Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
02-05-2014, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2014, 10:35 PM ja muutjaks oli nostromo.)
1994 E300TD 4MATIC 108kW automaat
OM603 turbomootoriga
Autoga sõidetakse harva lühikesi otsi. Viimati ca 2-3 nädalat tagasi käivitus raskustega. St esimesel korral läks nagu peaaegu juba kohe käima kuid ikkagi ei läinud kuigi ketrasin ca 7 sekundit lapates samal ajal gaasi kuna sellega lubas nagu rohkem.
Käivitus 3. korral pärast samuti ca 7-sekundilist pikemat ketramist/tallamist. Siis töötas normaalselt ja hiljem ka käivitus kohe esimese korraga kui linnavahel lühikesi tiire tegin oma 4-5 korda.
Seisis jälle vahepeal 2-3 nädalat kuni eilseni kui isa üritas seda käivitada-sama lugu ja ta ei saanudki käima.
Aku uus BOSCH S6 AGM ja hiljuti laetud.
Veateateid armatuuris ei anna.
Eelsüüteküünalde tuli süttib ja kustub armatuuris normaalselt kuid samas pole teada millal hõõgküünlad viimati vahetatud.
Esimene probleem käivitusega oli vist detsembris kui paagis oli veel suvediisel mil ei käivitunud. Siis sai lisatud pool paaki ääreni täis Statoili talvediislit ja 2L arktilist diislilisandit ning oodatud kui ilmad läksid +2+3 kraadini mil käivitus.
Milles võiks viga olla?
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ok eks katsun asjaga tegeleda kui taas Eestis teisipäeval.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma korra küsin, kuhu ta armatuuril Sinu arvates armatuuril veateate andma peaks?
Tühikäik on korras?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kui om603-el kasvõi 1 eelsüüte küünal läbi siis võib juba raskelt käima minna. Mul oli 2 küünalt läbi ja enam käima ei läinud. om617-nel 1 küünal läbi ja külmalt ilma eetrita käima ei lähe.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Rolz, ei oska öelda kuna pole eriti remondimees. Tühikäik stabiilne.
Höögküünlad tasuks vist niikuinii igaks juhuks ära vahetada seega alustan vist sellest.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Algatuseks soovitaks välja vahetada kõik hõõgküünlad ja kui see ei aita, siis pihustid maha ja stendi. Raskendav asjaolu on ilmselt see, et kuna auto müügis, siis ei ole sul omanikuna soovi sinna alla raha enam matta.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
03-05-2014, 12:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2014, 12:27 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Auto pole enam müügis-kuigi üks soomlane tundis juba aktiivset huvi ja tahtis käsirahagi ära maksta (hinnaks oleks olnud 4200.-) siis önneks jääb edasi perekonda kuna isa ütles täna et vahetab selle enda tumerohelise T124 1996 E250 DIESEL-i vastu mis siis omakorda varsti müüki läheb ja on ka väga korralik kuid veidi vähemate lisadega.
Isa jöudis täna Lesvenis näitamas käia kuna pikema käivituse peale läks ikka käima ja pidid olema plunseri tihendid-vahetus pidi minema ca 120eur ja olema ka seotud vaakumiga vist.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kõrgsurvepumba pealt oli niiske jah-Joonas ütles.
Kütusefiltri kohta ei oska öelda-peab siis seda ka uurima. Tangin tavaliselt Statoilist kuid paar korda on tulnud nüüd valada 20L kanistrist mis siiski tutikas ja plastikust ning kütus ikka Statoilist.
Huvitav on see et peale pikemat seismist esimese korraga nagu läheb juba peaagu käima aga siis peab ikkagi pikalt ketrama enne kui päriselt käima saab. Pärast käimasaamist käivitub alati nö poolest pöördest.
Aku uus ja generaator vahetatud.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Mul oli küll natuke vanem 3.0 disla, aga samamoodi kahtlustasin kütuse tagasi vajumist, mille ma ka tuvastasin. Siit foorumist raiuti, et ei ole mõtet põdeda selle pärast kuna etteandepump lööb paari sek. ilusti kõik kohad kütet täis ja probleemi pole. Tegelikult ei olnudki, lõpuks olid ikka hõõgküünlad läbi. Minul polnud muidugi käivitus nii vaevaline, mul vist käivitus ikka esimsel korral 6-7 sek. jooksul.
Akut ja generaatorit ei ole vist üldse mõtet antud asja juures mainida, kui jõuab kerida siis ei ole probleemi ju.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
08-05-2014, 04:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2014, 04:59 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Oligi plunseri ehk kõrgsurvepumba tihendites asi-eile vahetati Lesvenis ca 40minutiga ja nüüd käivitub nö poolest pöördest ning mootori hääl läks ka paremaks/pehmemaks. Vanad tihendid olid ümmarguse asemel kandilisteks muutunud. Kokku läks 26.-