Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Olen siiamaani sõitnud Omegadega, aga nende aeg on ümber saamas.
Mõtlesin Mercedeste peale. Olen kõhna rahakotiga ja seetõttu on soovid väga piiratud.
Vaatasin ringi ja leidsin Mercedes-Benz C 220 CDI 2.2 92kW aastast 1999.
Kas sellises vanuses Mercedest on mõtet üldse soetada? Kestab selline kesmiselt veel näiteks kolm aastat? Ning mis võib olla selle margi ja aastakäigu nõrkuseks. Kuna autoaias pole veel jõutud selle auto kohta kuulutust lisada, siis aadressi anda ei oska. Välimisel vaatlusel ütles võhik ehk mina, et oma vanuse kohta hästi hoitud, üisikeste iluvigadega siin-seal.
Teiseks leidsin natuke kallima, mida saan ka osaliselt järelmaksuga tasuda. Auto asub siin: http://www.auto24.ee/clients/nemm/used/d...nguage=EST
Pikalt selline auto veel võib teenida kui asjad korras? Ja mida karta, uurida jms enne ostmist selle auto puhul?
Arvestage, et olen täielik võhik ja ärge siis valusti lööge kui lollilt küsin.
Postitused: 3,960
Teemad: 90
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mootorid ja kastid üldiselt kestavad kui hooldada, mida kahjuks ei saa öelda kere kohta. 210 kere roostetab igast otsast, põhjaalused torud ka.
Sõita on mugav.
Viimasel lingil oleva 210 oma tuhmide tuledaga nüüd küll kõigest 210 000 sõitnud pole
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
(25-04-2014, 08:54 AM)Laur Kirjutas: Viimasel lingil oleva 210 oma tuhmide tuledaga nüüd küll kõigest 210 000 sõitnud pole
Seda kahtlustan mina ka.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Kui sa Omega pealt ümber istud, siis arvesta, et S210 vedrustus on tiba jäigem kui Omegal, eriti Avantgarde seades. Samuti on universaalkere veidi lärmakam, st tuulekohinat ja rehvimüra tuleb rohkem sisse. Nende kahe näitaja osas (vedrustuse pehmus, müra) oli MB minu jaoks väike pettumus.
Rooste on 210 jaoks murekoht tõesti, kuid Omega meest ei tohiks see hirmutada
St kui hindad mugavust ja ruumikust võimalikult vähese raha eest, siis jää Omega juurde. 3-3.5k eest saab väga heas korras FL Omega, millel roosteprobleem peaaegu puudub. Samas konditsioonis S210 hinnad on pigem 4k ja peale.
Ja kes siis odomeetri näitu usub? Kasutatud auto ostuks on ikka muud kriteeriumid kui võimalikult väike number läbisõidunäidikul.
Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Ostsingi ära ja esmamulje polnud paha.
Roostega olen kursis jah ning autot pole kunagi läbisõidu järgi ostnud.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(25-04-2014, 06:26 PM)Soebralik Kirjutas: Ostsingi ära ja esmamulje polnud paha.
Roostega olen kursis jah ning autot pole kunagi läbisõidu järgi ostnud.
Õnnesoovid!
Auto on ikka väga kena!
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(25-04-2014, 08:54 AM)Laur Kirjutas: Viimasel lingil oleva 210 oma tuhmide tuledaga nüüd küll kõigest 210 000 sõitnud pole
Minu W210 läbisõit on 180 000 ja tuled on samamoodi tuhmid. Seega sellest ei saa midagi välja lugeda.
Postitused: 195
Teemad: 15
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Sul Eesti ajalooga auto?Kust kohast need numbrid võetakse ja veel ollakse uhked
Postitused: 3,960
Teemad: 90
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(25-04-2014, 09:57 PM)Iphica Kirjutas: (25-04-2014, 08:54 AM)Laur Kirjutas: Viimasel lingil oleva 210 oma tuhmide tuledaga nüüd küll kõigest 210 000 sõitnud pole
Minu W210 läbisõit on 180 000 ja tuled on samamoodi tuhmid. Seega sellest ei saa midagi välja lugeda.
Minu oma oli üle 200 ja tuled nagu uued.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
(25-04-2014, 09:23 PM)kentq Kirjutas: Õnnesoovid!
Auto on ikka väga kena!
Tänan.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(25-04-2014, 10:20 PM)cico Kirjutas: Sul Eesti ajalooga auto?Kust kohast need numbrid võetakse ja veel ollakse uhked
Mõneaastasena toodi auto Saksamaalt Eestisse. Peale seda on läbisõit kontrollitav. Ning karta on, et olen uhke selliste numbrite ja auto seisukorra üle.
Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Läheb küll teemast natuke välja, aga kust leida antud isendile kasutusjuhendit, mis oleks ehk inglise keelne. Proovisin ise netist otsida, ka foorumist, aga ei saanud hakkama. Saksa keel liialt kauge minu jaoks.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
26-04-2014, 08:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2014, 09:02 PM ja muutjaks oli kentq.)
(25-04-2014, 09:57 PM)Iphica Kirjutas: (25-04-2014, 08:54 AM)Laur Kirjutas: Viimasel lingil oleva 210 oma tuhmide tuledaga nüüd küll kõigest 210 000 sõitnud pole
Minu W210 läbisõit on 180 000 ja tuled on samamoodi tuhmid. Seega sellest ei saa midagi välja lugeda.
Uuest peast ostetud ja sinu käes?
(25-04-2014, 10:23 PM)Laur Kirjutas: (25-04-2014, 09:57 PM)Iphica Kirjutas: (25-04-2014, 08:54 AM)Laur Kirjutas: Viimasel lingil oleva 210 oma tuhmide tuledaga nüüd küll kõigest 210 000 sõitnud pole
Minu W210 läbisõit on 180 000 ja tuled on samamoodi tuhmid. Seega sellest ei saa midagi välja lugeda.
Minu oma oli üle 200 ja tuled nagu uued.
Minul 250 000 w211 ja tuled samuti nagu uued, poleeritud pole. tehke omad järeldused.
(25-04-2014, 11:35 PM)Iphica Kirjutas: (25-04-2014, 10:20 PM)cico Kirjutas: Sul Eesti ajalooga auto?Kust kohast need numbrid võetakse ja veel ollakse uhked
Mõneaastasena toodi auto Saksamaalt Eestisse. Peale seda on läbisõit kontrollitav. Ning karta on, et olen uhke selliste numbrite ja auto seisukorra üle.
Aga see mõni aasta mis saksas oli? Sakslased sõidavad 3 aastaga 200 000.
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
27-04-2014, 08:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2014, 08:31 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-04-2014, 09:57 PM)Iphica Kirjutas: Minu W210 läbisõit on 180 000 ja tuled on samamoodi tuhmid. Seega sellest ei saa midagi välja lugeda.
Usk on võimas asi. Ning usumõõdik see ju ongi. MB jaoks on esimene miljon vaid pelk number, kui hooldus tasemel.
Tuulemüra tekib siis, kui uksed peale avariid või muukimist ei sulgu tihedalt.
210 on Omegaga üsna võrdne, kuid vist madalama salongiga?
Omega plussiks on vist ka see, et suvaline külasepp seda remontida mõistab.
(26-04-2014, 12:48 PM)Soebralik Kirjutas: Läheb küll teemast natuke välja, aga kust leida antud isendile kasutusjuhendit, mis oleks ehk inglise keelne. Proovisin ise netist otsida, ka foorumist, aga ei saanud hakkama. Saksa keel liialt kauge minu jaoks.
Romulatest või iipeist. Meie kuultusterubriik on ka vahel mõnda aidanud.
Samas on juutuub õppematerjale täis: veeda tunnike otsingusse oma küsimusi toksides ja peaks kõik vajaliku kätte saama
Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Omega on tõepoolest pehmem ja istumine vähemalt juhi kohal parem. MB iste on üsna lahja. Salong ehk tõesti oli Omegal madalam, samas katuseluugi tõttu tundus ruumi pea kohal piisavalt. Müra aga polnud ja mootor oli salongist kuulates üsna vaikne. Väljas muidugi traktor. Sõites polnud ka tuult kuulda, üsna mõnus ja vaikne.
Esialgu igati rahul. Kuna esmaspäeval tuleb esimene natuke pikem sõit, siis muljed ka täpsemad, praegu mõjutab "tunnet" ka liigne emotsioon.
Eks päriselt saab neid kaht võrrelda peale paari kuud. Igatahes minu eelmine Omega oli igati mõnus auto, lisaks püsis hästi teel. Kuna aga sõitsin selle vanaks, siis enam tal väärtust ei ole. Natuke kahju teda lammutusse viia, kuna 7 aastat teenis mind. Neist esimesed viis laitmatult, edasi hakkas lagunema.
Loodan selle autoga ka head suhted luua.
Postitused: 73
Teemad: 7
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Õnnitlused uue auto puhul.
Kuid nagu eelkõnelejad siin mainisid, siis w210 suurim mure on rooste-kindlasti parandaks roostetõrje tegemine, kere vastupidamist.
Krown.ee oli vist mis selle roostemaailmaga tegeleb..
Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Kas keegi oskab anda mulle viite siin foorumis, mis need markide erinevad tähuised tähendavad? Mis on w210 jms. Kaasa lollilt teiste jutule noogutada on ka mõttetu.
Postitused: 161
Teemad: 56
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
28-04-2014, 06:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2014, 06:43 AM ja muutjaks oli Stev.)
(28-04-2014, 12:01 AM)Soebralik Kirjutas: Kas keegi oskab anda mulle viite siin foorumis, mis need markide erinevad tähuised tähendavad? Mis on w210 jms. Kaasa lollilt teiste jutule noogutada on ka mõttetu.
W210 on sedaan,S210 universaal kerega.
Mingi link ka: www.robisonservice.com/servicedep/mercedes_chassis.asp
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
28-04-2014, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2014, 09:11 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Mudelitähised ja põlvkonnad. Ostuabi alajaotuses on neid lahatud. Erinevatel ajastutel on kasutatud erinevaid süsteeme
Ma küll mõtlesin salongi kõrguse all seda, et kuna Omega tundub kõrgem, siis peaks ka tuba kõrgem olema. MB tagaluugi ava on madalam ja teinekord on päris tüütu mõnda täpselt mahtuvat asja avast sisse meelitada.
Alates punnsilmast on MB iste rikutud. Istu, nagu taburetil. Asja teeb hullemaks räige läbisõit, millest annavad tunnistust purunenud istmepadja vedrud ja äraistutud padi.
2,2 on petlik mootor: ökonoomne ja tundub särtsakas. Tõde selgub alles siis, kui gaasipedaali allapoole suruda ja midagi peale kütusekulu kordistumise lisandumas polegi... See pole paha, kui varu puudumisega peab arvestama.
MBga ei tasu siis suvalise sepa juurde minna...
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Tuule- ja muu müra osas väike kommentaar. Kui vaadata Omega vs S210 tagaistmetest tahapoole jäävat mürasummutust, siis on kahe auto puhul lähenemine selgelt erinev. MB insenerid on seda võtnud kui optimeerimisülesannet, pannes müraisolatsiooni täpselt nii palju kui (hädapärast) vaja või lähteülesanne nõudis, st lapid kriitilistes kohtades. Ja kui nüüd kõrvaga kuulata, siis väljendub see S210-l suuremas kuminas/kohinas vms, mis tuleb tagaosast (omane just universaalkerega autodele). Omegal seevastu on kasutatud sisuliselt lausisolatsiooni ning seetõttu on ka tagaosast tulev kumin minimaalne.
Jah, ma tean, et minu jutust kõlab väike igatsus Omega järele. Sellel oli päris häid ja nutikaid lahendusi, mida MB-lt ei leia. Eriti nt istmete kokkuklappimise osas. Samas ei tee nende puudumine MBd halvemaks. Samuti ei hakka ma kohe oma S210t Omega vastu vahetama, kuigi viimane oleks odavam pidada.
Igaljuhul edu uue autoga! S210 on hea auto (v.a. rooste!). Eriti just pikkadel otsadel, kus isegi pärast 12+h sõitu on veel inimese tunne alles.
|