10-12-2012, 01:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2012, 02:47 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
LUKKU!
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
FB: Mercedes-benz klubi MTA
LUKKU!!!
|
10-12-2012, 01:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2012, 02:47 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
LUKKU!
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
10-12-2012, 01:29 PM
Milleks stabilisaatori varrast keevitada? Kas 2.3 oli sel kunagi originaalmootor v6i neid seal juba kordades vahetatud?
terv.
10-12-2012, 01:39 PM
(10-12-2012, 01:29 PM)itbilen Kirjutas: Milleks stabilisaatori varrast keevitada? Kas 2.3 oli sel kunagi originaalmootor v6i neid seal juba kordades vahetatud? Paberite järgi on jah 230 olnud.2.6 on siin esimene vahel ja eelnev oli 2.3
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
10-12-2012, 03:21 PM
Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
10-12-2012, 04:08 PM
Keevitatakse vahel varras kulunud kohast uuesti paksemaks. Muidu hakkab loksuma puksi sees ja kolisema. Kuigi lihtsam on puksil tükk välja lõigata ja hiljem puksile mõned ringid teipi välja poole peale kerida.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
10-12-2012, 05:38 PM
Tekkis suur probleem tuledega.Noo ei saa aru milles viga võib olla esimesed tule juhtmed seal mingi kõlari juhtmetega porri tehtud ja nüüd ei tööta udukad ei park tuled ja kaugtule pirn armatuuris põleb aind kaugtulesid näitab krammike aind
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
10-12-2012, 06:45 PM
(10-12-2012, 05:38 PM)ktmduke Kirjutas: Tekkis suur probleem tuledega.Noo ei saa aru milles viga võib olla esimesed tule juhtmed seal mingi kõlari juhtmetega porri tehtud ja nüüd ei tööta udukad ei park tuled ja kaugtule pirn armatuuris põleb aind kaugtulesid näitab krammike aindElektriviga alusta alati otsimist kaitsmetest, siis massist, siis ühendustest ja siis alles juhtmetest.. Kui kõik üle vaadatud siis peab töötama ka.
12-12-2012, 11:15 AM
Nii eile sai käidud keevitatud stabikakinnitust,Uued talvekad said alla,Tule irne vahetasin hunniku nii salongis kui väljaspool salongi. Endiselt moootor teeb trikke vahel läeb soojalt ilusti käima vahel ketra oimetuks.
Sumbutit pole mõttet keevitada kuna see oli väga mäda.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
14-12-2012, 09:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2012, 09:18 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
Pesulas ka ei jõua käia aja puuduse tõttu.Kärukonksu võtan alt ära kes huvi tunneb konksu vastu siis PS konks on korralik ei ussita ja peaks käima 4 poldiga alt. Spidoka trossi on vaja ilma on jama sõita ja ei oska bensiini kulu ka arvestada sellega. Keskonsooli ostsin valed pirnd liiga võimsad et näpud ära kõrvetada.Pidin valgust maha timmima veidi.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
14-12-2012, 09:39 AM
14-12-2012, 02:33 PM
Kui plaanis vähem näppe kõrvetavate tulede vastu vahetada, siis õiged saad siit http://www.autoladu.ee/rehvid/9876
Ise käisin alles loetud päevad tagasi pliidinupule pirni toomas.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
18-12-2012, 02:09 PM
Nii eile said esimesed tuled korda viga oli massis mis oli ära oksüdeerunud ja ühes kaitsmes oli viga.Salongi said uued pirnid varsti teen ka seest pilti muidu on jama .
Auto seisab garaasis hetkel , Proovisin käima läks laksust kohe. Oootan endiselt uusi pihusteid.krt see nali odav ei tule:S Kellegil korras pihusteid leidub siis äkki saame kokkuleppele
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
18-12-2012, 04:35 PM
Nagu ma ühes teemas vist juba mainisin, mul pritsung kogu mölluga üle, sh ka pihustid. 3.0 omad aga kui wikit uskuda siis sobivad.
Turbo
18-12-2012, 11:07 PM
19-12-2012, 12:05 AM
(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud. Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks. Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas. Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.
19-12-2012, 12:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2012, 12:27 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
(19-12-2012, 12:05 AM)Thompson Kirjutas:(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud. Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
19-12-2012, 02:13 AM
(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas:(19-12-2012, 12:05 AM)Thompson Kirjutas:(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud. See töökoda mis on roopa tänava ülevaatuse kõrval. Ei nad on tublid poisid, lihtsalt seda kinnitust ei tahtnud keevitada.
19-12-2012, 12:30 PM
VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: 230 E JAPAN ENGINE: 102982 12 023658 TRANSMISSION: 722408 02 305583 BODY: 02204 ORDER NUMBER: 0522707323 LIGHTS: HELLA WIPER: SWF 000000 INTERIOR COLOR: 078 PAINTS: 199 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 550 TRAILER COUPLING 620 AIR POLLUTION CONTROL mIS SEE E230 Japan tähendab?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
19-12-2012, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2012, 12:33 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas: Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks See on töökoda, kes natukenegi taipab sõna "ametiau" tähendiust ja päris ületüra asju teha ei soovi. Või tahtsid lihtsalt tüütust kiledist vabaneda Kuigi selleks on palju mõistlikum viis korrutada tunnihind läbi KTK väärtusega... Keevitatud stabikakronsa ei kesta kuigi kaua. Originaaltükk on piisavalt odav, et mitte pideva vahetamisega end vaevata.
19-12-2012, 03:59 PM
(19-12-2012, 12:31 PM)v6sa Kirjutas:(19-12-2012, 12:25 AM)ktmduke Kirjutas: Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks Kui sul on vastav traat ja korralik gaas, siis kestab oi kui kaua. Lihtsalt tavalised töökojad ajavad läbi mingi suvalise odava traadi ja süsihappegaasiga ja seega nende keevitatud kronsa ei saagi kaua kesta. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! | Arkadi.T | 41 | 10,817 |
24-03-2021, 09:01 PM Viimane postitus: Arkadi.T |
|
Lukku, müüdud | rraivo | 6 | 7,638 |
25-12-2016, 11:23 PM Viimane postitus: Rolz |
|
teema lukku ! Mb w124 e250d 93a arturmalcik | arturmalcik | 27 | 36,462 |
26-02-2014, 01:16 PM Viimane postitus: arturmalcik |
|
LUKKU!! | ktmduke | 77 | 55,784 |
11-01-2013, 02:43 PM Viimane postitus: ktmduke |
|
lukku!! | ktmduke | 9 | 6,526 |
06-12-2012, 03:12 PM Viimane postitus: ktmduke |
|
Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) | Laamendaja | 21 | 20,839 |
01-12-2011, 11:50 PM Viimane postitus: Laamendaja |
|
LUKKU | GoGreen | 10 | 8,963 |
08-07-2011, 04:26 PM Viimane postitus: ReinGSM |
|
MÜÜDUD, LUKKU: Mercedes-Benz E300 diesel 100kW, W124 - eastpak | eastpak | 29 | 31,814 |
26-04-2011, 08:22 PM Viimane postitus: eastpak |
|
LUKKU!!! | meqa | 16 | 10,817 |
07-07-2006, 04:44 PM Viimane postitus: Andres |