ka teha saab? Millegipärast hakkas SRS tuli armatuuris põlema.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Mina sain küll oma 94aasta g klassile bochi kts'iga ligi ja srs veateate kustutatud...seega peaks proovima, usun et õnnestub
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
21-10-2014, 12:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2014, 01:00 AM ja muutjaks oli erx000.)
Mootor maas.
Kuna 4. ja 5. käik libisesid, otsisin teise käigukasti. Hetkel kasti margiks w5a330 mis peaks kannatama 330nm, pakun huupi et hetkel tuleb mootorist 600nm. Uus kast on 2005a W211 320cdi alt ja kasti margiks w5a580 ehk ette nähtud taluma kuni 580nm. Sama tähistusega kast on ka V8 mootoritel. Kuna oli teada et V8 kasti koda ei sobi, valisin spetsiaalselt R6 kasti, aga selgus et 320cdi-l on veel omamoodi koda. Ei ole päris ümar nagu V8 aga suurem kui OM606, nüüd vaja ikka koda ära vahetada. Turbiin ka ei sobi, kuna hooratta külge minevad poldid on suurema ringjoonega, turbiinid ise tunduvad väliselt ühesugused ja tõenäoliselt kasutan 3,0td oma.
Vasakul 3,0td ja paremal 320cdi
320cdi kast lahti võetud, õli on suhteliselt kena, mingit nõge ei ole settinud, homme võtan teise kasti ka laiali.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Oli juttu et kas musta ka viskab, suve ajast üks video:
https://www.youtube.com/watch?v=tbU-gSPF...e=youtu.be
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-10-2014, 02:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2014, 02:35 AM ja muutjaks oli erx000.)
CDI kastil vahetasin koja ära ja mootor peale tagasi
Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.
https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w
EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Rõhukellale pane filter vahele, see väike voolikutevaheline.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-10-2014, 11:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2014, 11:31 PM ja muutjaks oli erx000.)
See filtri variant on jah mõeldav, aga ma arvan et need läbipaistvad pisikesed filtrid ei kannata 4 bari rõhku. Täna jälgisin temperatuuri ja rõhkusid, 800 kraadi tuleb ikka päris lihtsalt, pole ime et varem pihustiotsad lillaks läksid. Keerasin rõhku veits vähemaks 2,5 bari peale, nüüd väljalaskes natuke üle 3 bari, tundub et üle selle polegi mõtet keerata kuna vasturõhk läheb nii suureks et erilist jõudu juurde ei tule.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Jõhkrad rõhud küll disladel.
Naftapress.
|