Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ma ise mõtlesin alati, et äkki vesilihv on mugavam ja parem ja ka mõneti harastasin seda. Aga mis puutub tõhususse, siis jah, vesilihviga kulub paberit vähem, samas hilisem ajakulu on suurem.
Viimasena tegin venna w124 ja ja kasutasin Paintlines i kruntvärvi, mida oli ülimalt mõnus ka kuivalt lihvida, ühe paberiga lasin muuseas terve ukse ära - ainult tolmas ja kinni ei mätsinud. Igal juhul eelistan head kruntvärvi ja kuivlihvi vesilihvile.
Enne värvimist lasin veel vibro ja punase karukeelega pinnad üle ja jäi ideaalne ning piisab vaid suruõhust, et allolev pind tolmust vabaks saada, enne värvi vaid silikonieemaldajaga üle ja kõik super.
vesilihviga jääb seda peentolmu igalepoole metsikutes kogustes ja värvimise ajal tekib oht et õhuga hakkab lendama.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
05-08-2012, 01:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2012, 03:36 PM ja muutjaks oli stihl.)
Vesi kuivab ka ju lõpuks ära ning tolm jääb ikkagi autole külge.
Mina oleks nagu tähele pannud, et ässad lasevad viimase täitekrundi kihi enne värvi mingi umbes 500se paberiga masinaga heaks (servad muidugi käsitsi) ja ei võta see üldsegi rohkem aega kui veega, pigem vastupidi.
Loomulikult, pahtlit lihvivad samuti kuivalt.
Vesi on raua puhul tõepoolest saatanast...
P.S. Mõnikord, kui haljast metalli on vaja olnud vesiliivakaga lihvida, olen kasutanud selleks atsetooni - käitub vedelalt nagu vesigi, aga roostetama ei pane ja aurab siva ära. Kulu, muidugi, on suur...
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Volkaril paaril viimasel päeval tekkinud imelik heli mootorisse.Mootori käivitades nagu selline k6min,v6iks arvata et väljalaske kollektor laseb läbi.See k6min tundub tulema 6hupuhastajasse!?Vahest käivitades k6ik normis.Föön töötab.Mootor 2.5tdi.Kas v6ib olla seotud kuidagi wastgate vaakumiga?
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Palju sellise jupi eest hinda võiks küsida ?
Kood 168 820 27 10
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Kas W124 kesklukkul on olemas eri võimalused lülitamiseks (n et paneb sõidu ajal uksed lukku või mitte jms). Enda autol tekkis mingi anomaalia, et töötava mootoriga tagumist pagasnikut avades-sulgedes paneb kõik uksed lukku. Või siis sõites põrutuse korral (n auk teel) paneb ise uksed lukku. Mis seda põhjustada võib?
Postitused: 8,219
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-08-2012, 10:44 PM)Priit Kirjutas: Kas W124 kesklukkul on olemas eri võimalused lülitamiseks (n et paneb sõidu ajal uksed lukku või mitte jms). Enda autol tekkis mingi anomaalia, et töötava mootoriga tagumist pagasnikut avades-sulgedes paneb kõik uksed lukku. Või siis sõites põrutuse korral (n auk teel) paneb ise uksed lukku. Mis seda põhjustada võib?
Juhtme või lüliti probleem pakiruumi luugi luku ahelas. Pakiruumi lukk juhib ju ka kesklukku, nagu esiuste omadki. Vaata meite säästukateema lõpuosa, ma jõudsin selle teemaga natuke tegelda.
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
19-08-2012, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2012, 09:55 AM ja muutjaks oli BlackLady.)
Mind näiteks häirib, et mul pole usteavamis nuppu W124 salongis. Uksed lähevad sõitu alustades lukku küll, aga avamiseks peab ikkagi keskluku nii öelda avama, et keegi sisse saaks.
Olen näinud piltidel, et mõnel vingemal versioonil on selline nupp olemas, mul küll pole, kurb lugu...
Postitused: 8,219
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-08-2012, 09:55 AM)BlackLady Kirjutas: Mind näiteks häirib, et mul pole usteavamis nuppu W124 salongis. Uksed lähevad sõitu alustades lukku küll, aga avamiseks peab ikkagi keskluku nii öelda avama, et keegi sisse saaks.
...
Oled kindel, et seda nalja ei tee hiljem paigaldet signa? W124 ei osanud ju lõpuni uksi ise lukustada... Keskluku nupp oli ilmselt lisavarustuse nimekirja kallimas otsas.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(19-08-2012, 09:55 AM)BlackLady Kirjutas: , mul küll pole, kurb lugu...
Kurb jah...
Aga sa saad selle funktsiooni (uste lukustus 5km/h juures) maha programmeerida...
Sa küsid nüüd kuidas...
Ma küsin, mis marki signa sul on...siis toksiks signa margi googlesse ja manualist vaataks...
Sa vastad, et kust ma tean, ostsin ja oli peal.
Ma vastan, et vaata karbi pealt.
Sa küsid, mis karbi...
jne...
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
23-08-2012, 01:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2012, 02:00 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Palju mu 3,0D W124 automaat käigukast võimsuslisa ära kannataks? 80kW -> 120? 150?
Postitused: 8,219
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-08-2012, 01:58 PM)2015c Kirjutas: Palju mu 3,0D W124 käigukast võimsuslisa ära kannataks? 80kW -> 120? 150?
Aga ütle, mis seisus Su kast on? Tugevdamata kastid ei taha üle 150 kW kesta, lähevad laiali. Seda siis eeldusel, et all on ikka 722.3xx kast.
Aga loe Superturbode kohta. Otsing siin foorumiski peaks üksjagu andma, aga suurem andmine käib ikak piiri taga, kus raha ja rauda rohkem.
Üldiselt on nad kõik pidanud kasti remontima (või sidurit vahetama).
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
23-08-2012, 02:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2012, 02:41 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Ütleks kui teaks . Toimetab suht hästi. Metsikut looma ei tahagi, aga paremat minekut küll. Kui ma 3,0TD 108kW vaatasin, siis juba sel u 100Nm rohkem väänet. Seega 110-120-130kW oleks magus.
Edit: http://www.auto-parts.spb.ru näitab - transmission 722415 02 786760
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Kui siin juba kastide kohta küsimused on, siis kui palju 722.503 jõudu kannatab?
Kasti olukorra üle pole mõtet pikemalt peatuda(laiali läheb mingihetk nii kui nii), võtame seisundiks heas töökorras, ei pauguta, ega libista või tee muid lollusi.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tere kõik see foorumi rahvas.
Kas keegi oskaks mulle öelda kus oleks võimak saada neid:
kronsasid mis hoiavad stange nurka ja tiiva äärt kinni,autoks siis mb w201 86 aasta.
Edud!
Sten
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Kas on müügil värvitut jahutusvedelikku? Võib see olla etüleenglükoolil põhinev vedelik?
Ehk teema järgmine:
Ühel GM autol et mitte öelda Opelil on 2007.a on vahetatud jahutusvedelik. Sellest ajast on auto sõitnud ainult ca 15000 km. Paagile on markeriga vahetusaeg märgitud, aga pole kirjas, mis vedelik see on. Täiesti läbipaistev, kergelt viskoosne, haiseb nagu ikka jahutusvedelik, magus, sügavkülmas igatahes ei külmunud. Esindus pakkus, et tegemist on originaaliga e roosaga (dex-cool), mis on vanadusest värvi kaotanud. Kuna auto on aga nii vähe sõitnud, siis ma ei usu seda versiooni, pealegi 5 a või 150000km on dex-cooli vahetusvälp ja internetiavarustes on pigem pilte, kus vana dex-cool muutub saastaks, mitte läbipaistmatuks.
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
(05-09-2012, 01:00 PM)Priit Kirjutas: Kas on müügil värvitut jahutusvedelikku? Võib see olla etüleenglükoolil põhinev vedelik?
Ehk teema järgmine:
Ühel GM autol et mitte öelda Opelil on 2007.a on vahetatud jahutusvedelik. Sellest ajast on auto sõitnud ainult ca 15000 km. Paagile on markeriga vahetusaeg märgitud, aga pole kirjas, mis vedelik see on. Täiesti läbipaistev, kergelt viskoosne, haiseb nagu ikka jahutusvedelik, magus, sügavkülmas igatahes ei külmunud. Esindus pakkus, et tegemist on originaaliga e roosaga (dex-cool), mis on vanadusest värvi kaotanud. Kuna auto on aga nii vähe sõitnud, siis ma ei usu seda versiooni, pealegi 5 a või 150000km on dex-cooli vahetusvälp ja internetiavarustes on pigem pilte, kus vana dex-cool muutub saastaks, mitte läbipaistmatuks.
Tegemist ikka roosa Dex-cooliga. See muudabki võrdlemisi lühikese ajajooksul värvi.
Näinud sellist vaatepilti küllalt tihti.
Sama juhtub ka Pesukottide jah.vedelikuga. Peale esimest 15-kkm on vedelik muutunud värvituks, kuigi peaks olema roheline.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Tahtsin küsida,et kas 3.0 12 klapilise k.kast istub 3.0 24 klapilisele alla(nii automaat kui manuaal?)
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kas keegi on näinud enne 124. recaro istet(elektriline,mäluga)
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
14-09-2012, 12:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2012, 12:46 PM ja muutjaks oli põhh.)
(13-09-2012, 09:26 PM)berg Kirjutas: Kas keegi on näinud enne 124. recaro istet(elektriline,mäluga)
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/55254-20...13-055.jpg
Tunduvad kellegi omalooming olema.
EDIT, alumine osa võiks selline välja näha
Postitused: 109
Teemad: 16
Liitus: Mar 2012
Maine:
3
14-09-2012, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2012, 02:31 PM ja muutjaks oli andrjuha84.)
|