Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 309 D 87a.3.0 65 kW
#1
Tervitus MB rahvale.
Mingiaeg sai tehtud teenustööna
[Pilt: kabiin_tuhi.jpg]
Selle varesepesa asemel oli orig. suur kong
[Pilt: Picture_035.jpg]
Pusisin mis pusisin ja välja kukkus
[Pilt: Picture_002.jpg]
Tegelt sai sellega hullult vaeva nähtud,suurem osa minu pakutud soovitusi ei sobinud ja nii sai muudkui vaieldud ja muudetud jne.Eusa_wall
[Pilt: oues18.jpg]
Enmv.sellisel kujul ta minu juurest lahkus.Seeaasta siis tuli omal ka kange kihk peale,et vaja mul ka ikka aututreilerit.Tegelt oli see ikka juba natu varem tekkind.Kõllasin tegelasele,et uurida turul olemas olevatest ja kassa näe,pakkus mulle just seda sama mis sai suure hurraga ja armastusega tehtud.Iseensest suurt hulluks olukord niiväga läinud polegi.On tekkind roostet,selle põhjus tõenäoliselt,puudulikus kereõõnsuste õlituses.Aga ei midagi hullu,kõikse tähtsam,et raam heaste säilind.Antud momendil ta ei oma enam seda suurepärast platet,selle asemel peris uhke AL.kast.Plaanis oleks ikka seadistada ta siis uuesti,niiet ikka saaks ka mõne autukosu sinna peale tirida.Icon_neutral
Mark Mercedes-Benz
Kere Sihtotstarbeline
Võimsus 65 kW
Mootor 3.0l R 5
Läbisõit 697651 km
Väljalaske a. 1987
K.kast manual
Värvus Punane


Vasta
#2
http://static3.nagi.ee/i/p/933/64/233410...ba_l.jpg/1
Enam pole palju jäänud,saab varsti hakata värvitooni valimaEusa_silenced Raami pidi siiski ikka sekkuma,vahetult kabiini tagant mõlemalt poolt,pea poole meetri ulatuses.Aga siiski olen ma rahul,kuna neid nähtud igasuguseid,kordades hullemas olukorras.Natuke narr lugu,et ei viitsind e.kaaresi osta,mis maksavad 15 € tk.sai sinna käristatud suht mõttetuid pleki tk.Ja orig.ei jäändki suurt alles...
Vasta
#3
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/h...9642_o.jpg
Nati läs p e.tiivad olid 207 pealt pärit,ideepoolest ei tohiks justkui erinevust olla,aga oli ja üsna suur.Ülemised nurgad mis ristuvad kapote ülemiste nurkadega,neid pidi korralikult maha lihvima,et kere kujuga kokku sobiks.Kinnitus aukusi sai pikklikumaks freesitud jne.Siin tegin suure vea,et ei proovind koos kapotega,nüüd peale maalimist ei sobi vahed.
Klaasi aluse raami ka vahetasin,oli teine juba palju kordi lapitud,polnd enam erilist mõtet sinna veel pahtlit juurde lisada Almelost 40 € .Kraami peaks siin peal olema nüüd omajagu,niipea loodan,et rooste koll kimbutama ei tule.Tiivad ja muu põhja alune sai veel omakorda pinnakaga üle võõbatud.Välispidiseks võõbaks valisin honda nomenklatuurist R 72 P ,just paraja teraga t.punane,vbl.sai isegi liiga hea sellise veoka tarvis.
Vasta
#4
Tahaks raami tagaosa veits pikendada,olen mõelnud,et kui samasuguselt raamilt saaks tagant jupi maha lõikuda.
http://static3.nagi.ee/i/p/934/19/233548...c5_l.jpg/1
Vbl.siis 1 risti asetsev osa tuleks juurde,sellest piisaks.Momendil kabiini tagant kuni tagasilla tala tsentrini 2.2 m.Ehk venitaks tagaotsa silla tsentrist nii 1.7-1.8 meetrini?
Vasta
#5
Kui raami pikendad siis arvesta et saaksid kasutada näiteks m6ne täispika kardaani. Vähem peavalu pärast. Samas kuidas selle raami l6ikamisega seaduse poolt on?
Milleks yldse sel raami pikemaks,B kati piiridesse jääb niiehknaa. Pane lihtsalt topeltvedrud ja kui auto peale vinnad siis alati raskem ots ettepoole.
having trouble having fun...
Vasta
#6
(28-05-2014, 11:50 PM)mr.suur Kirjutas: Tahaks raami tagaosa veits pikendada,olen mõelnud,et kui samasuguselt raamilt saaks tagant jupi maha lõikuda.
...

Miks venitad?

Pikk tagaülend teeb elu tülikaks... Või plaanid siiski vahele keevitada?
Vasta
#7
Nhjh see olukord ongi veits tobe,kuna autuga kaasa sain al.kasti,mis näeb üsna uue väärne välja.On isegi kraana valmidus,põhjakülge keevitatud paksust plekist raam,koos tugijala võimalusega.Aga pikkus tal 3750 mm,sellepeale ei mahuta rohkem kui mõne 3 seeria beemvee jms.väiksemat sorti putukad.See ei rahulda mu vajadusi,muidugi esialgu ei plaani treila vennaks hakata,rohkem omale töö ette vedamiseks ja vahest siis misiganes.Momendil tagaots,silla tsentrist 1150mm,et võiks nii 700 mm.ehk pikendada ja siis ka kastiosale ette pikendus.Jääks siis ka enmv.silmale kena.Eestotsast plaanin kastile lisada just sellepärast,et ei taha pordesi poolitada,need alumiinjumist.Passis kogu pikkuseks 6700 mm.niiet ruumi mul on.Kabiini tagant oli ka algselt plaan,et siis tugilaager nihkuks umb.400 mm.tahapooleEusa_naughty
http://static3.nagi.ee/i/p/935/54/233885...48_l.jpg/1
Vanaomanik tahtis aina raskemaid kosusi vedada ja lisas lehti juurde.Mu arust selliselt vist ei ole eriti hea,kui see lisatud leht sealt silmast üle turritabEusa_eh
Vasta
#8
Mida sa vedada plaanid? (passis kandevõimeks on ... ? Eusa_angel )
Üldiselt, kui sel pikendamisel üldse mingit mõtet on, siis tuleks tagasillaks topeltratastega variant leida. Selles ei kahtlegi, et mootor jaksab. (juht ehk ka, aga maanteedel on teisi liiklejaid veel Paranoid )
Vasta
#9
(29-05-2014, 08:28 PM)zum Kirjutas: siis tuleks tagasillaks topeltratastega variant leida.Paranoid )

Ei selle asjale pole isegi mitte mõelnud ja jääb ära kohe kindlasti.Mis ma ikka niikangesti vedada tahan,eks elu näitab.Oman väikest maatükki,kus küttepuud võtta omajagu.Vbl.müügiks teha mõned tihumeetrid,vahelduse mõttes.Ma teda muidugi 6.7 m.peal ei venita.Aga vedrupakk,mis sellest arvata ?Eusa_eh

Vasta
#10
Vedrusilmast toetamine on hea mõte. Ei murra pealehte.

Mis puudutab venitamist, siis...

Mina olen tarbinud pika tagaülendiga autot. Jube tüütu: isegi äärkive peab kogu aeg vahtima.

Autode jms vedamisel saab ju jätta pikema ülendi üle kastiserva tolknema...

Ega suurema kandevõimega autode neljarehviline sild ole kasutajate kiusamiseks alla pandud, sel ikka mingi mõte ka sees. Ehk liiklejana ma küll ei kiida heaks seda, et keegi muu liikluse hulgas mitmekordse ülekoormaga ringi seikleb...

Vahele keevitamisel tuleb väga hoolega üle vaadata nii materjalid kui oma keevitusoskus: tegemist on kriitilise tähtsusega lõiguga ja sinna lõigete-keevituste tegemisel peab üsna hoolikas olema, et raam järjekordse ahnitsemise käigus läbi ei painduks.

Ülalkirjutatust paluks mitte välja lugeda teemaalgataja õpetamist, vaid lihtsalt murelikke mõtteid sõiduautoroolist, mis paratamatult tekivad kaasliiklejate sõiduvahendite remontimisel kasutatud leidlikkust kaedes.

Mis puid puudutab: 1 tm puitu kaalub niiskusest ja liigist sõltuvalt 550-800 kg. Kui kast on lahja 4 m ja laiust need tavalised 2,2 m, siis on juba põhja pindala 8+ ruutu. Kui koorem on laotud vaid ühemeetriseks, on autol peal 8 ruumi puitu, mis keskmise ladumistiheduse juures on 0,6*8=4.8 tihu puitu, mis ka kerge kuusepuu korral annab massiks üle 2 tonni. Kisub nagu paljuks õblukese raami ja koormatud pooltelgedega autole...
Vasta
#11
Mul on vana Bedford. Kunagi oli nelja meetrise kastiga. Tüütu tõesti. Ehitasin ringi, kabiinist saadik Gaz 52 raam (ainult pikitalad), metallpõhjaga tugev kast ja selle pikkus 3 meetrit. Sõiduautode vedamiseks tegin kasti pikenduse mis läheb nelikant torudega kasti raami sisse. Kui vaja, panen külge. Kast on kallutatav, seega auto peale-mahasõiduks tõstan vähe kasti. Lihtsalt mõtteaineks. Taga oli ainult üks vedruleht. Tugevduseks panin raami ja silla vahele keerdvedru lisaks.
[Pilt: 26832-Bedford_001.jpg]
[Pilt: 43485-volga.jpg]
Vasta
#12
Volga vedu Bedfordil nina uhkusest püsti ei ajanud?
Pikendused on ühemeetrised?

Kõrge ja ülemõõduline karpterasest raam koos neljarehvisillaga annab kena varu. Palju auto tegelik tühikaal praegu on?
Vasta
#13
(30-05-2014, 10:46 AM)mr.suur Kirjutas: ...
Krt parem kui poleks seda kasti üldse olnudki,oleks ise uue plate teind ja asi mutt.Lihtsalt pole raatsind kasti lõhkuda,kuigi peab talle veel lisaks lisama risti talasi.
...

A Sa müü kast maha ja tee saadud raha eest täpselt endale sobiv kast/plate?

Alukast peaks olema üsna likviidne kaup.

Ület**alahendused netis on kurjast. Korralikult tehtud tööde kajastamine pole seni veel kedagi kahjustanud. Pigem vastupidi...

Üks iseehitatu näidiseks
Vasta
#14
https://www.youtube.com/watch?feature=pl...3TPNXrj6W4
Topelt rattaga tagasild ka valmis valitudIcon_neutral
Vasta
#15
(27-07-2014, 11:00 AM)mr.suur Kirjutas: https://www.youtube.com/watch?feature=pl...3TPNXrj6W4
Topelt rattaga tagasild ka valmis valitudIcon_neutral

Multiliftiga kaotad kandevõimes, kuna lisandub Sulle tarbetut metalli.

Kasutatavus on muidugi super.
Vasta
#16
(28-07-2014, 12:24 PM)v6sa Kirjutas: Multilift lisandub tarbetut metalli.

Multiliftil ju konkskäpp,see ikka trossliftEusa_angelpeab käima venemaalt tooma titani,siis saab seinapaksuse võrra kahandada kaalu ja saab tugevam kui tavasüsi teras.

Vasta
#17
(30-07-2014, 10:35 AM)mr.suur Kirjutas: Multiliftil ju konkskäpp,see ikka trosslift
...

Vaheraamist ja vintsiajamist ikka ei pääse.Icon_rolleyes
Vasta
#18
Eiei pääse vaheraamist
http://static3.nagi.ee/i/p/934/19/233548...c4_l.jpg/1
Ja topelt rattaga silda sinna veits keeruline sättida,pole netist leidnud 400 seerja sassist mõnda pilti,saaks vbl. e siis sellest lähtuda.
Vasta
#19
mul olemas täpselt selline puksiir,
rooli võim ka peal, mingi hetk kisun vähe lahti aga ei saa lubada millal.
Vasta
#20
(30-05-2014, 08:52 AM)hellrix Kirjutas: [Pilt: 43485-volga.jpg]

Aint ,et vints ikka tõstab.

http://static3.nagi.ee/i/p/934/91/233728...ac_l.jpg/1
Välja nägemine jääbki selline

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb w124 300D turbo 87a.-arts24h arts24h 54 53,323 21-01-2012, 03:16 PM
Viimane postitus: hannes_s
  MB 300D w124 87a. Ott 33 24,212 08-07-2007, 02:04 PM
Viimane postitus: Ott



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne