Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 280CE -W123 - Kuldar
#21
Gre Kirjutas:Päris hea pakkumine Soomes.

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=493345

Minu andmetel on Kuldar selle kuulutuse peale juba ammu silmade särades hõbeketi suu nurgast rippuma lasknud.:bigsmile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#22
Karl Kirjutas:
Gre Kirjutas:Päris hea pakkumine Soomes.

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=493345

Minu andmetel on Kuldar selle kuulutuse peale juba ammu silmade särades hõbeketi suu nurgast rippuma lasknud.:bigsmile:

..... oleks vaid hunnikus pappi .....ja aega ....ja ruumi ....
no ei saa k6ikide autodega samaaegselt tegeleda ...:biggergrin:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#23
kassanäe, kuna enda kupee kuidagi ei arene siis pole ka ammu enam vaadanud põhjalikumalt siia foorumisse.
edu siis, mured paistavad sul 100% samad olema mis mul Big Grin aega - raha - ja ruume Smile kõike juurde vaja

NB: aga mul on nüüd vähemasti 5-käiguline kast olemas, kaua otsitud ja tahetud Smile thanx to truck,
loodame et sobib ka, pole veel näinudki seda imeasja ise Smile
Sander Kask
50 18 059
Vasta
#24
Ei taha sul küll tuju ära rikkuda aga olen väga hästi kursis palju selline projekt aega ja raha võtab. Kui tahad taastada seda sõidukit nii, et ka mitme aasta pärast oleks meeldiv vaadata siis arvesta miinimum 100kilo. Ma ise paari aasta eest üritasin uueks teha üht 72.aasta Taunust. Kui oli läinud 45000 eeku ei olnud veel autol värvigi peal. Kui tahad teha auto paariks suveks saab ka odavalt hakkama - aga kas on mõtet. Mina müüsin oma pooliku projekti maha kuna tundsin et ei saa soovitud tulemust. Hävisin 20 000.-eeki pluss oma töö ja vaev, mida on raske mõõta. Soovitaks küll koguda raha ja otsida saksast mõni hästisäilinud isend. Kokkuvõttes tuleb odavam. Tegelt kahhh.
Vasta
#25
motodoktor Kirjutas:Ei taha sul küll tuju ära rikkuda aga olen väga hästi kursis palju selline projekt aega ja raha võtab. Kui tahad taastada seda sõidukit nii, et ka mitme aasta pärast oleks meeldiv vaadata siis arvesta miinimum 100kilo. Ma ise paari aasta eest üritasin uueks teha üht 72.aasta Taunust. Kui oli läinud 45000 eeku ei olnud veel autol värvigi peal. Kui tahad teha auto paariks suveks saab ka odavalt hakkama - aga kas on mõtet. Mina müüsin oma pooliku projekti maha kuna tundsin et ei saa soovitud tulemust. Hävisin 20 000.-eeki pluss oma töö ja vaev, mida on raske mõõta. Soovitaks küll koguda raha ja otsida saksast mõni hästisäilinud isend. Kokkuvõttes tuleb odavam. Tegelt kahhh.

Ma ei usu,et sa Kuldarit renoveerimissummadega eriti üllatad,tal 126-e taastamine selja taga suht-värskelt.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#26
Ei teadnud, et oled selle tee juba läbi käinud. Müts maha sinu ees et vastu pidasid. Mina ei suutnud...juu põld piisavalt kannatust. Aga äkki oli hoopis mark ja mudel valed - ford ... eeei enam mitte.:lol:
Vasta
#27
ja no see SEL polnud mitte esimene auto, mille Kuldar on renoveerinud
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#28
Kas mootori poolepealt ka midagi vihasemat tuleb?
Näiteks 5.6 ja 4k automaat kast..ning täiesti stock välimus..:cool_rsvd:
m119 oleks vist pisut kallis mootor...

Vasta
#29
92S500 Kirjutas:Kas mootori poolepealt ka midagi vihasemat tuleb?
Näiteks 5.6 ja 4k automaat kast..ning täiesti stock välimus..:cool_rsvd:
m119 oleks vist pisut kallis mootor...

hee minu unistus oleks charged 5,6 ja 4 käimane pommikindel manuaalkast...

aga eks näis, kuldarist võib kõike oodata (mehel kogemusi autode taastamises juba on:cool_rsvd: )
Vasta
#30
no kuidas autoga läheb... kas ylevaadet ka kunagi tuleb?
Vasta
#31
et....selle projektiga läheb kaua aega . Arvatavasti näeb see maanteed järgmine aasta .
Niipalju v6in vast maha mainida , et 100% originaali ma teda ajada ei kavatse.
Miks....ei oskagi vastata ......... mind hakkas häirima see katuse probleem millele leidsin omapärase lahenduse ..... nagu Stalin armastas ytelda "pole inimest , pole probleemi" minupuhul vist siis "pole katust , pole probleemi "
Mingine k6vakatus tuleb siiski vast aretada ...... aga cabrio versioon pole paha ...nyydses linnapildis
Ja eks projekti tegemisega on kah vaja vaeva näha ....tugevdused ....turvakaared jne.
Eks näis , huvitavamaks läheb igatahes...
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#32
no sel juhul palju edu , jõudu , jaxu ja rahalist resurssi...

tore olex kui sellest mersust ka head asja saab!
Vasta
#33
No kudas v6tta , yritan parimat ....aga enne kui valmis ei saa kommentaarida.
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#34
Kaugele see projekt juba arenenud on? Olex huvitav teada juba millal seda liikvel võib näha?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#35
Hetkel projekt seisab lahtivõtmata ...ja ootab tööde järjekorda .(keretööde)
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#36
Oh, mul ka siuke olemas, muidu enam-vähem korras, pisut keretöid ootab suvel ees... Varsti panen mõned pildidki
perpetum mobile
Vasta
#37
Sirvides siin vanu teemasi, tekkis huvi selle projekti kohta, kas on ka mingeid muutusi?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#38
(17-01-2010, 10:42 PM)Laur Kirjutas: Sirvides siin vanu teemasi, tekkis huvi selle projekti kohta, kas on ka mingeid muutusi?
Tahaks ka teada, mis mu vanast mersust ka saand on?Icon_smile
Vasta
#39
Lõpusirgel mõningaste mööndustega, kuid eks Kuldar räägib ise ligemalt kui foorumi satub.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#40
Nu nii .
On olnud palju igasugu tegemist kuid proovin siis lyhidalt kirja panna mis on mul vahepeal nende CE -dega juhtunud . Jah nimelt CE-dega . Kuna Olemasolev ( w123 CE 230 - manuaal) sai täiendust Kristolt ostetud ( w123 CE 280 A/T ) -ga . Asjade olemus iseenesest väga lihtne . Mu vana CE lihtsalt mädanes ära vahepeal . Pidasin selle taastamist pisut liiga mõttetuks just ohtra rooste esinemisintensiivsuse kohalt ja tasapisi otsisin korralikuma kerega isendit millele tegelikult yles ehitada siis viisakas Coupe .
Tänu Kristole ma selle endale siis leidsingi .
Niiet loodan saada kahest yhe korraliku . Ma saan öelda vaid niipalju ,et antud auto tuleb mu tõesti tagasihoidlikus "autodetaastamiste" ajaloos vast kõige korralikumalt taastatud auto yldse . See siis puhtalt minu mõistes ainult. Eusa_pray Sest ma tõesti tõesti tean kuidas tõelised fanatid seda teevad .
Sellel autol mida taastan ( CE 280 ) on siis tänaseks tehtud järgmised tööd .
¤ kõik on võetud lahti ( ka sillad alt ja mootor/kk vahelt )
¤ kõik vajalikud plekid (mis vajasid vahetust) on vahetatud . Pärnukandist sai toodud korralikud uksed , vahetatud said tiivakaared tagumised , kyljekarpidele tehtud korrigeeringud , muud pehmet ei tulnudki eriti välja .
Mõni pisike koht tagapaneelis ja kapotiall , sellest ei hakka eriti rääkimagi .
¤ kuna auto oli ilusasti lage siis sai ta kylili keeratud ja põhjaalt haljaks kraabitud ,et leida siis mingeidki kohti veel mis võiks kahtlasena näida Icon_biggrin . Ma ei oskagi päris täpselt öelda millise kaitsekihiga on nyyd põhi kaetud kuid tean ,et see on "Hiiumaa Eriretsept" milles ei puudu ka "kahurimääre" ja kaasaegsem "Mastiks" kokkusegatuna . Ja tean ,et seda on sinna alla "määritud" mitte yks kiht . Seestpoolt pandud siis põhja , uste , tiibade , kapoti ja pagassiruumi ja luukidele "bituumenmatid" .
¤ värviettevalmistus ja värvimine . Kuna autol leidus ohtralt "värvikihte" ja erinevate tasemetega eeltöötegijaid mille ilmekateks näideteks olid praktiliselt igal detailil pisikesed mullid (va uksed ) .Siis lihtsalt ja julmalt hakati kõike seda maha lihvima kuni metallini . Siin ei olnud mitte midagi muud teha . Auto sai siis suuresosas haljaks ka pealtpoolt . Selle nädala seisuga saan auto värvimisest kätte . Auto värviks tuleb "Cuprite Brown" ehk UUE E-klassi värv mis näeb pildilt välja niisugune :    
No pildilt näeb välja sexy , reaalselt usun ,et peaks jääma veidi tagasihoidlikum . Lasin kindluse mõttes teha enne pisikese proovivärvimise a´la bensupaagikaane suurusele plekikesele .Saab näha milline on värv siis autol . Värvimisel jah põhimõte : iga detail eraldi .
¤ sisu tuleb siis kogu täiega mu vanalt CE-lt . Sisuks jääb "kalts" ja sisuvärv on kollakasbeez . Mulle meeldib see "kalts" kui see on ilus, puhas ja terve .
Sisu toon peaks istuma pea ideaalselt auto värviga .
Tahtsin see nädal viia oma CE 230 ka Hiiumaale ,et saaks alustada demontaazi-montaazi kuid ma ei saanud autot Kadrinas põllupealt kätte .
Lihtsalt istub kylmanud mättas sillatalaga kinni . Mitmes tykis linttraktori abiga ma ka ei soovinud autot kätte saada . Seega sisu tuleb välja võtta põllupeal . Tekitame ymber auto telgi ja gaasipuhuriga ajame salongi soojaks ,et saaks valutult kõik tyyblid ja muud mudinad kätte .Eks kunagi siis kevadepoole saab ka auto tervelt kätte .
¤ veermik ja muu . Vahetusse lähevad suured tagasillapuxid ja mõned väiksemad sildade puxid , piduritrass ja voolikud , võimalik ,et ka kytusetrass . Pidurikettad -klotsid nendest ma ei hakka rääkimagi . Mootorile sai ka korra hääl sisse aetud , ise ma ei kuulnud kuid räägiti ,et ilus puhas hääl oli . Vahetan välja jagajakaane - rootori , juhtmed ja kyynlad esimese ehmatusega . Ylejäänu selgub siis kui autot juba veeremas omal jõul saab näha .

Pilte ehitustööde käigust hetkel ma ei pane . Panen siis kui on ka värvimisest tulnud auto pildid olemas . Siis hea paari pildiga protsessi algusest lõppviimistluseni tutvustada . Kindlasti on midagi veel millest unustasin kirjutada kuid eks ma jõudumööda panen kirja mis meelde tuleb .
Kindlasti teen selle auto valmimisest ka CD piltidega järjekorras algusest lõpuni .Proovin ka vahetatud varuosade nimestiku kuidagi paberile saada .
Seniks aga kannatust ... loodan ,et Aprillis saan juba sõita oma w123 CE 280 .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 75,733 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W123 200 [77'-] canyondrift canyondrift 444 622,111 04-06-2019, 08:39 PM
Viimane postitus: canyondrift
  Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar Kuldar 24 27,581 06-06-2013, 09:55 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 32,051 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,952 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Minu W123 merslane 5 7,312 03-06-2009, 01:30 PM
Viimane postitus: merslane
  Minu 200d, 1977, W123 110aab 6 9,311 14-05-2007, 10:12 AM
Viimane postitus: nordrainbow
  W123, 230E, 1982.a. Sulo 12 14,032 10-04-2007, 04:40 PM
Viimane postitus: miqoo7
  MB 230 CE, 1984, W123 Toomaz 26 22,253 28-08-2006, 09:50 PM
Viimane postitus: Toomaz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne