26-10-2012, 11:32 PM
Vahetasin difris õli ära ja undamine kadus. See ollus mis difrist välja tuli ei saa õliks nimetada ja kuidagi vähe oli ka seda, arvata vasti pole seda kungi vahetatud ..
MB W201, 190, 1983 - Ezq
|
26-10-2012, 11:32 PM
Vahetasin difris õli ära ja undamine kadus. See ollus mis difrist välja tuli ei saa õliks nimetada ja kuidagi vähe oli ka seda, arvata vasti pole seda kungi vahetatud ..
19-11-2012, 09:57 PM
Vahetasin rooli ostasd ja rooliamorti.
Talveks panen orginaal vedrud.
22-11-2012, 06:19 PM
Mõnda pilti ka madaldusvedrudega autost on ? Kui nad all on .
23-11-2012, 05:41 PM
Kõik pildid on madaldusvedrudega, alles nüüd sai uued orginaal vedrud alla.
25-11-2012, 11:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2012, 11:31 PM ja muutjaks oli Old_timer.)
26-11-2012, 12:31 AM
Vaata minu oma ja vaata seda, ikka öö ja päev.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
25-02-2013, 10:21 PM
Plokkikaanele tuli mingi uss kallale ja uuristas põlemis kambrist jahutus vedeliku kanalise vao või vastupidi ja dosol lekkis neljadasse silindrise ja sealt välja auruna (nagu auruvedur). Viisin lihvimisse ja seal lihviti 0,18mm maha, kaan kõver polnud.
25-02-2013, 11:01 PM
Ärge kasutage sinist jahutusvedelikku. Pange punast see ei söö alumiiniumi. Roheline peaks ka ohutum olema.
Naftapress.
25-02-2013, 11:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2013, 11:50 PM ja muutjaks oli Ezq.)
Mu oli roheline sees arvata vasti oli see rohelise ja sinise segu.
punast, rohelist ja sinist segata ei või.
17-03-2013, 09:44 PM
Kaan peal lihvimist http://img850.imageshack.us/img850/16/foto0831g.jpg ketti vahetasin ka ära eelmine oli juba nii lõtv.
Termostaat on ka läbi temperatuur ei tõuse üle 60. Rohelise tosoli panin sisse. Tallinas on suht mugav sõita arvestades tee olusi ei kolise, natuke raputab ainult täitsa nagu merel sõidaks pilt autost sügisel tanklas http://img703.imageshack.us/img703/5131/foto0565p.jpg
18-03-2013, 01:53 PM
Miks see nina nii kõrge on?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
18-03-2013, 07:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2013, 10:44 PM ja muutjaks oli Ezq.)
2,6l uued vedrud on ees ja taga, aga taga on vedru kausid kere sisse ära vajunud 5cm suvel parandan ära. Plaan on mootor ära vahetada aga pole veel leidnud sobivat
Muideks politsei tundis ka huvi.
01-07-2013, 10:22 PM
Hakkasin esisilda parandama ehk panen uued pidurikettad, klotsid, laagrid, puksid ja pidurisuportitele uued kolvid siisse ning natuke värvi kah peale
11-10-2013, 07:35 PM
Lõpuks ometi sain valmis esisilla remondi, vaja veel sillastend teha siis talveks valmis.
Teksis küsimus, et kust kohast karburaatorit seadisdada saab ?
18-10-2013, 05:29 PM
Ok viga polnud karburaatoris vaid süüde oli veits vale
01-02-2014, 10:22 PM
Siduri õhutamisel tekkis probleem et õhk tuli välja, õli tuleb ka aga pedaal käib ikka tühja ?
02-02-2014, 08:06 PM
viga oli hoopis installimisel ei läinud õigesti paika
07-08-2016, 03:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2016, 03:19 PM ja muutjaks oli Ezq.)
No lõpuks leidsin mootori!! Kuid ei tea kas see ära mahub. Natu liiga suur on. Vana mootor maha võtta ja siis saab proovima hakkata.
12-08-2016, 12:09 AM
Tekkis küsimus: kui palju kannatab väänet (nm) kutsika diferentsiaal?
12-08-2016, 12:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2016, 12:47 AM ja muutjaks oli hents99.)
800nm kindlasti.
Neid muidugi kahte erinevat suurust, aga materjalid samad, mõõdudki enam vähem. Pooltelg läheb juba pikalt enne difrit.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|