Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Peale xenonide paigaldust põleb märgutuli mis näitab et pirnidega on mingi jama.Karta on et xenonid on teise võimsusega(takistusega).Või ei tohiks see lugeda?Viga paigaldamises?Ei tahaks nagu märgutuld kelladeplokist eemaldada.:help:
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Huvitav kus ja mis xeenonid panid . . . . .
Enda autodele pannud xeenoneid ja 140nel panin ka endal aga märgutuli põleb ainult siis kui ikka pirn läbi . . .
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
see on täitsa normaalne, et xenonide puhul hakkab too tuluke põlema. Kuna xenoni plokk on oluliselt pisema võimsusega, on ka voolud teised ja hakkabgi hoiatus mögisema. Pmst annab takistitega asja paika ajada.
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Põhimõtteliselt teinud oskamatud mehed . . .
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Truck Kirjutas:Põhimõtteliselt teinud oskamatud mehed . . . Ei vaidle vastu ...aga sellest teinekord ja teises teemas.
Kas paigaldasid ise?Kui ei kas oled kindel et ei pandud mingeid takisteid?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ise paigaldanud üks seitsmele autole vast . . . siiamaani kõik saanud hakkama nii, et tuluke ei põle . . .
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Truck Kirjutas:Põhimõtteliselt teinud oskamatud mehed . . . tekkis küsimus, et kuda saab xenasid valesti paigaldada? et panna pirn valesse auku või võtta vool suunatule pealt või...:evil:
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma tahaks ka teada, kuidas see õige paigaldamine välja näeb? Mismoodi sa auto ära petad, G-l pole kunagi xenoone olnud, ilmselt ei aita progemine ka sealjuures.... Ikkagi takistiga mängimine minu mõistuse kohaselt...siis kuidas on mersul see tule-diagnost süteem ülesse ehitatud? Kas takistuse peale või paari kaupa identsete pirnide peale?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Loogika järgi takistuse peale on see üles ehitatud ....näide ....võtad ja paned kasvõi vale võimsusega pargid ette ....pisikesed "halogeenid" ...viga näitab kohe siis kui autol on sinna sektsiooni ette nähtud 5w - näiteks rohkema W asemel. Liiga robustne näide sai .... aga jah üldjuhul Xenoni pirni tarbimisvõimsuseks näidatakse 35W - 55W asemel niiet tõde on siin kusagil.
:bisou:
Muide G-klassidele on pistetud samuti ette Xenoneid ja samuti on nati rohkem jebimist enne kui nad veatult põlema saab . (kogemused Veerenni tn. Aarelt)
Niiet arvan temalt saab ka Lõoke abi kui vaja.
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 31
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kuldar Kirjutas:Loogika järgi takistuse peale on see üles ehitatud ....näide ....võtad ja paned kasvõi vale võimsusega pargid ette ....pisikesed "halogeenid" ...viga näitab kohe siis kui autol on sinna sektsiooni ette nähtud 5w - näiteks rohkema W asemel. Liiga robustne näide sai .... aga jah üldjuhul Xenoni pirni tarbimisvõimsuseks näidatakse 35W - 55W asemel niiet tõde on siin kusagil.
:bisou:
Muide G-klassidele on pistetud samuti ette Xenoneid ja samuti on nati rohkem jebimist enne kui nad veatult põlema saab . (kogemused Veerenni tn. Aarelt)
Niiet arvan temalt saab ka Lõoke abi kui vaja. Põhimõtteliselt jah, kui nüüd juriidiliselt korrektne olla, siis voolu (tarbimise) peale on see üles ehitatud. Kui läheb rohkem või vähem voolu läbi kui ette nähtud, siis hakkabki tuluke põlema. Pinget teatavasti peaks olema stabiilne.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
123kupee Kirjutas:Põhimõtteliselt jah, kui nüüd juriidiliselt korrektne olla, siis voolu (tarbimise) peale on see üles ehitatud. Kui läheb rohkem või vähem voolu läbi kui ette nähtud, siis hakkabki tuluke põlema. Pinget teatavasti peaks olema stabiilne.
Noh kui jutt juba juriidilise korrektsuse peale läks, siis konstantse takistuse puhul (eeldame) peab pinge muutuma koos voolu muutumisega: I=U/R
Postitused: 31
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
27-12-2006, 10:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2006, 11:01 PM ja muutjaks oli 123kupee.)
h2x0r Kirjutas:123kupee Kirjutas:Põhimõtteliselt jah, kui nüüd juriidiliselt korrektne olla, siis voolu (tarbimise) peale on see üles ehitatud. Kui läheb rohkem või vähem voolu läbi kui ette nähtud, siis hakkabki tuluke põlema. Pinget teatavasti peaks olema stabiilne.
Noh kui jutt juba juriidilise korrektsuse peale läks, siis konstantse takistuse puhul (eeldame) peab pinge muutuma koos voolu muutumisega: I=U/R Kahjuks eksid mÕtle või arvuta uuesti, kas ikka seal pinge muutub kus seda indikaatori tule jaoks mõõta saab Juu need lambid või lamp koos tema toite-ahelaga ikka 12V omad on, või kui pinge muutub on vist aeg akut vahetada Aga mis siin ikka vaielda, selline ebavõrdsete vaidlus
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Postitused: 31
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
h2x0r Kirjutas:123kupee Kirjutas:Kahjuks eksid mÕtle või arvuta uuesti, kas ikka seal pinge muutub kus seda indikaatori tule jaoks mõõta saab Juu need lambid või lamp koos tema toite-ahelaga ikka 12V omad on, või kui pinge muutub on vist aeg akut vahetada Aga mis siin ikka vaielda, selline ebavõrdsete vaidlus
oot oot, seleta lollile kah. Valem on selline I=U/R, R on konstantne, kuidas saab I muutuda, ilma, et U muutuks ? Ei viitsi väga põhjalikult seletada, lihtsa katse saad ise teha, kui mõõdad akul pinget kui tuled põlevad ja kui tuled ei põle. Sinu idee järgi on takistus sama, ükskõik kas tuled põlevad või ei põle, aga vat kus lops aku otstel pinge jääb ka samaks, seega on nii takistus, pinge kui vool konstandid, ükskõik palju tulesid külge paned Tundub et Härra Oom pani millegagi kõvasti puusse, või pead ise suts juurde õppima.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
123kupee Kirjutas:h2x0r Kirjutas:123kupee Kirjutas:Kahjuks eksid mÕtle või arvuta uuesti, kas ikka seal pinge muutub kus seda indikaatori tule jaoks mõõta saab Juu need lambid või lamp koos tema toite-ahelaga ikka 12V omad on, või kui pinge muutub on vist aeg akut vahetada Aga mis siin ikka vaielda, selline ebavõrdsete vaidlus
oot oot, seleta lollile kah. Valem on selline I=U/R, R on konstantne, kuidas saab I muutuda, ilma, et U muutuks ? Ei viitsi väga põhjalikult seletada, lihtsa katse saad ise teha, kui mõõdad akul pinget kui tuled põlevad ja kui tuled ei põle. Sinu idee järgi on takistus sama, ükskõik kas tuled põlevad või ei põle, aga vat kus lops aku otstel pinge jääb ka samaks, seega on nii takistus, pinge kui vool konstandid, ükskõik palju tulesid külge paned Tundub et Härra Oom pani millegagi kõvasti puusse, või pead ise suts juurde õppima.
oot kuda meil need uled nyyd järsku kustu said, rääkisime ikka põlevatest tuledest.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
h2x0r Kirjutas:oot kuda meil need uled nyyd järsku kustu said, rääkisime ikka põlevatest tuledest.
põlevatest tuledest rääkides...
55/14= ca 3,9A töötava mootoriga
55/12= ca 4,6A mitte töötavaga
seega mingi 1A võib olla kontrollploki jaoks voolu kõikumine?
keegi võiks nüüd kõrgepingeploki voolu ka ära mõõta, sest käivitusel tahab jõhkralt saada ja hiljem langeb alla... ise asi kui alguses viskab tule põlema kas see pärast ära kustub.
g-klassiga illge ooper, hakkab vilkume jne, ei viitsi pikalt kirjtuama hakata.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
marek Kirjutas:h2x0r Kirjutas:oot kuda meil need uled nyyd järsku kustu said, rääkisime ikka põlevatest tuledest.
põlevatest tuledest rääkides...
55/14= ca 3,9A töötava mootoriga
55/12= ca 4,6A mitte töötavaga
keegi võiks nüüd kõrgepingeploki voolu ka ära mõõta, sest käivitusel tahab jõhkralt saada ja hiljem langeb alla...
Laur on mõõtnud. Käivitumisel 12v. korral 10A soojenedes 5A ja kui juba täie heledusega põleb siis 3A :cool2:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 31
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Laur Kirjutas:marek Kirjutas:h2x0r Kirjutas:oot kuda meil need uled nyyd järsku kustu said, rääkisime ikka põlevatest tuledest.
põlevatest tuledest rääkides...
55/14= ca 3,9A töötava mootoriga
55/12= ca 4,6A mitte töötavaga
keegi võiks nüüd kõrgepingeploki voolu ka ära mõõta, sest käivitusel tahab jõhkralt saada ja hiljem langeb alla...
Laur on mõõtnud. Käivitumisel 12v. korral 10A soojenedes 5A ja kui juba täie heledusega põleb siis 3A :cool2: See on siis ikka hea, kui selgus et takistus ja amprid ei olegi konstantne, vaid hoopis pinge on konstantne
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Oda-oda. Ärge nüüd ära segage ohmuseadust ja reaalse auto pardapinget.
Üks on väga konstantne valem, mis paneb paika suhted.
Teine sõltub väga mitmest asjast. Kaasa arvatud muust tarbimisest.
Laur, kas ongi nii, et ksenoonid käivitumisel tarvitavad ainult 2x10A? ja pärast, sooja nahaga vaid 2x3 A?:wow: hocked: Krdi väikese söömaga tegelased siis...:hump:
Kas keegi tegelikult TEAB, mille (pinge või voolutugevus) see märgutuli reageerib? Mina olen aru saanud, et reageerib erineval poolel tekkiva võimsuseerinevuse peale, see aga viitab voolutugevuse mõõtmisele. Või eksin?
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mitte ainult eri poolte voolu erinevusele ei reageeri, vaid ka siis, kui mõlemad pooled võrdselt, aga 'liiga palju' tarvitavad (v-b tegelt 'liiga vähe' ka? ei tea, ma niipidi pole proovinud)
ma surasin 4W parkide asemele teadmatusest 5W-sed ja ei saanud hulk aega aru, mis värk on :)
äkki kõne all olevad ksenjad tarvitavad eri kogused voolu mingil põhjusel? Mõlemaid mõõtsid?
|