Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Kuna ees ootamas suuremat sorti mootoriremont (lekib kaane vahelt õli ja klapisääretihendid kutud), siis sooviks teada, kas kellelgi on jagada repair manuali vms, mis aitaks anda infot:
*mootori nullseisu saamiseks
*keti lahtivõtmiseks
*klappide kohta
*pingutusparameetrite kohta (ketipingutus, plokikaan).
Või kui pole saada mõnda manuali, oleksin tänulik kui keegi nende küsimuste kohta infot jagaks!
Igasugune nõu on siin teemas teretulnud.
E55 AMG
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Otseselt pole ju vaja null seisu panna nende tööde tarvis, tee märgid peale ja pärast sama moodi kokku.
Keti lahti võtmiseks spets abinõu mida ilmselt osta ei taha, milleks seda üldse vaja on? Kui ketti koos hammakaga rippu jätta ei saa, siis jällegi märgid peale..
Seal kus plokikaant lihvida lased, lase ka klapi tööpinnad lõigata, juhtpuksid ehk on korras.
Ketipingutus peaks olema hüdrauliline, plokikaane poltide pingutus nagu ikka keskelt välja poole, jõumoment ja pingutus skeem on üldiselt uue tihendiga kaasas.
Hents99 ehk täpsustab...
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Tänud teile.
Üks täpsustav küsimus Stihlile:
Selles manualis konkreetselt puudub M104.980 mootor. Mis kõige lähem on? M104.992? Või sobib ka vana M103 järgi näpuga ajada?
E55 AMG
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tegelt polegi midagi täpsustada. Tegemist kõikse tavalisema mootoriga. Kui varem oled remondiga kokku puutunud, siis ei tohiks ka küsimusi tekkida. Kui pole, siis arvestades mootori hinda/kättesaadavust, pole ka probleemi kui "esimene ikka aiataha läheb".
Soovin edu!
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Õigus, muidugi on 103 ühe nukaga. Siis ajab järge pigem 104.992 järgi!
Suured tänud teile!
Aga alati võib siin veel oma teadmisi jagada, saavad ka teised kaaskannatajad abi, kui vaja.
E55 AMG
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
M104.992 peaks olema mälu järgi 3.2-liitrise töömahuga, tootma hakati alates 1993 ehk 300-24 (104.980) mootori edasiarendus, mis omab jagajavabat süüdet (wasted spark) ja elektroonilist sissepritset, plastkollektorit jne. Plokikaaned ei ole samad, ketiosa küll, ka nukad on erinevad. Väljalase on sama, sisselase erineva flantsiga. M104.980 mootoril on jagaja plokikaane ees, M104.992 pole jagajat ja süütepoolid on klapikambrikaanes.
Õhupump on enamusel küljes. Mitte saastenormie tarbeks USA`s, vaid selleks, et külmkäivitusel pumbata lisaõhku väljalaske portidesse, mis omakorda vähendavad "toore" sattumist katalüsaatorisse.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Ühesõnaga ei saa eeskujuks võtta M104.992. Siis ma kasutan Siimsalapiim'i jagatud linki.
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Kuidas saada väiksemad klapisääretihendid (sisselaske poole omad) juhtpuksi otsa? Ei taha kuidagi niisama minna. Ilge jõuga? Tihendid on õiged.
E55 AMG