Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära
#1
Tere,
Nimelt on selline probleem, et autol kaob vahel tõmme ja jõud ära.. Jäänud on mulje, et märgadel ja vihmastel ilmadel kui on teedel loigud, siis nagu satuks kuskile vesi ja ei lase enam toimuda sellel väändel..
Täna toimus see üle pika aja, kuid enam ei aita ka mootori välja suretamine.. Seistes parkingu peal pöörded üle 3 tuhande ei lähe gaas põhjas.. Filtrid on kõik vahetatud, turbiini tihendid samutit, igast kummikesed ka. Oskab keegi öelda milles võib olla probleem ?
Vasta
#2
Esimene koht mis saab hakkama mb diagnostikaga, annab sulle vastuse.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(02-01-2013, 01:52 AM)Laur Kirjutas: Esimene koht mis saab hakkama mb diagnostikaga, annab sulle vastuse.

Aitäh, kuid ei saanud. Tehti kolm korda diagnostikat..
Vasta
#4
* KÕIKIDEL CDI mootoritel esineb suurtel (300k+ km, PS. enamasti on disladel spidonäitu muudetud!) läbisõitudel sisselaskekollektoris olevate plastik-klappide probleem! Esimesed märgid vigastest klappidest ilmuvad maanteel sõites 90-100km/h juures kiirendades, jõudu ei ole ja möödasõit võib venida väga pikaks. linnakiirusel ei saa midagi aru. Teine keerulisem viis diagnoosimiseks on turbolõdviku lahtipäästmine ja sealt sisse piiludes, vastu vaatab NÕGI! See võib muidugi viidata ka väsind turbole juba. Kolmas kõige kindlam võimalus diagnoosimiseks on ARVUTI! Auto peaks kurtma, et vaevleb õhupuuduses. Midagi remontida seal ei ole, ainuke võimalus on sisselaskekollektor uus panna. Müügil on terve komplekt või siis jupikaupa, soovitan terve komplekt võtta. Rahakott kergeneb umbes 20k jagu.
Vasta
#5
(02-01-2013, 02:23 AM)Renkju Kirjutas: * KÕIKIDEL CDI mootoritel esineb suurtel (300k+ km, PS. enamasti on disladel spidonäitu muudetud!) läbisõitudel sisselaskekollektoris olevate plastik-klappide probleem! Esimesed märgid vigastest klappidest ilmuvad maanteel sõites 90-100km/h juures kiirendades, jõudu ei ole ja möödasõit võib venida väga pikaks. linnakiirusel ei saa midagi aru. Teine keerulisem viis diagnoosimiseks on turbolõdviku lahtipäästmine ja sealt sisse piiludes, vastu vaatab NÕGI! See võib muidugi viidata ka väsind turbole juba. Kolmas kõige kindlam võimalus diagnoosimiseks on ARVUTI! Auto peaks kurtma, et vaevleb õhupuuduses. Midagi remontida seal ei ole, ainuke võimalus on sisselaskekollektor uus panna. Müügil on terve komplekt või siis jupikaupa, soovitan terve komplekt võtta. Rahakott kergeneb umbes 20k jagu.

Läbisõit on autol alles 178K, mmm jah maantel ilmnes see viga tõesti paar korda kunagi ammu.. Nüüd päris pikka aega ei ole juhtunud, kuni tänase päevani.. See teine keeruline viis, seda ma peaks kontrollida laskma igaksjuhuks.. Kuid õhupuuduses võib olla tõesti asi.. Ja tahad öelda, et sisselaskekollektori terve uus komplekt maksab 1500 eurot ?
Vasta
#6
No nii hull see asi ka pole. Sisselaske kolle saab edukalt puhtaks teha ja need plastik klapid eemaldada kui on tahtmist-vajadust. Sellest teema olemas. Aga soovitaks kõigepealt õhulugeja ära vahetada.Kas just kohe uus, äkki saad kellegi käest proovimiseks. Kas arvuti ei näidanud mingeid vanu vigu isegi?
Vasta
#7
Nu, see 187 kkm on usumõõdiku näit. Palju auto STARile väidab?

Klapid ja õhukulumõõtja peavad diagnostikas näha olema! kui mitte otsese veakoodina, siis mitteklappivate näitudena kindlasti.

SLklapid on mitmete automudelite peavalu...

Ehku peale tükke vahetades auto remontimine on rikaste ajaviide...
Vasta
#8
klapid tuleb minema kupatada, kõige olulisem et see mootor maha ei põleks, mis klappe liigutab sest siis tuleb uus mootor osta ja see on kallis. Klapid tuleb välja võtta sealt seest ja mootor saab siis tühjalt ja kergelt töötada. Muud ei juhtu midagi. Mingis asendis pidi siis nati uimasem olema aga mitte märgatavalt.

Küsiks siinkohal et kust jookseb see piir kus kollektori ära peab vahetama. Omal on plaanis see profülaktika mõttes lahti võtta ja vaadata mis seis on.
Vasta
#9
(03-01-2013, 10:51 PM)thalenfrei Kirjutas: ...
Küsiks siinkohal et kust jookseb see piir kus kollektori ära peab vahetama.
...

Kui klapid on terved, ei loksu ja liiguvad ilusti, siis võivad need seal ju ollaEusa_angel

Kas 2.7-el on alu kollektor?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#10
Parandage kui eksin aga needsamad klapid tagavad väände ning parema mineku juba väga madalast pöördest alates? Ja sõites on see väga oluline. Vaikselt podistades ja gaasi andes kohe läheb.
Vasta
#11
Enda omal on klapid eemaldatud ja läheb samuti nagu enne. Ei oma tähtsust kas kohalt või sõidu ajal kiirendades.
Kurjajuur
Vasta
#12
Ma näituseks täna puhastasin omal kollektori ära.Kuna mehhanilisi vigu polnud jätsin ka klapid alles.Aega läks aga asja sai,Auto nagu uusRolleyes
teemaalgatajale teadmiseks et kui muud viga ei näita siis võimalik ka EGR-i viga.Diagnoos võib öelda et air mass too large.Tegelik põhjus aga nendesamade klappide raskustega liikumine+kulunud pihustid...
Mis aga tekitab seda nn muda kollektorisse...esimene mis pähe lööb on turbo....aga võta näpust...hoopis suuremaks süüdlaseks on karterituulutus.Kui see ventiil ikka mõlematpidi läbilaseb siis on kuri karjas.Kui õigesti mäletan siis mingil ML-llausa käsib seda vahetada iga teatud aja järgi
Olen nüüd 5 masinal vahetanud selle ventiili ja asi paraneb.Õhutorud on kuivad mitte ei nõreta õlist!
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 830 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,060 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 120 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W211 srs marekktt83 0 257 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 447 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 523 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 513 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 477 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 667 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne