Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 3,2 90a.
#1
Mark: Mercedes-Benz 190E
Väljalaskeaasta: 1990
Mootor: 2,3 arvan et üle 97kw
Käigukast: manuaal 5 käiku ja LSD differ, kes monomähkijaga ikka sõita tahab.
Värvus: sinine

Auto päris mitmeid kuid minu oma, teemat pole jõudnud teha. Ostes oli autol automaat kast mis sai kiirelt asendatud manuaaliga ja esialgsel mootoril oli korralik surve sees mida ostes ei kontrollinud. Hilisemal mootori lahkamisel selgus et plokikaanes oli suht hea täke sees mida ei saanud välja lihvida.
Sai ka uus mootor soetatud ja turbo külge pistetud.
Esimesel seadistusel lahkus plokikaane tihend 1,5 bar,i juures. Nüüd sai tehtud korralik kaane remont, kaan lihvitud, klapid sooveldatud, panin ka uued klapisääre tihendid. Aga autoga ennem sõitma ei hakka kui olen ostnud uue 3 kettalise keraamilise siduri.
Seda siis sellepärast et 3,0 sidur ei suuda mitte kuskilt otsast seda väänet taluda. Sõita ja seadistada suht võimatu.

Stange lõhkus üks jänesejurakas esimesel õhtul, kadus ka auto nr. Ei oleks uskunud et üks jänes b varuosa stange nii ära võib lõhkuda.

[Pilt: 29757-001.JPG]
[Pilt: 73498-003.JPG]
[Pilt: 89943-004.JPG]
[Pilt: 59967-009.JPG]
[Pilt: 63563-010.JPG]
Äkki on kellegi tuttav leidnud imavere kandist sellise nr
[Pilt: 52968-008.JPG]
Linnukesed siristavad juba, kevad paistab.
http://www.youtube.com/watch?v=KxIWFVGvO...e=youtu.be
Naftapress.
Vasta
#2
Mingi aeg sai väsinud välimusega esiotsa natuke värskendatud uue stange ja võre näol.
[Pilt: 24296-DSCN00541.JPG]
Naftapress.
Vasta
#3
Mis sellest 3.0 mootorist sai?
Vasta
#4
(29-03-2013, 01:52 PM)arts24h Kirjutas: Mingi aeg sai väsinud välimusega esiotsa natuke värskendatud uue stange ja võre näol.

Jäneseliha vähemalt said?Unibrow
Tere tulemast.
Vasta
#5
Ma ei viitsinud isegi seisma jääda sellest ka siis nr kadunud Big Grin Järgmine kord olen targem.

3,0 läks vanarauda, väljalaske kolle müüsin ühele foorumi kasutajale. 4 pihustit läksid 2,3 külge. Turbo ja ülejäänud vähesed pudinad on alles.
Otsustasin seekord 2,3 peale sest see hakkab juba 2000 juures vaikselt elama, auto kergem ja ökom. Ei tahtnud autot rida kuuega kohmakaks teha sest plaanisin jäärada paugutama hakata aga kahjuks see aasta ei jõudnud, lükkus järgmisse aastasse see värk. Enamjaolt raha pärast.
Sidur mul siiamaani ostmata veel.
Muidu kõlab meeldivalt, jäärada 190 2,3 turbo ja piigid Eusa_whistle Eks saab suvel ka ketsi lasta, püüan mõne video ka teha kui asi ilusti timmis.
Naftapress.
Vasta
#6
Varsti saame "kakskomakolmed" joonele panna. Mul peaks kah turbo esmaspäeval jõudma....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
Ilmselt jään kotipoisiks sinu 16v kõrval, aga võidu meeldib sellegipoolest sõita. Hullult isutab sõita küll. Tahaks näha mis sinu loomast tulema hakkab.
Naftapress.
Vasta
#8
Oleneb, kas ma panen tugevamad kepsud+kolvid sisse. Kui ei, siis jääb meile mõlemale 400-450hp piiriks. Sinu puhul ilmselt ka turbo....mina valisin 700+hp reitinguga turbo. 16V mootoriga vast reaalne 600hp max.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
Lõpuks teema kah. Asjad liiguvad vähe kiiremini kui mul aga ehk siis saab suvel turbokaid kõrvutada, foorumis juba mõned tekivad. Unibrow
Mis turbot kasutad?
Turbo
Vasta
#10
Meil artsiga sidureid vaja, sul see juba olemas....

Mul on turboks Precision billet 6265. 0.82 A/R V-band kojaga Eusa_drool
Kolle tuleb tõmmatud torust.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#11
Varsti tuleb lasta foorumi seffidel turbo ala rubriik teha Icon_razz Huvitav kui kiiresti 16v selle suure turpsi käima lükkab.
Naftapress.
Vasta
#12
Kas te numbritega natuke üle ei pinguta? Lihtsalt tagumiku dyno ütleb,et on 600+hp?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
(30-03-2013, 12:35 PM)Laur Kirjutas: Kas te numbritega natuke üle ei pinguta? Lihtsalt tagumiku dyno ütleb,et on 600+hp?

Org sisuga on arvas hents ju 400-450, mis pole ju ulme. 630cc pihustid hakkavad ka vist vaikselt seal maal lõppema.
Turbo
Vasta
#14
Ega antud auto puhul pole varasemat ajalugu teada?
Tundub,et minu vana tolle aja " ront ", aga numbrimärk päris täpselt ei meenu, kuigi väga tuttav. Tahaks täpsemalt teada kellelt kellele see auto varem käinud? asukoht?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#15
Sellepärast ma küsingi, et keegi arvas...
Lihtsalt just lugesin ühest sportautost millel kompressoriga 3,5L V6
ja selle kõigest 440hp
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
On ju Eestis 1,6'sest 290kw välja tõmmatud asi see siis peaaegu liitri jagu suuremast ära tõmmata on? Arvestades veel MB sepissisu ei tohiks nagu üldse erilist probleemi olla. Smile
Vasta
#17
Bemmimees, hents teebki seda universaal M3 E36't, kui veel ei teadnud.
Vasta
#18
(30-03-2013, 04:24 PM)bemm1mees Kirjutas:
(29-03-2013, 10:22 PM)hents99 Kirjutas: Oleneb, kas ma panen tugevamad kepsud+kolvid sisse. Kui ei, siis jääb meile mõlemale 400-450hp piiriks. Sinu puhul ilmselt ka turbo....mina valisin 700+hp reitinguga turbo. 16V mootoriga vast reaalne 600hp max.

Mis mõttega on üldse hakata tegema projekti, millel on 400hp piiriks? Selle asemel võiks saksast tuua soliidse E39 M5, millel nahksisu olemas ja konditsioneer vaikselt toimetamas. Plussiks veel see, et paks V8 lüpsaks neid turbosi suht kergelt, kuna vääne on olemas ka madalatel pööretel. Õppige kuidas BMW klubi mehed asju teevad - E36 universaal, millel 800-1200hp olenevalt rõhust.

Mis mõttega ehitada autot mis tahab sind ära tappa ?
Vasta
#19
Paistab et läheb päris ulmeks ära siin. Milleks milleks tahtmist teha on siis tehaksegi. Kes vahib juuduubist kes teeb ise. Ma ei tee ühel väga lihtsal põhjusel bmwd, sellepärast et mulle ei meeldi lihtsalt bemmid ja ongi jutul lõpp.
Mercedes-Benz on pärit Tallinnast ja ei ole väga ront midagi suht korralik isegi.
Naftapress.
Vasta
#20
Üks asi on aretatud mootor, teine tehase toodang. Viimane võetakse tavaliselt toorikuks ja hakatakse piire kompama.

Mb mootor on väga hea toorik.

Eks enamus räuskavaid bemmimehi on väga piiratud mõistusega, nagu siinne eelkõneleja. Asjalikud ei klähvi niisama ega räägi asjadest, millest nad midagi ei tea.


(30-03-2013, 04:00 PM)Laur Kirjutas: Sellepärast ma küsingi, et keegi arvas...
Lihtsalt just lugesin ühest sportautost millel kompressoriga 3,5L V6
ja selle kõigest 440hp

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,701 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,804 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,556 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,419 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,116 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes-Benz 190E 2.3-16v Cosworth, 1985, w201 - MÜÜDUD Trollzan 7 11,022 01-11-2017, 12:53 PM
Viimane postitus: Trollzan
  MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. renkss 55 52,518 06-09-2017, 03:49 PM
Viimane postitus: hents99
  MB 190E, 3.2 w201 Mairo. Mairo. 25 24,960 25-03-2017, 03:53 PM
Viimane postitus: Mairo.
  190E 24V Mairo. arts24h 14 15,185 31-01-2017, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  190E W201 '89 2.0 90kw > 2.3 97kw - TanelRist TanelRist 12 11,174 14-12-2016, 12:52 AM
Viimane postitus: Rainiskoop



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne