Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V vs. Vito ja küsimusi
#1
Küsiks, et mis on V ja Vito olulised erinevused peale salongi?

Ja veel mõni lüsimus:
1. Kas mõlemil on lihtne istmeid välja võtta ja V-l ka laud ikka eemaldatav?
2. Kummal neis need õhkvedrud on ja kui vastupidavad/kallid?
3. Kui pikk on salong juhiistme seljatoest luugini? Ehk siis kui pikka asja saab vedada?
4. Tüüpved mida ostmisel jälgida? Jutt käib hinnaklassist 100-130k ja diisel, käigukast suvaline.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#2
virgo Kirjutas:Küsiks, et mis on V ja Vito olulised erinevused peale salongi?

Ja veel mõni lüsimus:
1. Kas mõlemil on lihtne istmeid välja võtta ja V-l ka laud ikka eemaldatav?
2. Kummal neis need õhkvedrud on ja kui vastupidavad/kallid?
3. Kui pikk on salong juhiistme seljatoest luugini? Ehk siis kui pikka asja saab vedada?
4. Tüüpved mida ostmisel jälgida? Jutt käib hinnaklassist 100-130k ja diisel, käigukast suvaline.


Eest on iluvõre ja tuled teised. Taga, tuleklaasid teised, peeglid teised.

Vastused:

1. V-klassil ikka oluliselt lihtsam välja võtta istmeid. Laud eemaldatav.
2. Tavaliselt annab saba see kompressor mis õhkvedrusid reguleerib. See asub kaasistuja juures, põhja all. Sinna lendab igast paska peale ja targemad mehed juba ammu sinna katte peale ehitand.
3. Seal tuleb arvestada ka salongi polstriga aga kui ma ei eksi siis 2.40 läks vabalt sisse ja kipsplaate sain püsti vedada kuni 2.70. Siis on ainult küljeaknast paha välja vaadata.
4. Rooste, lisasoendus (põhja all, tavaliselt ainult küünlavahetuse küsimus - 500.-). Manuaali puhul kontrolli ka kuidas käigud sisse lähevad. Seal trossi süsteem ja kui trossid kulunud on siis lähevad raskesti sisse. Tagurpidikäigul eraldi tross veel ja maksab 1000.- pluss vahetus. Rooli kardaani kontrolli ka et ei kolksuks!
108CDI puhul kindlasti üle vaadata et turbo õline ei oleks ja toimiks. Ja loomulikult tuleb proovida seda autot maanteesõidul, sooja mootoriga et avariireziimi ei läheks. Suht levinud viga CDI-l

ASR-i puhul kontrolli ka veovõlli otsi!

Kui kellelgi veel miskit meenub . . . . . .
Vasta
#3
Üks oleks siis pakkuda ka, 130K hinnaks...

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

CDI kallis remont tehtud, niiet sellega enam probleeme ei ole, samuti vahetatud veovõlli otsad ja sharniirid.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub IUrmoI 8 924 10-03-2024, 07:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  2014 Vito diisel pihustid ei toimi KKk 4 585 05-02-2024, 11:37 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Vito ei käivitu külmaga - elektri mure ratsoup 9 805 09-01-2024, 07:04 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito Tourer 2023 CD-pleier Antz 0 446 16-07-2023, 02:14 AM
Viimane postitus: Antz
  Vito 2003 edasi ei puhu sooja Old_timer 11 1,371 24-01-2023, 11:26 PM
Viimane postitus: jass161
  W639 Vito 115CDI MY2006 - Aku tühi paari päevaga, voolukadu aix6 3 840 24-01-2023, 09:18 PM
Viimane postitus: onu_siim
Video Vito w639 kolks taga Eenmaa 1 515 02-01-2023, 10:48 PM
Viimane postitus: Eenmaa
  MB Vito 2007a kärukonksu juhtmete värvid imre 3 685 08-11-2022, 05:59 PM
Viimane postitus: stihl
  Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) hbmluiks 3 789 05-11-2022, 01:15 AM
Viimane postitus: Ernst
  2008 Vito tehase webasto Jalmar 1 887 12-12-2021, 08:52 PM
Viimane postitus: isakene



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne