Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry
#21
Termostaat vahetatud ning paagiandur puhastatud Lesvenis. Väga rahul nagu alati Smile
Vasta
#22
[Pilt: 85575-moto_0023.jpg]
Auto käib tihendamini puksiiriga sõitmas kui pesulas.
Vasta
#23
(19-08-2012, 02:14 PM)Harry Kirjutas: [Pilt: 85575-moto_0023.jpg]
Auto käib tihendamini puksiiriga sõitmas kui pesulas.

Sa oled asjadest ikka peris valesti aru saanud, nii, puksiiriga ei ole soodsam ega mugavam liigelda ...Icon_lol

Vasta
#24
Niisiis. Paraku on vahepeal palju juhtunud. Kõik mitte positiivne. Esimese lumega libisesin ühele rekkale väikese kõksu tiiba ning üksvahe hakkas veepump lekkima ning ventikas tõmbas koguaeg järgi..
Need vead teada, tellisin uue hüdrosiduri ning uue veepumba. Käisin ka viimaks Lesvenis ära, kus ilmnes, et 2 ja 6 pihusti on kutu.. ning kollektori-mehaanika on katki..? Igatahes, kuna aega vähe ja sõita vaja ja RAHA KA VÄHE, siis sõitsin nüüd mõnda aega enda Clioga.. Ja tegin muidugi sellega avarii. Nüüd siis tuli vajadus, hõbedast garaazis külastada ning peale hakata.

Kuna veepumbale ma ligi ei pääsenud ilma raikat eemaldamata, siis sai radikas ära võetud. Nii kui nii oli vaja vana tosool välja lasta, kuna kui veepump lekkis, siis ma suhteliselt valasin ükskõik mida sinna (ehk vett ja konsentraati.)
Radikas eriti kergelt ära ei tulnud, kuna tuleb välja, et minu autol on turbol ka oma radikas, mis on lahe..kuid kokkuvõttes oli kogu see kupatus omavahel võrdlemisi kinni kiilunud. Kondika radika ja tavalise radika vahelt leidsin ka väga palju põnevat...
[Pilt: 34575-15122012142.jpg]

Lõpuks tuli radikas ära ning avanes väga ebameeldiv pilt. Oleks tahtnud enne tööd mootoripesu teha, kuid sellise külmaga on seda võrdlemisi keeruline teha..
[Pilt: 54994-15122012143.jpg]

Hüdrosidurit oli päris raske maha saada, kuna kogu see tosool ja mootori-möga olid kõik väga libedaks teinud. Selle sai lahendatud Grease-Offiga + rihma-pingutist-kinni-hoides + kiire nõks kuuskandiga.
Ülejäänud tuli võrdlemisi lihtsalt ära..

Hüdrosidur oli pehmelt öelda LÄBI:
[Pilt: 55739-15122012145.jpg]

Uus veepump:
[Pilt: 46296-15122012153.jpg]

Kahjuks veel kokku ei taha panna, kuna kõik rullikud koos pingutiga kõrisevad seega tellin need ka uued, enne kokku panemist.


Vahetult enne garaazi viimist hakkas salongis soojus otsa saama ning vahest tuli ühelt poolt sooja ja vahest teiselt poolt. Indrek soovitas ...need jullad puhataks teha, kuid need tunduvad võrdlemisi puhtad ning ma ei teagi, et miks ta nii jamas siis kokkuvõttes. Ise teoriseerin, et kuna rõhk tõusis veepumba ja igasuguse tosooli-vee-segu pärast kõrgele.. äkki viskas vee üles ning lõi ülemise-koja lühisesse? Igatahes, mingit sooja tuli, kuid mitte kunagi mõlemalt poolt korraga ja pigem ütleks et tegemist oli leigege kui kuumaga..
[Pilt: 39946-15122012149.jpg]
Kellegil ideid või nõu anda oleks?

Ukse vahetus on veel ees. Ja vist pean tiivaga ka midagi ette võtma:S see kõks lõi tule ka veidi sisse ning tegi tule-kinnituse katki. Usun, et selle tule saan veel korda teha.. Mitte nagu 4maticu puhul, kus kinnitus oli katki ja ma ostsin lihtsalt uue tuleBig Grin
Vasta
#25
(16-12-2012, 02:30 PM)Harry Kirjutas: Niisiis. Paraku on vahepeal palju juhtunud. Kõik mitte positiivne. Esimese lumega libisesin ühele rekkale väikese kõksu tiiba ning üksvahe hakkas veepump lekkima ning ventikas tõmbas koguaeg järgi..
Need vead teada, tellisin uue hüdrosiduri ning uue veepumba. Käisin ka viimaks Lesvenis ära, kus ilmnes, et 2 ja 6 pihusti on kutu.. ning kollektori-mehaanika on katki..? Igatahes, kuna aega vähe ja sõita vaja ja RAHA KA VÄHE, siis sõitsin nüüd mõnda aega enda Clioga.. Ja tegin muidugi sellega avarii. Nüüd siis tuli vajadus, hõbedast garaazis külastada ning peale hakata.

Kuna veepumbale ma ligi ei pääsenud ilma raikat eemaldamata, siis sai radikas ära võetud. Nii kui nii oli vaja vana tosool välja lasta, kuna kui veepump lekkis, siis ma suhteliselt valasin ükskõik mida sinna (ehk vett ja konsentraati.)
Radikas eriti kergelt ära ei tulnud, kuna tuleb välja, et minu autol on turbol ka oma radikas, mis on lahe..kuid kokkuvõttes oli kogu see kupatus omavahel võrdlemisi kinni kiilunud. Kondika radika ja tavalise radika vahelt leidsin ka väga palju põnevat...
[Pilt: 34575-15122012142.jpg]

Lõpuks tuli radikas ära ning avanes väga ebameeldiv pilt. Oleks tahtnud enne tööd mootoripesu teha, kuid sellise külmaga on seda võrdlemisi keeruline teha..
[Pilt: 54994-15122012143.jpg]

Hüdrosidurit oli päris raske maha saada, kuna kogu see tosool ja mootori-möga olid kõik väga libedaks teinud. Selle sai lahendatud Grease-Offiga + rihma-pingutist-kinni-hoides + kiire nõks kuuskandiga.
Ülejäänud tuli võrdlemisi lihtsalt ära..

Hüdrosidur oli pehmelt öelda LÄBI:
[Pilt: 55739-15122012145.jpg]

Uus veepump:
[Pilt: 46296-15122012153.jpg]

Kahjuks veel kokku ei taha panna, kuna kõik rullikud koos pingutiga kõrisevad seega tellin need ka uued, enne kokku panemist.


Vahetult enne garaazi viimist hakkas salongis soojus otsa saama ning vahest tuli ühelt poolt sooja ja vahest teiselt poolt. Indrek soovitas ...need jullad puhataks teha, kuid need tunduvad võrdlemisi puhtad ning ma ei teagi, et miks ta nii jamas siis kokkuvõttes. Ise teoriseerin, et kuna rõhk tõusis veepumba ja igasuguse tosooli-vee-segu pärast kõrgele.. äkki viskas vee üles ning lõi ülemise-koja lühisesse? Igatahes, mingit sooja tuli, kuid mitte kunagi mõlemalt poolt korraga ja pigem ütleks et tegemist oli leigege kui kuumaga..
[Pilt: 39946-15122012149.jpg]
Kellegil ideid või nõu anda oleks?

Ukse vahetus on veel ees. Ja vist pean tiivaga ka midagi ette võtma:S see kõks lõi tule ka veidi sisse ning tegi tule-kinnituse katki. Usun, et selle tule saan veel korda teha.. Mitte nagu 4maticu puhul, kus kinnitus oli katki ja ma ostsin lihtsalt uue tuleBig Grin

Viimasel pildil oleva regulaatori kokku panekul soovitan hoolikas olla. Mina seda ilma kokku ei saanud kui võtsin teise poole ka auto küljest ära. Esimesel korral tagasi pannes suutsin ühe võlli kõveraks keerata, enam täpselt ei mäleta aga see võll peab kuidagi jube täpselt oma pesasse tagasi minema, niiet kui veel tagasi ei pannud siis ettevaatust.
Vasta
#26
Kas kellegil on pakkuda minu 3.2l rihma skeemi? Ma teoorias sain ta paika, kuid minu kui programeerija jaoks tundub ebaloogiline, et kaks soonteta-rullikut on omavahel ühenduses..
Vasta
#27
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/66464-rihm.jpg
Vasta
#28
Nii rihma kohta leidsin ühe skeemi.. Ja nii ta ka peal enne oli. KUID, endiselt ma leian et see pole loogiline.. kuna kaks sooneta-rullikut on omavahel ühendatud. Mina pakuksin välja, et keegi on vale rulliku pannud.. ja et tegelt see rullik peaks olema suurema ning kahest kohast ühenduses olema..

[Pilt: 23756-12012013167.jpg]

Keegi oskab kommenteerida?

Siis, pm rullikud ja pinguti uued ja paigas.. Ning uus hüdrosidur ka küljes koos propelleriga:

[Pilt: 55586-12012013168.jpg]

Esipampri sain ilusti maha. Kahjuks vist vasak-tuli on suhteliselt kutu oma kinnituste poolest. Tiibadelt sain enamus mõlke välja pekstud ning leidsin ka sipelgapesa lõpuks üles:

[Pilt: 86662-12012013173.jpg]


Pampri tahaks enne ära keevitada lasta ja uued udukad külge panna, kui külge panen. Aku muidugi oli tühi, seega homme loodab mootori käima panna.. Paraku need salongisoojuse jullad.. seal üks kruvi läks pooleks. Kuid ma usun, et w124jal on sama korpus.. seega kui välja puurida ei saa, siis sebib uue korpuse lihtsalt.
Vasta
#29
(12-01-2013, 03:50 PM)hellrix Kirjutas: http://pildipark.clubmb.ee/pilt/66464-rihm.jpg

Natukene hiljaks jäid sellega, kuid ma nii ta paningi.. Endale muidugi tundub väga ebaloogiline, kuid loodab et veepumbalt ta maha ei lenda.
Vasta
#30
Nii vahepeal siis nii palju, et pump on peal.. radikad on peal. Radika alumine tala muidugi oli avantgardluse kõver.. Peksin ilusti sirgeks. Radikal olid alt igasugused kummipuksid ammu läinud, meisterdasin sinna uued.. Kogu radikate ja nina kooslus on nüüd ilusti täiuslik ning miski ei logise ega nagise kusagilt.

[Pilt: 66627-19012013189.jpg]

Kuna kondi ventikate rihm oli läbi ning ainult mootoriga vent käis ringi, siis uus rihm. Arvasin et peale käib ta pingutiga, kuid hoopis käib nagu jalgrattakett.

[Pilt: 75858-19012013187.jpg]

Tuled on maha kistud ning lahti lammutatud ja pärast pestud.. Lammutamine oli muidugi paras porr ja loodab et kokku läheb kergemini.. Eelkõige siis selle silikoon/liimi pärast, millega klaasid kinni olid. Seest olid klaasid korralikult mustad.. nii et kõik arvasin, et mul on toonitud tuled. Sähh sulle!, ei olnud midagi toonitud. Pilt siis mustadest tuledest veel:

[Pilt: 64287-13012013181.jpg]

Nüüd edasi siis jäi kogu moos selle **** salongi soojenduse julla taha kinni. Eelkõige sellepärast, et kõigepealt murdus mul üks kruvi ära ja ma ei saanud seda välja.. Sellega aitas üks hea tuttav ja puurpink. Ok.. nüüd üks kruvi ikkagi puudu.. otsisin end garaazis segaseks.. leidsin midagi mis sobis.. Kuid nüüd tuleb välja et kaks kruvi oli puudu.. Njh.. Õnneks peab tunnistama, et ta tõmbas ennast nii pingule, et ühte kruvi polegi vaja.. Ja siis tuleb välja, et see kruvi mille abil ma uut otsisin, oli riiuli peal.. Njh.. Igatahes sain ta ilusti kinni..

[Pilt: 62448-20012013190.jpg]

Uus probleem.. Split mis peaks kogu moosi kinni hoidma, on ühelt poolt kadunud.. Ja mäletan, et vist eelmine kord kukkus midagi kliima-ajude taha.. Kõige lollim koht, kuhu mingeid väikeseid asju pillata.. Nii, 2 tundi koogin seal magnetiga.. ei tule midagi välja.. Loobun! Ja hakkan uut tegema.. Leidsin midagi, kuid mitte päris see ja ei hoia eriti hästi midagi kinni:

[Pilt: 94357-20012013192.jpg]

Lihvin ja peksan teda paremaks.. Käi oli asendatud asi ning pärast jäi tulemus päris hea:

[Pilt: 38364-20012013193.jpg]

Ja lõpuks oli tulemus nagu tehase omal:

[Pilt: 49695-20012013198.jpg]

Ja kokku ta saingi.. midagi ei leki ning mõlemalt poolt tõmbab ilusti salongi tulikuumaks.. Supper! Mulle sobib!

JA SIIIIIIS! ***************** TULEB VÄLJA, ET SEE TEINE SPLIT VEDELES AUTO KÕRVAL TERVE AEG!!! 4 TUNDI, PM. RAISKU! Big Grin

15 liitrit tosooli sai ostetud ning umbes 10-11 läks sisse. Natukene võttis aega, et mootor end soojaks lasi ja kogu tosool ilusti paika loksuks, kuid lõpptulemus oli päris hea ning hoiab momendil 50-60 kraadi kohapeal stabiilselt. Enne oli 80.. Kuid salong soe ja veel rekordajaga läks soojaks.. Seega ma ei näe negatiivseid pooli sellel asjal.

[Pilt: 25756-20012013201.jpg]

Auto sõitsin ilusti soojaks majade vahel ning tunne on päris positiivne. Eks ta nüüd siis jääb garaazi ukse vahetust ootama ja pampri tagasi monteerimist..
Pamprit ma muidugi enne ei hakka tagasi panema, kui kogu valgustus on eest korda saanud.

Vasta
#31
Täna sai veidi garaazis ruumi juurde tehtud ning uks maha monteeritud.

[Pilt: 88372-26012013221.jpg]

[Pilt: 86824-26012013229.jpg]

[Pilt: 54523-26012013237.jpg]

Väga tähtis koht, kus alati õli tuleb lasta, sest see kruvi tahab vägisi käest minna:
[Pilt: 53289-26012013246.jpg]

[Pilt: 28582-26012013253.jpg]

[Pilt: 24384-26012013255.jpg]
Vasta
#32
Igatahes... Vaatan, et siin on teema suhteliselt seisma jäänud.

Ukse sain ilusti alla, kuid kuna ma neetisin tangidega, siis aknamootori needid pean ümber tegema, tugevamate vastu.

[Pilt: 46874-28012013260.jpg]

Ukse polstril oli käepideme nahk liimist lahti. Selle sain ka ilusti ja väga hea tulemusega kokkuliimitud. Sellest mul pilti ei oleBig Grin

Siis pm. kui mootori tegemine oli, lammutasin tuled lahti ning Indrek lakkis ära. Tulemus siis:

[Pilt: 57233-13012013178.jpg]

[Pilt: 88447-2013-05-12_21.04.10.jpg]

Tulede tegemiseks kulus siis ~30 EUR. Tulemus on minu arust väga väga hea. Kahjuks muidugi töötavast tulest on raske pilte saada ja enamus pirne va. xenonite, olid läbid. Peab need ka sebima. Äkki siis läheb LEDide kasuks.

Eile pesin ka mootori ära, mis oli hädavajalik, kuna eelmise aasta sipelgate-müsteerium siiani painas. Leidsin siis pesa vasaku-tule tagant. Ühest pesust muidugi ei piisanud, pidin kolm korda leotama ja pesema. Kõik augud pistsin eelnevalt kinni ning akult võtsin igaksjuhuks klemmi maha. Tulemus siis:

[Pilt: 75242-2013-05-12_12.19.32.jpg]

Mootor läks pärast märksa vaiksemaks, mis on imelik minu arust.

Kõige tipuks pesin ka kogu auto ära, koos korraliku pigipesuga ning pärast väikene vahakiht ka peale. Vaha eelkõige sellepärast, et kui veel ehitamist on, siis tolm tuleks paremini maha. Eks muidugi naljakas ole vahatada autot, kus on rämedalt iluvigu, kuid meh!

[Pilt: 76536-2013-05-11_19.22.53.jpg]

4maticu projektist saab ka aimu siit pildilt, kui vaadata traktori kõrvale Big Grin

Täna siis otsisin mootori-katte polte, kuid kohutavas segaduses olid need kaotsi läinud. Panin siis uued. Mõte oli hea, tulemus ka hea Smile

[Pilt: 47545-2013-05-12_21.04.06.jpg]

Pampril parandasin praod jootekolvi ja klaasikiuga ära. Samamoodi oli ka üks tule kõrvadest katki ning sai ka sinna kiudu pandud. Esimese mäkerdamise korra kohta tuli hea.

Tosooliga on kõik ok ning soojenemisega pole mingeid probleeme. Seega talvine tegemine tasus end ära. Käigukast jamas veidi ka ja mingi müstiline leke oli auto all talvel tulnud, kuid nüüd on selge et see oli kastiõli. Ning kastile õli juurde pannes hakkas kõik jälle toimima Smile
Vasta
#33
Läksin siis täna Lesveni parktuledele pirne osta. Lahkusin sealt 80 euri vaesemana. Aga vähemalt sain kõik mis tükk aega vaja on läinud.

Kõigepealt siis, kaugtulede pirnid, mingid ultramegahyper asjad, mis pidid +90% rohkem paistma. Ei oska veel kommenteerida, kuid sisse vaadates tõmbas silme eest pimedaks küll.

[Pilt: 69996-2013-05-13_18.58.21.jpg]

Ostsin ka viimaks õige juhiukse peegli. Vana oli kellegi kodutehtud ning suht jube:

[Pilt: 56552-2013-05-13_20.34.00.jpg]

Tulemus nagu uus Smile

[Pilt: 47632-2013-05-13_20.57.20.jpg]

Tuledega mässasin ka ja sai täitsa ette. Kõik toimib, va. parem xenon, mille ma koju unustasin..

[Pilt: 49266-2013-05-13_21.17.46.jpg]

Kuna plaan oli vahetada söefiltrid, siis ostsin uued salongi filtrid ka. Vanad väga hullud tegelikult ei olnud, võrreldes varasemate vahetustega, kuid kui juba siis juba. Pilt siis vanadest:

[Pilt: 23562-2013-05-13_22.18.14.jpg]

Sõefiltreid olen ma üritanud vahetada juba väga kaua, ma ei ole kunagi pihta saanud, et kus nad asuvad. Ma alati arvasin, et nad asuvad armatuuri keskel ja all. Seega lammutasin täna kõik lahti ja nooo ei leia.. Lõpuks vaatasin üles ja seal olidki need kaua otsitud luugid. Vanad filtrid olid suhteliselt ütleme nii et läbi. Nad olid vääääga mustad ning niisked.
Uued filtrid aga tunduvad olevat lihtsama ehitusega, jääb mulje et need pole vist nii hardcore kui eelmised.

[Pilt: 73894-2013-05-13_22.14.07.jpg]

Ja kui kellegil on nende kohtade leidmisega probleeme, siis siin väikene pilt:

[Pilt: 75433-2013-05-13_22.09.54.jpg]

Lesvenist tulid ka targad sõnad kaasa, et jälgida filtrite maha võtmisel, mis pidi nad käivad. Et pärast oleks vähem jama.

Aga kuna kell palju, siis täna jääb asi nii ning eks homme vaatab edasi.
Vasta
#34
Pilte siis, mis ei ole seotud otseselt selle teemaga alustuseks:

[Pilt: 72242-2013-05-15_19.57.03.jpg]

[Pilt: 97385-2013-05-15_19.56.56.jpg]

[Pilt: 26342-2013-05-15_19.57.11.jpg]


Siis täna sai pampri alla pandud:

[Pilt: 52725-2013-05-15_20.42.53.jpg]

Ja pamprialune kate:

[Pilt: 33589-2013-05-15_22.42.58.jpg]

Kõik katted ja asjad sai ka pandud. Iseasi küsimus on, et mis asi seal vasakul pool udutule kõrval plastikatte sees käib? Mingi õhuandur nagu lennukitel?Big Grin

[Pilt: 35623-2013-05-15_22.19.50.jpg]

Ja nüüd siis suvekummid alla mis täna soetatud sai. Küll muidugi üks telg pehme seguga ja teine kõvemaga. Eks näis kuidas toimima hakkab.

[Pilt: 84543-2013-05-15_22.49.25.jpg]
Vasta
#35
seal käib temp. andur (välis)Eusa_angel
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#36
Täna kahjuks velgi veel alla ei saanud, äkki näkkab homme.

[Pilt: 42366-2013-05-17_21.47.39.jpg]

Kuna väga palju aega ei olnud garaazis midagi asjalikku teha. Eelkõige kuna auto seisis pukkide otsas, siis mässasin luugi-lingiga edasi. Probleem seisnes selles, et link käis väljast väga raskelt ning ei läinud õigesse asendisse tagasi. Seega minu idiootidest sõbrad alati jätsid luku lahti ning lasid prõmaki luugi kinni. Mis mõneti vb. hea oli, kuna nad ei saanud e.luugimootorit tuksi keerata. Igatahes, alustasin sellega jamamist juba nädal tagasi, kuid üks poltidest hakkas luugi sees ringi käima ja noooo tee mis tahad, ära ei saa. Ja kuna lingi poldid on välise liistu all peidus. Ja mitte miski ei aidanud. Egasmidagi, võtsin luku maha ning ujutasin nii lingi kui luku süsteemid ühe terve purgi WD40ga üle. Lukk läks ise kiiremaks ning peale 45min lingiga mängimist hakkas see ideaalselt käima. Tükk aega mõtlesin, et mingi vedru on otsad andnud või midagi.. Kuid näe, töötab Big Grin Järjepidevus, tuleb välja et toimib.
Seega kuivatasin suurem osa WD40 jääkidest ära ning määrisin nad korralikult sisse, luku ja lingi siis. Olen kuulnud, et osad inimesed räägivad, et liiga palju määret võib olla paha. Isiklikult ma sellesse ei usu, seega ma määrisin ikka korralikult äraBig Grin Tulemusega olen väga rahul. Kuid idioodid peavad oma taara nüüd jalgsi ära viima, kuna luugi kallale ma neid ei usalda enam Big Grin

[Pilt: 67657-2013-05-17_21.28.35.jpg]

[Pilt: 39934-2013-05-17_21.11.37.jpg]

Midagi muud ma teha ei jõudnud, kuna uksepaneeli osad mis ma talvel garaazi jätsin, on kadunud. Positiivne muidugi on see, et vaatasin.. w124 ja w210 ukseluku katted on väga sarnased. Ja poldid leiab ka mersude juppidest täis olevast garaazist. Ainukene asi mida ma ei leiaks, on seesmise lingi plastikkatet :S
Vasta
#37
Kurat, nii kui pilti nägin arvasin, et sul ka nüüd veljed läinud.Eusa_drool
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#38
Hehe Big Grin Ei minu velgi keegi taha. Mul värv igatmoodi maas ning kõige igavamad originaalveljed üldseBig Grin Aga täna juba siis rattad alla.
Vasta
#39
Enne rataste alla kruvimist püüdsin meeleheitlikult neid natukene puhtamaks teha. Väga palju sellest kasu ei olnud ning samas väga vahet pole ka.

[Pilt: 59249-2013-05-18_17.22.38.jpg]

Kummid sai siis ette pehmed ja taha kanged. Et taga oleks kulumist vähe ja esiots hoiaks väevõimuga teest kinni.

[Pilt: 72793-2013-05-18_13.19.44.jpg]

Poldid enam ammu kenad ei olnud, seega väga vahet pole. Roostesurma vann ja diisliga loputamine.

[Pilt: 44259-2013-05-18_13.26.39.jpg]

[Pilt: 65366-2013-05-18_17.38.10.jpg]

Rattad all ja kõik hea, kuid eelsüüteküünalde lamp hakkab uuesti põlema. Hmm. Tuleb välja, et kapott oli irvakile jäänud ning kuna ma alarmiga jamasin, siis oli kaitsmeteploki kaan maas. Eile pani korralikult ka rahet nii et probleemi allikas selge. Võtsin kätte, tegin pildid igast nurgast ning lammutasin kõik lahti. Kompressoriga puhusin nii palju kui võimaldas. Seda kõike siis selle aasta hullema päikese käes. Ja käisin ka küünalde relee juhtmestiku õhuga üle ka. Kokkuvõttes asi hakkas jälle ilusti tööle ning tuli kustub kiiremini ära ka. Mis suvel ta tegema peaks soojamootoriga nii kui nii.

[Pilt: 45569-2013-05-19_12.54.28.jpg]

GT alarmi ma tööle ei saanudki. Ma oletan, et asi töötab, kuid et lihtsalt ainult pultidega ning et seda pole võimalik ühendada auto originaalpultidega.

[Pilt: 88438-2013-05-18_17.22.56.jpg]

Numbrituledele taipasin viimaks uued pirnid osta. Kuid katted olid päris korralikult pigised ja nähtavus oli kehv. Sai siis veidi neid puhastatud ning tulemusega ise rahul Smile

[Pilt: 98574-2013-05-17_21.46.53.jpg]

[Pilt: 86886-2013-05-18_13.44.18.jpg]

Siin siis näha ka mu taastatud ukselinki Big Grin

[Pilt: 29744-2013-05-17_22.07.23.jpg]

Ja kõige tipuks siis kastiõlivahetus. Mis alguses tundus nagu suur jamamine, kuid realselt ei olnud eriti raske Smile Pm siis kate ära, mis oli muideks pehmeltöelda sitane. Kusagilt on lekkinud, kuid kust ja mida ei oska öelda. Loodan et kastitihend. Igatahes, sai siis vana välja lastud ning kaan ära võetud. Selleks kasutasin ühelt poolt kallutamise taktikat, mitte kogu panni korraga ära võtmist. Õrnalt puhta lapika kõik puhtaks, eelkõige siis pann ise. Uus tihend ja filter peal, siis lasin suruõhuga viimased tolmud pannilt maha ning külge. Ristirästi poldid tagasi külge ja õli valama. Ehitasin ka endale õli mõõtmiseks pulga, mida sai testitud eelnevalt, et olen 99% kindel, et on täpneBig Grin Lasin enne proovisõitu mootori soojaks ning kõik käigud käisin ka läbi. Proovisõit oli väga viis, kuid pidurikettad on kutud, nii et enne ei hakka üldse vaevama, kui uued kettad on all. Ja eks täna näha ole, et kas midagi kastist on lekkinud välja. Vähemalt positiivne on, et simmerite vahelt vist midagi ei tule. See oleks päris nõme lugu.

[Pilt: 74684-2013-05-19_15.16.49.jpg]
Vasta
#40
Kasti õli kogus on ca 8L Mitu liitrit sa ära vahetasid?
Kast lekib kaabli pistikust üsna kindlalt, vahetasid?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,311 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,123 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,083 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,892 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  E220 CDI W207 Lysel 4 3,168 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 andres23 8 7,749 17-01-2019, 11:26 PM
Viimane postitus: andres23
  MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek indrek 30 28,795 09-01-2019, 11:53 AM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes Benz E320 -T V6 cdi, 2005 a. andres23 4 5,456 18-03-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne