Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 124 2,5D väljalase
#1
[Pilt: 30767461.jpg]
Tere.Küsimus siis selle vaakumsüsteemi kohta,mis asub asub väljalaske kollektoril.
Siin küll 2.0 aga sama asi.Foorumist on see kunagi läbi käinud,aga ei leia,kuna ei tea nimetust.Paistab et mingil moel suunatakse väljalaskegaasid uuest sisselaskesse.On see seotud katiga.Süsteem iseenesest toimib st.pöördeid andes vaakum teeb klapi lahti ja gaasid lähevad uuesti ringlusse.Avanes aga õudne pilt,kui eelsüüteküünla vahetusega sai õhupuhasti maha võetud.Sisselaske kolle on tahma täis ja see on veel leebelt öeldud.Seintel mingi neli,viis millimeetrit.Kusjuures mootor on ideaalne,käivitumine,tõmme ja kõik muu.Millised on arvamused.Ehk suudab keegi ka online pildi üles panna
Vasta
#2
Pime ette vaakumile, või pistikud tagant.
hõõgküünalde vahetuseks pole vaja sisselaset maha võtta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
see on egr klapp ja töötabki nii nagu kirjeldasid ning just see seda tahma toodabgi sisselaske torudesse. ise soovitaksin egrile väljalaske juurde pime ette panna ja süsteem ära puhastada.
otsides oleks ka kindlasti abi leidnud, mitu teemat juba olnud.

Laur jõudis ette Smile
Vasta
#4
Üks kahest, kas tagant ära või veenduda et see vanakooli EGR ikka kindlasti töötab. Endal on R6 disla sama süsteemiga ls.500-600k ning kogu sisselaske torustik jms läigib seest. Ilma asjata eemaldama ma seda ei hakka, vb suurendab küttekulu vb mitte, hetkel endiselt 6-7 keskmine sajale ja kõik toimib hästi.
Täpselt ei mäleta missugune, kuid selle klapi juhtimisega on seotud ka üks aku taga asetsev relee.
setud sõitsid seciga
Vasta
#5
Tänud vastajatele.See pildi peal olev süsteem erineb natuke 2,5d omast,millel on lisaks õhupuhastaja juures vaakummembraan,mis pöörete langemisel sulgeb klapi õhupuhasti korpuse sees.Sai siis mõlematele pimedad ette pandud.Eks aeg näitab,mis edasi saab,ka küttekuluga.Aga kui ta on välja mõeldud,miks siis peab süsteemi sulgema.Saan aru kui karteri tuulutus on kinnine,aga sisse ja väljalase omavahel kokku lasta on sama nagu summuti sellest läbi viia.Paratamatult tekib tahm ja nõgi.Milles siis asi,kas süsteemi puudulikkuses või enda teadmatuses.
Vasta
#6
EGR suunab osa väljalaskegaase uuesti põlemiskambrisse, alandab tipmist põlemistemperatuuri, vähendades seeläbi väljalaskegaasides NOx (lämmastiku oksiidide) teket.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,518 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,420 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,453 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,224 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,846 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,839 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W 124 250 D Afgaan124 11 8,062 14-01-2017, 01:00 PM
Viimane postitus: Afgaan124
  W 124 ,320 bens jäi seisma SENATOR 16 10,360 26-12-2016, 10:47 AM
Viimane postitus: .Alar.
  124 kardaani mure Egoolen 0 2,332 24-07-2016, 11:45 AM
Viimane postitus: Egoolen
  mb 124 salongiradiaatori vahetus ramli 3 3,594 11-07-2016, 09:40 PM
Viimane postitus: V126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne