Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
17-01-2007, 12:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2007, 12:54 AM ja muutjaks oli Kalev.)
Konkreetselt kursis ei ole, aga minumeelest on suhe sutsu paigast ära, ehk nii head sellise raha eest ei peaks saama. Ilmselt on diagnoosiks kaugelearenenud CDI tüüpviga, ehk pihustialuste seibide õigeaegse vahetamise tegematajätmine ja kõik sellega kaasnev.
Aga... mine vaatama ja kui huvitab konkreetsemalt, siis annab ju alati diagnostikasse minna Silberisse või kuskile mujale, kus vead tuvastatakse. Hea diagnostikakoht näiteks Keila Pakiautokeskus.
Ise müün sama läbisõiduga Vitot, CDI viga pole (või oli, aga sai kalli raha eest korda tehtud), kruisi, automaati ja konti ka pole. Lihtsalt on heas korras tehnisliselt.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Kuidas sellest CDI tüüpveast näiteks müügiplatsil aru saab ja millised on sümptomid?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Märg mootor pihustite ümbert ja muidugi esmalt diislilõhn käimisel kapoti alla ja ka salongis
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Küsin võibolla väga lolli küsimuse aga ei saa ennem ka rahu. Kas sellise kerega Vito või V-klassi on tehtud väikses osas tagaveoga või on kuulutustes mööda pandud? Kardaani tunnelit ju pole ja mootor kah ikka valet pidi peal. Tagaveoline Vito/V-klassi oleks super küll, just sellise kerega.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Seda keret pole tehtud tagaveolisena. Esiveolise sõiduomadused on väga head. Hästi stabiilne ja pole ka riisikatele tavaks olevat "otse" puksimist kurvides. Proovi sõita ja usun, et veendud. Ise lähen küll meeleldi Vitoga igale poole, seda näitab ka 2 aasta jooksul 63000 km.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Sellest CDI veast ei saa ennem aru kui tavalisel maantesõidul, suuremal kiirusel kiirendades. Siis tekib selline koormus, mida linnakiirusel kiirendades ei teki, ning mis viib mootori avariireziimi!
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kusjuures selle pihustiveaga ei vii avariireziimi! Ma sõitsin liiga palju kilomeetreid sellega enne, kui ükskord aru sain, et mis viga. Ei mingit avariisseminekut.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Tavalised remondimehed ei julge seda CDI -d ette võtta jah, kuid tegelikult pole asi teab, kui hull - vaja lihtsalt teada mõningaid asju. Mul lihtsalt õhhetult läinud, et enda rahakotiga vead ja nendest hoidumise teada saanud... Viga (pihustiseibid) iseenesest oli puhas eelmise omaniku hooletus, millel ise lasin edasi areneda. Arve tuli päris vahva lõpuks...
Kui bussi vaja, siis küsi!