Postitused: 63
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
1
(12-04-2011, 08:57 AM)v6sa Kirjutas: 211 on niikuinii auto, mille tegelikku seisukorda silma järgi ei hinda. Ainsaks tõsiseltvõetavaks tõendiks on diagnostikaarvuti näit (ja tegelik hooldusajalugu). Mis meie kontekstis (Silber ja korralik hooldus - muhhahhaaaa) on samuti veidi küsitav.
Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(06-05-2011, 05:04 PM)Indrekno Kirjutas: Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.
Ei ole midagi viga, kõigil juhtub - muidugi sellisete hindade juures võiks harvem juhtuda või üldse mitte, aga eks w123/124 meestel pole sinna asja tõesti...
Teeme nii, et seda me siin teemas edasi ei aruta!
(04-05-2011, 12:26 PM)TmR Kirjutas: Tervist!
Plaanis endale soetada uus auto, üheks valikute hulgas jäi 11/03' E270 disla. Sooviks teada, mis tal keskmiselt remondikulu 100 000 km peale võiks olla, korraliku hooldamise puhul.
No see on ikka väga individuaalne. Mul sõber on sõitnud oma E200K'ga umbes 5-6a ja 150k km (ostes oli sõitnud 100k km). Silberisse on jäetud selle ajaga umbes 3000€. Mina olen enda omaga (sama mootor ja äsja sai 100k km täis) sõitnud ca 3a/40k km ja hooldusele on kulunud ca 500€ (Õlivahetused olen teind Silberis ja ise nt. filtrid, küünlad, pid.klotsid, termostaat, esitulede pirnid jne). Teine sõber on oma E320'ga ca 5a/50k km ajal Silberisse jätnud ca 4000€. (Ta on vedanud igasugu ehitusmatrerjale, puid, käru jne - sellest uued vedrud jne jne). Nendele hindadele lisanduvad muidugi kütus, kindlustus, rehvid. Disla kulud on ilmselt oluliselt suuremad, eriti tänu meie heale kütusele.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-05-2011, 05:04 PM)Indrekno Kirjutas: Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.
Silber on tootja volitatud esindus ja hooldeettevõte. Seega on neil parim võimalik varustus ja teadmised. Teoorias... Aga pidevalt "juhtub" seal hoolduses või vähegi keerukamas remondis käinud autodel igasuguseid huvitavaid asju. Arvestades nende tausta ja töötunni hinda ei tohiks neil minna näpp suhu, kui KE-JET ei käi või Lucase pumbaga E220 soojalt ei taha käivituda, kuigi pump on kuiv. Aga tegelikkuses on neil raskusi lihtsate käigukastiprobleemide lahendamisega, rääkimata tõepoolest keerukatest tulede isesüttimistest (või mõnest muust fantoomveast) kõnealuse mudeliseeria puhul. Kui CANipidi tuleb jälitada, miks üksikult võttes tõrgeteta töötavad komponendid ei suuda nõuetekohaselt suhelda, siis on vähe kasu diagnostikaarvuti näidust - mõelda on vaja... Ning toda viimast juba igaüks ei suuda.
Kokkuvõtteks ütleks, et Silberi puhul on hinna ja kvaliteedi suhe natuke paigast, kuid uute ning värskelt garantii lõpetanud masinate puhul ju valikut ei olegi...
Postitused: 63
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
1
Arusaadav, tänud põhjaliku ja selge selgituse eest.
Postitused: 132
Teemad: 15
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Oskab keegi öelda kas 211 õõtshoobasi ka taastatakse,või on mõtekam uus osta.
Lemförderi oma on 170 euri.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Loodan, et see pole väga OT:
* Üks levinud viga on ka ukseluku „jukerdamine”, nimelt sureb seal üks vedru ära ja lukk hakkab käima nagu õmblusmasin. Uus lukk maksab 1800kr + vahetus ca 1h. Sama viga esineb ka 203 ja 209 kerel.
Sama viga esineb ka W164 kerel (150 000 km pealt hakkasid järjest ukselukud minema) - äkki kellegile kulub see info ära.
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: May 2006
Maine:
0
Plaanis soetada w211 facelift, universaalkerega (aastast 2007)
Mida arvata kombinatsioonist 280 CDI + 7G Tronic, kui töökindel seesugune masin on ja millele eriti tähelepanu pöörata?
Tänud ette.
"Mercedesega sõidetakse, ülejäänuid peab juhtima"
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
On kellegil kogemusi jagada facelifti järgsete V6 diiselmootoriga isendite kohta ja selle 7G tronicu kohta midagi. kiita laita?
280CDI - 320 CDI
neid 2 liitriseid säästu diisleid ei taha. ja bensukat ka mitte.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
02-09-2012, 10:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2012, 07:56 PM ja muutjaks oli laf1247.)
320 CDI
Kuna turbo asub V keskel ja sealt lekib õli (tuleks vahetada seda punast tihendit), siis saab otsa mootor, mis liigutab sisselaske siibreid. Mootoriga mis liigutab turbo geomeetriat on samuti probleeme olnud. Hõõgküünalde moodul on samuti detail mis tahab vahel vahetust.
Sisselaske siibrite liigutamis moodul umbes 400 EUR, hõõgküünalde moodul umbes 200 EUR.
Ka hõõgküünlad ise kestavad minumeelest vähem kui vanematel CDI-del
Kõik see jutt Jeep GC 3.0 CRD kohta
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
kas keegi teab nede autodest midagi ?
tahan vaatama minna , aga ei tea millist parem vaatama esimesena !?
suured tänud
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(03-09-2012, 01:15 AM)arturmalcik Kirjutas: kas keegi teab nede autodest midagi ?
tahan vaatama minna , aga ei tea millist parem vaatama esimesena !?
suured tänud
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
http://www.auto24.ee/used/803763 < takso ja ma millegipärast ei usu, et saksa takso sõidab 5a. ainult 150000 km.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Viimane hooldusraamatu sissekanne Eesti firma Pranko poolt
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
320cdi puhul tasuks eelistada vanemaid 150kw ridamootoreid? Ise olen sõitnud 220cdi-ga ja oli üllatavalt "traktor", võrreldes näiteks sama aja Avensisega. Praegu hoian silma peal nii 2,7 kui ka 3,2 isenditel, saan aru et 2004 lõpuks peaks enamus lastehaigusi kõrvaldatud olema. Kas vesijahutusega generaatorid on ainult 320cdi-l? Olid ühesuguse lahendusega lõpuni välja või tehti seal ka muudatusi?
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
17-12-2013, 01:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2013, 01:19 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Kindlasti tasuks eelistada jah alates 2004 lõpp/2005 mudeleid mil esialgsed vead kõrvaldatud niipalju kui ise uurisin. Ja V6 asemel ridamootoreid. 320CDI vist optimaalseim mootor sellele.
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Tere
Küsimus selline ,kas w211 avantgarde versioonil õhkvedrustus standardvarustuses, ei suutnud seda kuskilt välja lugeda.
tänud ette
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Pole 100% kindel, aga usun et ei ole. Sõltub ju mis lisad esimene omanik tellib?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ei ole, õhk on kohustuslik ainult universaali tagasillas.
Postitused: 42
Teemad: 7
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
Taksoversioonid W211 on reinforcement package'iga, kas keegi teab mida see tugevdatud pakett täpselt sisaldab?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
29-09-2015, 06:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2015, 06:06 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas sel isendil ei peaks mitte elektriventikad radikaploki ees olema?
Silmab keegi antud isendil miskit korrast olema?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
29-09-2015, 08:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2015, 08:06 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(29-09-2015, 06:03 PM)v6sa Kirjutas: Kas sel isendil ei peaks mitte elektriventikad radikaploki ees olema?
Ei, facelift mudelitel ainult üks el. vent, mille juhtmoodul asub vasaku esitule all.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
|