Postitused: 160
Teemad: 15
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Eile õhtul jäi üks valge vanem SEL silma.. Kui ma nüüd muidugi ei eksi mudelinimetuses.
Oskab keegi ehk vihjata, kas auto on siit klubist või mitte?
Igatahes päris põnev paistis.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-10-2013, 10:05 PM)sten130 Kirjutas: Oskab keegi öelda palju 2,0 77kw Mercedes-Benz mootor jõudu kannatab? Paanis hakkata mingiaeg mootorit ehitama ja nüüd uurin vaikselt kus maal on mootori viimane piir. Või teab keegi mõnda välismaa foorumit kus sellest juttu võib olla?
Föönitajatel mitu klubi.
Jämedalt kahekordistamise elab üle. Sellest enam - sõltub konkreetse isendi tugevusvarust.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Selge.
Suured tänud v6sa, uurid turbo foorumeid ka
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 192
Teemad: 27
Liitus: May 2010
Maine:
0
(13-10-2013, 09:50 PM)sten130 Kirjutas: Selge.
Suured tänud v6sa, uurid turbo foorumeid ka
http://www.superturbodiesel.com/std/index.php
Sealt vali Projects, saad targaks, kuigi enamus vanemad 3 liitrised
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Oh suured tänud, saab nüüd vaikselt uurima hakkata.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
Veidi saabuvale suusahooajale ette mõeldes tekkis küsimus, milline võiks olla maksimaalne rehvi kõrgus, mis facelift S210-le alla mahub? Auto on küll Classicu vedrustusega, kuid eelistaks ikkagi võimalikult kõrget talverehvi, et sõidumugavust ja läbivust parandada. Kõrgem rehv auto läbivust muidugi neliveolisega võrreldavaks ei tee, kuid paremaks ikka. Maasturi ost ei ole ka esialgu silmapiiril, kui nelivedu ainult mõnel päeval aastas päriselt vaja läheb. Pealegi, kogemus näitab, et tavaoludes on minu igapäevasele marsruudile jäävad teed läbitavad ka üheveolise autoga ning kui teed on korralikult täis tuisanud, siis ei sõida seal ka tehaseseades neliveolised..
Originaalis on 210-le ette nähtud 215/55R16, müügikuulutuste all jäi silma mõõt 215/60R16. Samas tundub 215/65R16 päris ahvatlev, kuna paar head pakkumist silmapiiril.. Põgusalt peale vaadates peaks see lisanduv 2cm kõrgust isegi esimesse rattakoopasse ära mahtuma, aga ülemise õõtshoova kinnitus võib veidi ette jääda. Samuti ei ole esialgu aimu sellest, kuidas olukord on siis, kui rattad välja keerata või kui ratas ülespoole liigub.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
(12-10-2013, 10:05 PM)sten130 Kirjutas: Oskab keegi öelda palju 2,0 77kw Mercedes-Benz mootor jõudu kannatab? Paanis hakkata mingiaeg mootorit ehitama ja nüüd uurin vaikselt kus maal on mootori viimane piir. Või teab keegi mõnda välismaa foorumit kus sellest juttu võib olla?
Otsi ülesse Romani ja Artsi vanad kutsika teemad alustuseks, kuigi diy inff seal päris pole aga spec listi ja aimu mida ja kuidas teha peaksid saama.
See kutsikas oli ka ju m102, nii 1.8 2.0 ja uuem oli artsil 2.3, mingi hetk räägiti 180+kw'st.
Turbo
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Searchi proovisin, aga suurt midagi ei leidnud.
Kas W124 omab mingil kujul peeglisoojendusi juba standardvarustuses? Oli täna hommikul selline parajalt krõbe (ja kuradi libe) ilm, et panin kõikvõimalikud aknasoojendused puhuma ja nupud lõpuni põhja, ja siis väljas kaabitsaga toimetades ja hommikust tubakat tehes märkasin järsku, et peeglid auravad.. Ühtki spets nuppu sellise funktsiooniga ma salongist küll pole leidnud.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(20-10-2013, 01:33 PM)zum Kirjutas: Searchi proovisin, aga suurt midagi ei leidnud.
Kas W124 omab mingil kujul peeglisoojendusi juba standardvarustuses? Oli täna hommikul selline parajalt krõbe (ja kuradi libe) ilm, et panin kõikvõimalikud aknasoojendused puhuma ja nupud lõpuni põhja, ja siis väljas kaabitsaga toimetades ja hommikust tubakat tehes märkasin järsku, et peeglid auravad.. Ühtki spets nuppu sellise funktsiooniga ma salongist küll pole leidnud.
Tavaliselt on peeglid seotud tagaklaasi soojendusega. Polegi ühtegi masinat näinud kus peeglite soojendusele oleks oma nupp.
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Kurask, ei mäleta kas ma seda hommikul pruukisin. Tavaliselt ei kasuta, sest sõidud nii lühikesed et ei lae vast akut ära kui kõik popid voolutarbijad taga. Pliidinupu keerasin küll põhja (see ventika oma, aknaklaasi märgiga asendisse), kas see hoopistükkis ei või olla?
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
(20-10-2013, 04:24 PM)2015c Kirjutas: (20-10-2013, 01:33 PM)zum Kirjutas: Searchi proovisin, aga suurt midagi ei leidnud.
Kas W124 omab mingil kujul peeglisoojendusi juba standardvarustuses? Oli täna hommikul selline parajalt krõbe (ja kuradi libe) ilm, et panin kõikvõimalikud aknasoojendused puhuma ja nupud lõpuni põhja, ja siis väljas kaabitsaga toimetades ja hommikust tubakat tehes märkasin järsku, et peeglid auravad.. Ühtki spets nuppu sellise funktsiooniga ma salongist küll pole leidnud.
Tavaliselt on peeglid seotud tagaklaasi soojendusega. Polegi ühtegi masinat näinud kus peeglite soojendusele oleks oma nupp.
Kas mitte Avensisel 2003--> ei olnud eraldi peeglisoojendusnupp?
Tegu pole muidugi Mercedesega, aga ehk hõlmas sõna "masin" autosid laiemas mõttes.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
124 pole vajadust hommikul soojenduse nuppe põhja kruttida, kiiremini sellest soojaks ei lähe. 124 on standardis automaatne temperatuuri hoidmine.
Aga eraldi nupust.. Volkaril on eraldi nupp, või õigemini peegli regull nupp tuleb keerata vastavasse asendisse.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Põgus guugel andis juba vastuse ka. Tundub, et vähemasti EU territooriumile müüdud 124-d on standardis peeglisoojendusega, mis lülitub ise miinuskraadide puhul tööle. Tänud kaasa mõtlemast, poleks ise sellise asja peale tulnudki. Tore on avastada asju mis töötavad
P.S. Põhja keerasin ainult ventika, sel ju suisa akna ikoon seal asendil, ju ta'st ikke väheke kasu on. Seda, et tempi hoiab, märkasin juba suvel.
zum
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Oskab keegi öelda kuidas w201 tagaklaasi liistud ära käivad?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(24-10-2013, 08:40 PM)sten130 Kirjutas: Oskab keegi öelda kuidas w201 tagaklaasi liistud ära käivad?
Üsna tõmmates
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tänud.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Sep 2010
Maine:
0
kas keegi oskab öelda, mis pirnid käivad w210 näidikutesse ? ja mis moodi näidikud ära käivad? nimelt tahoka pool on pime valgusest
Postitused: 131
Teemad: 14
Liitus: Sep 2012
Maine:
1
(24-10-2013, 10:04 PM)dub1 Kirjutas: kas keegi oskab öelda, mis pirnid käivad w210 näidikutesse ? ja mis moodi näidikud ära käivad? nimelt tahoka pool on pime valgusest Facelift W210 näidikuteplokis kasutatakse kolme sorti erinevaid pirne:
2W soklita (W2W) 2tk - ainult taustavalguseks;
1.3W plastik sokliga (NB 1.3W, mitte 1.5W! nt http://www.ebay.com/itm/3-T5-Twist-Lock-...53&vxp=mtr) ca 15tk sõltuvalt varustusest. Neid kasutatakse nii taustavalguseks kui indikaatorlampides;
1.5W plastik sokliga punase klaasiga 2tk.
Kui spidokas on valge ja ainult tahhokas pime, siis ilmselt sul vaja ühte 1.3W pirni.
Kui ma enda autol taustavalguse pirne otsisin, siis neid 2W pirne ei leidnudki. Kõige lähedasem oli kas 2.3W või 2.5W, mis ka käiku läksid. Tulemus selline, et spidomeeter on nüüd veidi rohkem valgustatud kui ääred.
Näidikute eemaldamiseks on olemas spets konksud (nt http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-INSTRUM...8a&vxp=mtr), millega mõlemalt küljelt tõmmates saab näidikud kätte. Need konksud saab muidugi ka ise traadist väänata, kuid traat peab olema piisavalt jäik ja peenike, sest näidikud võivad suht kõvasti kinni olla.
Postitused: 54
Teemad: 24
Liitus: Jan 2010
Maine:
1
Mida teevad W210 2000.a kelladeplokis vasakul küljel nooled üles/alla?
Siiani ei ole aru saanud veel.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Taustvalguse heleduse reguleerimine
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
|