Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ?
#1
tere !
et siis selline teema et mootorisse tuli vesi sisse ..suri ära siis pandi nii kokku et läheb tööle aga suitseb hirmsasti ja hääl on ka jube !! et siis kepsud on kõverad !! aga tahakski nüüd teada mis mul sellega kõige targem teha oleks sest kuna endal on nüüd mõistus otsas et kas kuskil leiaks uue kepsu ja ära parandada või uus mootor nagu mulle on öeldud ja mis hinnaklassi mootrid jäävad ja kust saaks kõige odavamalt ??
Vasta
#2
Kaksüheksakümmend võiks väikest vägivalda taluda küll. Kui kaas on terve ja vänt ühes tükis, siis romulast keps ja kolb ning kokku tagasi. Kestab jälle veidi aega. Kui kaua, seda ei oska ennustada. Itbilen tapab siin ühte edutult juba pool aastat...Eusa_wall

Samas peaks elusaid mootoreid küll müügis olema. Mõnesaja eest ei saa, kuid tuhandet küll maksta ei tasu. Artusmalcik pakub siin pidevalt padasid, ehk sedagi...Icon_rolleyes

Kallim, kuid kindlam on oma mootori kordategemine. Kasutatud mootor on alati risk - keegi ei tea selle sisu.
Vasta
#3
(10-06-2013, 01:12 PM)sigivigi Kirjutas: ..suri ära siis pandi nii kokku et läheb tööle aga suitseb hirmsasti ja hääl on ka jube !! et siis kepsud on kõverad !!

Arusaamatu on miks võetakse korra lahti ja kepsusi ei vahetata kui on teada et nad kõverad on. Mitu neist on kõverad? Kas tegite kindlaks millised? Enda kogemusest kus OM601 hel oli kaks kepsu kõverad, siis mootor töötas putrates ja vibratsiooniga aga suitsu ja hirmsat häält päris ei ütleks et mäletaks...
OM602 millel üks keps oli pilbasteks tegi vibratsiooni teatud pööretel aga ei mingit tossu

...kas võis juhtuda et kett läks kokku pannes valesti peale?
Vasta
#4
Tere

Kunagi sai Oplääd ühe metsateepeal ära uputud ja ka tõmbas reo vee sisse, ning üks keps lendas kohe küljelt välja. Sai mootor lahti võetud vaatasime et ongi ainult üks kõver ja üks puruks. Tellisime uued panime need kaks haiget uued, aga lolli peaga ülejäänud jätsime samad. Sai siis kokku ja sõitis ilusti kuni 300km ja siis lendasid need järgmised küljelt välja ja ikka nii et et enam midagi remontida ei olnud. Sealt ka õppetund: Veel on kuramuse kõva jõud kui teda isegi vähesel määral silindrisse satub. Vahetada tuleks kogu sisikond, sest kunagi ei tea kuhu ta on mikro praod sisse löönud. ei imesta kui ka vänt võll oli vigane. Meie igal juhul tõime romulast uue(kasutaud) mootori ja sõitsime muretult edasi. Seda soovitan sullegi!

Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
(10-06-2013, 03:53 PM)hannes_s Kirjutas:
(10-06-2013, 01:12 PM)sigivigi Kirjutas: ..suri ära siis pandi nii kokku et läheb tööle aga suitseb hirmsasti ja hääl on ka jube !! et siis kepsud on kõverad !!

Arusaamatu on miks võetakse korra lahti ja kepsusi ei vahetata kui on teada et nad kõverad on. Mitu neist on kõverad? Kas tegite kindlaks millised? Enda kogemusest kus OM601 hel oli kaks kepsu kõverad, siis mootor töötas putrates ja vibratsiooniga aga suitsu ja hirmsat häält päris ei ütleks et mäletaks...
OM602 millel üks keps oli pilbasteks tegi vibratsiooni teatud pööretel aga ei mingit tossu

...kas võis juhtuda et kett läks kokku pannes valesti peale?

tere, mina olen nüüd see tüüp kes seda mootorit remontima hakkab, survete järgi on kaks tükki kutut. kaane poldid ei taha lahti tulla kuid homme vaatan ehk saab mutrid peale keevitada ja kuidai saab kätte ka .
Oskab keegi öelda uue kepsu hinda, nt tervet jooksu ? kui läheb kirveks siis sebib kasutatud mootorist kepsud ja vahetab terve saaleringi ja siis peaks nagu üsna okei olema. lisaks sai turbo otsa, juurde oleks vaja siis veel turbot ning kaane seisukord selgub homme. Kett ei läind valesti peale. ilmselt käib lihtsalt liiga nõrk pauk kuna kepsud kõverad ja kütus ei põle korralikult ära ja sellest ka suits ja tiks, ilmselt ka pihustd sülitavad.
Kui keegi on kursis uute saale hindadega siis võite ka rõõmsalt teada anda kust oleks hea osta/tellida sest saale ring tuleks niiehknaa uued panna muidu poleks tõsisel mootori remondi ette võttmisel eriti mõtet.


tervitades .
Vasta
#6
Uus mootor peale panna on kõige lihtsam ja kindlam.
Vasta
#7
(12-06-2013, 11:27 PM)kentq Kirjutas: Uus mootor peale panna on kõige lihtsam ja kindlam.

ostame uue mootori millega eelnevalt on poisikesed tunde järjest rehve põletand ja keema lasknud ? pole sel vanal häda midagi. Kõigest saab kõike teha .
Vasta
#8
(12-06-2013, 11:44 PM)Nublu Kirjutas:
(12-06-2013, 11:27 PM)kentq Kirjutas: Uus mootor peale panna on kõige lihtsam ja kindlam.

ostame uue mootori millega eelnevalt on poisikesed tunde järjest rehve põletand ja keema lasknud ? pole sel vanal häda midagi. Kõigest saab kõike teha .

Jah eks kõik on maitse asi, kui mind on üks mootor juba purunemise tõttu teele jätnud siis mulle isiklikult sellisega sõita enam ei meeldi, kuklas on koguaeg tunne "millal see järgmine keps nüüd lendab?"
Vaevalt et teemaalgataja seda autot uuest peast on ostnud, küllap on sellegagi enne kummi vilistatud.

Ostad teise mootori, tõstad vana maha, paned uue peale ja sõidad rahulikult edasi. mitte ei jaura hunniku tihendite jm. jamaga.
Vasta
#9
Kui tõesti uus mootor peale siis täiesti muretu.
Ma millegipärast arvan, et uue mootori all mõeldakse siiski 15a. vana ja pool milli sõitnud mootorit, mis on millegi pärast lammaris.....
nimetagem ikka asju õigete nimedega.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Võibolla rumal idee, pigem küsimus: kas nii ei saa, et paned OM602 2.5 liitrise vabalthingava ja viskad enda kõrgsurvepumba ja turbo külge? Need peaks ju kõik sinna külge istuma, iseasi kuidas see kompott tööle hakkab. Usun et keegi on kindlasti seda proovinud. OM602 vabalthingavad liiguvad ju pool muidu.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 714 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 689 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 830 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  w212/S212 350CDI raputus/väristamine hommikul külma mootoriga mersik95 7 1,862 10-04-2022, 08:46 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne