Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sooviks osta midagi E klassist
#1
Tervist foorumi rahvas!

Olen lugenud mõned teemad läbi kus uued uurivad, mida osta. Enamasti on mingisugused ostusoovid juba siiski välja kujunenud. Minul neid aga veel pole.

Otsin siis miskit E klassist. Mida valida ? Mida vältida jne? Olen arusaanud et mingi mudelite (W210?) teema on selline asi, mida peaks jälgima. Kuidas MB remont on võrreldes näiteks BMW või Opeli omaga?

Hetkel on Vectra C 2003 v6 3.0 CDTi 130kw - (suht) täis varustuses. Tahaks midagi nö sarnast varustuselt (kuna ei ole väga modija / tuunija), mis võtaks äkki törtsu vähem kütust. Ühesõnaga midagi suhteliselt lollikindlat.

Hetkel ei oska isegi midagi auto24-st vaadata, sest Autopass.ee on tühi MB-st.

Vabandan kui liiga abstraktne postitus.

Ette tänades!

(PS. Hetkel tutvun "oluliste teemadega" mis tunduvad väga head olevat)
Vasta
#2
Kui Su Auto24 müügilingil on kütusekulu andmed reaalsed ja soovid leida autot, mis võtaks törts vähem kütust, siis tuleks osta mõni väikeauto. E-klass see auto ei ole.

W210 andmed siin http://www.mercefreaken.com/modellene/210/210.htm

(26-08-2012, 11:10 PM)djrayon Kirjutas: Tervist foorumi rahvas!

Olen lugenud mõned teemad läbi kus uued uurivad, mida osta. Enamasti on mingisugused ostusoovid juba siiski välja kujunenud. Minul neid aga veel pole.

Otsin siis miskit E klassist. Mida valida ? Mida vältida jne? Olen arusaanud et mingi mudelite (W210?) teema on selline asi, mida peaks jälgima. Kuidas MB remont on võrreldes näiteks BMW või Opeli omaga?

Hetkel on Vectra C 2003 v6 3.0 CDTi 130kw - (suht) täis varustuses. Tahaks midagi nö sarnast varustuselt (kuna ei ole väga modija / tuunija), mis võtaks äkki törtsu vähem kütust. Ühesõnaga midagi suhteliselt lollikindlat.

Hetkel ei oska isegi midagi auto24-st vaadata, sest Autopass.ee on tühi MB-st.

Vabandan kui liiga abstraktne postitus.

Ette tänades!

(PS. Hetkel tutvun "oluliste teemadega" mis tunduvad väga head olevat)

Vasta
#3
Vectra küttekulust väiksemat Sa E klassist küll ei leia. Mul 220 CDI, mida peetakse suhteliselt säästukaks aga alla 5l. maanteel, vist ainult otse ja tagatuulega. Loomulikult on ka Mercedes-Benz osad veidi kallimad Opeli omadest, iseasi kas plaanid ka sõita või ainult osi vahetada. Oma kogemustest võin öelda et remondimaterjale kulub vähe (5 aastase praktika juures). Olen ka BMW-525 tds pidanud aga kogemused kahjuks negatiivsed ja seda just hoolduse ja remondiarvete koha pealt. Võrreldes E klassi mersuga lausa kordades.

Sinu kuulutust lugedes ja sellele vastust andes võin öelda, et E klass ja W210 kere pole küll need mis Su valikutele vastavad. Minu eelistused, miks seda marki kasutan:
1.VÄGA! mugav sõita
2. piisavalt väike kütusekulu
3. väike varuosade vajadus korraliku hoolduse juures
4. suur salong
5. piisavalt võimsust meie teedele
6. veidike ka klassi vahe ka sõita opeli või mersuga

EDU uue leidmisel!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#4
(27-08-2012, 08:52 AM)taadu Kirjutas: ...
Sinu kuulutust lugedes ja sellele vastust andes võin öelda, et E klass ja W210 kere pole küll need mis Su valikutele vastavad.
...

Mul on kuri kahtlus, et tegelikult ei pakugi MB "mõistlikku" sõidukit teemaalgatajale. Miks? Sest vaadates müüdava auto varustust ja kuulutuse tooni, ei ole tegemist just esimest autot soetava kodanikuga.

Kui on mugavust, peab tagataskus olema hea diagnostikakoht (ja soovitavalt omal võimalus akuutseid veakoode vajadusel jooksvalt maha lasta). Kui on töökindlus (näiteks vähe sõitnud W124 200D), ei ole seda mugavust.

Ning igal juhul maksab kasutatud MB kilomeeter koos teoreetilise remondifondi kuluga rohkem, kui sama hinna eest saadava uue liisingOctavia oma. Superb läheb vist kallimaks. Opelit ma ei tunne, kuid ülemises otsas neil vist peale elektrijamade muid probleeme ei ole. Autol ju vastav hoiatusmärkki küljesIcon_rolleyes

Küll aga tasuks teemaalgatajal oma tagumikku vähe pikemalt toetada viimase otsa W/C140 või W/S/C210 juhikohale. MB on natuke teistmoodi auto. See kas meeldib või mitte. Rääkimata sellest, et meil liiklevatest vähemalt kolmandik on odava ja asjatundmatu tjuuninguga rikutud.

Kui aga kütusekulu on teemaks, siis ai aita miski - mida kergem auto, seda ökonoomsem. Ning kuna MB on siiski oma klassis üks raskemaid, siis on ta ka üks janusemaid.

Kui kütusekulu on kusagil tagapool, siis võimalikke valikuid on muidugi rohkem. Nii V-klass kui kolemaastur ML on tegelikult üsna pädevad ja korraliku varustuse puhul ka mugavad liikurid. Iseasi, kuivõrd mõistlik rahalises mõttes on sihukestele oma vahendite kulutamine...

Miks mina MBd kasutan, kuigi sissetulek eeldaks VAGgrupi eelmise sajandi 1,9 TDI pruukimist: mulle meeldib mugavus, mida defineerib rikkumata vedrustusega E-klass oma tavakõrguses vedrustusega. Avantgarde võib olla küll teravam ja täpsem, kuid meie "teedel" ei ole võimalik selga vigastamata sõita...Eusa_doh

Auto mugavuse defineerib mulle see, kas ma olen nõus selles peale tööpäeva kontoritoolil sellega paarisajakilomeetrise sõidu ette võtma. Nii 124 kui 210 on selleks sobivad (aga mul on ebapopulaarselt kõrged ja pehmed autod ka olnud). 211 ei ole veel olnud võimalust seda proovida, kuid lühemad tehtud otsad annavad alust loota sama suuna jätkumist...
Aga lugedes foorumeid, peab 211 komplektis olema ka diagnostikatarkvaraga arvuti...Crybaby

Referentsi saamiseks võiks suhelda mõne tippseisus oleva auto omanikuga. Teoorias on need kõik müügis. Tõsi, mõni ilmselt vastuvõetamatult kõrge hinnagaWink
Ilmselt parim sõitev C140, mida mina tean, on selle kodaniku valduses:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=25076

Ma ei arva, et see sõiduk kuidagi vastaks teemaalgataja nägemusele järgmisest autost, kuid see seletab näitlikult, kui hea on korras MB esinduskupee. Tõsi, konkreetse auto rehvid ei sobi meie "teedele", mistõttu auto on natuke rahutu...
Vasta
#5
Kui sellise kütusekuluga auto puhul hakatakse veel ökonoomsemat otsima, siis mina soovitan mõned korrad poes jala käia ja tööle vahel bussiga minna. See on kõige suurem kokkuhoid.
Vasta
#6
(27-08-2012, 09:32 AM)v6sa Kirjutas: ...
Mul on kuri kahtlus, et tegelikult ei pakugi MB "mõistlikku" sõidukit teemaalgatajale. Miks? Sest vaadates müüdava auto varustust ja kuulutuse tooni, ei ole tegemist just esimest autot soetava kodanikuga.
...

Tänud väga hea vastuse eest!

Kaldun hetkel E270 Avantgarde poole. Seljale teeb kõvasti haiget?
Vasta
#7
(04-09-2012, 11:24 AM)djrayon Kirjutas: ...
Kaldun hetkel E270 Avantgarde poole. Seljale teeb kõvasti haiget?

Ei usu, et otse haiget teeks, kuid pikaajaline mõju võib olla pöördumatu.

Ning kindlasti tasub esimese MB ostu lükata võimalikult kaugele. On nimelt oht, et see tunne tekitab sõltuvust...Crybaby
Vasta
#8
(04-09-2012, 11:33 AM)v6sa Kirjutas: Ei usu, et otse haiget teeks, kuid pikaajaline mõju võib olla pöördumatu.

Ning kindlasti tasub esimese MB ostu lükata võimalikult kaugele. On nimelt oht, et see tunne tekitab sõltuvust...Crybaby

Mida põhiliselt karta kui ostma hakata? Ma nagu ei oma mingeid teadmisi asjast.
Kas Avantgardele saab ajada Elegance vedru ja amordi?

Kõige rohkem kardan seda, et raha läheb ainult autokõrval remondi tegemisse ja mitte sõitmisesse.
Vasta
#9
(04-09-2012, 11:34 AM)djrayon Kirjutas: Mida põhiliselt karta kui ostma hakata?

Hooldamata autot, mille märgutuled ja elektrilisad ei käitu loogiliselt.

Ning avariimärke tasub uurida - kehvasti istuvad-sulguvad uksed-luugid, värvitoonierinevused... Roostet otsi plastide servade tagant. Uksetihendite all võib seda ka leida. Kui on hooldusraamat (muhhahhhaaaRetard), siis keregarantii (ma ju ei tea, kui uue poole teemaalgataja sihib) toimimiseks on oluline Mercedes-Benz logoga töökodade templid vastaval lehel...

Selge ohu märk on ka see, kui omanik kiidab, KUI KÕVA auto see ikka on ja kui vähe muret sellega on olnud...Eusa_wall

Pihustiseibide viimase vahetuse aega oleks hea teada. Arvuti otsas käik on kõikide elektriautode kohustuslik protseduur...

Hooldusajalugu ühes kohas on pluss.

Ning üldiselt on head autod ka need, mida omanik müüb kirudes ja vandudes, milline rape see on olnud ja palju sinna pappi on kulunud - reeglina on need juba korda tehtud...

Aga tegelikult olen ma 211ga vaid paar korda sõitnud...Icon_redface
Vasta
#10
Kui on tõsine soov endale E soetada, alustaks mina täitsa algusest.
W124 on meie teedel suht vastupidav võrreldes 10 aastat nooremate japside/VAG-dega.
Mootori-rehvimüra suht isoleeritud(võrdluseks 2006 vwpass-is 100km/h peab karjuma, et tagaiste kuuleks).

Kui üks-kaks-neli sobib, siis sealt üles on ainult positiivsed kogemused.
124 on(MINU ARVATES) üks parima hinna-kvaliteedi suhtega autosid, mis tehtud.
Olen omanud viimast S124-e 2aastat. Ostuhind oli 1500.- ja remont+hooldused kokku on olnud selle aja peale ka ca 1500.-.
Läbisõitu sinna 80tuhhi kanti.
Muidugi, eks "punnsilm" on kindlasti mugavam/ökonoomsem, kuid samas ka jooksvate kulude poolest ka kulukam.


Aga muidugi alati on parem lüüa Silberi uks jalaga lahti ja sealt midagi valida...

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#11
(27-08-2012, 09:32 AM)v6sa Kirjutas: Avantgarde võib olla küll teravam ja täpsem, kuid meie "teedel" ei ole võimalik selga vigastamata sõita...Eusa_doh

(04-09-2012, 11:33 AM)v6sa Kirjutas:
(04-09-2012, 11:24 AM)djrayon Kirjutas: Kaldun hetkel E270 Avantgarde poole. Seljale teeb kõvasti haiget?

Ei usu, et otse haiget teeks, kuid pikaajaline mõju võib olla pöördumatu.

Mis krdi jama sa suust välja ajad? Icon_neutral

(04-09-2012, 11:43 AM)v6sa Kirjutas: Aga tegelikult olen ma 211ga vaid paar korda sõitnud...Icon_redface

See ütleb kõik.
Vasta
#12
Kõige rohkem kardan seda, et raha läheb ainult autokõrval remondi tegemisse ja mitte sõitmisesse.
[/quote]

Kõige rohkem karda pigem seda et ilma eelneva MB kogemuseta satud äraaetud ja üles vuntsitud raipe otsa. Ostes veidi rohkem pappi välja andes ja kaasataes ostu juures paari MB klubiliiget ei ole tegelikult Mercedes-Benz halduskulud üldse suured kui regulaarselt hooldust teed.
Elegans või Avantgarde - mina eelistaks esimest aga neid korralikke harva leida. Samas paneb eelistuse paika ikka Su enda soov. Varustuse aste on Avantgarde puhul muidugi parem (kuigi leidub vahel ka häid Eleganse)
2,7 CDI on selline küla keskmine, ei midagi erilist aga jalgu ei jää. Soovitaks pigem 3,2 CDI, see toob ikka sõites naeratuse näole ja erilist küttekulu vahet pole, no ütleme max pool liitrit.
124, 210 v. 211 kere? Mõlema viimase puhul on võrdselt nõrkuseks roostelembus. Lisaks on uuem mudel enim elektroonikast pungil mis paratamatult sunnib aeg ajalt diagnostikast läbi astuma. 124 on küll kestvama kerega aga siiski (andke pommikindlad andeks) juba eilne sõna ja sõidumugavuse mõistes uuematele vastu ei saa ja eks aastatest tulenev seab omad remondivajadused. (Loe Priidu teemat selles osas http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=26835)

Kokkuvõtvalt minu soovitus: W210 3,2 CDI Elegans, max lisavarustusega ja kindlasti mitte vanem kui 2002 aasta. EDU otsingutel!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#13
(06-09-2012, 11:46 PM)marek Kirjutas: Mis krdi jama sa suust välja ajad? Icon_neutral

Tõmbame jälle sae käimaIcon_razz Me oleme ennegi mugavuse ja väljanägemise üle jagelnudWasted Mäletad ju küll, et ma olengi kiilanev ülekaaluline torisev pensionieelik...Paranoid

Avantgarde võib olla mugav Euroopas, kus vahemaad on pikad ja teed siledad. Meil on, nagu on. Aga ilu nõuab ohvreid, seda on alati teatud.Ninja

Kuna teemaalgataja kiikab pigem 210 poole, siis ma julgen natuke rohkem sõna võtta. 211, eriti Airmaticuga isendid, on veidi tume maa.

124 on eilne päev. seda sõna otseses mõttes. Mitte küll sellises ulatuses, nagu seda on selle Inglise kaasaegsed, kuid ikkagi: pehme, veidi ebamäärane, töökindel, ruumi raiskav, ebaökonoomne (tänase mõõdupuu järgi võetuna!) ja vanusest tingitud haigused hakkavab paratamatult painama (seda nii kere kui tehnika kohalt). Aga tekitab sõltuvust...Crybaby Veel hullem on 123Eusa_drool
Vasta
#14
124 on täiesti eilne päev. hobiautoks ok. kuid igapävaliikuriks...olles vahepeal proovinud tänapävaseid, ei taha enam. koik on tuim, pidurid, rool, kiirendus....
Avantgard..on 210 peal siiski pehmem kui vw passat standart vedruga. pole elegantsi omand, kui see on oluliselt pehmem siis on ta ju täitsa vedel ja hakkab kurvides kallutama ja sirgel õõtsub nagu paat merel?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
(07-09-2012, 10:40 AM)Laur Kirjutas: Pole elegantsi omand, kui see on oluliselt pehmem siis on ta ju täitsa vedel ja hakkab kurvides kallutama ja sirgel õõtsub nagu paat merel?

Vastupidi, vedrustus suudab natukenegi siluda meie "teeehituse" töövõite.Eusa_snooty

Õõtsub? Minu arvates mitte, Sinu ja teiste täpse ja terava elamuse otsijate arvates ehk liigagi. Maitse asi.Retard

Legaalsetel kiirustel juhitavusega probleeme ei ole. Ma ei hakka ütlema, kuidas on lugu illegaalsel kiiruselEusa_whistle, kuna Saksamaal ma sellega käinud ei ole.
Vasta
#16
Hei-hei!

Äkki oskate midagi nendest arvata:

  1. http://www.auto24.ee/used/1066892
  2. http://www.auto24.ee/used/1047873

1. Väga hea, aga riidest istmed ... (kes soovib, kes mitte)
1. Usumeeter on imeliku näiduga
2. Perfect


Vasta
#17
1. näit pole imelik vaid tavaline.
5a. vanad diisel mersud on 180 tuhhi sõitnud, mõned 5a. vanused saksa taksod koguni 150 tuhat
10a vanused on ka kõik 189 tuhat sõitnud ja ka 15a. vanad autod sama palu.. Big Grin
Ka üle 20a. vanad autod oleks 195 tuhat läbinud, kuid nende spido kerimine ei käi enam kaabliga vaid tuleb käsitsi kallale minna ja keegi enam ei viitsi, või tuleb teenuse eest veerand auto hinda maksta.

Kui väga roostes pole on hea auto sõita, kuid 99% on nad roostes omajagu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
pildi peal on kõik jube ilusad, pöördu R129 või wdb240 poole, mõlemad rakvere kandis, võta üks kaasa vaatama.

ehk kui 2005 a masin on sõitnud 325000, kudamoodi 2000a masin 200000 sõitnud saab olla, ja kui tegelt ka oleks, poleks hind selline.

2 masin võib tõene olla, siiski on kedagi appi vaja
Vasta
#19
Seda minagi, et nagu tiba vähe on esimesel usumeetril.

12 x 365 = 4380 päeva
168200 / 4380 = 38,402 km/päev

Kui on Eestis ostetud ja Eestis sõitnud koguaeg, siis võiks isegi uskuda, aga kui kuskil maalt toodud - siis ikka väga kahtlane.

Teisel tundub reaalsem, kui ka kuskil toodud ja mõnda aega Eestis sõitnud.

11 x 365 = 4015 päeva
306000 / 4015 = 76,214 km/päev
Vasta
#20
6 kuuga isikliku autoga 10000 ja töö autoga 2x samapalju.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sooviks abi MB C/E klassi valimisel CLS25 8 6,386 08-09-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: stihl
  Kas keegi teab midagi nendest masinatest? SilverASH 4 5,563 15-12-2016, 03:04 PM
Viimane postitus: SilverASH
  Soov osta MB E klass 211 kere Rain573 38 37,645 06-02-2016, 03:37 AM
Viimane postitus: Mike22
  Keegi teab sellest autost midagi? jawarider2 7 7,756 18-11-2015, 05:19 PM
Viimane postitus: Laur
  Sooviks soetada Mersut r0b 16 10,001 13-11-2015, 09:56 PM
Viimane postitus: Black66
  Soov osta merssu - mida arvata? Tsikelman 17 10,781 28-10-2015, 07:55 PM
Viimane postitus: nostromo
  Kas keegi teab antud autodest midagi? w124/w202 k2igukast 1 3,701 15-10-2015, 10:54 AM
Viimane postitus: Treiku
  ML W164 kohta sooviks nõu karuanton 0 2,718 15-10-2015, 10:49 AM
Viimane postitus: karuanton
Thumbs Down Soovin osta uuemat E klassi, abi? Janno22 13 12,767 18-07-2014, 07:08 PM
Viimane postitus: marek
  Sooviks ostunõu W124 D urpar 5 5,317 14-04-2014, 11:46 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne