Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
19-06-2013, 11:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2013, 03:00 PM ja muutjaks oli porku.)
E: Differ on nüüdseks vahetatud ja kasti vea otsingud käivad.
Kirjutan just täpselt niipalju infot kui tean.
1. Siin mõned kuud tagasi hakkas auto "P" käigu peal veidi liikuma. ( veidi ala 10cm loksu ühele poole ) Aegajalt käiku vahetades R ja D vahet paukus taga otsas differ?. ( õlid normis ja korralikud )
2. Täna foori alt süstides käis selline pauk nagu oleks keegi tagant sisse sõitnud.. Vedu ei läinud justkui kohe järele ja kui läks siis lausa hüppas kohalt minema..
Peale punkt kahte :
R käiku lülitades mõtleb veidi enne kui käigu sisse paneb, ala 5-8s ja läheb üldjuhul kolinaga sisse.
D peale lülitades käib vaiksem kolin.
Ja väikene anomaalia siia juurde :
Kui panen P käigu sisse ja veeretan ta sõidusuunda nii et lõtku lõpus on, siis läheb käik normaalselt sisse ja vahetab ka järgmised üli pehmelt ja vaikselt ära.
NT : Edasi sõites, Panen P käigu, lükkan D käigu sisse oleks justkui korras.
Tagasi sõites, Panen P käigu, Lükkan R ja läheb ka suhteliselt vaikselt sisse.
Nii kogu selle jutu võtaks kokku mina oma "TARGA" mõistusega, et differ on tükkideks või veovõllil on nt hambad maas?
Aga nüüd just koju sõites, otsustas mootori tuli põlema hakata.. see kiskus aga mõtted kasti peale tagasi...
(NB! Ei ma ei sõida nüüd hullult pooleks autoga edasi tagasi ringi, hommikul läksin tööle ja nüüd sealt tagasi, et katsetada oma teoorjaid.. )
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ilmselt tuleks viga ikka käigukastist otsida, kuigi harvad ei ole ka juhtumis kus käigukasti vigade tõttu kahjustub ka tagumine diferentsiaal.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Ilmselt on sul õigus, aga kahtlaseks muudab asja minu jaoks see, et teatud nurga alt startides on asi täiesti vaikne, käike vahetab ilusti ja kõik paugud ja raginad on algusest peale tagant tulnud..
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Soovitan difrist õli välja lasta - vaata kas sealt tuleb ka korralik pärlmutter segu. Kontrolli ka poolassid üle (kuigi seda on ilmselt raske teha).
Osa veakirjeldusi oleks tõesti nagu difrist põhjustatud, samas teine osa võiks nagu ikka käigukastist tulla.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
20-06-2013, 07:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2013, 08:10 PM ja muutjaks oli porku.)
(20-06-2013, 07:10 PM)R129 Kirjutas: Soovitan difrist õli välja lasta - vaata kas sealt tuleb ka korralik pärlmutter segu. Kontrolli ka poolassid üle (kuigi seda on ilmselt raske teha).
Osa veakirjeldusi oleks tõesti nagu difrist põhjustatud, samas teine osa võiks nagu ikka käigukastist tulla. Arvatavasti olen korralikult lammas peast, aga täna ma võtsin auto hommikul ja sõitsin sellega tuimalt tööle ja tagasi..
Seda tegin aga aken all, et kuulata korralikult,
Väike avastus paremale keerates tekkis selline kõvem ragin.
Põhja all roomasin ka veidi, vsakpool difrist on kergelt õline ( Lasnamäel kortermajade vahel ei hakka lammutama teda. )
Samas täna aken all sõites kuulsin sellist kergemat kloppimist majade/autode peegeldusest see oleks tulnud nagu keskelt, kuid see võib igaltpoolt kõvasti peegeldada.
Homme on vaja suht hädasti 100km sõita.. kisub suht hulluks, kuid õnneks saan Türil auto rahulikult pulkadeks tõmmata ja lohutan end sellega, et ühtlasel kiirusel käitub auto täiesti normaalselt, seega püsikaga sõita ja keegi jalgu ei jää siis peaks kontrolli all asi olema...
Veidi veel infot just tulin selle peale..
Mingil ajahetkel hakkas auto väristama ennast, just väiksematel kiirustel ja siledamatel teedel,
kas mitte väsinud pooltelg ei ole üks nendest väga paljudest asjadest mis autot väristama suudavad panna?
Õnneks või kahjuks on see mul esimene tagaveoline ja automaat kast seega teadmised selle asja ülekandest ja olemusest on suht nõrgad..
Uurin ja puurin nagu lollakas ja minu loogika ütleb paari asja :
Kui P käigul ikka auto liigub siis see on 70% Difri või veovõlli süü..
Käike ta ju tegelikult vahetab ja mingeid lollusi ei tee peale nõksutamise..
Check engine on ainuke asi millest ma aru ei saa, kuigi meenub stsenaarium kus sõbra pesukotil viskas veovõll samamoodi üle ja auto väitis, et on tegemist automaat kasti rikkega ( jättis käigu vahele )
Seega võimalik, et Mercedes-Benz tark elektroonika väidab sama asja pelgalt veovõlli pärast?
Ja nüüd küsimus..
Mis kuradi moodi kontrollida tagaveolisel autol veovõlle?? .
Esiveolisega lihtne, keera aga rattad välja ja anna minna..
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-06-2013, 07:26 PM)porku Kirjutas: ...
Mis kuradi moodi kontrollida tagaveolisel autol veovõlle?? .
Esiveolisega lihtne, keera aga rattad välja ja anna minna..
Loksutad. Pikilõtk võib olla, ristlõtku olla ei tohi. Samuti ei tohi olla tuntavat lõtku võllist keeramisel kummaski liigendis. Kui käega on tunda, on kahtlusalune käes.
Veovõll ei saa üle visata vahel. Ning kord üle visanud nuut hävineb kiiresti.
Paukuda võivad paljud asjad. Kas kasti ja difripadjad on ikka terved?
Käigu sisselülitumisel mõtlemine viitab käigukastiprobleemile. Ning probleemne käigukast kohe kindlasti hävitab peaülekannet isuga.
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
21-06-2013, 09:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2013, 10:59 AM ja muutjaks oli porku.)
(21-06-2013, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: (20-06-2013, 07:26 PM)porku Kirjutas: ...
Mis kuradi moodi kontrollida tagaveolisel autol veovõlle?? .
Esiveolisega lihtne, keera aga rattad välja ja anna minna..
Loksutad. Pikilõtk võib olla, ristlõtku olla ei tohi. Samuti ei tohi olla tuntavat lõtku võllist keeramisel kummaski liigendis. Kui käega on tunda, on kahtlusalune käes.
Veovõll ei saa üle visata vahel. Ning kord üle visanud nuut hävineb kiiresti.
Paukuda võivad paljud asjad. Kas kasti ja difripadjad on ikka terved?
Käigu sisselülitumisel mõtlemine viitab käigukastiprobleemile. Ning probleemne käigukast kohe kindlasti hävitab peaülekannet isuga. Tänud, kontrollin ära.
Selles mõttes, et vahel üleloopida ju tegelikult saab, oleneb hammaste asendist, kui vahepealt mõni hammas puudu on, siis seal on kohe oht üle visata, korralikuma hambaga pool võib vastu pidada..
Nt Täna tahtsin uuesti katsetada, Panin kasti W reziimi ( hakkab teise käiguga startima ) ja üli vaikselt andsin Kaasi ja kogu selle aja peale käis ainult üks järsk nõks läbi ja sedagi peale äkk pidurdust kui üks bussijuht tuimalt ette keeras..
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
22-06-2013, 03:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2013, 04:07 AM ja muutjaks oli porku.)
Kontrollima pole jõudnud, kuid lappasin veidi UK foorimit ja suht samade sümptomitega on pääsetud vaid Mootori ja kasti patjade vahetusega...
Peab need ka homme üle kontrollima.
Igaljuhul lisan siia värskema ja korrektsema info mida täna sain 100km testida .
1. Vaikselt kaasi andes vahetab käigud ilusti ja üli väikese nõksuga.
2. Vaikselt kaasi maha lastes toimib kõik nii nagu peab.
3. Järsemal kiirendusel vahetab käigu ülesse nõksuga.
4. Kui kiirusel 100km/h kaas maha lasta ja käiguga pidurdama hakkab siis kuni käigu vahetuseni ei toimu mitte midagi, käiku alla vahetades käib nõks läbi.
5. Proovisin ka ise käike vahetada ( Tiptronic ) 2000 rpm-i pealt toimis kõik kenasti, allapoole vahetamine jäi proovimata, kuid usun, et ka siis oleks nõksud läbi käinud.
Uurimuse tulemusena on siis kaks asja mis võivad seda põhjustada :
Mootori / kasti padjad.
Kiiruse sensor?
Check engine põleb seetõttu, et aju on saanud lihtsalt parameetreid mis ei sobi kuidagi moodi tehase poolt seatud max / min parameetritega.
Kuna kast avarii reziimis pole, siis pääsen seekord ehk anduri puhastamisega.. see oleks liiga hea, et tõsi olla..
Seega homme kontrollin :
Veovõllid, kardaan, Mootori / kasti padjad.
Kui need tunduvad korras, siis üritan kusagil tõstukile / kanalile ajada ja võtan Difri alt ära..
Kasti ma ise hetkel välistaksin.
Üks UK foorumi teema millest ma infot kogusin :
http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/57...ssues.html
Esimese posti vastus : Engine / gearbox mounts.
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
22-06-2013, 05:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2013, 05:36 PM ja muutjaks oli porku.)
Difris lõtk, homme lähen tõstuki peale ja vaatan kas kannatab midagi sellega veel ette võtta.
Või siis on gardaaniga mingi teema, maa peal ei saanud ma pisike poiss niipalju alla, et seda proovida, muud asjad tundusid head, kast alt kenasti kuiv.
Tänase päeva test, Pain auto Parkingu peale, lükkasin niipalju tagurpidi kui veeres ( oma 30cm ) Käsipidru peale ja nii edaspidi kui tagurpidi käik läks sedaviisi väga vaikselt sisse ja mingit probleemi pold. veetasin ette poole niipalju kui läks ja hakkasid käigud kerge pauguga sisse minema.
Mina välistaks igaljuhul kasti.
Tänud abistajatele igaljuhul.
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Tõstukiga ülesse tõstetud ja kontrollitud,
Tagumine Differ on ulmelise lõtkuga.
Võtad rattast kinni keerad pool ringi praktiliselt ja siis hakkab teine ratas all ringi käima...
Seega vahetusest ei pääse, aga lohutan end sellega, et kast on korras (:
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
06-07-2013, 05:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2013, 07:59 PM ja muutjaks oli porku.)
Nii veidikene uut infot.
Paukumine tuli difrist see on nüüd korras, küll aga kast lollitab mind ikkaveel.
Sai diagnostis käidud ( Bosch seadme otsas )
Veakoodid järgmised :
Kastist tuleb kood : P2502 ( gear is implausable )
Mootorist tuleb kood 15 ( Can signal from gearbox control signal impobable )
Ehk siis kast ja ESP ei suhtle omavahel ?
Vead sai kõik maha lastud, ajude pistikuid lahti võetud puhastatud tagasi pistetud,
Tõstukiga ülesse tõstetud, kasti alt pistik kontrollitud, juhtmed korras..
Veel ideid mida proovida?
Kast mingi hetk lihtsalt ei vaheta enam käike, see on siis veakirjeldus.. Viga hakkab alates kolmandast käigust ja rahulikult sõites.. kui jalga sirgeks lükkan siis vahetab justkui kõik käigud.
Kohe varsti teen uue testi, ühendan ESP ajult juhtme tagant ära vaatan mida kast siis mõtleb ja kas üldse mõtleb.
ESP ajult juhe ära ja tulemus :
Jääb kohe 2 käigu peale toppama, tip-tronic ei toimi, kiirust ei näita jne jne .
Seega kuskilt sealt need ühenduse probleemid arvatavasti alguse saavad siiski..
Kasti sümptomid ilma selle juhtmeta täpselt samasugused..
Kasti küljest on pistik üle vaadatud ja see toimib, tuleb vist hakata kõiki kaitsmeid ükshaaval üle käima..
AGA keegi on kunagi selle ESP aju ka laiali tõmmanud. ( Jäljed näha, mingit sorti hermeetikuga on ta seal kokku tagasi pandud.. )
Kuradi hea oleks kui saaks mõne teise masina pealt aju testiks.
Nüüd kohe kaitsmeid ükshaaval välja kakkuma ja lakkuma...
Eriti debiilne on see, et kui Tip-Tronicuga söödan ette, teise käigu siis töötab kõik laitmatult, kui üle selle hakkan söötma siis mõnda aega töötab ja sisi paneb vägisi teise käigu juurde..
Oleks vaja kasti õli üle kontrollida, aga sellel pole tehase poolt varrast sees selle jaoks, peab vist esindusse minema õli mõõtma .
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(06-07-2013, 05:47 PM)porku Kirjutas: Veel ideid mida proovida?
Oleks vaja kasti õli üle kontrollida, aga sellel pole tehase poolt varrast sees selle jaoks, peab vist esindusse minema õli mõõtma .
Mine sellisesse kohta diagnostikasse kus on olemas STAR, siis saab sealt ka mingid veakoodid kätte, mille alusel saab edasi vaadata.
Kastiõli kontrollimiseks tee ise mingi varras - või midagi, see peab ulatuma kasti põhjani
õlitase:
30kraadi juures 45mm
70kraadi juures 75mm
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
06-07-2013, 10:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2013, 11:29 PM ja muutjaks oli porku.)
(06-07-2013, 09:57 PM)laf1247 Kirjutas: (06-07-2013, 05:47 PM)porku Kirjutas: Veel ideid mida proovida?
Oleks vaja kasti õli üle kontrollida, aga sellel pole tehase poolt varrast sees selle jaoks, peab vist esindusse minema õli mõõtma .
Mine sellisesse kohta diagnostikasse kus on olemas STAR, siis saab sealt ka mingid veakoodid kätte, mille alusel saab edasi vaadata.
Kastiõli kontrollimiseks tee ise mingi varras - või midagi, see peab ulatuma kasti põhjani
õlitase:
30kraadi juures 45mm
70kraadi juures 75mm
Oskad sa mulle mõnda kohta tallinnas soovitada kuhu enamvähem kohe löögile saaks?
R129 juures on kahjuks kolme nädalane oote aeg praegu
Ja äkki keegi oskab mulle öela, mis relee on kaitsmekarbis nr 1 eestpoolt lugedes teine?
üks neist mul kõrises kahtlaselt käes.
Kuna CAN tähendab üldjuhul ühenduse viga, siis käisin kõik kaitsmed üle ja samamoodi ka releed.
Kapoti all 2 karpi, 1 salongis ja pagasnikus, kuigi jmh enamus tööd oli selle vea puhul nn mõtetu, aga kuna juba hoog sees oli siis võis ju ära teha .
Tulemust ei tea kuna sõita ei proovinud, millegi pärast mu mõte kisub siiski madala õli taseme pihta,
või isegi Väsinud aku..
( Lugesin antud veakoodi kohta MB world-ist ja seal üks vend kirjutas, et peale aku vahetust sai kõik korda.. )
Arvatav viga oli seal see, et nõrga aku pärast ei suutnud ESP korrektselt toimida, kuna ESP ei töödanud ei lasknud kast üle teise käigu sõita, ehk siis Limp-ME-Home kood lõi sisse.
( kui ESP ajult juhe ära tõmmata käitub auto samamoodi, Tip-Tronic lakkab toimimast ja teine käik on sees, küll aga kui juhe ära võtta ei näita masin enam kiirust jne jne. Üritan kaitsme homme tuvastada ja võtan ESP välja vaatan mida ta siis teeb mulle, täna enam ei jõua.. kolm päeva juba jauranud, difri vahetus, diagnost, oma peaga kõike näppinud jne jne.
Õli mõõtmise kohta, kui ma võtan tavalise Alumiinium traadi ja lükkan põhja välja siis see teeb töö ära?
E: Antud pildil number 2 relee.
E: Õli mõõtmise tulemused.
Kuna al traadiga ei tea kuhu maale täpselt lükata, siis tegin 6 katset, neist kahel korral näitas norm tasemel õli, kolmel korral pool ja kõige esimene katse oli tühjade kätega. Seega tuleks vist õli vahetus ära teha ja sealt alustada . Kuigi imelik on see, et Diagnost näitab muud viga.. aga noh kurat seda teab.
Keegi oskab soovitatavat õli öelda?
Tõmbasin muidu tuimalt sõrmedega selle traadi puhtaks, nuusutasin ja maitsesin isegi .
Visuaalset jura sees pole, ilus puhas, kõrbe lõhna maitset vms pole, täitsa ilus õli on see mis seal sees veel loksub.
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Kisub veel huvitavamaks..
Kiirendan oma kiiruse ära kast ei vaheta üle teise käigu ( õnneks on head pikad käigud. . )
Panen korra neutraalile, lükkan uuesti drive peale ja hopsti viies käik sees. ( kiirusel 90 )
kiirusel 50 ilusti neljas, 70 pealt ilusti 5 viies..
Sellest järeldaks küll, et kiiruse sensorid kastil korras, sest muidu ta ei teaks ju mis käiku mulle viisakalt sisse panna?
Teen Kickdowni 90 pealt, läheb käik alla ja ilusti viies tagasi...
Saa siis aru mida ta saada tahab, nagu töötab ja nagu ei tööta,
Põhja kaasiga vahetab kõik käigud...
Ei meeldi talle vist kruiisida .
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Milleks prognoosida kui saab ka diagnoosida - STARIGA saad kiirusandurite signaale sõidu ajal vaadata (jäävad oletused ära), Stariga saab vaadata milline on käigukandi asend (seal sees on andurid mis tihti igasugu vigu põhjustavad), lisaks saab Stariga vaadata mitmes käik on sees ja mitmes käik on TELLIMISEL. See aitab juba hoopis edasi - kas auto tellib V käiku või ei telli või ei saa ta seda millegipärast sisse lükatud; milline on sõiduki keskmine kiirus mille ta saab sõiduki teistest plokkidest jne jne. Nende BOSCH universaal testritega saab teatud autodel mõnda olulist signaali mõõta, aga kuna MB originaal tester on minu arvates diagnoositestrite maailmas ilmselt kõige kõvem tööriist, siis lase oskajal sellega ringi toimetada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
09-07-2013, 06:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2013, 06:10 PM ja muutjaks oli porku.)
(08-07-2013, 11:32 PM)R129 Kirjutas: Milleks prognoosida kui saab ka diagnoosida - STARIGA saad kiirusandurite signaale sõidu ajal vaadata (jäävad oletused ära), Stariga saab vaadata milline on käigukandi asend (seal sees on andurid mis tihti igasugu vigu põhjustavad), lisaks saab Stariga vaadata mitmes käik on sees ja mitmes käik on TELLIMISEL. See aitab juba hoopis edasi - kas auto tellib V käiku või ei telli või ei saa ta seda millegipärast sisse lükatud; milline on sõiduki keskmine kiirus mille ta saab sõiduki teistest plokkidest jne jne. Nende BOSCH universaal testritega saab teatud autodel mõnda olulist signaali mõõta, aga kuna MB originaal tester on minu arvates diagnoositestrite maailmas ilmselt kõige kõvem tööriist, siis lase oskajal sellega ringi toimetada. Laseks sul seda teha hemeelega, aga noh sellega vist läheb veidi aega... .
Homme käin ühest toredast kohast veel läbi. (:
Senikaua oletan, mis mul muud üle jääb.
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Nii võtsin siin nüüd targemaid kuulda,
Käisin täna MB hoolduses, kasti õli korras ja järgmine kolmapäev saab Stari otsa..
Seni aga võiks nagu ise edasi nuputada, et mitte käed rüppes istuda..
Vaikselt kisub siiski sinna ESP aju poole mu mõte uuesti.
Boschi seade rääkis sellist juttu, et Kast ja Esp ei suhtle oma vahel ja näitas CAN viga.
Täna Sõitsin MB hooldusest ära ja BAS / ESP karjus, et tahab Workshopi näha.. see viga aga kadus sama kiiresti kui tekkis.. arvatavasti siiski kuskilt sealtpoolt midagi paigast ära...
Kui nüüd teaks aint mis määral ESP ja Kast omavahel suhtme peaks?
Eeldan, et Võtab ABS-i andurilt kiiruse, edastab selle kastile ja siis kast valib käigu?
Kui nüüd seal viga sees ja ühendus kehva on siis vast ongi avariireziim kiire tulema? .
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
MB hoolduses diagnostis käidud, viga 10 minutiga tuvastatud.
kolmanda käigu sidur surnud..
Nüüd tahaks teada palju see nali maksma läheb, sest seal kohapeal kaste ei tehta ja hinda ei julgetud väga öelda. .
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(17-07-2013, 06:53 PM)porku Kirjutas: ...
kolmanda käigu sidur surnud..
...
Kae kurja. Kas teiste käikude sidurid tõdeti korrasolevateks? Äkki tuleb kõik viis välja vahetada?
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Kuna ainult kolmas käik lollitab ja teised töötavad siis teiste kohta ühtegi veakoodi välja küll ei jooksnud.
ja noh siin varasemalt juba öeldi ka mulle, et mida ma lollitan kao korraliku seadme otsa.. hea tõestus asjast :
Boshi seade ütles : käik on ebausaldusväärne.
Star : Kolmas käik libiseb.. lihtne
|