Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-10-2012, 12:11 PM)BlackLady Kirjutas: Mm, selline küsimus, pigem umbkaudne arvamus.
Mis on W124 diiseldamise tavapärane eelarve??
Bensukas ümber teha diisliks --> mootor, juhtmed, filtrid (, käigukast) jms.
R6 bensukas ümber R6 diisliks.
Tahaksin saada mingeidki numbreid (, et teada, kas hetkel tasuks ära pikemalt edasi sõites või...)
Vajalikku mootorit sisaldav komplektne doonor - 0,5-1 k€. Nii saad kõik vajaliku korraga kätte. Neid läbiussitanud neljasid peaks praegu täitsa liikuma.
Paarkümmend tundi tööd (enamasti vist 25 € tund?)
Sajane tarvikute jaoks.
Teine ettenägematuteks kuludeks.
Kokku - 1,5-2 k€, kui hästi teha.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(31-10-2012, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: Mihandne kaas? Varrel olev või mehhanismil olev?
Uuem või vanem mehhanism? Vanemal on varrel olev kate ühes tükis ja selles on luugiga suletud aken, millest saab teleskoopi määrida.
Uuemal peaks kogu kate lihtsalt tõmmates ära käima (seda määrimisluugikest ei ole).
Mispärast seda kangutad?
Välja käiva varre kaas, arvan et on kuiv kuna otse keset 'ekraani' on uimane. Samas mõned korrad ära pühib on erksam, natuke sain seal kaane vahelt õli sisse tilgutada siis oli veel reipam. Panin ka mootori juures olevale kruvile(suurem hammasratas ja kruvi/teo laadne asi) määret ja puksidele mis hoovastikus. Kui uuematel on plast kate siis mul vanem. 2 torxiga kruvi lahti ja edasi?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kus asub ce turvavöökelneri relee?Kundepoolne ei liigu üldse,juhipoolne töötab.
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
(31-10-2012, 06:17 PM)berg Kirjutas: Kus asub ce turvavöökelneri relee?Kundepoolne ei liigu üldse,juhipoolne töötab. kelneri kinnitusraami juures. võta tagumine nn uksepolster maha ja sealt kohe näha.
kui relees viga siis mul peaks kaks tükki olema neid. kui soovi võib äri teha.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(31-10-2012, 06:15 PM)2015c Kirjutas: (31-10-2012, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: Mihandne kaas? Varrel olev või mehhanismil olev?
Uuem või vanem mehhanism? Vanemal on varrel olev kate ühes tükis ja selles on luugiga suletud aken, millest saab teleskoopi määrida.
Uuemal peaks kogu kate lihtsalt tõmmates ära käima (seda määrimisluugikest ei ole).
Mispärast seda kangutad?
Välja käiva varre kaas, arvan et on kuiv kuna otse keset 'ekraani' on uimane. Samas mõned korrad ära pühib on erksam, natuke sain seal kaane vahelt õli sisse tilgutada siis oli veel reipam. Panin ka mootori juures olevale kruvile(suurem hammasratas ja kruvi/teo laadne asi) määret ja puksidele mis hoovastikus. Kui uuematel on plast kate siis mul vanem. 2 torxiga kruvi lahti ja edasi?
Kui lahti ei tule siis on tõenäoliselt veel üx kruvi kuskil peidus. Võimalik, et pead kogu süsteemi laiali lammutama, et sellele ligi pääseda. Olen korra selle kruvidega variandi lahti võtnud ja enam täpselt ei mäleta palju neid kruve seal oli, kuid tookord lammutasin ka kogu süsteemi laiali (hoovastik küljest ära) sest teisiti vist ei saanud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kellelgi tartus korralikku küünla võtit või padrunit pole võimalik laenata, millega c-klassil w202 annaks küünlad kergelt ja puru keeramata ära vahetada?
Või mis selline tööriist võiks maksta ja kust mõistlik oleks osta? Olen kuulnud need säästumarketi omad ei kõlba
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-10-2012, 09:44 PM)erki232 Kirjutas: Kellelgi tartus korralikku küünla võtit või padrunit pole võimalik laenata, millega c-klassil w202 annaks küünlad kergelt ja puru keeramata ära vahetada?
Või mis selline tööriist võiks maksta ja kust mõistlik oleks osta? Olen kuulnud need säästumarketi omad ei kõlba
Saab ka nendega. Aga vahetajal peab piisavalt rammu ja kindel käsi olema.
Häid padurnikomplekte (kus muu hulgas on sees priimad küünlavõtmed) saab Virgo käest (harteron.ee).
Postitused: 50
Teemad: 1
Liitus: Jul 2009
Maine:
2
Tere,oskab keegi soovitada Tallinnas või lähiümbruses kedagi
kes värviks valuvelgi?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Silver Penu
Postitused: 42
Teemad: 11
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Tere.
w124 originaal tuled ok, mulle meeldivad, aga valgusviht jääb soovida(reflektorid kehvad, tuhmunud). Kas disainituled, tuuningtuled, kas nad on ka paremad? kui teaks, et nende valgusviht on tunduvalt parem, siis isegi mõtleks vahetuse peale. Kuna juhipoolse pean nagu nii uue muretsema. Aga originaal sobib ikka hästi küll
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(04-11-2012, 04:10 PM)windsurfer Kirjutas: Tere.
w124 originaal tuled ok, mulle meeldivad, aga valgusviht jääb soovida(reflektorid kehvad, tuhmunud). Kas disainituled, tuuningtuled, kas nad on ka paremad? kui teaks, et nende valgusviht on tunduvalt parem, siis isegi mõtleks vahetuse peale. Kuna juhipoolse pean nagu nii uue muretsema. Aga originaal sobib ikka hästi küll Aga miks mitte otsida kasutatud korralikud originaalid?
Postitused: 124
Teemad: 5
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Aastaid tagasi kui mul w124 oli siis sai katkise laterna puhul ostetud kaks uut tavalist DEPO laternat ette, 1tk. maksis tollal 900krooni. Ma ütlen ausalt võrreldes vanade Hella originaalidega oli vahe nagu öö ja päev - DEPO odavad laternad näitasid üllatavalt hästi. Kuigi ma olin ka vanu Hella laternaid loputanud/pesnud seebivees (mitte hõõrnud reflektorit tuhmiks) siis tulemus jäi kõvasti alla Helladele. Räägiti ka too kord mulle, et need odavad laternad sul kaua vastu ei pea, niiskus läheb sisse ja aasta aja pärast võid ära visata. Mina sõitsin 3-4 aastat nendega ja lõpuni välja oli olukord väga hea ja valgusviht väga hea ja selge niiet mina isiklikult julgen DEPO-t soovitada. Ma ei väida siin, et uus Hella näitaks sama hästi/kehvemini (kindlasti pareminigi) aga tollal öeldi näiteks Hella laterna hinnaks 6800.-krooni niiet võid ise arvutada mitu DEPO laternat selle raha eest vahepeal osta saaks. Jah, ei istunud need nii ilusasti pessa ja kipakad natukene olid aga muidu jäin väga rahule. Muidugi kui lisaks olid veel 2xHella 1000 laternat oli sõit nagu rongiga !
Postitused: 42
Teemad: 11
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Tuled peavad head olema. eriti veel nüüd, vanad saab alati kiirelt tagasi panna
Postitused: 38
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Ega kellelgi 124 originaal veljele plastikust nö südamiku plastist katet kusagil niisama üle ole? Astuti katki raisk, kui rehve vahetamas käisin.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
On!
Postitused: 38
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Saatsin sulle personaalse sõnumi. Palju sa küsid tk-i eest?
Postitused: 8
Teemad: 3
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Tere !
Selline küsimus, auto on clk w208 320, aastaks 2001, kui mul on soov sinna alla panna r19 235/35, kas nad üldse istuvad seal all, või on vaja mingit madaldust teha, kui vaja kui palju need vedrud võiksid ligikaudselt maksta.. ?'
Aitäh Alex.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Tere!
Kysimus ei puuduta kyll MB-d aga ehk keegi targem oskab vastata. Autoks on 96a BMW 325 TDS ja k6rgsurvepump lekib päris hullusti.
On v6imalik tellida tihendite komplekt aga kui keeruline on seda vahetada. St. kas on vaja selleks mingeid eritööristu v6i stendi pärast?Oleks tänulik kui keegi oskab miskit tarka öelda.
Terv.
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Oleneb, kuskohast ta lekib. Kui lekib ainult otsa simmer, siis ei ole vaja pumpa ennast lahata.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Täpselt ei saa aru kuskohast lekib. Pump seal sisselaske all peidus.Ymberringi on märg ja täitsa tilgub alla. M6te oli et enne tihendikomplekt ära tellida ja siis sisselase maha kruvida ja uurida mis koht lekib. Käima panna siis ei saa aga ehk starteriga näha kus lekib.
|