Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
29-11-2006, 01:21 AM
Mark: MB 500 SEC
Väljalaskeaasta: 1987
Mootor: 5,0 V8 164 kw
Varustus: ABS, roolivõim, konditsioneer, kesklukk, 4x el.aknad, el.katuseluuk, 2x el.istmed (juhiiste mäludega), püsikiiruse hoidja, udutuled, 2x istmesoojendused, soojendusega peeglid, 1x el.peegel, välistemperatuuri näidik, esitulede pesurid, tulede korrektor, tagaklaasi soojendus, 4x peatoed, must nahksisu, puitdekoor, käetoed, 17" AMG veljed, Alpine stereo, toonitud klaasid, fun factor .
Muud: üldiselt väga korralik, roostet ei ole (näha on, et selle teemaga on tegeldud), midagi ei kolise, käigukast töötab ideaalselt. Igasugused heitgaasid u 3 korda alla KAT normide. Klaasid ja sisu väga heas korras, pandud uus nahk. Pisut on teda tuunitud, kuid üle piiri mindud ei ole ja mulle tulemus meeldib.
Vead: tühikäigul mootor väriseb veidi - 1 silinder nagu ei töötaks (võib olla ka pikast seismisest tingitud ajutine prob), turvavööde "kelnerid" ei tööta, mõned armatuuri tulukesed ei põle, paar lülitit kinnitustest lahti, kell ei käi, el. antenn katki.
Mis tehtud: kõik mahlad vahetatud, summuti kriitilisemad kohad üle keevitatud, diagnostika-aeg broneeritud.
Mis plaanis: kõigepealt mootor korralikult tööle, siis (tõenäoliselt siiski kevadel) armatuuri tulukesed jms elektri-vidinad korda. Stereo on ühendatud originaalkõlarite külge ja see ei kõla kohe mitte kuidagi - kevadeks teen korda. Võimalik, et ühel hetkel vajan summuti keskmist (kahe kõrvuti asuva pütiga osa.
Mõned Saksas tehtud pildid ka siia. Kohalikke pilte kahjuks veel pole, kuid küll saab kunagi
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Vägagi ponks näeb välja piltidel ja loetletud vead pole ka hingematvad.
Hoia siis teda hästi,kena auto!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 63
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kena on ta küll jah.
krt sece tuleb nagu seeni peale vihma.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Beeeaauuutiful!!! Tõsiselt kena SEC. See värvikombinatsioon ning AMG veljed sobivad sellele väga hästi. Loodetavasti võib seda ka mõningatel klubi kogunemistel näha.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
mnjaaaa piltidel ilus aga mis ta ka reaalses pildis on seda ei oska öelda.. Kus näha saab muidu?
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
ilus! millegi pärast fännan ma musta värvi secidel ja sellidel neid peegeldavaid koopaäärte kaunistusi, mitte sellepärast et omale ka sain, vaid juba varem. Üldiselt 6 ja kroom...mida rohkem seda uhkem, kuid mitte ise lisaks aretatult. Rolzi secil on veel blingivad lävepakud kah... jõle kena vaade kui ukse lahti tõmbad, ei tea aind kas nood originaalid on. Aga hoolt ja armastust siis ka sellele autole.
setud sõitsid seciga
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Tänud kommentaaride eest . See kroom + ideaalne värvikombinatsioon oligi see põhjus, miks ta silma jäi. Vahtisin neid netis juba aasta algusest saati ja selle auto juures käis kiiks ära... Enamus teisi olid kas liiga "plank" või liiga tuunitud.
Miskid kroomitud, ilma MB kirjadeta lävepakud anti kaasa - kas need ongi "blingivad"?
Mõnele klubiüritusele tuleks ehk kevadepoole - praegu on väga palju töist ja kodust sebimist ja pole aega meelelahutusega tegeleda. Samal põhjusel on edasi lükatud ka kõik need parandused, mida saab edasi lükata.
Midagi uut ka vigade listi:
Õlirõhu andur veidi õline ja roolikarp ka märg. Eks vedelikutasemest ole aja jooksul näha, kas ja millal selle teemaga on vaja tegeleda...
Tagaakna alaservas on roostet tapetud ja viimistlus suht räpakas. Õnneks paistab see välja ainult siis, kui luuk lahti on. Pakiruumi luuk istub üldse tagantpoolt paar mm liiga madalal, luku häälestamine (ja ehk ka tihendivahetus?) peaks aitama.
Madaldamisega on tiba liiale mindud. Näha on, et esirattad on riivanud kroomliiste ja need "lokivad" veidi. Ise pole tänavatel probleemi täheldanud, küll aga 1kord parkas auku sattudes. Siin aitab vist ainult vedrude vahetus? Mis see maksta võib?
Üks suur puks (või misiganes), mis tagasilda eestpoolt kere küljes kinni hoiab, vajab vahetust. Kas kellelgi on sellist pakkuda?
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
01-12-2006, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2006, 02:12 PM ja muutjaks oli ralak.)
irw, see on selline ütlus, et kui tegemist millegi sätendavalt edevaga siis bling-bling stuff you know :bigsmile: vaatan, et Sul on küljes miskid MB graveeringuga ja puha, seega äri ära mulle need, mis kaasa anti?? :eureka:
setud sõitsid seciga
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas veljed on "kuuele" mõeldud? Mul kah vanal kuuel käisid rattad ees koopasse sest ma panin talveks alla mingid kroomveljed, aga nad olid maru väljaulatuvad, seepärast käisid vastu.
Amortide vahetus aitab ilmselt. Bilsteini sport vms. mittereguleeritav. Muude "tuuning" amortidega peaks juba vedru kah ära vahetama.
Ilus SEC muidu, tõesti päris palju on neid Eestisse tekkind, kaunistabki tänavapilti, endal jookseb suu vett...
Edu!
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
02-12-2006, 10:56 PM
Ma mõtlesin, et äkki peavad kusagil mingid tulukesed vilkuma, et "bling" olex
Anyway, esialgu ma neid ei müü - kogu see seci teema alles nii uus, et pole otsustanud, mis rohkem meeldib. Kui otsustan müüa, annan foorumis teada.
Ma arvan küll, et need on kuue veljed. Ees on 225 ja taga 245 laiusega. Mingeid vahe-tükke, mis rattaid laiali ajaks, igatahes pole. Vaatan, ehk õnnestub kroomliiste veidi töödelda, et vastu ei käiks.
Kas sport-amordid on palju jäigemad? Hakkab rohkem auke lugema?
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Kui küsida tohib, siis kuhu kanti masina hind jäi? Auto muidu viis pluss :hump:
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Selgus, et mootori korralikuks töölesaamiseks siiski vaja pritsungipead, süütejuhtmeid ja ehk ka mõnda pihustit. Kas kellelgi on pakkuda???
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
sul vist uuema tyybi mootor ja pritsel mingi elektroonika jubin ka juures - tavaline oleks mul olemas muidu
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Jah, peaks olema uuema tüübi oma.
Kas enne lammutama hakkamist on mõtet proovida mõnda sissepritse puhastamise möginat, mis segatakse bensiini sisse? On kogemust?
Lisaks väideti diagnostikas, et 1 klapi vahelt tuleb kütust tagasi - nagu hüdrotõukur oleks kinni. Siin aitab ilmselt ainult vahetus. Küsimus selles, et kas niimoodi natuke aega sõita võib ilma, et suuremat jama sünniks?
Krt mingid imelikud jamad hakkavad välja ujuma - auto on vist väga pikalt seisnud.... No seda väitis ka müüja, et viimane omanik sõitis mingi 5 aasta jooksul 3000 km... No a krt seda teab...
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Seisnud SECi Sõitmasaamine (SSS) VOL1
Niisiis, diagnostikas tulid välja igasugused põnevad üllatused:
1. paaris silindris polnud sädet ollagi. Süütejuhtmed polnud vanad ega midagi, kuid hoopis oskamatu peale-maha kangutamisega ära lõhutud.
2. mingi 2 või isegi 3 silindrit pidid läbi ajama praktiliselt ilma bensiinita, sest see ei jõudnud pritsungipeast kaugemale.
3. üks hüdrotõukur kinni vms - klapp ei sulgunud korralikult.
Kokkuvõttes töötasid enam-vähem korralikult 5 silindrit (ehk).
Esimese paagitäie bensiiniga (70L) sain sõita u 350 km....
Ja kõige tipuks tõusid tühikäigu pöörded äkki lambist 1600 peale ja allapoole ei tulnudki.
Olles esimesest ehmatusest üle saanud (ja paar päeva teise autoga sõites närve rahustanud) hakkasin siis asja harutama. Tühikägupöörete teema lahenes lihtsalt - tühikäigurelee kaitsme kontaktide kokku-painutamisega. Nimelt loksus eelmainit' kaitse kontaktide vahel ja sealt see jama. Uhhh....
Siis lasin süütejuhtmed ära vahetada. Mootoril "hakkas kergem", kütusekulu endiselt laes.
Teised vead on puhtalt pika seismise tagajärg. Mehhaaniline pritsung pidi ses suhtes eriti kapriisne olema - juba mõne kuuga settib sinna igast' soga. Seega otsustasin enne võimalikku lammutama hakkamist pritsungi ja mootori millegagi läbi pesta.
Mootorisse läks kohe hüdrotõukurite ja bensiini sisse pritsungi puhastusvahend. Järgmisel hommikul tiksus 1 tõukur kõvasti ja pikalt, mootori soojenedes jäi vait. Ülejärgmisel hommikul enam ei tiksunud ja siiani on kõik vaikne. Sõidan selle vahendiga veel mõni aeg, siis tuleb mootori läbipesu ja uus õli sisse.
Mõne päeva pärast sai ette võetud esimene pikem sõit - u 200 km. Enne olin kogu aeg linnas jorutanud, siin pöörded teadagi praktiliselt üle 2000 ei tõuse. Peale mõnekümne km läbimist maanteel, oli tunda, kuidas mootor hakkab ärkama. Möödasõidud muutusid nauditavaks - ikka nurr ja viuhhh . Pritsungi puhastusvahend hakkas korralikult mõjuma seega.
Vahepeal sai paak tühjaks - tankisin tee pealt 15L Nitro3000 nimelist bensiini, millele midagi sisse ei seganud. Hea minek on sellega, peab ütlema. Anyway, selle 200km lõppedes läks sisse jälle "tavaline" bensiin ja uus pritsungi puhastusvahend.
Kogu selle tralli peale on kütusekulu kõvasti alla läinud. Mõõtnud ei ole, kuid vahe on väga selgelt tuntav. Enne liikus bensiiniseier tahhomeetriga sünkroonis kiirendamisel ))
Mootor töötab vaikselt ja pehmelt, tühikäigul on siiski võbin sees. Kuna see võbin on ebaühtlane - mõnikord suurem, siis jälle väiksem - on põhjust arvata, et küllap seal pritsungis ikka mõni saastatükk ringi ujub ja segab mõnikord rohkem ja siis vähem. Siiani loodan asja mingite vahenditega puhtaks sõita a eks paistab. Lasen veel paar paagitäit läbi ja siis uuesti diagnostikasse.
Kas keegi teab, mis võib maksta summuti keskmine osa (see, kus 2 pütti kõrvuti on)? Ühes on auk sees nii nõmeda koha peal, et väidetavalt ei saa keevitada. Löriseb veidi ja mõnikord ajab paha haisu sisse. See võib olla ka mootori ebaühtlase käigu üheks põhjuseks teoreetiliselt.
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Mnjaaa. Mina istun juba pikemat aega oma mure otsas kus samamoodi pöörded seisavad 1300 peal soojana minnes ja ei tea ka kuidas mida ja kus. Kytusekulu tundub natuke suurem aga nuh ex see 2,8l nõuab ka. Kuigi ma ei saa kyll linnas hakkama alla 2000 pöörde, ikka kipub suurem olema. Aga nuh ex ma proovin ka selle relee klemmi yles otsida ja tiksutada teda. Ja kus neid klappe yle lasid vaadata?:question:
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Diagnostikas käisin Bakt'is.
Kui hiljem pöörete jama hakkas, helistasin ka sinna ja soovitati seda releed uurida. Peale relee pesast välja tirimist kukkus selle 10A kaitse ka küljest ära. Painutasin klemmi-vahed kokku ja surusin kaitsme tagasi ja siiani tühikäigu pöörded korras.
Normaalse rahulikumat sorti sõidu korral linnas pöörded jah mingi 1500 kandis, vahel isegi vähem. Foori tagant kiirendades tavaliselt mingi 2000 või tiba rohkem.
Pole ise ka enne sellist autot näinud, mis 1000 pöördega juba liigub mile:
Lugesin kusagilt, et 500-l ongi tagasilla jms ülekanded nii tehtud, et pöörded võimalikult madalad ja auto tänu sellele ökonoomsem oleks.
|