Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tegu siis 3,0 V6 CDI mootori küljes oleva roolivõimendi pumbaga.
Oskab keegi öelda, mis valemiga selle rihmaratta sealt kätte saaks, poltidega see kinni pole nii nagu loota võiks?
(varuosa kataloogides näitab nagu oleks ühes tükis)
Rihmaratas läks lihtsalt pikuti pooleks, st välimine serv, 1,5cm ulatuses lendas lihtsalt minema ja muidugi lõhkus ka rihma.
"Mercedesega sõidetakse, ülejäänuid peab juhtima"
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Oleks huvitav teada ikka.
Ilmselt lihtsalt peale pressitud.
Servatagant tõmmata ei kannata, kui keskelt kuumutada kas siis tuleb maha või läheb kõveraks?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: May 2006
Maine:
0
(10-09-2012, 10:21 AM)stihl Kirjutas: (10-09-2012, 12:31 AM)*Priit* Kirjutas: Oskab keegi öelda, mis valemiga selle rihmaratta sealt kätte saaks,
Selle valemi võib ju siia kirja panna, aga mis see point on?
Varuosamüüja, vahet pole, kas kasutatud või uue jupi müüa, ei hakka ju seda ratast maha võtma ja eraldi müüma...
Sest ta ei tea "valemit"...
Purunenud rihmaratta pärast ei hakkaks uut pumpa ostma (mida kahjuks pole ka varuosa tarnija laos) aga on olemas firma, kes uue rihmaratta valmis teeks.
"Mercedesega sõidetakse, ülejäänuid peab juhtima"
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Plastratas? Siis võiks föönitamine positiivselt mõjuda.
Oled kindel, et ratas on võllile hiljem paigaldatud ja mitte võllile valatud?
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tundub küll, et valatud vms
Ei jäägi muud üle kui mööda ilma hakata järelturgu kammima.
"Mercedesega sõidetakse, ülejäänuid peab juhtima"
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
ilmselt on induktsioonkuumuti siinkohal abiks