Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 hind
#1
Tere

Sooviks teadjamate nõu.
Kui palju võiks õiglaseks müügihinnaks olla järgmise auto puhul:

W126 1987 aasta. SE kere. Originaalis 420, kuid selle asemele on pandud OM 617 R5 3.0 d mootor. 4-käiguline manuaalkast.
Mootor on kapitaalremonditud
Kere on rahuldavas seisukorras - suuremaid roosteauke ei ole, kuid mõningast roostet esineb ikka.
Must nahksisu - eesmised istmed on natuke ära vajunud, juhiistmel nahk ühest kohast rebenenud. Tagumine iste heas korras.
4 x el aknad (kõrvalistuja oma ei tööta), el peegel, el katuseluuk (ei tööta)
Vigadest veel kesklukk ei tööta - tõenäoliselt vaakumpumba probleem. Mootoriruumi kaane salongipoolsetest nurkadest on värv maas - see käis esiklaasis (esiklaas vahetatud eelmine aasta). Tagumiste uste alumised liistud on puudu (ukse alläärtes asuvad)
Autol on 16 tollised "vanakooli" kärgveljed. (Täpset laiust ei tea, rehvid on 225 laiusega) Hetkel on nad kõverad ja mustad, kuid müügihinna arvestusel võib arvestada, et nad on täiuslikus seisukorras, kuna läbirääkimised nende taastamiseks juba käivad.

Auto on täiesti sõidukorras ja igapäevases kasutuses (tean, et paljud ei arva hästi sellest, et taolise autoga igapäevaselt sõidetakse, aga hetkel puudub teine variant).

Panen siia igaks juhuks ka loetelu, mida kõike teinud olen juba auto juures: uus siduripump, kõrgsurvepump remonditud, mootoriklappe reguleeritud kord aastas, vahetatud tuuleklaas, pidurikettad, piduriklotsid, pidurivoolikud, pidurite suportid, kütusepaak seest puhatatud, kütusevoolikud vahetatud, etteandepumba klapp remonditud, generaator vahetatud, käigukast vahetatud, starter remonditud, amordid ja nende tolmukatted vahetatud, rattalaagrid vahetatud, summuti remonditud, uus siduriketas, uued kardaani tugilaagrid ja otsapadjad, piduritorustik vahetatud, uus gaasihoovastiku amort.


Ise olen autosse viimase 1,5 aastaga investeerinud üle 3000€, kuid ilmselgelt müügihinna arvestamisel ei saa seda mingiks orientiiriks võtta.

Hetkel ei ole veel kindel, et auto müüki panen, kuid kui see otsus peaks tulema, siis sooviks teada, palju sellise asja eest üldse küsida võiks. Üritan teda loomulikult veel paremasse seisukorda viia iga kuuga.

PS - kui mõni info või pildid aitaksid hinda kujundada, siis loomulikult olen valmis need siia andma. Andke ainult teada, mida vaja oleks.

Loodan, et viitsite veidi analüüsida ja hinda pakkuda Smile
Tänud!
Vasta
#2
Sellises korras tal väärtus kui W126 puudub, kuna on dislatatud, päris palju vigasid ja usun, et need mõned roostekohad on tegelikult päris palju keretöid vajav isend. SE, manuaalkast, palju vigasid, siis üle 1000 EUR kindlasti ei saa selle auto eest
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Sellise kirjeldusega autosid alla tuhande ka müüdud.
Manuaal ja selline vana tüüpi lahja traktori mootor tõmbavad ju hinda alla just. (Ilma turbota 65kw 617 peal jah?)
Pole ju tegemist uhke uunikumiga, seega pole midagi halba et sellega iga päev sõidad. Pigem hea.
Kui endale meeldib siis sõida ise edasi, sellises seisus oled korralikult kahjumis nagunii.
Sellisel autol pole midagi muud ühist Jaapanist toodud väga korralike ja lisaderohkete 560SEL- dega, peale vinkoodi esimeste numbritega.
Vabandan kui tuju ära rikkusin.

Võid muidugi pilte lisada. Näiteks sellistest kohtadest:
-pagasniku luugi siseserv
-tagumine aknalaud alt vaates
-uste alaservad alt üles vaadates
- esimese stabika kere kinnitused
- II gen tagastange kroom
- pagassi ventileerimisavade ümbrused
jne
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#4
Karm, aga eks ta ilmselt tõsi ole. Rein - jah ilma turbota variant.
Tänud vastuste eest, tean vähemalt, mis ta hetkel väärt on.
Vasta
#5
Aga pilte vaataksid paljud heameelega.

Vasta
#6
Üritan esimesel võimalusel lisada.
Vasta
#7
Siin siis mõned kiiruga tehtud pildid, enne kui pimedaks läks.

[Pilt: 76234-DSC_0846.jpg]

[Pilt: 49966-DSC_0843.jpg]

Üldpildist peaks aimu saama.
Vasta
#8
Nr on heaThumbsup
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 414 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 592 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,571 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,721 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,141 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 725 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,856 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,753 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,294 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne