kindlustusest veel - tegin 1-ks kuuks kuna talveks panen auto seisma,muidu pooleks aastaks 40-ga tallinnas on 1100 eeku
kõlarid pandi koos stereoga ja olid autos juba ostes,väidetavalt ALPTOMIS pandud.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
läheb istmete tegemiseks - kas kellelgi on teada mõni koht kus tehakse korraliku tööd mõistliku hinnaga - tepingus küsiti esiistmete pealsete ja külgede vahetuse eest 10k ja seda ilma perforeeritud osa vahetuseta
- see tundub veits kallina või ongi hinnad sellised?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
13-07-2007, 11:43 AM (Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2007, 11:45 AM ja muutjaks oli secman.)
Väike UP!
Taga nüüd mõlemad uued nivood,piduritorud ja pidurivoolikud,ees uued roolivardad,kõik esindusest.
Esmaspäeval lähevad alla uued universaalkatalüsaatorid kuna ei saanud
ülevaatusel CO pärast läbi.
Kommutaator ütles vahepeal ülesse,õnneks pääsesin uue ostmisest,
sain Rolzilt kasutatud.
Kommutaatori otsimise käigus leidsin e-bay kaudu Saksamaalt firma mis müüb
taastatud kommutaatoreid,andes neile 2 aastase garantii. Hind oli mingi
750EUR.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
nii, uued KAT-id all,maksid koos vahetusega 4,3k
Tulemused:
kiirendus paranes 2 sek (10-lt 8-le sek/100km/h s.o +0,8 sek normiga),
lisaks vähenes bensukulu 20-lt 17-le l/100km linnas mis ongi norm.
auto läbis seejärel ka täiesti ametlikult tehnilise ülevaatuse.
Nii et soovitan kõigile kel mootori jõud on raugemas.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
secman Kirjutas:nii, uued KAT-id all,maksid koos vahetusega 4,3k
Tulemused:
kiirendus paranes 2 sek (10-lt 8-le sek/100km/h s.o +0,8 sek normiga),
lisaks vähenes bensukulu 20-lt 17-le l/100km linnas mis ongi norm.
auto läbis seejärel ka täiesti ametlikult tehnilise ülevaatuse.
Nii et soovitan kõigile kel mootori jõud on raugemas.
Bensukulu vähenes 20-lt 17-lehocked:
Mis pööretel sul auto tavaliselt linna teedel tuksub:question:
Blue Chip Kirjutas:Kas 4.2 ja 5.6 väljalase on erinevad? (kas 4.2sel sama arv pütte?)
Kus vahetasid?
universaalkatid on erinevad, on kuni 2,4L ja siis kuni 3,5L mootorile,
võtsin siis 2 x 3,5L omad,kummagile silindrireale eraldi kat,
vahetasin Betooni tn. Carstopis ( on eelnevast ajast head kogemused)
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
02-10-2008, 08:11 PM (Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2008, 08:25 PM ja muutjaks oli secman.)
selleks aastaks siis auto garaazis,meenutusi möödunud suvest
talvel plaanis plokikaante remont ja nivoopaunade vahetus, siis peaks tehnika täiesti korras olema ja kui hästi läheb, ei pea järgmisel suvel kiirendusvõistlusel teiste tagatulesi niipalju vaatama kui seni....
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
secman Kirjutas:vasakpoolse kaanetihendi vahelt tuleb õli, 2 silindrit on veidi väiksema surveastmega ja klapisääretihendid on läbi,suitseb kui vanakurat kui pikemat aega kohal käib ja siis minekut tegema hakkad, ning kui üks kaan juba maha tuleb siis...see on investeering aastateks
Väga õige, pea tuleb ära teha neil vanakestel. Ma siin haudun ka plaane, millal ja kus ja kelle kätesse usaldada see töö. On sul Secman juba mõni reaalsete oskustega usaldatav töömees või töökoda valmis vaadatud?
secman Kirjutas:vasakpoolse kaanetihendi vahelt tuleb õli, 2 silindrit on veidi väiksema surveastmega ja klapisääretihendid on läbi,suitseb kui vanakurat kui pikemat aega kohal käib ja siis minekut tegema hakkad, ning kui üks kaan juba maha tuleb siis...see on investeering aastateks
Väga õige, pea tuleb ära teha neil vanakestel. Ma siin haudun ka plaane, millal ja kus ja kelle kätesse usaldada see töö. On sul Secman juba mõni reaalsete oskustega usaldatav töömees või töökoda valmis vaadatud?
mootori usaldan töenäoliselt Kuldari soovitatud Andrese kätte Laki tn. Tallinnas,käisin talle juba autot ka näitamas,lubas ette võtta küll
Ahah, aga pane pärast siia ka kirja, palju mingi jublaka/töö maksumuseks tuli. Jääme siis ootele kuniks suksu ravilt tagasi.
surutis on teinud oma töö ja kõik head plaanid seoses mootoriremondiga lükkuvad edasi tulevikku...tuleb aga õli edasi sisse lahmida..., midagi saab ikka tehtud kah: see talv sai autol kõik see rooste ülesse otsitud ja hävitatud, lisaks saavad uue ilme küljeplastid ja stanged
secman Kirjutas:selleks aastaks siis auto garaazis,meenutusi möödunud suvest
talvel plaanis plokikaante remont ja nivoopaunade vahetus, siis peaks tehnika täiesti korras olema ja kui hästi läheb, ei pea järgmisel suvel kiirendusvõistlusel teiste tagatulesi niipalju vaatama kui seni....
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe