Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
23-05-2014, 10:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2014, 12:06 AM ja muutjaks oli vanapeer.)
Mure, et auto võiks natukene liikuda ja mitte nii uimane olla... Mind rahuldaks tulemus, mis oleks sama nagu S300 130kw...
Kui chippida, siis kus ja mismoodi, pakutakse erinevaid võimalusi,küll Jõujaamas mingit Customjampsi ja lihtsalt ajus miskit ümbertegemist...
Mida valida?
Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
(24-05-2014, 11:11 AM)V@hh Kirjutas: 350 on vanakooli mootor a la 124, mingit aju seal polegi. Nagu loen sinu käigukasti teemast siis on autol vaakumiga mingi probleem, tõenäoliselt lekib.
Turbo lülitub vaakumiga ja kui see temani ei jõua siis sõidad praktiliselt ilma turbota ja polegi mootoril jõudu.
Turbo klapp oli pm täiesti kinni, siis oli asi puhta hull, st käiguvahetuse poolest... Logistasin ja määrisin seda, nüüd liigub ja turbo töötab, käiguvahetus läks pehmemaks, aga mingi häiriv hetk on ikka alles vahetuste juures!
Aju kohapealt niipalju, et seal siiski on aju, mida saab chippida... 132kw tuleb välja!
Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Kasutaja jyrisoo ja jōujaam pakuvad.mõlemad chiptuningut!
Sent from my B15 using Tapatalk
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Vaata kapote alla ja kui näed seal pumpa nagu vene traktoril, siis pole seal midagi chippida. Chip teema käib alates CDI mootoritest, seal otsepritseteema ehk siis elektriliselt avatavad pihustid.
Ainuke võimalus on turbo rõhku tõsta ja pumpa juurde keerata.
Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Kas S300 on cdi? Seda saab chippida...
Sent from my B15 using Tapatalk
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Kui me räägime keremudelist W140, siis sel ajal ei olnud mingeid CDI diiselmootoreid veel olemas. W220 sai endale CDI diiselmootori. Kasutaja jyrisoo on pesueht müügimees ja kirjutab iga küsimise peale +20Nm ja +15kw. Vanakooli rivipumpa ei saa chippida, samamoodi nagi K või KE Jetronicut.
Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
(24-05-2014, 11:49 AM)V@hh Kirjutas: Hmmm.. vot näitaks keegi mulle lollile kus seal see mootori aju on?
On küll ABS, ASD, wastegate ajud kuid väga kahtlen kas nendega midagi toimtada annab. Pealegi on see 350 väga õrn igaste ülekuumenemiste suhtes niiet.. tegelt on see mootor juba 124 300d 1:1, suurendatud on kolvikäiku ja silindri läbimõõtu (IMHO; kriitilise piirini)
See on see aju lollile vaatamiseks!
Mercedes 0155458232 ETS PML ECU Control Module:
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
the PML valve is the speed sensitive steering valve
Tundub, et mootoriga pole sel ajul midagi pistmist, pigem roolivõimu ja veojõukontrolliga. See aju kasutusel nii bensukatel kui diislitel.
(24-05-2014, 05:34 PM)vanapeer Kirjutas: (24-05-2014, 11:49 AM)V@hh Kirjutas: Hmmm.. vot näitaks keegi mulle lollile kus seal see mootori aju on?
On küll ABS, ASD, wastegate ajud kuid väga kahtlen kas nendega midagi toimtada annab. Pealegi on see 350 väga õrn igaste ülekuumenemiste suhtes niiet.. tegelt on see mootor juba 124 300d 1:1, suurendatud on kolvikäiku ja silindri läbimõõtu (IMHO; kriitilise piirini)
See on see aju lollile vaatamiseks!
Mercedes 0155458232 ETS PML ECU Control Module:
Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
(24-05-2014, 06:18 PM)Priit Kirjutas: the PML valve is the speed sensitive steering valve
Tundub, et mootoriga pole sel ajul midagi pistmist, pigem roolivõimu ja veojõukontrolliga. See aju kasutusel nii bensukatel kui diislitel.
(24-05-2014, 05:34 PM)vanapeer Kirjutas: (24-05-2014, 11:49 AM)V@hh Kirjutas: Hmmm.. vot näitaks keegi mulle lollile kus seal see mootori aju on?
On küll ABS, ASD, wastegate ajud kuid väga kahtlen kas nendega midagi toimtada annab. Pealegi on see 350 väga õrn igaste ülekuumenemiste suhtes niiet.. tegelt on see mootor juba 124 300d 1:1, suurendatud on kolvikäiku ja silindri läbimõõtu (IMHO; kriitilise piirini)
See on see aju lollile vaatamiseks!
Mercedes 0155458232 ETS PML ECU Control Module:
Misasi see ülemine siis on pildil? See kaitsmetega?
Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
24-05-2014, 08:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2014, 08:55 PM ja muutjaks oli vanapeer.)
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
See on ülepingerelee seal üleval.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Viljar Mäesepp VMK-ist pakub ka:
http://www.vkmmotors.ee/
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Äkki Jürisoo lihtsalt ei viitsi igaühele seletada kuidas ta võimsust tõstab? Antud autol chip tuningu nime all keerab kütet ja turbo rõhku juurde, auto läheb paremini edasi ja klient on rahul Samas chip tuningut tehes tõstetakse sama moodi küttse kogust, ainult et elektri abil, mitte kruvikaga
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Ei usu, et sel pumbal kütte juurdekeeramine nii lihtsaks tehtud, et stendi polegi vaja.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Nendel mootoritel just ongi see väga lihtne. Seal on kõik õpetused olemas www.superturbodiesel.com
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(24-05-2014, 11:49 PM)V@hh Kirjutas: (24-05-2014, 11:37 PM)Heinar Kirjutas: Ei usu, et sel pumbal kütte juurdekeeramine nii lihtsaks tehtud, et stendi polegi vaja. Pump on sama mis w124 oma, juurde võib ju keerata aga see ei anna eriti muud kui seda et must lont on taga kui vähegi kiirendad.
IMHO kogu see värk kangesti juba meenutab orgia foorumit kus 59kw audi 80 tahetakse iga hinnaga ralli Ferrarit teha. 350 td kui ei kõlba tuleb osta kuuesajane, nii lihtne ongi. Iseasi kus tema pakutavat Eestis legaalselt võimalik proovida on.
Turbo diilslitel tõstetakse küttuse kogused koos turbo rõhuga, ja kui neid mõlemaid õiges koguses juurde keerata ei hakka suitsema ka. Sa kindlasti tead seda isegi. Aga lihtsalt teemasse
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Igal ühel omad huvid, mõni tuunib isegi bellarussi mootorit https://www.youtube.com/watch?v=nCehQQhowXk
Postitused: 39
Teemad: 15
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Ei olnud kahjuks sellist kivikest vms, mida üle kirjutada v vahetada
Jääb üle vaid manuaalselt rõhku peale keerata natuke ja turbot ka...
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(25-05-2014, 09:52 PM)vanapeer Kirjutas: Ei olnud kahjuks sellist kivikest vms, mida üle kirjutada v vahetada
Jääb üle vaid manuaalselt rõhku peale keerata natuke ja turbot ka...
Minuarust see lihtsam ja lolli kindalam variant ka, vähenmalt mersul, kuna see nii lihtsalt teostatav.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kas tõesti, siis sellel pumbal nii lihtne kütet juurde keerata?
Tegelikult tuleks ainult kiirenduse osas kütte kogust juurde keerata aga see nõuab pumba mehaanika tundmist.
|