Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mb 300ce pooltelje vastupidavus
#1
Tere

Probleem seisneb selles, et mu turbotatud 88a kupeel ei pea pooltelje sisemised otsad valule vastu. Just otsast lööb kuulid välja ning telg ise jääb terveks. All on tavaline 185mm kemppi differ.
Kas keegi oskab öelda mille pooltelgi kasutada või kuidas seda probleemi vältida? Väänet oli eelmine aasta düno järgi 0,5 bariga 500nm. See aasta vähe rohkemRolleyes
Igasugune info on teretulnud!

Ette tänades
Sander
Vasta
#2
Kemppi differ rohkem p6llul/metsas myramiseks. Asfaldil ja 500+nm-ga vist nii neid otsi pidama ei saagi. Kui ainult otse s6ita...
having trouble having fun...
Vasta
#3
Sõbra bmw e28 sõidab kemppiga ilma probleemideta. Enamvähem sama jõu juures. Kasutaks isegi LSD diffrit, aga MB valikus pole neid väga võtta. Superturbodiesel foorumis räägitakse küll LSD ehitamisest, et on võimalik soetada komponendid mis muudavad tavalise 185 mm diffri LSD-ks. Küsimus ongi selles kas keegi meie maalt ka sellist varianti kasutab või oskab midagi paremat pakkuda?
Samuti olen kuulnud, et Eestis liigub ka üks nö Superturbodiesel kutsikas. Mis jõuülekandeid tema kasutab? Kui keegi oskab juhendada siis olen tänulik!

Sander
Vasta
#4
(11-04-2014, 11:24 AM)SanderP Kirjutas: ...
Kasutaks isegi LSD diffrit, aga MB valikus pole neid väga võtta.
...

Kuna mootor on oluliselt järele aidatud, siis pole ülekandearv kuigi oluline, mistap külgehakkavaid ASDülekandeid peaks ometi liikuma.

Hents pakub mingil tasemel takistusega ülekannet.Unibrow
Vasta
#5
Mis turbot kasutad? 0.5 bar`i juures 500Nm on päris palju. Turbobandiitidel on ühtteist juba õppida. Eeldades, et CE on ikka 3.0 bensukas, mitte 300CD turbo.

Ma pean ära mõõtma, mis mõõduga pooltelje otsad mul on. 3.0 132kW omad on väiksemad.

Ma usun, et poest tutikad osta ja jäävad kestma. Bemmidel sama lugu. Kasutatud ei kesta, ostad UM`ist tutika ja jääb kestma.

20+ aastat vana tehnika ikkagi + läbisõit keskmisel W124 tänapäevaks ca 1 miljonit, diislitel kõvasti rohkem.

Kemppi differ pole just eriti hea lahendus. Mersul on veel LSD difreid kilohinna eest saada. Mul on ülekannete järgi riiulis....W124 erinevaid suuruseid ja W126 omi.
Ehk LSD valik, mida W124 kasutada on ülekannetega 2.24-3.9x.


W124 puhul on asi lihtne. W126 V8 mõõdus differ ehk 162kW`ga varustatud W124 läheb bolt-on alla.

Kõik sõltub ka kasutusest.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
Kupee ikka 3-ne bensukas. Turboks Holset HX35 12 kuumkojaga.
Pool kõva seadega oli 0,5 bari juures rattast 422nm ja mootorist pea 500nmRolleyes

Panen düno graafiku

MB
Vasta
#7
Teen küll väga OT postituse aga vast saan andeks.
Kuidas muidu kemppiga sõita on, saan aru, et linnas nikerdades ikka kakub aga maantel? Vähe järsem kurv ja märjaga?
Turbo
Vasta
#8
Ega seal midagi erilist ei ole. Linnas ikka kakub ja pöörde raadius suurem aga maanteel on okei. Vihmaga kannatab ka sõita aga kurvis gaasi ei tasu anda.


(14-04-2014, 09:02 PM)sm. pelle Kirjutas: Teen küll väga OT postituse aga vast saan andeks.
Kuidas muidu kemppiga sõita on, saan aru, et linnas nikerdades ikka kakub aga maantel? Vähe järsem kurv ja märjaga?

Vasta
#9
Ei aidanud ka uued teljed väga kauaks:
[Pilt: DSC00489_zpsac0892c3.jpg]
[Pilt: DSC00490_zps6038a3ec.jpg]
Vasta
#10
Uued? Nujah, üle 1k euro on tükk ju.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#11
Uued sai ostetud jah, aga mitte 1k euro eest. Mina ostsin hea allahindlus protsendiga 65 euri tk. Sõidetud sai umbes 300 km ja paar clutchkick'i.
Panen ka pildi uus vs vana pooltelg
Pooltelg
Vasta
#12
Seega mitte A-osad ju.

CDX pakkus ka MB`le miskit. Kui omal mootori korda saan, siis tekib ehk endalgi vajadus....teljed saaks tugevad (lubati ka 1000Nm pidamist), otsadega peab kompunnima. Olen BMW`dele CDX`i müünud, sellest tugevamat pole võtta.
Ca 1000Nm liimil kestavad. Järgmine variant on talasild Eusa_wall
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#13
Kõvemad vennad pidid ise tegema endale poolteljed. Nn gaz 53 telgedest.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 11,189 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  MB 300ce 138kw mootor lonkab Nookur 6 4,504 06-08-2015, 07:07 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 300CE 1990.a 3,0 L 162 kw probleem mootoriga. Toomas.A. 5 5,020 19-01-2015, 09:50 AM
Viimane postitus: Lahekas
  w124 300CE 1990.a probleem reduktoriga. Toomas.A. 9 7,958 01-12-2014, 10:44 PM
Viimane postitus: Toomas.A.
  Mõningad probleemid 300CE-ga. kodutu 8 7,353 24-11-2014, 11:07 AM
Viimane postitus: kodutu
  w124 300ce 90. a - Ettevalmistus ülevaatuseks. Nõu vajatud. Sleven 15 15,166 12-09-2014, 10:31 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  w124 300CE 90a probleem juhipoolse aknaga Sleven 1 2,665 16-02-2014, 08:09 PM
Viimane postitus: inzzz
  W124 300CE 89a. käivitus mure Vallu 0 2,796 06-01-2014, 01:41 PM
Viimane postitus: Vallu
  300ce 24v 1991 puterdab ja sureb välja mario86 7 5,856 09-08-2013, 04:16 PM
Viimane postitus: Mondos
  300ce 3.0 1992 soojalt turtsub ktmduke 5 4,227 28-05-2013, 08:54 AM
Viimane postitus: MarJ



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne