Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LUKKU!!!
#1
LUKKU!
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#2
Milleks stabilisaatori varrast keevitada? Kas 2.3 oli sel kunagi originaalmootor v6i neid seal juba kordades vahetatud?
terv.
Vasta
#3
(10-12-2012, 01:29 PM)itbilen Kirjutas: Milleks stabilisaatori varrast keevitada? Kas 2.3 oli sel kunagi originaalmootor v6i neid seal juba kordades vahetatud?
terv.

Paberite järgi on jah 230 olnud.2.6 on siin esimene vahel ja eelnev oli 2.3
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#4
Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Keevitatakse vahel varras kulunud kohast uuesti paksemaks. Muidu hakkab loksuma puksi sees ja kolisema. Kuigi lihtsam on puksil tükk välja lõigata ja hiljem puksile mõned ringid teipi välja poole peale kerida.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Tekkis suur probleem tuledega.Noo ei saa aru milles viga võib olla esimesed tule juhtmed seal mingi kõlari juhtmetega porri tehtud ja nüüd ei tööta udukad ei park tuled ja kaugtule pirn armatuuris põleb aindSad kaugtulesid näitab krammike aind
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#7
(10-12-2012, 05:38 PM)ktmduke Kirjutas: Tekkis suur probleem tuledega.Noo ei saa aru milles viga võib olla esimesed tule juhtmed seal mingi kõlari juhtmetega porri tehtud ja nüüd ei tööta udukad ei park tuled ja kaugtule pirn armatuuris põleb aindSad kaugtulesid näitab krammike aind
Elektriviga alusta alati otsimist kaitsmetest, siis massist, siis ühendustest ja siis alles juhtmetest.. Kui kõik üle vaadatud siis peab töötama ka.
Vasta
#8
Nii eile sai käidud keevitatud stabikakinnitust,Uued talvekad said alla,Tule irne vahetasin hunniku nii salongis kui väljaspool salongi. Endiselt moootor teeb trikke vahel läeb soojalt ilusti käima vahel ketra oimetuks.
Sumbutit pole mõttet keevitada kuna see oli väga mäda.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#9
[Pilt: P111212_1507.jpg]
[Pilt: P111212_1507_02_.jpg]
Pesulas ka ei jõua käia aja puuduse tõttu.Kärukonksu võtan alt ära kes huvi tunneb konksu vastu siis PS konks on korralik ei ussita ja peaks käima 4 poldiga alt.
Spidoka trossi on vaja ilma on jama sõita ja ei oska bensiini kulu ka arvestada sellega.
Keskonsooli ostsin valed pirnd liiga võimsad et näpud ära kõrvetada.Pidin valgust maha timmima veidi.
[Pilt: 8263465513.jpg]
[Pilt: 8280512151.jpg]
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#10
(14-12-2012, 09:11 AM)ktmduke Kirjutas: ...
Keskonsooli ostsin valed pirnd liiga võimsad et näpud ära kõrvetada.Pidin valgust maha timmima veidi.
...

Näpud on tühiasi - plasti sulatad/põletad ära! Originaalis käib 0,4 W pirn, kuid täna oleks ilmselt mõistllik leedida need pesad.
Vasta
#11
Kui plaanis vähem näppe kõrvetavate tulede vastu vahetada, siis õiged saad siit http://www.autoladu.ee/rehvid/9876
Ise käisin alles loetud päevad tagasi pliidinupule pirni toomas.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#12
Nii eile said esimesed tuled korda viga oli massis mis oli ära oksüdeerunud ja ühes kaitsmes oli viga.Salongi said uued pirnid varsti teen ka seest pilti muidu on jamaBig Grin .
Auto seisab garaasis hetkel , Proovisin käima läks laksust kohe.
Oootan endiselt uusi pihusteid.krt see nali odav ei tule:S
Kellegil korras pihusteid leidub siis äkki saame kokkuleppeleSmile
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#13
Nagu ma ühes teemas vist juba mainisin, mul pritsung kogu mölluga üle, sh ka pihustid. 3.0 omad aga kui wikit uskuda siis sobivad.
Turbo
Vasta
#14
(18-12-2012, 04:35 PM)sm. pelle Kirjutas: ...sh ka pihustid. 3.0 omad aga kui wikit uskuda siis sobivad...

Sobivadki! Sõitsin ja elasin nii ilma probleemita.

Vasta
#15
(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.

Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks.

Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas.
Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.
Vasta
#16
(19-12-2012, 12:05 AM)Thompson Kirjutas:
(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.

Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks.

Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas.
Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.

Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#17
(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas:
(19-12-2012, 12:05 AM)Thompson Kirjutas:
(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.

Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks.

Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas.
Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.

Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.

See töökoda mis on roopa tänava ülevaatuse kõrval. Ei nad on tublid poisid, lihtsalt seda kinnitust ei tahtnud keevitada.
Vasta
#18
VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: 230 E JAPAN
ENGINE: 102982 12 023658
TRANSMISSION: 722408 02 305583
BODY: 02204
ORDER NUMBER: 0522707323
LIGHTS: HELLA
WIPER: SWF 000000
INTERIOR COLOR: 078
PAINTS: 199

260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION

420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR

550 TRAILER COUPLING

620 AIR POLLUTION CONTROL


mIS SEE E230 Japan tähendab?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#19
(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas: Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.

See on töökoda, kes natukenegi taipab sõna "ametiau" tähendiust ja päris ületüra asju teha ei soovi. Või tahtsid lihtsalt tüütust kiledist vabanedaWink Kuigi selleks on palju mõistlikum viis korrutada tunnihind läbi KTK väärtusega...

Keevitatud stabikakronsa ei kesta kuigi kaua. Originaaltükk on piisavalt odav, et mitte pideva vahetamisega end vaevata.
Vasta
#20
(19-12-2012, 12:31 PM)v6sa Kirjutas:
(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas: Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Smile
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.

See on töökoda, kes natukenegi taipab sõna "ametiau" tähendiust ja päris ületüra asju teha ei soovi. Või tahtsid lihtsalt tüütust kiledist vabanedaWink Kuigi selleks on palju mõistlikum viis korrutada tunnihind läbi KTK väärtusega...

Keevitatud stabikakronsa ei kesta kuigi kaua. Originaaltükk on piisavalt odav, et mitte pideva vahetamisega end vaevata.

Eusa_dance Kui sul on vastav traat ja korralik gaas, siis kestab oi kui kaua. Lihtsalt tavalised töökojad ajavad läbi mingi suvalise odava traadi ja süsihappegaasiga ja seega nende keevitatud kronsa ei saagi kaua kesta.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,783 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Lukku, müüdud rraivo 6 7,632 25-12-2016, 11:23 PM
Viimane postitus: Rolz
  teema lukku ! Mb w124 e250d 93a arturmalcik arturmalcik 27 36,432 26-02-2014, 01:16 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  LUKKU!! ktmduke 77 55,530 11-01-2013, 02:43 PM
Viimane postitus: ktmduke
  lukku!! ktmduke 9 6,515 06-12-2012, 03:12 PM
Viimane postitus: ktmduke
  Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) Laamendaja 21 20,804 01-12-2011, 11:50 PM
Viimane postitus: Laamendaja
  LUKKU GoGreen 10 8,959 08-07-2011, 04:26 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MÜÜDUD, LUKKU: Mercedes-Benz E300 diesel 100kW, W124 - eastpak eastpak 29 31,789 26-04-2011, 08:22 PM
Viimane postitus: eastpak
  LUKKU!!! meqa 16 10,806 07-07-2006, 04:44 PM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne