Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CLK 2.3K Differ surnud ja Kast lollitab
#21
(18-07-2013, 12:11 PM)porku Kirjutas: ...
Star : Kolmas käik libiseb.. lihtne

Aga ei öelnud, miks libiseb.Eusa_naughty Põhjuse peab välja selgitama diagnostik.Eusa_doh Ei ole seal kastis säärast asja, nagu 3. käigu sidur...Eusa_whistle

Mis muidugi ei tähenda, et friktsioonid ei võiks olla kulunud ja seetõttu 3. käigu saamiseks vajalike lülitusi ei tehta korrektselt.Crybaby
Vasta
#22
(18-07-2013, 12:19 PM)v6sa Kirjutas:
(18-07-2013, 12:11 PM)porku Kirjutas: ...
Star : Kolmas käik libiseb.. lihtne

Aga ei öelnud, miks libiseb.Eusa_naughty Põhjuse peab välja selgitama diagnostik.Eusa_doh Ei ole seal kastis säärast asja, nagu 3. käigu sidur...Eusa_whistle

Mis muidugi ei tähenda, et friktsioonid ei võiks olla kulunud ja seetõttu 3. käigu saamiseks vajalike lülitusi ei tehta korrektselt.Crybaby
Ma olen automaat kastide kohapealt suht lammas...
Kuid kuna tegemist on ettevõttega mis remondib ja diagnostib ainult mersusid siis jäin kiirelt seda juttu ka uskuma..
Ettevõte siis see sama : http://www.mbhooldus.ee/

Siia juurde mainiks, et tegemist on 2.3K 145kw mootoriga ( 2001 aasta )

Ja kolmandal käigul viskab lihtsalt pöördeid nagu libiseks( manuaaliga seda libisemist küll ja veel tundnud ) .. paar korda olen ka kahltast kärsakat tundnud )
Teiste käikudega sõidab ilusti.

Tol hetkel kui ta mulle seda ütles siis ma mõtlesin ise samamoodi, et kas tõesti igal käigul eraldi sidur?
Sinna jutu jurude rääkis ta ka seda kuidas ta sõber sama probleemiga maadles...
Vasta
#23
722.6 käigukast - 3 käigu puhul lülitatakse K2 juurde. Seda kasutatakse ka 4 ja 5 käigu puhul. Kas manuaal režiimis on asi mõnikord korras või libised absoluutselt igas olukorras? Kas täis gaasiga kiirendades on asi korras? Õli ei saa korras olla kui kast libiseb. Midagi on siin jutus mäda. Tuleb sõita Stariga ja vaadata pöörete signaale - vaevalt seda tehti.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#24
(19-07-2013, 11:17 AM)R129 Kirjutas: 722.6 käigukast - 3 käigu puhul lülitatakse K2 juurde. Seda kasutatakse ka 4 ja 5 käigu puhul. Kas manuaal režiimis on asi mõnikord korras või libised absoluutselt igas olukorras? Kas täis gaasiga kiirendades on asi korras? Õli ei saa korras olla kui kast libiseb. Midagi on siin jutus mäda. Tuleb sõita Stariga ja vaadata pöörete signaale - vaevalt seda tehti.
Põhjakaasiga sõidab nagu päris auto.. hetkel kasutangi sedasi, et manuaal reziimis kiirendan teisega hooga kuskil 50 peale siis panen neljanda ja sedasi kasti avarii reziimi ei lähe. ( seda linnas )
maanteel lükkan kohalt minnes lihtsalt kaasi põhja ja kõik töötab...

Star küljes sõitmas tõepoolest ei käidud.
Õli on ilusti normis ja ka ilus puhas :/

Teised käigud töötavad ilusti ja eile korra tundus, et ka kolmas käik lülitus ära, sest kiirusel 40 oli 1500 pööret, teisega on tavaliselt rohkem ja neljandaga kõvasti vähem.
Vasta
#25
(17-07-2013, 06:53 PM)porku Kirjutas: MB hoolduses diagnostis käidud, viga 10 minutiga tuvastatud.

kolmanda käigu sidur surnud..

Nüüd tahaks teada palju see nali maksma läheb, sest seal kohapeal kaste ei tehta ja hinda ei julgetud väga öelda. Big Grin.

Nagu Härra VÕSA juba mainis, siis pole olemast 3 käigu sidurit. Kuna käigukaste nad ei remondi, siis ka käigukasti ehitust ja tööpõhimõtet vist täpselt ei teata. Lisan illustratiivse pildi, kuidas siduritega käigud saavutatakse.

[Pilt: gearpowerflow.jpg]




Vasta
#26
Panen siia ühe rumala postituse vahele ( kuna ma ise ka kastidest suurt midagi ei tea ja noh automaat kast seotud veel igasugu erinevate muude elektroonika vidinatega.. )

Küsimus siis :
Kas kasti korralikust resetist ja läbi pesemisest ja korraliku õli vahetusest võib antud juhul piisada?

Kuna ise olen IT inimene siis tean, et erinevad elektroonika vidinad suudavad korralikult omale uusi kombeid külge hankida..

Kirjutan siia jutu siis mis eestpoolt ka läbi käis millest selline järeldus.
1. Vana differ oli omadega nii läbi, et tõstukil ühte ratast ringi tõmmates hakkas järgmine alles siis ringi käima kui tõmmataval rattal pool ringi oli tehtud.
2. Esimesed anomaaliad olid sellised : Foori alt täiesti rahuliku kaasiga startides käis läbi selline nõks nagu oleks keegi tagant olijatest tagant otsa sõitnud.
( Peale seda kast veel toimis ilusti kusjuures )
3. Kas läks avarii reziimi järgmisel päeval kui kiiruselt 40 Kickdowni tegin, sealt käis läbi üks jõhkram nõks ja seejärel süttis mootori tuli.

Seega, kas võib olla, et kastil on lihtsalt see mälus kinni, et ükskord see käik libises ja ei läinud sisse, ning nüüd keeldub lihtsalt selle käigu kasutamisest?
Boschi seadme otsas sai küll need vead mälust kustutatud, kuid nagu siin eelnevalt olen aru saanud, et mb kasti puhul pole Ilma Star-ita suurt midagi teha?

ma isegi lihtsalt prooviks seda resetimise varjanti, kindlasti on see kuidagi ka liht inimesele teostatav?
Süle arvuti puhul on lihtne.. aku ära, laadija ära ja sisse lülitamise nupp 30 sekk alla, kokku tagasi ja ongi valmis...
Kui see ei aita siis sama protseduur ilma Bios-i patareita läbida...

Seega äkki aku juhtmed maha, süüde sisse, tuled peale ja kogu vool masinast välja sel viisil? Kui mälu kivil voolu pole siis ta ei saa ju midagi meelde jätta..
Vasta
#27
(19-07-2013, 03:02 PM)porku Kirjutas: ...
Seega äkki aku juhtmed maha, süüde sisse, tuled peale ja kogu vool masinast välja sel viisil? Kui mälu kivil voolu pole siis ta ei saa ju midagi meelde jätta..

Õnneks ei ole MB veel nii kaugele arenenud.Eusa_angel

Kast jätab oma seaded meelde. Kuigi, võib-olla paariks aastaks vooluta jäetuna unustab ka...Eusa_shifty

STARiga saab adaptsioonid maha lasta ja uuesti õpetada. Pealegi õpib kast ise mõne tuhande km jooksul uued kombed külge, tester vaid kiirendab seda protsessi. Seega on lootus, et kolmandat käiku ignoreeritakse "vanast harjumusest" üsna nõrgal jääl...
Vasta
#28
(19-07-2013, 03:36 PM)v6sa Kirjutas:
(19-07-2013, 03:02 PM)porku Kirjutas: ...
Seega äkki aku juhtmed maha, süüde sisse, tuled peale ja kogu vool masinast välja sel viisil? Kui mälu kivil voolu pole siis ta ei saa ju midagi meelde jätta..

Õnneks ei ole MB veel nii kaugele arenenud.Eusa_angel

Kast jätab oma seaded meelde. Kuigi, võib-olla paariks aastaks vooluta jäetuna unustab ka...Eusa_shifty

STARiga saab adaptsioonid maha lasta ja uuesti õpetada. Pealegi õpib kast ise mõne tuhande km jooksul uued kombed külge, tester vaid kiirendab seda protsessi. Seega on lootus, et kolmandat käiku ignoreeritakse "vanast harjumusest" üsna nõrgal jääl...
Aga kui ta seda üldse ei kasuta siis ta ei saagi seda juurde õppida ju,
Kui ei proovi ei saa teada ka, seega pean nüüd leidma pealinnast kellegi asjaliku kelle käe all seda vähemalt proovida saaks :/

Ma mõtlen just sellepärast sinna poole, et ta ei üritagi seda käiku enne sisse panna kui ta juba ennast avarii reziimi viskab. ( Vastasel juhul peaks ju libiseval käigul koguaeg pöördeid viskama ja seda paneks kohe tähele )

aga on niipidi, et kohe kui asi kolmanda käiguni jõuab, on ta avarii reziimis, ta ei tahagi seda kasutada pmst..

Aga kui need kombed talle nii hästi külge jäävad, siis peab tal olema mõni flash mälu kuskil, millelt vool ära võttes ta oma puuded ära unustab.
Muud mälu seadmed ei ole autode puhul nagu väga levinud minu andmeil.. aga võin eksida ka. ( Või siis on mingi lisa aku mis aitab seda meeles hoida, mis ei pea aga olema just väga suur )
Vasta
#29
Can võrguga mb on voolu kõikumiste suhtes väga tundlik. Ole koduste meetmetega reseti tegemisega ette vaatlik lisaks kastile võib uusi vigu juurde tulla, unustab näiteks ära milline süütevõti on õige. Lõppuks võib vaja veel minna uut aju.
Vasta
#30
Sorry, aga ma ei viitsi kõike algusest peale läbi lugeda......

Kusagil mainisid, et differ oli suure lõtkuga... See sai korda tehtud jah ?

Kas kast on võimeline sõitma 1-5 käiguni MINGITELGI reziimidel ? ( väikesed koormused, suured koormused)

Kas kast käheb avariisse kohe peale 2-3 lülitust ? Mis toimub, kui 4-3 teed?
Kas 1-2 , 2-1 , 4-5, 5-4 , kasti varisse ei aja.

Mis vead veel masinasse tekivda ? MOOTOR, ABS , KAST
Kas CRUIS( tempomaat) on töökorras ja saab sellega sõita, kui kast sõidab?

Vasta
#31
(19-07-2013, 06:59 PM)mait Kirjutas: Can võrguga mb on voolu kõikumiste suhtes väga tundlik. Ole koduste meetmetega reseti tegemisega ette vaatlik lisaks kastile võib uusi vigu juurde tulla, unustab näiteks ära milline süütevõti on õige. Lõppuks võib vaja veel minna uut aju.

No Siis võib väsinud akust ka igast porbleeme käigu vahetusega tekkida? Big Grin

(19-07-2013, 09:25 PM)wdb240 Kirjutas: Sorry, aga ma ei viitsi kõike algusest peale läbi lugeda......

Kusagil mainisid, et differ oli suure lõtkuga... See sai korda tehtud jah ?

Kas kast on võimeline sõitma 1-5 käiguni MINGITELGI reziimidel ? ( väikesed koormused, suured koormused)

Kas kast käheb avariisse kohe peale 2-3 lülitust ? Mis toimub, kui 4-3 teed?
Kas 1-2 , 2-1 , 4-5, 5-4 , kasti varisse ei aja.

Mis vead veel masinasse tekivda ? MOOTOR, ABS , KAST
Kas CRUIS( tempomaat) on töökorras ja saab sellega sõita, kui kast sõidab?

Differ korras. Kõik muud käigud töötavad ilusti 1-2, 4-5
Üks kõik kummat pidi kolmas mängu tuleb, läheb kast avarii reziimi
Nii 4-3 kui 2-3

Vead kõik kastis, kuigi Bosci seadme otsas näitas ka CAN viga kasti ja ESP omavahelises suhtluses.
Kui kast avarii reziimis pole siis püsikas töötab, kui avarii reziimis siis ei tööta.
Vasta
#32
OK ....Mis vead täpsemalt kasti tulevad?
Mis difril viga oli ja kuidas probleem lahendati?

Vasta
#33
(21-07-2013, 01:21 AM)wdb240 Kirjutas: OK ....Mis vead täpsemalt kasti tulevad?
Mis difril viga oli ja kuidas probleem lahendati?

Bosch : Käik on eba usaldusväärne
Star : Kolmas käik libiseb.

Differ :
vahetasin ära, difris oli selline lõtk, et kui tõstuki peal ühe ratta ringi tõmbasin siis sai see üks teha pool ringi enne kui teine ratas liikuma hakkas.

Seega hambad maas või tigu kutu, seega vahetus oli lihtsam lahendus.

PRaegu hakkasin mõtlema, et kas ei või mõni Kardaani probleem olla?
Et suuremal jõul väänab kardaani ja siis mõtleb, et käik libiseb kuna jõudu ei rakendata.. Kuigi samas on see kahtlane, sest teise käiguga kiirendades toimib kõik just nii nagu vaja.
Vasta
#34
(22-07-2013, 12:22 AM)porku Kirjutas: Differ :
vahetasin ära, difris oli selline lõtk, et kui tõstuki peal ühe ratta ringi tõmbasin siis sai see üks teha pool ringi enne kui teine ratas liikuma hakkas.

Seega hambad maas või tigu kutu, seega vahetus oli lihtsam lahendus.

Ei ole loogiline. Hammaste puudumine tekitab löögiga hambumist.
Küll tekitab säärase lõtku satelliitide telje nihkumine või suur lõtk raamis (ükskõik, kumma kulumise tõttu).

Vahetus toimiva vastu on lühiajaliselt odavaim ravim. Kas uue siise kaeti ka enne allakeeramist? Mihandne pilt sealt vastu vaatas?

(22-07-2013, 12:22 AM)porku Kirjutas: PRaegu hakkasin mõtlema, et kas ei või mõni Kardaani probleem olla?
Et suuremal jõul väänab kardaani ja siis mõtleb, et käik libiseb kuna jõudu ei rakendata.. Kuigi samas on see kahtlane, sest teise käiguga kiirendades toimib kõik just nii nagu vaja.

Proovi kardaani väänata ja siis paku uuesti.Retard

Vaata skeemi, millised komponendid 3. käigu korral töötavad. Seal see kala ongi. Aga kalast lahti saab vaid kasti seibideks lammutades... Mis omakorda tähendab, et kord lahkama asudes tasub juba kõik üle kaeda ja vajadusel tõbised tükid välja vahetada.
Vasta
#35
Tere

Mulle tundub et see sinu difri lugu on nagu natuke kummaline või on seal midagi mäda. Mingi lõtk peabki difris sees olema. Kui ta sul sedasi lõtkus oleks loogiline, et pidi ta ka tegema häält sõites. Minu 126 oli näiteks käbi mutter jumala lahti ja käbi lausa loksus sees. Ulgus nagu ikarus. Ma arvan et see pauk mida sa seal kuskil kommenteerisd tuli sul ikka kastist mitte difrist. Aga võta vanal difril korra kaan maha ja vaata kas ka reaalselt seal on midagi nii kulunud. Kui sa sealt midagi huvitavat ei leia siis seda suurem on ju tõenäosus et sa pead selle kasti remonti viima ja unustad selle probleemi. Ahja sul oli mingi kala ka selle ESP plokiga. Seda võid kammida romulaid mööda, ehk leiad samasuguse asemele. Meil ML-il lendas piduri hüdroplokk laiali selle leidsime romulast eraldi ESP plokk oli juba müüdud. seega järeldus nad müüvad neid ka eraldi. Uuena maksis Silberis mehiselt. Ma ei ole küll kindel aga minu meelest meil käigukast siis küll avariisse ei länud kuigi armatuur hakkas vilkuma kui jõulupuu.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#36
Kas difri ülekanne on 110 % õige? Vale ülekanne teeb kõiksugu jamasid käigukasti ajule kes ei tuvasta mis käik sees on.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#37

EHK siis, kui DIFER on vale ülekandega, auto reaalne kiirus läbi ESP ja KÄIGUKASTI arvutuste kohaselt metsas.
Kuni kardaanini on KASTI AJU rahul mootori pöörete aeglustamise ja kordistamisega, sest kõiki komponente mõõdab seal tema otse.( jah kui kast ikka 100% korras ja ei libise). Mootori kiiruse kordistamisest ja auto liikumise kiirusest saab ta tagasisidemena ABS/ESP plokilt, kuna viimane mõõdab realselt rataste pöörlemiskiirusi/auto liikumis kiirust.
Kui nüüd kast teab, et meie oleme sellise mootori kiiruse juures kordistanud kardaani kiirust selliste ülekannetega, siis auto kiirus peab olema täpselt selline. +/- mingi lubatud vea %.
Kui aga mootori pööre ja auto kiirus läbi teada olevate ülekannete muutub ebarealseks, siis ei saa ju taga difer libiseda. Kasti aju jaoks on tõenäolisem ikka kasti libisemine. Selliseid asju ei saagi testriga diagnoosida, sest paraku pole diagnostika nii kaugele loodud.

Kõige lihtsam... vaadata testriga nelja ratta kiirust maanteel sõites. Kui tagasild esimesest ikka erinema hakkab, siis difer vale ülekandega. Sama probleem tuleb ka siis esile , kui panna ERIMÕÕTU rehvid esi ,taga sillale.
Difri ülekannet aga tuleks ikka alati enne vahetust kontrollida. Taga serva peal sisse löödud ülekande arv. Kui ei tea , mis õige ülekanne olema peab, siis VIN koodi abil saab aidata.

Vasta
#38
(22-07-2013, 10:51 AM)wdb240 Kirjutas: EHK siis, kui DIFER on vale ülekandega, auto reaalne kiirus läbi ESP ja KÄIGUKASTI arvutuste kohaselt metsas.
Kuni kardaanini on KASTI AJU rahul mootori pöörete aeglustamise ja kordistamisega, sest kõiki komponente mõõdab seal tema otse.( jah kui kast ikka 100% korras ja ei libise). Mootori kiiruse kordistamisest ja auto liikumise kiirusest saab ta tagasisidemena ABS/ESP plokilt, kuna viimane mõõdab realselt rataste pöörlemiskiirusi/auto liikumis kiirust.
Kui nüüd kast teab, et meie oleme sellise mootori kiiruse juures kordistanud kardaani kiirust selliste ülekannetega, siis auto kiirus peab olema täpselt selline. +/- mingi lubatud vea %.
Kui aga mootori pööre ja auto kiirus läbi teada olevate ülekannete muutub ebarealseks, siis ei saa ju taga difer libiseda. Kasti aju jaoks on tõenäolisem ikka kasti libisemine. Selliseid asju ei saagi testriga diagnoosida, sest paraku pole diagnostika nii kaugele loodud.

Kõige lihtsam... vaadata testriga nelja ratta kiirust maanteel sõites. Kui tagasild esimesest ikka erinema hakkab, siis difer vale ülekandega. Sama probleem tuleb ka siis esile , kui panna ERIMÕÕTU rehvid esi ,taga sillale.
Difri ülekannet aga tuleks ikka alati enne vahetust kontrollida. Taga serva peal sisse löödud ülekande arv. Kui ei tea , mis õige ülekanne olema peab, siis VIN koodi abil saab aidata.

Ülekanne 3,27 ( uuel ja vanal ) ja siiski differ paukus ja tõesti oli lõtk selline nagu eelpool sai mainitud.
Kõik paugud ja matsud tulid difrist, peale selle välja vahetamist kadus paukumine ära. ( Löögiga hambumine ja lõtk olid mõlemad esindatud. )
Maas sai paljudele näidatud, kuidas lõtk oli ja lõpptulemuseks oli see, et ei jõudnud enam käega kuskile poole toda keerata, ühesõnaga, hambad jooksid arvatavasti valesti omavahel kokku ja jäi kinni. auto all oleks see aga paukumist kohe tähendanud.

Kas oli samamoodi avari reziimis ka eelmise kastiga, seega see oli lihtsalt üks osa kogu lahendusest.

kui kast ja esp mõõdaks erinevaid kiirusi, siis peaks viga olema igal käigul, aga kui vältidda kolmandat siis kast avarii reziimi ei kasuta..

ESP Ajult pistikut ära võttes läheb siiski kogu kast kohe avarii reziimi ja välja saab selle alles siis kui pistik järgi tagasi ühendada.

Aga mulle meeldib, et aitate kaasa mõelda.
Vasta
#39
Sellisel auto tüübile näitab nii difreid 3,46 kui ka 3,27. Mis on sõiduki VIN kood?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#40
(24-07-2013, 03:59 PM)R129 Kirjutas: Sellisel auto tüübile näitab nii difreid 3,46 kui ka 3,27. Mis on sõiduki VIN kood?

Palun loobuge sellest difri mõttest. :D
Differ sai ostetud vastavalt Silberauto hinnapäringule, kus oli sammuti VIN koodi vaja.

Väljavõte hinnapakkumisest :
KAUBA KOOD : 00186910_302

KIRJELDUS : REAR AXLE HOUSING WITH DIFFERENTIAL, AUTOMATIC FIVE - SPEED TRANSMISSION1:3.27

ja kõige huvitavam number : Lõppsumma 3 371,40€

Ja kui ikka differ rahu ei anna siis ma võin neist mõlemast pilti teha sedasi, et peale tambitud ülekande number näha on.. :D
( mitte paha pärast, aga lihtsalt ma leian et seal ei saa see viga peituda. )
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 263 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 724 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,283 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,804 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,547 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 8,153 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,680 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 9,106 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB CLK 200, 2.0 100Kw, 99a, vibratsioon autos JanKonist 0 2,079 15-07-2016, 07:40 PM
Viimane postitus: JanKonist
  clk 230 w208 1999a signa probleem. supercharger230 9 8,504 05-04-2016, 09:15 PM
Viimane postitus: supercharger230



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne