Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w140 ulgumine tagant
#1
Õli on vahetatud ca. 300km tagasi ja vana õli seest metallipuru ei olnud.
Vasta
#2
Tere

Nagu ma aru saan sul on 600 -ne. Mäletan et kui omasin 600SL, siis see ka ulus omapäraselt kiirendades just sellisel samusel kiirusel. Aga tead mul on neid ulguvaid pille siin ka teisi onud, mille see tuleb difrist. Siis 600-sel tundus mulle et see ei tule mitte käiguosast vaid mingist omapärasest keerisest summutis. Mina migem nautisin seda heli, sest mida rohkem kiirus kasvas läks see heli üle natuke juba vormelit meenutavaks. Suvel oli seda kuramuse hea taluda kui katus oli maha lastud ja kiirus muudkui kasvas ja kasvas aga pedaali all oli alles tühimik.


Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
(18-06-2013, 10:51 AM)siimruz Kirjutas: Tere

Nagu ma aru saan sul on 600 -ne. Mäletan et kui omasin 600SL, siis see ka ulus omapäraselt kiirendades just sellisel samusel kiirusel. Aga tead mul on neid ulguvaid pille siin ka teisi onud, mille see tuleb difrist. Siis 600-sel tundus mulle et see ei tule mitte käiguosast vaid mingist omapärasest keerisest summutis. Mina migem nautisin seda heli, sest mida rohkem kiirus kasvas läks see heli üle natuke juba vormelit meenutavaks. Suvel oli seda kuramuse hea taluda kui katus oli maha lastud ja kiirus muudkui kasvas ja kasvas aga pedaali all oli alles tühimik.


Tervitades Siim

Mul käis see mõte peast läbi, et äkki on summuti. Selline kahtlaselt kõrge heli on küll.
Samas mul väga ei ole usku sellesse......

Aga kuidas seda kindlaks teha? Võtan summuti küljest ära?
Vasta
#4
Just sihuke kõrge vilin nagu. Ega ma oskagi sulle mingit nõu anda mina sellega ei hakkanud aega raiskama toona. Kuid praegusele SL ile, millel küll 3,2 mootor panin difrisse vähe käredama suuremat koormust taluva õli sisse ja ju peab hea olema. Samas ei välista et see heli võib ka kanduda kuskilt mujalt Näiteks käigukastist. Sest see 6,0 mootor on ikka üks paras asjandus mis seda kõikke seal ringi ajab. Võiks mõne kolmanda 600 se omaniku käest ka uurida kas ka selline omapärane hääl kosta on.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
Mingit sellist häält küll kuulnud pole.
Vasta
#6
Minu omal oli ka mingi ulgumine sellise kiiruse juures. Tundus mullegi et see summutist tulev heli. Mingeid l6tke/kolkse kasti ja reduktori töös tunda ei olnud.(Ls.ca 265k)
Ega see V12 heli madalal pöördel paras ulgumine oligi. 6ige hääl tuli siis kui koormus taga yle 4k.
Lahtisega v6imalik et rohkem kuulda aga vähemalt minu SELi pakettidest ja polstritest eriti sisse ei tulnud miskit.
Äkki kui tagaistme p6hi ja polster välja v6tta, ehk siis paremini eristatav mis ulgumine see on...
having trouble having fun...
Vasta
#7
kindlasti on see kardaani laager
Vasta
#8
(18-06-2013, 08:05 PM)liiv Kirjutas: kindlasti on see kardaani laager

Kindlasti on kardaani laager 600km tagasi vahetatud ja hääl tuleb ikka tagaotsast.
Vasta
#9
(18-06-2013, 08:29 PM)kait Kirjutas:
(18-06-2013, 08:05 PM)liiv Kirjutas: kindlasti on see kardaani laager

Kindlasti on kardaani laager 600km tagasi vahetatud ja hääl tuleb ikka tagaotsast.

Mul ulgus samamoodi aegajalt ja kadus ära peale tagumiste rattalaagrite vahetust. töö tehti Mustamäe teel Mercedes-Benz töökojas. Küsiti mingi kosmiline summa, aga probleem sai ka lahendatud.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#10
(01-07-2013, 05:26 PM)MAV Kirjutas: Mul ulgus samamoodi aegajalt ja kadus ära peale tagumiste rattalaagrite vahetust. töö tehti Mustamäe teel Mercedes-Benz töökojas. Küsiti mingi kosmiline summa, aga probleem sai ka lahendatud.

Üldiselt reageerivad rattalaagrid rooli keeramisele ning ei olene veojõust. Minul oleneb ulgumine konkreetselt koormusest ja sõidukiirusest, ~80km/h algab ja 95-100km/h jääb vait.
Rattalaagrit annab tõstuki peal ka käega katsuda ja ma ei mõtle ainult lõtku.


Tegelikult, kui nüüd esimest postitust lugeda, siis ma ei soovinudki teada kas ja kus, vaid mis oleks mõistlik edasi teha? Icon_razz
Vasta
#11
Üldiselt teebki rattalaager häält selles kiirusevahemikus(70...100 kmh).
Koormusele reageerib nii rattalaager kui ka differ.
Omal tegi rattalaager hullemat häält aga roolikeeramise järgi kahtlustasin hoopis tervet laagrit.
Vasta
#12
Tere

Minu pikk kogemus mercedesega ütleb et tagaratta laager kui teeb häält siis teeb kogu aeg. Seal ei olene see sellest kas sa pöörad või ei. Pööramisele reageerivad pigem esimesed mis on koonus laagrid. Taga üks lai laager ja see kui joriseb siis joriseb kogu aeg. Kogetud korduvalt 124 all. sellist asja. Mina laagrid pigem välistaks. Kui heinar mainib et tema sellist häält pole tuvastanud siis pigem otsiks ikka viga ülekandest ja difrist. Ja see nali et saa tahad 100 euroga leida pea aegu uut dirfrit on sul küll unistus. Ise sain pika otsimise peale nii 126-le kui SL-ile uue difri hoopiski rootsist. (Eestist leida midagi korraliku sellistele masinatele on Suur 0) Keskmise hinnaga 350.- ja no SL-ile sain sellise vägagi rahuldava kuigi kerge heli on ka sellel sees kuulda kohati, mis aga ei häiri. 126 oma sain ka päris hea kuid seegi veits ulub. Mida muidugu ei anna võrrelda vanaga, mis oli nagi ikarus. Minu soovitus oleks ( ma muidugi ei tea kui kõva sul see vilin ikkagi on) Pane korralik koormust taluv õli ja ära hakka mässama selle difri jandiga. 99% saad kas samasuguse või sii natuke parema aga mitte vaikset 100%-ti. Difri otsingul oluline ka ülekanne nii 126-el kui ka SL- oli neid ikka päris palju erinevaid ja samuti oli ka erinvaid difri korpuseid. päris peen teema tegelikult. Lõpuks SL-le istus alla hoopis E280 manuaal kastiga tagadifer millel tuli tagumine korpus ümber tõsta. 126 oma joppas sain kohe õige asja.

Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#13
(02-07-2013, 11:13 AM)kait Kirjutas:
(01-07-2013, 05:26 PM)MAV Kirjutas: Mul ulgus samamoodi aegajalt ja kadus ära peale tagumiste rattalaagrite vahetust. töö tehti Mustamäe teel Mercedes-Benz töökojas. Küsiti mingi kosmiline summa, aga probleem sai ka lahendatud.

Üldiselt reageerivad rattalaagrid rooli keeramisele ning ei olene veojõust. Minul oleneb ulgumine konkreetselt koormusest ja sõidukiirusest, ~80km/h algab ja 95-100km/h jääb vait.
Rattalaagrit annab tõstuki peal ka käega katsuda ja ma ei mõtle ainult lõtku.


Tegelikult, kui nüüd esimest postitust lugeda, siis ma ei soovinudki teada kas ja kus, vaid mis oleks mõistlik edasi teha? Icon_razz

Kusjuures mul sõltus täpselt kiirusest ja rooli asendist see tagumise rattalaagri hääl. 80-100 tegi häält. Aeglasemalt sõites ja kurvides oli vait. Maanteel oli nagu liinibuss.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#14
(02-07-2013, 11:47 AM)siimruz Kirjutas: Tere

Minu pikk kogemus mercedesega ütleb et tagaratta laager kui teeb häält siis teeb kogu aeg. Seal ei olene see sellest kas sa pöörad või ei. Pööramisele reageerivad pigem esimesed mis on koonus laagrid. Taga üks lai laager ja see kui joriseb siis joriseb kogu aeg. Kogetud korduvalt 124 all. sellist asja. Mina laagrid pigem välistaks. Kui heinar mainib et tema sellist häält pole tuvastanud siis pigem otsiks ikka viga ülekandest ja difrist. Ja see nali et saa tahad 100 euroga leida pea aegu uut dirfrit on sul küll unistus. Ise sain pika otsimise peale nii 126-le kui SL-ile uue difri hoopiski rootsist. (Eestist leida midagi korraliku sellistele masinatele on Suur 0) Keskmise hinnaga 350.- ja no SL-ile sain sellise vägagi rahuldava kuigi kerge heli on ka sellel sees kuulda kohati, mis aga ei häiri. 126 oma sain ka päris hea kuid seegi veits ulub. Mida muidugu ei anna võrrelda vanaga, mis oli nagi ikarus. Minu soovitus oleks ( ma muidugi ei tea kui kõva sul see vilin ikkagi on) Pane korralik koormust taluv õli ja ära hakka mässama selle difri jandiga. 99% saad kas samasuguse või sii natuke parema aga mitte vaikset 100%-ti. Difri otsingul oluline ka ülekanne nii 126-el kui ka SL- oli neid ikka päris palju erinevaid ja samuti oli ka erinvaid difri korpuseid. päris peen teema tegelikult. Lõpuks SL-le istus alla hoopis E280 manuaal kastiga tagadifer millel tuli tagumine korpus ümber tõsta. 126 oma joppas sain kohe õige asja.

Tervitades Siim

Jah...rattalaagrid võiks välistada. Ma olen pea 10 aastat margiesinduses igapäevaselt ka rattalaagreid defekteerinud ja tean, millal rattalaager läbi on.

Mul pole olnud ei SL-i ega 126-te, nii et ma ei tea mis mured nende diffritega on.
Ja ma ei soovigi uut, soovin tervet st. mittekatkist e. mitteuluvat! Kui sa oled ainult MB-ga sõitnud ja tagadiffrid on kõikidel ulunud siis on sul küll üsna "hapud viinamarjad" olnud, osta midagi muud....enamus tagaveolistel ei ulu diffrid ka peale 500k km-i.
Või on siis tõesti MB diffrid nii kehvad, et kõik uluvad? Minu kogemuste põhjal mitte!
Kui sa ütled mulle, et kõik kasutatud S600 diffrid uluvad siis usun(loodan), et sa eksid.
Diffreid on mulle pakutud ca 7tk ja hinnad jäävad 100€ ja 150€ vahele, üks küsis ka 200€. Vaevalt et nad kõik defektsed on.
Ja kui ma saan natuke parema diffri siis ongi juba korras, sest ulugumine on üsna vaikne ja treenimata kõrvale vaevu kuuldav.

Sisse sai pandud Valvoline GL5 80W90 õli.....kas see ei ole siis koormust taluv õli? Soovita midagi muud, aga põhjendusega!

Vasta
#15
Kule kodanik!

Ma ei oodanud sellist vastust oma nõuandele. Ma püüdsin sind aidata! Ära siis otsi siit nõuandeid kui ei meeldi! Mina olen selle difri teema läbi elanud ja tean millest räägin! See ei tähenda et mul hapud viinamarjad garaazis on!

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#16
(02-07-2013, 01:07 PM)siimruz Kirjutas: Kule kodanik!

Ma ei oodanud sellist vastust oma nõuandele. Ma püüdsin sind aidata! Ära siis otsi siit nõuandeid kui ei meeldi! Mina olen selle difri teema läbi elanud ja tean millest räägin! See ei tähenda et mul hapud viinamarjad garaazis on!

Siim


Selge. Vabandan. Püüa mitte solvuda!
Sinu jutust jäi mulje, et ~150€ kasutatud diffrid Eestis kõik uluvad aga 350€ diffrid mujal maailmas ei ulu, või vähemalt on paremad. Mis loogiline põhjendus sellel oleks?
Räägi mulle konkreetselt, milline on see "suurt koormust" taluv õli, mida ma peaks sisse valama?

Ja üldiselt, kui ikkagi mu esimest postitust vaadata, siis ma ei küsinudki, mis ulub vaid kas on mõtet remontida või keeran kasutatud alla?


Vasta
#17
Ma ei solvugi, sest tean millest räägin. Ma ei ole väitnudki et siinsed kõik uluvad ja sealsed mitte. Võibolla sinu masinale tõesti on neid 7 tk siin saadaval, kuid minu autodele ei olnud tollel ajal ühtegi võtta. Sellepärast soetasingi sealt, kuna seal oli valikut ja mul on seal inimene kes viitsis nendeg ategelda seal pool. See korras difri leidmine ongi õnne mäng. Käega sa seda ülgumist maas ei tunneta. Sama moodi ei saa kunagi uskuda müüja juttu. Nende arust on nad kõik vaiksed. Teada saad siis kui oled alla pannud. Võib juhtuda et proovid neid saja euroseid viis tükki läbi. Mis ei ole ka väistatud 350.- euroste puhul. Õli mida mina kasutan on Castrol Syntrax Limited SLip 75W-140. Väidetavalt pidi seda kasutatama ka AMG versioonide difrites. Väidetavalt sobilik suurt koormust taluma.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#18
(02-07-2013, 01:24 PM)siimruz Kirjutas: Ma ei solvugi, sest tean millest räägin. Ma ei ole väitnudki et siinsed kõik uluvad ja sealsed mitte. Võibolla sinu masinale tõesti on neid 7 tk siin saadaval, kuid minu autodele ei olnud tollel ajal ühtegi võtta. Sellepärast soetasingi sealt, kuna seal oli valikut ja mul on seal inimene kes viitsis nendeg ategelda seal pool. See korras difri leidmine ongi õnne mäng. Käega sa seda ülgumist maas ei tunneta. Sama moodi ei saa kunagi uskuda müüja juttu. Nende arust on nad kõik vaiksed. Teada saad siis kui oled alla pannud. Võib juhtuda et proovid neid saja euroseid viis tükki läbi. Mis ei ole ka väistatud 350.- euroste puhul. Õli mida mina kasutan on Castrol Syntrax Limited SLip 75W-140. Väidetavalt pidi seda kasutatama ka AMG versioonide difrites. Väidetavalt sobilik suurt koormust taluma.

Siim

Maas ei kontrolli seda kuidagi, loomulikult. Õnneks on osad pakkujad nõus tagasi võtma, kui differ ei vasta minu vajadustele. Seega jääb mulle ainsaks kuluks aeg, mis kulub diffri vahetamisele ja no muidugi ka õli.
Aga selle kõrge suvise viskoossusega õli peaks ära proovima küll, 140 on ikka midagi muud, kui 90. Võib vabalt olla, et ulguma hakkas differ mõni aeg peale õli vahetamist. Õli, mis seest välja tuli oli ikka väga paks. Kas Limited-Slip õli pole pisut "overkill" tavadiffri jaoks, pole seal ju kettaid, mille libisemist oleks vaja korrastada?
Vasta
#19
(02-07-2013, 01:30 PM)kait Kirjutas: ...
Kas Limited-Slip õli pole pisut "overkill" tavadiffri jaoks, pole seal ju kettaid, mille libisemist oleks vaja korrastada?

Kui rahakott välja kannatab, siis kahju see ei tee.

Mille alusel sa väidad, et ulub just differ? Mitte käigukast või kardaani tugilaager...Paranoid

Kas varasemas õlis metalli oli?
Vasta
#20
(02-07-2013, 01:41 PM)v6sa Kirjutas:
(02-07-2013, 01:30 PM)kait Kirjutas: ...
Kas Limited-Slip õli pole pisut "overkill" tavadiffri jaoks, pole seal ju kettaid, mille libisemist oleks vaja korrastada?

Kui rahakott välja kannatab, siis kahju see ei tee.

Mille alusel sa väidad, et ulub just differ? Mitte käigukast või kardaani tugilaager...Paranoid

Kas varasemas õlis metalli oli?

Tuleb LS panna jah....Castrol ei toodagi 140 õli, mis poleks LS.Nod

Kardaani tugilaager alles vahetatud, ulgumine on konkreetselt kuulda tagaistme alt, keskelt. Jas seda nii eest kui tagant kuulates.
Metalli ei olnud. Sai spetsiaalselt selle jaoks proov võetud, et seda kontrollida. Õli oli iseenesest puhas, läbipaistev aga väga tume pruun ja paks.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 890 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 591 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 723 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 651 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,195 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,634 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,233 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,314 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,543 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,900 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne