28-06-2012, 11:46 PM
Keegi oskab öelda mis veljega on tegu ? http://www.upload.ee/image/2470035/35710...6cf2_o.jpg
Kirjuta, küsida võib kõike!
|
28-06-2012, 11:46 PM
Keegi oskab öelda mis veljega on tegu ? http://www.upload.ee/image/2470035/35710...6cf2_o.jpg
28-06-2012, 11:50 PM
BBS, mudelit ei tea.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
29-06-2012, 01:36 AM
Varajastele ärkajatele.
W124, 5'ne automaat. Kastiõli lisamiseks peab kindlasti auto üles tõstma või saab ka kusagilt mujalt(õlivarda august?). Auto ülestõstmis võimalus hetkel puudub. Kusagilt radikast/radika juurest tilgub, kuna on jõudnud ka mootori ära lägastada, siis hetkel poe ees vaadates ei suutnud lekkekohta tuvastada.
29-06-2012, 07:34 AM
(28-06-2012, 11:46 PM)Janis14 Kirjutas: Keegi oskab öelda mis veljega on tegu ? http://www.upload.ee/image/2470035/35710...6cf2_o.jpgBbs rs
29-06-2012, 08:34 AM
(29-06-2012, 01:36 AM)Eero_S Kirjutas: Varajastele ärkajatele. Õlivarda august täidetaksegi. Õlitaset kontrollid töötava mootoriga. Üle tasub kaeda voolikute ühendused torude külge - need on kohe mootori esiosas ja stange alt nähtavad (kui just täiskatet all ei ole).
29-06-2012, 09:24 AM
Ei ole mingit katet all. Tilgubki ilmselt ühenduskoht sellepärast, et kohapeal seistes jäävad tilgad mootorist ettepoole. Märg on auto eest vaadates parempoolne voolik.
Minu loogika ütleb, et seisva mootoriga kasti õlitase madalamaks ei saa minna. Kontrollitud sai küll sooja, kuid seisva mootoriga ja tase oli alla miinimumi.
29-06-2012, 09:38 AM
(29-06-2012, 09:24 AM)Eero_S Kirjutas: Ei ole mingit katet all. Tilgubki ilmselt ühenduskoht sellepärast, et kohapeal seistes jäävad tilgad mootorist ettepoole. Märg on auto eest vaadates parempoolne voolik.Seisvaga läheb kõrgemaks. Kontrollid töötava mootoriga P peal.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn www.lesven.ee
29-06-2012, 10:11 AM
(29-06-2012, 09:24 AM)Eero_S Kirjutas: Ei ole mingit katet all. Tilgubki ilmselt ühenduskoht sellepärast, et kohapeal seistes jäävad tilgad mootorist ettepoole. Märg on auto eest vaadates parempoolne voolik. Vaata voolikud üle. Väga võimalik variant, et voolik(ud) ise vajavad vahetamist (kui varem ei tilkunud ja nüüd lekib), vaata, kas voolikud on märjad. Kastiõli tase (vasakul töösooja õli tase, paremal jaheda õli tase; kontrollitakse P peal, enne käigud läbi lülitada):
29-06-2012, 10:38 AM
Kurb lugu on see, et ma ei tea, kui kaua ta on lekkinud. Auto ostsin Teisipäeva õhtul(täiesti võimalik, et siis veel ei tilkunud) ja tilk-kaks kukub maha umbes tunnise seismise jooksul või siis, kui auto tühikäigul käib, siis kusagil kaks-kolm tilka minutis.
Praegu küll ei saa proovida ja vaadata, aga seisva, kuid töösooja õli tase oligi nii nagu vasakul pildil seal varda alumises otsas. Isiklikult arvan, et õli on vähe, seda enam, et tilgad on maas ja üks voolikutest on märg.
29-06-2012, 10:48 AM
Tihti lekivad kastist radikasse minevate torude ühenduskohad. Enamasti aitab seibide vahetusest.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
29-06-2012, 11:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2012, 11:12 AM ja muutjaks oli Priit.)
(29-06-2012, 10:38 AM)Eero_S Kirjutas: Kurb lugu on see, et ma ei tea, kui kaua ta on lekkinud. Auto ostsin Teisipäeva õhtul(täiesti võimalik, et siis veel ei tilkunud) ja tilk-kaks kukub maha umbes tunnise seismise jooksul või siis, kui auto tühikäigul käib, siis kusagil kaks-kolm tilka minutis. Seisva mootoriga taset ei mõõdeta. Sinu autol nagu aru saan on tase parempoolse pildi järgi (mis kasti number on?). Ehk täiesti töösoe kast, lappad käigud läbi ja siis P peale, mootor käib, õlitase peab jääma min ja max vahele. Kui kontrollid taset külma mootoriga, siis kõik muu sama, aga õlitase ca 1 cm ALLA min kriipsu. Edit: Olenemata kasti margist töösooja õli tase peab olema min ja max joonte vahel.
29-06-2012, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2012, 04:55 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
722.5 on VIN'i järgi kast, kui seda just kunagi vahetatud pole.
Tase on igaljuhul alla miinimumi hetkel, olenemata sellest, kas mootor töötab või mitte ja kas on soe või mitte, kohe kui vaba hetk tekib lähen ostan õli(dexron II) ja valan juurde. EDIT: Õli juurde valatud ja lekkekoht tuvastatud. Lekibki ülemineku koht. Samas toru ise on rooste poolt väljast puretud, seega ei hakka seda tihendit üksi seal välja vahetama, läheb kõik kogu täiega.
22-07-2012, 03:52 PM
Mida arvate kui orig vedru natuke lühemaks võtta et w124 natuke allapoole lasta? On amordil piisavalt ruumi(st käiku, et lõppu ei peksaks jne) ja palju huvitav sillaseaded muutuvad? Praegu meenutab mu w124 w463'e Tulemus võiks olla selline:
22-07-2012, 07:40 PM
Teab keegi kas autos nutitelefoni laadimine mõjutab kuidagi telefoni aku eluiga? Kuna toalaadija väljundvõimsus on 800mA aga autolaadijatel 2000mA ja üle selle. Tahes tahtmata kipub aku tühjaks saama ikka väljaspool kodu ja suvel ringisõitmist palju.
22-07-2012, 08:04 PM
(22-07-2012, 07:40 PM)Indr3k Kirjutas: Teab keegi kas autos nutitelefoni laadimine mõjutab kuidagi telefoni aku eluiga? Kuna toalaadija väljundvõimsus on 800mA aga autolaadijatel 2000mA ja üle selle. Tahes tahtmata kipub aku tühjaks saama ikka väljaspool kodu ja suvel ringisõitmist palju.Niipalju kui ma telefone olen ostnud, siis alati on soovitatud toalaadijat(kuna laeb ''rahulikumalt'). Suure laadimisega kaotad aku eluiga.
22-07-2012, 08:14 PM
(22-07-2012, 07:40 PM)Indr3k Kirjutas: Teab keegi kas autos nutitelefoni laadimine mõjutab kuidagi telefoni aku eluiga? Kuna toalaadija väljundvõimsus on 800mA aga autolaadijatel 2000mA ja üle selle. Tahes tahtmata kipub aku tühjaks saama ikka väljaspool kodu ja suvel ringisõitmist palju.Suht drastiliselt mõjub, vanasti oli No Kia eriti tundlik sellele oma lolli aku pärast.
W124 E500 Limited
22-07-2012, 09:39 PM
V6ib ka inverteriga ja toalaadijaga...
23-07-2012, 01:04 PM
23-07-2012, 03:04 PM
Tere
Suurt ei jutu nende vedrude ja amortidega midagi kui vedru lõikad kuni kolmveerand tiiru. Omal olen sedasi kahel MB-l reguleerinud kõrguse parajaks. Jah minul on nad pühapäeva käulad suure rahvaga ei sõida ja ringrajal ei käi. Seda ma ei oska õelda mis ta sellistes oludes teeb. Siis võib juhtuda küll et võib põhja lüüa. Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
23-07-2012, 10:07 PM
(23-07-2012, 03:04 PM)siimruz Kirjutas: TereHei, arvad tõesti et ainult kolmveerand? Aga noh, saab proovida. Praegu on rehvi pealt ja koopa ääre vahe 6cm, ikka väga palju, all orig vedru(alguses oli veel kõrgem kui alla panin, natuke alla vajunud). Ma sõidan nii 90+% üksi või kahekesi ja ei pane ralli. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Võib kustudada! | Minister | 0 | 487 |
08-01-2023, 02:19 PM Viimane postitus: Minister |
|
Naisperele kõike paremat naistepäevaks! | Heinar | 18 | 17,593 |
08-03-2011, 11:37 PM Viimane postitus: taaviw126 |
|
Palju võib maksta?... | kpokyc | 0 | 3,447 |
03-08-2008, 11:09 PM Viimane postitus: kpokyc |
|
Palju võib maksta rumulast nahkistmed C klassile (W202) ? | Scratch | 8 | 9,310 |
14-12-2007, 07:04 PM Viimane postitus: Uku |
|
Kuidas õnn võib uksele koputada. | kuld | 27 | 21,856 |
05-10-2007, 11:51 AM Viimane postitus: Innu |