20-08-2012, 07:24 PM
Tere tere mersupere,
laupäeval siis juhtus selline lugu, et vedasin vanarauda ja sebisin autole juppe. Auto küll seisis päikese käes terve päev, aga käima läks ilusti. Sõitsin hoovist välja, panin mootori kinni ja tegin kõne. Enam käima ei läinud.
Starter ei võta üldse taha. Mingit häält ei tee. Käima läks väga ilusti, mingit erinevat häält polnud, et nagu starter järgi annaks või suremas on.
Smartkeyga on mul ennem jama olnud, kuid peale luku puhastust on kõik normaalne olnud. Panime krokud külge, et äkki on see madala-pinge-kaitse peal -- mitte mingit tulemust. Võtsin akuklemmid maha 20sec ehk reboot -- mite mingit tulemust. Mitu inimest küsisid, kas P on peal. P oli peal, armatuurlaual näitas ilusti P.
Tunne on täpselt selline, et kui jätad auto seisma, istud ja kuulad muusikat siis ta käivitus-sessioon aegub ja pead võtme välja võtma ja uuesti sisse panema. Täpselt selline tunne on ehk keerad võtid, süüde läheb sisse aga midagi ei juhtu.
Kokkuvõttes läks auto puksiiriga töökotta, kuna kahjuks Lesven on suvepäevadel. Ehk lootus on, et starteri mingi kaabel lahti või midagi.. Aga teen selle teema siia igaks juhuks, äkki keegi oskab mingit nõu anda, mida proovida. Kui miski ei aita, siis diagnostika.
Proovitud asjad:
- Teistelt käikudelt (neutraalilt) käivitamine
- Akulaadimine
- Aju reboot
- Süütelukuga mängimine
Ise kahtlustan ikkagi Parkingu-kaitse-lülitit. Küsimus on selles, et kust saab auto aru, et P pole sees? Kas armatuurlaual näidatud käikude info on seotud? Ehk kas käikude info tuleb otse kastist ja kangi all olev konn on eraldi?
laupäeval siis juhtus selline lugu, et vedasin vanarauda ja sebisin autole juppe. Auto küll seisis päikese käes terve päev, aga käima läks ilusti. Sõitsin hoovist välja, panin mootori kinni ja tegin kõne. Enam käima ei läinud.
Starter ei võta üldse taha. Mingit häält ei tee. Käima läks väga ilusti, mingit erinevat häält polnud, et nagu starter järgi annaks või suremas on.
Smartkeyga on mul ennem jama olnud, kuid peale luku puhastust on kõik normaalne olnud. Panime krokud külge, et äkki on see madala-pinge-kaitse peal -- mitte mingit tulemust. Võtsin akuklemmid maha 20sec ehk reboot -- mite mingit tulemust. Mitu inimest küsisid, kas P on peal. P oli peal, armatuurlaual näitas ilusti P.
Tunne on täpselt selline, et kui jätad auto seisma, istud ja kuulad muusikat siis ta käivitus-sessioon aegub ja pead võtme välja võtma ja uuesti sisse panema. Täpselt selline tunne on ehk keerad võtid, süüde läheb sisse aga midagi ei juhtu.
Kokkuvõttes läks auto puksiiriga töökotta, kuna kahjuks Lesven on suvepäevadel. Ehk lootus on, et starteri mingi kaabel lahti või midagi.. Aga teen selle teema siia igaks juhuks, äkki keegi oskab mingit nõu anda, mida proovida. Kui miski ei aita, siis diagnostika.
Proovitud asjad:
- Teistelt käikudelt (neutraalilt) käivitamine
- Akulaadimine
- Aju reboot
- Süütelukuga mängimine
Ise kahtlustan ikkagi Parkingu-kaitse-lülitit. Küsimus on selles, et kust saab auto aru, et P pole sees? Kas armatuurlaual näidatud käikude info on seotud? Ehk kas käikude info tuleb otse kastist ja kangi all olev konn on eraldi?